Oh das wat anders. Ik stel me bij 'eropuit' een fikse boswandeling oid voor.quote:Op maandag 29 november 2010 08:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik neem aan dat boodschappen doen toch wel toegestaan is. En mijn leidinggevende weet wel hoe het er voor staat, dit zat er al eventjes aan te komen.
PM!!!!quote:Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Pvoesss het volgende:
Voor iedereen die de naam wil weten! Ik vertel hem je graag via PM! Ik ga nu naar huis.. Hij is sinds vannacht al goed aangekomen. En hij is super makkelijk en lief tot nu!
Toch wel graag ook een PMquote:Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Pvoesss het volgende:
Voor iedereen die de naam wil weten! Ik vertel hem je graag via PM! Ik ga nu naar huis.. Hij is sinds vannacht al goed aangekomen. En hij is super makkelijk en lief tot nu!
Rot hoor, ziek zijn. Beterschap ermee, bronchitis is rot, is hoop niet dat je dat krijgt.quote:Op maandag 29 november 2010 13:43 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, gelukkig viel het mee.
Ik ben nu toch echt ziek. Zo onhandig nu. Heb even overlegd, mag wel hoestdrank in de hoop echte bronchitis te voorkomen. Laten we het hopen, 1 nachtje niet slapen door hoesten is wel genoeg.
Prachtig nieuws!quote:Op maandag 29 november 2010 14:53 schreef Koningin het volgende:
Na een berichtje van Leandra meld ik me hier ook maar even.
Sorry dat ik zo lang niet in het topic ben geweest, de interesse was er gewoon niet.
Maar goed nieuws: 9 november ben ik bevallen van een zoon: BAS.
50 cm en 3600 gram. Alles is prima gegaan en zijn grote broer Guus vindt het allemaal erg leuk!
De OP kan dus ook weer aangepast worden.
Spannend, ben benieuwdquote:Op zondag 28 november 2010 23:26 schreef Tierrr het volgende:
Slapen lukt niet echt... denk dat ik vannacht ga bevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |