Rot hoor, ziek zijn. Beterschap ermee, bronchitis is rot, is hoop niet dat je dat krijgt.quote:Op maandag 29 november 2010 13:43 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, gelukkig viel het mee.
Ik ben nu toch echt ziek. Zo onhandig nu. Heb even overlegd, mag wel hoestdrank in de hoop echte bronchitis te voorkomen. Laten we het hopen, 1 nachtje niet slapen door hoesten is wel genoeg.
Prachtig nieuws!quote:Op maandag 29 november 2010 14:53 schreef Koningin het volgende:
Na een berichtje van Leandra meld ik me hier ook maar even.
Sorry dat ik zo lang niet in het topic ben geweest, de interesse was er gewoon niet.
Maar goed nieuws: 9 november ben ik bevallen van een zoon: BAS.
50 cm en 3600 gram. Alles is prima gegaan en zijn grote broer Guus vindt het allemaal erg leuk!
De OP kan dus ook weer aangepast worden.
Spannend, ben benieuwdquote:Op zondag 28 november 2010 23:26 schreef Tierrr het volgende:
Slapen lukt niet echt... denk dat ik vannacht ga bevallen...
Was er bij jou nog nieuws op controle?quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
Fijn dat hij goed ligt, maar ook fijn dat hij ruimte heeft DML, je moet immers nog even
En hopen dat hij gewoon blijft genieten van de ruimte die hij in deze ligging heeft, dan heeft hij ook geen reden om te draaien
Nah, bloeddruk was acceptabel, hartslag van de baby was keurig, gezien de ligging dacht ze dat er volledig ingedaald was (dat was denk ik die "knak" die ik vrijdagnacht voelde), morgen om 6 uur bellen, en als die "formaliteit" geen problemen oplevert om 7 uur naar t ziekenhuis.quote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Was er bij jou nog nieuws op controle?
Zo heb ik voor bijna niks afschuwelijke nachthemden bij de Wibra gekocht omdat ik normaal ook niet aan nachthemden of pyjama's doe. Vraag me af of ik ze ook durf te dragen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef Leandra het volgende:
En bij gebrek aan nachthemden heb ik vervolgens bij Hans Textiel 2 verschrikkelijk infantiele lelijke supergrote shirts met Mickey Mouse erop gekocht![]()
Kan ik tenminste ondertussen nog een beetje fatsoenlijk rondlopen
Was er een verklaring voor het gewicht? Wel fijn dat de baby nu wat zwaarder wordt geschat, lijkt me!quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Jeetjejom het volgende:
Jorja is heel netjes met 38w1 geboren, maar woog maar 1880 gram en was 42 cm.
Het staat er zo droog dat ik ook eerst niet wist of ik het nou wel goed las!quote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Is 't echt morgen zover voor Leandra!
Zet hem op meid!
Tess was 3050 bij 41.1 en Amber 3380 bij 41.0quote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:Is 't echt vandaag zover voor Leandra!
Zet hem op meid!
Jaaaa idd!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een prachtige dag om te bevallen.
Ik hoopte zo enorm op een echte winterwereld toen met Sasha. Geen idee waarom, maar ik vind dat altijd zo speciaal.![]()
Het geluid buiten is dan ook altijd anders op de een of andere manier.
Succes Leandra en Nostalgist!
Doen we ook aan prognoses? Ik schat dat onze kleine rond die termijn met dat gewicht geboren gaat worden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:32 schreef mrien het volgende:
Doen we aan statistiekenLotte was 4120 met 41+3. Deze baby wordt ook niet klein geschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |