Koningin, gefeliciteerd met Bas! Leuk om een update van je te krijgen.
Jammer dat je je zo rot voelt, ik80lll.

Maar je bent inmiddels ook alweer heel behoorlijk zwanger, he? Hopelijk vliegen die laatste werkweken voorbij.
DML, hier ligt de kleine nog steeds met het hoofd naar beneden, maar daar wordt absoluut geen waarde aan gehecht, heb ik gemerkt. Ze heeft nog steeds alle ruimte om te draaien. Maar goed, die ruimte schijnt bij een tweede kindje ook groter te zijn! Ik vind het zelf toch een fijn idee, dat de ligging so far so good is.
Allemachtig, Leandra, is het morgen gewoon al zover!

Spannend!
Ik vind jullie reacties zo hartverwarmend dat ik me haast wat gegeneerd voel.

Er bleek immers uiteindelijk niks aan de hand te zijn, gelukkig. Ik moet zeggen dat naarmate ik langer in het ziekenhuis lag ik steeds meer het gevoel kreeg dat het goed was dat we er waren. Het is relatief zo weinig moeite om iets potentieel gevaarlijks uit te sluiten. De mensen in het ziekenhuis waren ook weer ontzettend lief. Ik heb wel gemerkt dat ik er nog helemaal niet klaar voor ben om te bevallen! Het gevoel dat we hadden terwijl de door de verloskamers liepen was heel anders dan toen de bevalling van Ivan ingeleid werd.
Mefke, er is geen echte verklaring voor de symptomen die ik had. Het zou kunnen dat ik me slecht voel door een lichte bloeddrukstijging (onderdruk was nu 80 in plaats van 60 zoals de eerste maanden het geval was). Vanochtend had ik knallende koppijn, maar na een paracetamolletje voelde ik me de rest van de dag prima.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.