abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89262692
zo, ik ben dus 13 weken en een dag, goed om te weten. Wat is dat toch anders bij een tweede. Bij Driekus wist ik het precies, nu echt niet. GOed, nog 5 dagen te gaan tot buikfoto 1. Ik denk alleen niet dat ie gemaakt gaat worden, gewoon omdat er nog geen klap te zien is. Ik pas gewoon mijn eigen broeken nog.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 28 november 2010 @ 18:04:24 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89263238
Ik weet het precies :D Zondag is altijd de wissel, ik ben vandaag 8 weken. Ben heel benieuwd of mijn berekening overeenkomt met wat de verloskundige zegt/meet. Dat moet haast wel, ik weet bijna precies de dag van ovulatie. Ik kan er dus hooguit een paar dagen naast zitten. Woensdag hebben we intake. Erg benieuwd, weet niet precies wat me te wachten staat. Maandag over een week moet ik ook naar de internist voor mijn kwartaalafspraak. Ik heb dubbel goed nieuws, mijn bloeddruk is al maanden erg goed (vanochtend 121/77) en ben zwanger. Hij zal wel verbaasd zijn (we zouden eigenlijk vanaf 6 september nog even 3 maandjes de bloeddruk aanzien. Dat waren we ook van plan, ondertussen met pil gestopt 'want zo'n vaart zal het wel niet lopen'). Maar goed, hij zei toen al dat zwanger worden geen probleem zou vormen, ik denk dat ik vooral goed naar die laatste opmerking heb geluisterd :D
pi_89263972
Ook ik ben heel nieuwsgierig naar Pvoesss! Zou hij er al zijn?
pi_89264043
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef Zuster87 het volgende:
Ook ik ben heel nieuwsgierig naar Pvoesss! Zou hij er al zijn?
Nee.

quote:
Ik.. jeweetwel dat meisje wat anti ruggenprik is.. Ben zo godsgruwelijk blij met het bestaan er van.
quote:
Ik bleef hangen bij 3 cm en inderdaad in de rug.. Maar nu ik me kan ontspannen gaat het wel goed!
Hopen dat ze héél snel bij de 10 is. Ik gooi er nog wat :% :% :% :% tegenaan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89264104
Aventura, meestal klopt het wel met wat je zelf denkt volgens mij. De verloskundige zat er bij mij 4 dagen naast, omdat ik een langere cyclus heb, maar ik had zelf de juiste termijn wel in mijn hoofd..

En mijn weekwissel is ook altijd op zondag, en dat is wel makkelijk te onthouden.
  zondag 28 november 2010 @ 18:42:26 #81
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89264716
Volgens mij weet je het zelf altijd het beste. Verloskundigen kunnen wel bepaalde standaard rekenmethoden aanhouden, maar volgens mij heeft bijna niemand een standaard cyclus.

Ben inmiddels wel erg benieuwd naar de echo. Hoop dat ik woensdag wel echt en afspraak kan maken daarvoor!
pi_89264846
Oh Pvoess hopelijk zorgt de epiduraal voor enige ontspanning waardoor je snel van 3 naar 10 schiet! :% :% :%
  zondag 28 november 2010 @ 18:45:23 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89264853
Go pvoeess. ontspan, misschien even slapen. Je manneke is er nu écht bijna!!
  zondag 28 november 2010 @ 18:46:59 #84
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89264922
Ohh Pvoess aan het bevallen *O* Nog ff *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89264959
Of je het zelf altijd beter weet, ik denk het niet. Maar dat komt omdat ik zelf een korte cyclus heb en dan ook nog met een eisprong die op een andere dag is en dan ook nog na een miskraam. BIj mijn laatste echo kwamen we op 6 juni ipv 4 juni. Maar omdat dat minder dan een week verschil is, passen ze het niet aan.
Het kan natuurlijk zijn dat je eitje er langer over doet om in te nestelen en dan zit je ook een paar dagen later dan je zelf dacht. Eisprong zegt niet alles dus.

Edit: wat ik bedoel te zeggen: echo geeft een beter beeld dan rekenen.

Pvoesss, bijna!
  zondag 28 november 2010 @ 18:54:25 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89265269
Oeh, het gaat bij Pvoesss toch wat minder snel en soepel dan gehoopt/verwacht :{
Das minder, en een ruggenprik willen terwijl je die echt niet wilde ook...

Nog wat extra :% :% :% dan maar.

Oh, en hier even een O+ O+ O+ momentje:
Volgens mij leest N. hier vaker mee dan ik denk; hij is pannenkoeken aan het bakken, en ik kreeg net al een paar stukjes verse ananas, die zijn kennelijk onderdeel van het toetje :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89266261
Zet hem op, Pvoesss!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89266484
Pvoesss, zet hem op!
pi_89266650
Op wat voor moment wordt vaag zicht, sterretjes zien en hoofdpijn hebben nu zorgwekkend?Ik heb net een 'aanval' gehad van ongeveer een half uur en vraag me af of het iets is waarvan ik kan denken: ach, ik bel morgenvroeg eventueel wel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89266767
quote:
5s.gif Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Op wat voor moment wordt vaag zicht, sterretjes zien en hoofdpijn hebben nu zorgwekkend?Ik heb net een 'aanval' gehad van ongeveer een half uur en vraag me af of het iets is waarvan ik kan denken: ach, ik bel morgenvroeg eventueel wel.
altijd.
Nú bellen jij }:|

serieus anders bel ik voor je, ik weet hoe je heet en waar je huis woont >:)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 28 november 2010 @ 19:32:07 #91
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_89266841
quote:
Volgens mij is dat altijd een reden tot bellen. Op het moment hè, niet morgenochtend pas.

Pvoess is aan het bevallen! Leuk, ik heb de hele dag nog niet op fok! gekeken. Ik ben zo benieuwd.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zondag 28 november 2010 @ 19:32:08 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89266843
quote:
Bellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89266938
quote:
Ik zou bellen, Claudia. Een half uur is best wel lang, da's heftiger dan ik het had in ieder geval en mijn vlos (en later gyn) waren meteen in alarmstaat toen (en ik lag dezelfde avond in het ziekenhuis en de volgende dag aan het inleidingsinfuus)
Zo snel kan het gaan, ook als je klachten nog minder zijn dan dat.
Bellen, echt!
pi_89267020
Claudia: BELLEN }:|
(ik probeer streng te kijken)

Ik gooi nog maar een keer de opmerking van poppedein erin: je kan beter te veel bellen dan te weinig (oke, ze zei het anders, maar ik weet niet meer hoe)
  zondag 28 november 2010 @ 19:39:20 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89267148
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef mefke79 het volgende:
Of je het zelf altijd beter weet, ik denk het niet. Maar dat komt omdat ik zelf een korte cyclus heb en dan ook nog met een eisprong die op een andere dag is en dan ook nog na een miskraam. BIj mijn laatste echo kwamen we op 6 juni ipv 4 juni. Maar omdat dat minder dan een week verschil is, passen ze het niet aan.
Het kan natuurlijk zijn dat je eitje er langer over doet om in te nestelen en dan zit je ook een paar dagen later dan je zelf dacht. Eisprong zegt niet alles dus.

Edit: wat ik bedoel te zeggen: echo geeft een beter beeld dan rekenen.

Pvoesss, bijna!
Snap ik, ik doelde ook alleen op rekenen. Een echo geeft een accurater beeld omdat je dan kunt meten :)
pi_89267206
*stalkt* }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 28 november 2010 @ 19:44:21 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89267390
*sluipt ook ff binnen*

BELLEN!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89267821
Claudia, heb je al gebeld? Insert lief bedelend gezichtje....
pi_89267843
Pvoesss, go go go *O*

Claudia heeft inmiddels vast al gebeld, toch????????
.... met gevoel voor drama....
  zondag 28 november 2010 @ 19:53:34 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89267854
Nou de boodschap is hopelijk zo wel overgekomen! Vind het ook niet goed klinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')