Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef Zuster87 het volgende:
Ook ik ben heel nieuwsgierig naar Pvoesss! Zou hij er al zijn?
quote:Ik.. jeweetwel dat meisje wat anti ruggenprik is.. Ben zo godsgruwelijk blij met het bestaan er van.
Hopen dat ze héél snel bij de 10 is. Ik gooi er nog watquote:Ik bleef hangen bij 3 cm en inderdaad in de rug.. Maar nu ik me kan ontspannen gaat het wel goed!
altijd.quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Op wat voor moment wordt vaag zicht, sterretjes zien en hoofdpijn hebben nu zorgwekkend?Ik heb net een 'aanval' gehad van ongeveer een half uur en vraag me af of het iets is waarvan ik kan denken: ach, ik bel morgenvroeg eventueel wel.
Volgens mij is dat altijd een reden tot bellen. Op het moment hè, niet morgenochtend pas.quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Op wat voor moment wordt vaag zicht, sterretjes zien en hoofdpijn hebben nu zorgwekkend?Ik heb net een 'aanval' gehad van ongeveer een half uur en vraag me af of het iets is waarvan ik kan denken: ach, ik bel morgenvroeg eventueel wel.
Bellen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou bellen, Claudia. Een half uur is best wel lang, da's heftiger dan ik het had in ieder geval en mijn vlos (en later gyn) waren meteen in alarmstaat toen (en ik lag dezelfde avond in het ziekenhuis en de volgende dag aan het inleidingsinfuus)quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Snap ik, ik doelde ook alleen op rekenen. Een echo geeft een accurater beeld omdat je dan kunt metenquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef mefke79 het volgende:
Of je het zelf altijd beter weet, ik denk het niet. Maar dat komt omdat ik zelf een korte cyclus heb en dan ook nog met een eisprong die op een andere dag is en dan ook nog na een miskraam. BIj mijn laatste echo kwamen we op 6 juni ipv 4 juni. Maar omdat dat minder dan een week verschil is, passen ze het niet aan.
Het kan natuurlijk zijn dat je eitje er langer over doet om in te nestelen en dan zit je ook een paar dagen later dan je zelf dacht. Eisprong zegt niet alles dus.
Edit: wat ik bedoel te zeggen: echo geeft een beter beeld dan rekenen.
Pvoesss, bijna!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |