Een uur?quote:Op zondag 28 november 2010 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
Iedereen verwacht echt dat het kind er binnen nu en een uur is.Ik vind het heel spannend!
quote:Hihihi ik ga stuk!! Bij X verloor ik geen vruchtwater.. Dit blijft door lopen
Ik vind het ook wel spannend zoquote:Op zondag 28 november 2010 15:49 schreef tessie het volgende:
Echt spannend zo'n live bevalling!
![]()
![]()
![]()
Pvoess!!
Ik denk dat ie er al is!!quote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef amaranta het volgende:
Al een uur geen update, die ligt loeihard te persen! Of gewoon tv te kijken. Het hotelleven van Zack en Cody ofzo.
Tosti aan het eten...,
Nou dat zou dan wel een beetje een ehm domper zijnquote:
Ik hoop het écht voor haar.quote:Op zondag 28 november 2010 17:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gezien de vorige bevalling denk ik ook dat ze al ligt te genieten
dat is zeker waar..quote:Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop het écht voor haar.
maar de snelheid van de 1e bevalling zegt niet over de snelheid van de 2de, maar ik zal wel weer de uitzondering zijn die de regel bevestigt, 1e 45 min persen, 2e 72 min persen
Nouja das niet helemaal waar toch. Er zijn genoeg uitzonderingen op de regels te vinden daar niet van. Maar over het algemeen genomen verloopt een tweede bevalling vlotter dan een eerste.quote:Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop het écht voor haar.
maar de snelheid van de 1e bevalling zegt niet over de snelheid van de 2de, maar ik zal wel weer de uitzondering zijn die de regel bevestigt, 1e 45 min persen, 2e 72 min persen
Nee hoor, wij zijn gewoon vroeg. In het voorjaar moeten we bij mooi weer de buitenkant van het huis schilderen, dus ik wil graag dec en jan aan het kamertje besteden. Dan zijn de grootste dingen gedaan, het inrichten kan daarna langzaam, prullen, schilderijtjes en verdere aankleding.quote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef Jeetjejom het volgende:
Pvoes ook van hieruit nog een keer veel succes!
En juud al de kamer gewit???? Jij bent pas later dan mij aan de beurt en ik moet nog beginnen
ben ik daar trouwens gewoon laat mee? Staat hier voor januari denk ik op de planning....
huh? te lang?quote:Op zondag 28 november 2010 17:28 schreef mefke79 het volgende:
ik ben echt een doos...hoe krijg ik die ticker ook al weer in mijn sig? Ik krijg telkens de melding dat ie te lang is, maar ik heb dezelfde als Huup, dus het moet passen...
ze hebben nu ook tucjes met sour cream en onion enzo.quote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Caatje. het volgende:
Oeh, dé tip tegen de ziekigheid: naturel chips en tucs!!
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef Zuster87 het volgende:
Ook ik ben heel nieuwsgierig naar Pvoesss! Zou hij er al zijn?
quote:Ik.. jeweetwel dat meisje wat anti ruggenprik is.. Ben zo godsgruwelijk blij met het bestaan er van.
Hopen dat ze héél snel bij de 10 is. Ik gooi er nog watquote:Ik bleef hangen bij 3 cm en inderdaad in de rug.. Maar nu ik me kan ontspannen gaat het wel goed!
altijd.quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Op wat voor moment wordt vaag zicht, sterretjes zien en hoofdpijn hebben nu zorgwekkend?Ik heb net een 'aanval' gehad van ongeveer een half uur en vraag me af of het iets is waarvan ik kan denken: ach, ik bel morgenvroeg eventueel wel.
Volgens mij is dat altijd een reden tot bellen. Op het moment hè, niet morgenochtend pas.quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Op wat voor moment wordt vaag zicht, sterretjes zien en hoofdpijn hebben nu zorgwekkend?Ik heb net een 'aanval' gehad van ongeveer een half uur en vraag me af of het iets is waarvan ik kan denken: ach, ik bel morgenvroeg eventueel wel.
Bellen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou bellen, Claudia. Een half uur is best wel lang, da's heftiger dan ik het had in ieder geval en mijn vlos (en later gyn) waren meteen in alarmstaat toen (en ik lag dezelfde avond in het ziekenhuis en de volgende dag aan het inleidingsinfuus)quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
Snap ik, ik doelde ook alleen op rekenen. Een echo geeft een accurater beeld omdat je dan kunt metenquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef mefke79 het volgende:
Of je het zelf altijd beter weet, ik denk het niet. Maar dat komt omdat ik zelf een korte cyclus heb en dan ook nog met een eisprong die op een andere dag is en dan ook nog na een miskraam. BIj mijn laatste echo kwamen we op 6 juni ipv 4 juni. Maar omdat dat minder dan een week verschil is, passen ze het niet aan.
Het kan natuurlijk zijn dat je eitje er langer over doet om in te nestelen en dan zit je ook een paar dagen later dan je zelf dacht. Eisprong zegt niet alles dus.
Edit: wat ik bedoel te zeggen: echo geeft een beter beeld dan rekenen.
Pvoesss, bijna!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |