abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89249104
Vorig topic: Zwangerschap en geboorte deel 714
2010

November:
23 november 2010: Tierrr

December:
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongetje)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
01 februari 2011: Reintji (tweeling)
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally

Mei:
02 mei 2011: Danic
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor ***
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79
05 juni 2011: laiveneertiekje
14 juni 2011: Danielle_

Juli:
02 juli 2011: Caatje.
13 juli 2011: Aventura

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 29-11-2010 15:19:43 ]
Lotte!
Noah!
pi_89249110
Omdat Claudia sloot, maar niet opnieuw opende en we wel Pvoesss willen blijven volgen en succes wensen *O*
Lotte!
Noah!
pi_89249126
Woehoei Pvoessss *O* .
pi_89249250
woehoeeeeee pvoesss!!! *O* *O*

Ik zag dat er al geupdate was, maar ik heb geen mobiel internet en kan wel posten :+ dus voor de twitterlozen onder ons, de posts:

quote:
Er is plek *doet een dansje*!!!
quote:
Yeey ik lig op mijn kamer aan het CTG! De verpleegsters zijn erg vrolijk!
quote:
Whaah ik voel een wee. Kijk op het ctg gaat die van 20 naar 101..
quote:
We komen er wel! Voor de ctg kenners ;)

quote:
Zo dat was even heftig ze bleven komen.. Nu weer lekker de mogelijkheid om te lopen en uit bed te gaan.
whop!
en de laatste is van 4 minuutjes geleden.

Zet hem op meid! :% :% :%
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89249594
Zet hem op Pvoess!

Even een ander vraagje, een harde buik is toch dat je baarmoeder helemaal verkrampt zeg maar? Ik dacht dat gisteravond al te voelen, maar dat is toch wel erg vroeg(13 weken vandaag).

Nou ben ik ook erg gestressed, er is ineens nog zoveel werk te doen, klassen die slechte resultaten halen, dus in dat opzicht is het wel te verklaren, maar ik maak me er wel zorgen om.
(gisteravond ook een enorme huilbui gehad, zag alles ineens pikzwart, ik krijg het gewoon even niet goed voor elkaar om nog ontspanning te vinden, ik werk niet echt effectief, en ben daardoor gewoon alle dagen van de week bezig)
pi_89249636
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:33 schreef Linda2205 het volgende:
Omdat Claudia sloot, maar niet opnieuw opende en we wel Pvoesss willen blijven volgen en succes wensen *O*
:o! Ik heb nog nooit NIET doorgehad dat ik een topic sloot. Dankjewel. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89249653
Ik vind het zo suf dat Koningin en Tierrr de tweede en derde plek in beslag nemen terwijl Leandra straks een mooie eerste plaats verdient. Weet iemand hoe het er bij hen voorstaat?
pi_89249708
laiveneertiekje: overleg het even met je verloskundige als je dit gevoel blijft krijgen. Het is inderdaad heel vroeg voor harde buiken en misschien kan ze eenvoudig zoiets als een blaasontsteking uitsluiten. Het is niet alleen voor jezelf fijn om uitsluitsel te krijgen, maar zij wil ook graag horen hoe het met je gaat en eventueel tijdig ingrijpen als er iets ongebruikelijks tussen zit!

Ik denk dat het laatste wat je schrijft vrij herkenbaar is voor veel zwangeren. Kun je je tijd anders indelen, extra pauzes opnemen, iets later beginnen of vroeger stoppen? Misschien is het fijn als je lief meedenkt?
pi_89249756
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, dat zit wel goed. Ze houden een briefje bij met het aantal uren per dag dat ze zijn geweest en dat briefje moet ik aan het einde van de week ondertekenen.

Het klinkt in mijn oren heel tegenstrijdig dat er aan de ene kant een gigantische vraag is en het aanbod aan de andere kant zo krap is. Ik begrijp dat niet. Als je een werknemer extra in dienst neemt kun je meer mensen van kraamzorg voorzien en daar extra geld mee verdienen. Waarom stemt het aanbod zich niet op de vraag af? Is dat niet rendabel? Waarom zou je dan nog uberhaupt een kraamzorgbureau beginnen?

Kortom: waar gaat het mis in het systeem?
Nouja je moet toch gewoon een opleiding volgen om kraamverzorgster te mogen zijn? Het lijkt me dat de uitstroom uit de opleiding dus te laag is om in de vraag te voorzien.
Een kraamverzorgster doet op zich natuurlijk meer dan alleen kleine controles. Ze assisteert ook bij de thuisbevalling dus een opleiding is wel noodzakelijk, t is niet wenselijk dat je zomaar een uitzendkracht stuurt daarvoor :P
Misschien dat ze de salarissen aantrekkelijker moeten maken ofzo om het beroep weer aantrekkelijk te maken.

Koningin en Tierrr posten wel toch gewoon? Tierrr iig in het vorige topic nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89249881
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:39 schreef huuphuup het volgende:
Hier ben ik! Heb inderdaad een hele tijd alleen meegelezen en niet gepost.. en daar inderdaad in het vorige topic verandering in gebracht en mijn excuses aangeboden. ;)

Aaah, dus plaats voor Pvoess, en dus ook weeen... super! Zet hem op, meid!! 't Is je gegund. Pff... zo lang over tijd... echt respect voor je!
pi_89249897
quote:

Nouja je moet toch gewoon een opleiding volgen om kraamverzorgster te mogen zijn? Het lijkt me dat de uitstroom uit de opleiding dus te laag is om in de vraag te voorzien.
Een kraamverzorgster doet op zich natuurlijk meer dan alleen kleine controles. Ze assisteert ook bij de thuisbevalling dus een opleiding is wel noodzakelijk, t is niet wenselijk dat je zomaar een uitzendkracht stuurt daarvoor :P
Misschien dat ze de salarissen aantrekkelijker moeten maken ofzo om het beroep weer aantrekkelijk te maken.
Het lijkt mij dat dat laatste niet eens nodig is, want er staat zoveel mensen om werk te springen dat dat probleem zichzelf op zou moeten lossen. Het verbaast me des te meer omdat veel meisjes op het vmbo zorg & welzijn kiezen en graag zoiets zouden doen als kraamzorg. Wat dat betreft heeft het toch wel een andere status dan bijvoorbeeld het leraarschap (hogere opleiding nodig, slechtbetaald, veel extra onbetaalde uren).

Ik moet wel bekennen dat de vmbo-meisjes die ik kende een vrij slecht beeld hadden van de concrete invulling van een beroep. Een wilde neonatologieverpleegkundige worden of kraamhulp, maar ze had geen idee wat beide beroepen inhielden. :+

quote:
In dat geval heb ik niks gezegd. :+
pi_89249914
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:46 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Hier ben ik! Heb inderdaad een hele tijd alleen meegelezen en niet gepost.. en daar inderdaad in het vorige topic verandering in gebracht en mijn excuses aangeboden. ;)
Ik heb er overheen gelezen, sorry! Hoe gaat het met je? Je bent ook alweer aardig over tijd aan het lopen!
pi_89250009
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:29 schreef laiveneertiekje het volgende:
Nou ben ik ook erg gestressed, er is ineens nog zoveel werk te doen, klassen die slechte resultaten halen, dus in dat opzicht is het wel te verklaren, maar ik maak me er wel zorgen om.
(gisteravond ook een enorme huilbui gehad, zag alles ineens pikzwart, ik krijg het gewoon even niet goed voor elkaar om nog ontspanning te vinden, ik werk niet echt effectief, en ben daardoor gewoon alle dagen van de week bezig)
Let jij heeeeel goed op jezelf dame? Het is logisch dat je je zorgen maakt om je klassen, maar probeer dat je werk te laten. Je moet nu vooral heel goed voor jezelf zorgen en voor de kleine mini-mensje in je buik.
Kaart dit ook aan bij de vk, zodat zij ook goed op je kan letten. Je kunt dan samen bespreken hoe je het voor jezelf beter behapbaar kunt maken.
Je leerlingen zijn belangrijk, maar je zwangerschap is belangrijker, echt. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_89250055
succes pvoess!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89250085
Pvoess!! Hopla: :% :% :%
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89250098
Pvupdate!

quote:
Het ligt echt helemaal stil.. Ik zit tv te kijken..
-O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89250106
-O-
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89250110
Claudia, later beginnen/vroeger stoppen is lastig, lessen staan gewoon, het enige wat ik daar echt in kan veranderen is beter plannen, zodat ik thuis weinig meer hoef te doen. Het is gewoon een erg drukke periode, waarin alles ineens tegelijk binnenkomt. En ik wil dolgraag de kerstvakantie gewoon vrij hebben, maar dat betekend dat ik de komende 2,5 nog 40 verslagen en 100 toetsen na moet kijken als ik goed geteld heb..

En blaasontsteking heb ik afgelopen week nog naar laten kijken, en dat was het toen iig niet.

En Yppy, ik weet het, ik moet prioriteiten stellen, en die moeten bij mij en de baby liggen. Maar het blijft lastig, ik krijg op dit moment gewoon weinig terug van de energie die ik erin stop, en daar ben ik niet de enige in, alleen laat ik het wat lastiger los.
pi_89250112
Wat doen ze nu eigenlijk bij Pvoesss? Krijgt ze een weeenopwekkend middel toegediend of moet de baarmoedermond eerst nog verweken?
pi_89250196
Holla :p
Ik heb net gel gehad en tijdens het vastgebonden liggen een enorme weenstorm! Echt bizar. Toen mocht ik eindelijk even anders liggen en plassen en zakte het af.. Ik had voor het gellen 1.5cm dus zelfs met een beetje effect kunnen ze dan zometeen mijn vliezen breken!
pi_89250215
Oké dan, dan zal er wel schot in komen! *O* Wel fijn dat je nu in het ziekenhuis ligt en iedereen paraat staat, hoor! Dat moet je vast een veilig gevoel geven, of niet?
pi_89250249
woehoeee! ik hoop dat t met het breken van de vliezen gewoon heel snel hard doorzet allemaal! *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89250358
Ik hoop echt dat ze kunnen breken! Na het breken bij X waren de haartjes zichtbaar in 20 min.. Maar ik had toen al wel 3,5.cm.
pi_89250401
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Pvoesss het volgende:
Ik hoop echt dat ze kunnen breken! Na het breken bij X waren de haartjes zichtbaar in 20 min.. Maar ik had toen al wel 3,5.cm.
:o

dan zullen ze het vast voorzichtig timen, wachten tot iedereen paraat staat zodat ze de kleine man gelijk op kunnen vangen :+

Ik duim mee!! *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89250419
Pvoesss *O* Wat spannuuuuuuund!!!!!!!!!!!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89250480
*O* Komt goed meis!! :Y
pi_89250529
quote:
Koningin heb ik volgens mij al maanden niet gezien, maar ik moet dan ook wel bekennen dat ik niet altijd even goed oplet wie wat post.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_89250846
Koningin was laatst nog in het vampirediaries topic!
pi_89250889
Ja koningin post nog wel maar niet zoveel hier.

Achja t lijstje. T zal ook allemaal wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89252022
Het gaat wel goed nu! Mijn verpleegster belt nu de gyn over vliezen breken.. Ze denken dat het moet lukken!
pi_89252043
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef Pvoesss het volgende:
Het gaat wel goed nu! Mijn verpleegster belt nu de gyn over vliezen breken.. Ze denken dat het moet lukken!
*O* *O*

succes!! :% :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89252051
Oehhhh Pvoesss spannund!!! Ik blijf hier net zo lang zitten tot ik weet hoe ie heet haha
  zondag 28 november 2010 @ 12:27:10 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89252060
Oh pvoesss, nog eventjes
  zondag 28 november 2010 @ 12:27:44 #34
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89252074
Spannend trouwens, zo'n live bevalling
  zondag 28 november 2010 @ 12:37:03 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89252322
Pvoesss, spannend!!!
En wat heerlijk dat je vandaag wel terecht kon, heel veel succes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 28 november 2010 @ 12:48:35 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89252692
Go Pvoesss!
  zondag 28 november 2010 @ 13:07:06 #37
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89253312
Ik wacht ook rustig mee...
Wij hebben gisteren de babykamer gewit, een eerste stap :-)
pi_89253409
Pvoesss doet een Tico :D
ze twittert net dat de lunch lekker was :Y) een klein uur ervoor nog "weeënstorm ftw!"

:D

go pvoesss! :%
zijn de vliezen al gebroken?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89253557
Haha, wat klinkt dat allemaal heerlijk nuchter en relaxed. Veel succes Pvoess!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 28 november 2010 @ 13:17:20 #40
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89253675
wowowowowowiiieieeie

live bevalling ;)

hier gisteren te horen gekregen dat een andere vriendin van me ook zwanger is, dus eentje op dezelfde dag uitgeteld en eentje twee weken later *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89253745
Veel succes Pvoessss! :%
pi_89254551
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er overheen gelezen, sorry! Hoe gaat het met je? Je bent ook alweer aardig over tijd aan het lopen!
Geeft niet, je kan ook niet altijd álles bij houden... is mij al helemaal niet gelukt de afgelopen maanden, haha.

Maar het gaat wel goed hier hoor. Inmiddels inderdaad ook alweer 5 dagen overtijd en ik moet zeggen dat het nu wel een beetje begint te vervelen... alles doet zeer en ik ben ook weer zo misselijk. En sja, weinig afleiding, want weinig dingen gepland natuurlijk... je verwacht stiekem al gewoon bevallen te zijn 5 dagen na de uitgerekende datum. Maargoed, daardoor dus wel wat meer tijd om hier te posten.. ;)

Wel spannend zeg, die live-bevalling van Pvoesss... geweldig!! _O_
Nogmaals: zet hem op, meid!!
pi_89255365
Wat spannend Pvoess, hopelijk verloopt alles vlot vandaag! Succes in elk geval! *O*
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_89255441
Caatje hoest bij jou?

Pv-update!!

quote:
Zo komen ze als het goed is de vliezen breken.. Moet toch eerst weer aan de ctg.. Dus nu even schaatsen kijken en afwachten.
ze houdt t spannend :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89255674
Spannend pvoesss. In elk geval zijn ze nu met je bezig, dat is goed!
pi_89255688
Schaatsen is wel een geweldig tijdverdrijf voor tijdens het bevallen!
Schaatsen kijken bedoel ik uiteraard :+

Huup, lief dat je het vraagt! Ik voel me nog steeds vrij beroerd, de ene keer vanwege flinke buikpijn die ik heb, de andere keer vanwege de misselijkmakende honger die ik heb (en dan de afkeer voor veel etenswaren).
Maar de komende week heb ik mijn eerste echo en daar kijk ik erg naar uit, al neemt de spanning ook toe.
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_89256661
ahw vervelend dat je je zo beroerd voelt :{
Wat spannend die echo! *O* kan me voorstellen dat het nu spannender wordt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89256723
Pvoes, spannend! Heel veel succes dame! Zet hem op!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89257610
quote:
Vliezen zijn gebroken!
woehoeeeee!!

:% :% :% :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89257788
Whoehoeeeeeee...Go Pvoesss!! *O* Pversss!!

Zet m op dame!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')