mn hele F5 knop is nu versletenquote:Op zondag 28 november 2010 03:31 schreef lubje25 het volgende:
Sorry, had niet in de gaten dat ik het vorige topic dicht gooide. Maakt verder niet veel uit denk ik aangezien ik het enige lid van de nachtploeg ben
quote:Op zondag 28 november 2010 03:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mn hele F5 knop is nu versleten
de meeste nachten zijn hier rustigquote:Op zondag 28 november 2010 04:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zaterdag nacht is het altijd rustig
ahja wellicht. hier is het nu ook rustig. een beetje treurigquote:Op zondag 28 november 2010 04:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de meeste nachten zijn hier rustig
iedereen zeker naar huis voor thanksgivingquote:Op zondag 28 november 2010 04:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahja wellicht. hier is het nu ook rustig. een beetje treurig
ja en de 6 weken winter break. Ik ga dinsdag pas naar chicago en vrijdag pas naar NL. hier gaat alles heel goed verderquote:Op zondag 28 november 2010 04:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen zeker naar huis voor thanksgiving
hoe gaat het daar verder trouwens???
je ging schaatsen las ik op je facebook?quote:Op zondag 28 november 2010 04:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja en de 6 weken winter break. Ik ga dinsdag pas naar chicago en vrijdag pas naar NL. hier gaat alles heel goed verderen het is minder erg dan vorig jaar om hier te zijn tijdens break, ik doe allemaal leuke dingen. bij jou?
ja nahja dat ging niet door haha... faal. En er zijn hier echt tien miljoen stages te vinden altijd...quote:Op zondag 28 november 2010 04:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je ging schaatsen las ik op je facebook?
hier niks bijzonders, ben op zoek naar een stage plek dus als je nog iets weet daar![]()
volgens de voorspellingen kunnen we hier bijna op het natuurijs maar dat blijft niet lang dacht ik.quote:Op zondag 28 november 2010 04:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja nahja dat ging niet door haha... faal. En er zijn hier echt tien miljoen stages te vinden altijd...
is er ook vaak bij. gewoon zoeken op internships en er gaat een wereld voor je openquote:Op zondag 28 november 2010 04:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens de voorspellingen kunnen we hier bijna op het natuurijs maar dat blijft niet lang dacht ik.
Je moet het nog maar wel vinden he en je er moet vergoeding/onderdak enz bij zijn
zal wel eens kijken.quote:Op zondag 28 november 2010 04:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is er ook vaak bij. gewoon zoeken op internships en er gaat een wereld voor je open
doe datquote:
Rare definitie van leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is ook niet heel erg nodig natuurlijk, wel leuk om een sms te krijgen als je huis affikt of als er ingebroken wordt
quote:Op zondag 28 november 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht net "He??"
TM's jaren dertig woning #5, met tuin... en een babykamer O+
Dan moet ik eerst Facebook aanmakenquote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef MaJo het volgende:
mijn foto staat op Facebook, als je hem wil zien moet je even vriendjes met me worden
Yep.quote:Op zondag 28 november 2010 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst Facebook aanmaken
quote:Op zondag 28 november 2010 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst Facebook aanmaken
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik was al bang dat ik hetzelfde antwoord zou krijgen als HT
Misschien komt MaJo wel naar de W&B meet?quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zie ik het misschien ooit nog wel eens. Heb geen zin om een facebook account aan te maken.
Hoe vind ik MaJo op Facebook?quote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef MaJo het volgende:
mijn foto staat op Facebook, als je hem wil zien moet je even vriendjes met me worden
Niet als je op MaJo of M.... zoekt.quote:
quote:
ja dt weet ik ook niet helemaalquote:Op zondag 28 november 2010 05:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat doe je trouwens nog maar weer voor opleiding daar
valt wel mee hoe ik veranderd ben hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Misschien heb ik Majo te lang niet gezien (of foto's van haar (haar)), maar ze is naar mijn mening behoorlijk veranderd. Of zou dat nou juist dat minipaardje zijn...
Hoi MaJo!quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
valt wel mee hoe ik veranderd ben hoormaar wat bedoel je met mini paardje?
je volgt maar wat klassen en ziet wel wat voor diploma je aan het eind krijgt?quote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dt weet ik ook niet helemaal
Ik zie hem gewoon zo?quote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef MaJo het volgende:
Welkom terug.quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef iamredleader het volgende:en goedenavond
Essen was erg gezellig, nu hebben we een doodmoe kind wat vanmiddag z'n slaapje heeft overgeslagenach, dan gaat hij straks lekker makkelijk tukken
Jairquote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
Welkom terug.
Maar wie slaapt er eerder?
Ik heb geen vriendschapsverzoek?quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon zo?
Maar ik wil toch wel vriendjes worden hoor. Bij deze
Dus je hebt nu vaker de tijd om een saffie te doen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendschapsverzoek?
Met mij alles goed CobraGestopt bij Lush zoals je weet en nu druk aan de studie
Hangt je rookmelder dan al?quote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik vind Facebook eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik moet er nog erg aan wennen... ik kijk er ook niet zo vaak eigenlijk.
Nu de finale van So You Think You Can Dance en een kopje thee.
Je vergeet maandag!quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.Vandaag niet meer aan gedacht. Dinsdag...
Ik was vandaag bij de bouwmarkt om wat dingen te kopen en had toen het gevoel dat ik vergat iets te kopen maar niet wist wat. Een paar uur later (en al lang en breed thuis) wist ik het weer: die CO-stickersquote:
Dan ben ik overdag aan het werk en pas na 18:00 uur thuis... Dinsdag dus.quote:
Anders wacht je nog even. Dan kun je hem weggeven in het nieuwe subforum.quote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben ik overdag aan het werk en pas na 18:00 uur thuis... Dinsdag dus.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders wacht je nog even. Dan kun je hem weggeven in het nieuwe subforum.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nou als ik hem er niet goed aan krijg wel. Dan koop ik een nieuwe.
Ik wil er sowieso nog een of twee bij hebben... dus 1 meer of minder maakt dan ook niet meer uit.quote:
Ik merk het al. Jij gaat echt veel te vinden zijn in dat nieuwe subforum.quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil er sowieso nog een of twee bij hebben... dus 1 meer of minder maakt dan ook niet meer uit.
ik mis de grapquote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders wacht je nog even. Dan kun je hem weggeven in het nieuwe subforum.
quote:
In OUD hebben we al vaker acties gehad op de achtergrond. En daar waar ik een steentje kan bijdragen, doe ik dat ook. Ben ook erg gevoelig voor die sms-acties.quote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik merk het al. Jij gaat echt veel te vinden zijn in dat nieuwe subforum.
Er staan er nog wel wat op de vierkante meter.quote:
Lauw? Ik denk eerder dat je er een dompelaar in moet hangen om het warmer te maken. Het vriest namelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's lauw. Tap maar weer een nieuwe
Kan dat kwaad dan?quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Etcetera het volgende:
PC wilde bij thuiskomst niet opstartenDing opengetrokken, de powerstekkertjes van het moederbord losgetrokken Pitt ga me vermoorden als ik dat vertel
en weer ingeplugd, nu draaitie weer.
Soms word ik chagerijnig van m'n pc
Er wordt nu voor mij gehaaldquote:Op zondag 28 november 2010 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
Er staan er nog wel wat op de vierkante meter.
Als je dat weer verkeerd aansluit kun je je moederbord slopenquote:
En dan post je het hier? Waar "niemand" het leest?quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Etcetera het volgende:
PC wilde bij thuiskomst niet opstartenDing opengetrokken, de powerstekkertjes van het moederbord losgetrokken Pitt ga me vermoorden als ik dat vertel
Hier is toch de spamhoek van alle zin en onzin die we te melden hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan post je het hier? Waar "niemand" het leest?
Nee joh, da's ONZ. Hier staan alleen dingen die waar zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier is toch de spamhoek van alle zin en onzin die we te melden hebben
Het was immers alweer een paar weken geledenquote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het was immers alweer een paar weken geleden
Dank voor de info, wilde weer badrommel halen voor mw. MM met de feestdagen in het zeer nabije vooruitzicht.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef MaJo het volgende:
Gestopt bij Lush zoals je weet en nu druk aan de studie
Kruip dan maar snel achter de PC.quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag de opname's van Orchestral Manoeuvres In The Dark en Jean Michel Jarre bewerkt, van hoesjes voorzien en geupload, vind het mooi voor nu achter de laptop...
Hmm eigenlijk is het nog steeds hetzelfde probleemquote:Op zondag 28 november 2010 20:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het was immers alweer een paar weken geleden
Misschien wat voor jou etc:
[TK] HP compaq 6720s laptop
Het gaat eindelijk de goede kant op met de temperatuur.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn buitentemperatuur sensor zit op zo'n 7 meter hoogte en het is al 0 graden, dan moet het hier zelfs in de stad al een graad of 4 a 5 aan de grond vriezen
Het is volgens mij de hele dag rond het vriespunt geweest. Vanmorgen was het buiten -3 vanavond rond half -2,5 het is niet erg veel warmer geweest hier. Het is echt koud.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn buitentemperatuur sensor zit op zo'n 7 meter hoogte en het is al 0 graden, dan moet het hier zelfs in de stad al een graad of 4 a 5 aan de grond vriezen
* PM en SMS stuurtquote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier is toch de spamhoek van alle zin en onzin die we te melden hebben
Riep er iemand elfstedentocht?quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zou mij niet verbazen als die er komt. Morgen willen ze de eerste natuurijs marathon gaan schaatsen in Noordlarenquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Riep er iemand elfstedentocht?
Ik hoop dat ie er komt. Ik heb wel weer zin in zo'n super dag in Friesland.quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou mij niet verbazen als die er komt. Morgen willen ze de eerste natuurijs marathon gaan schaatsen in Noordlaren
Ben je nooit bij een Elfstedentocht geweest?quote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
Als er een Elfstedentocht komt, overweeg ik toch een dagje naar mn schoonouders in Dokkum te gaan om sfeer te proeven. Als ik het na een uurtje wel heb gezien, kan ik me daar weer opwarmen.
Nope... nooit in mn gedachten opgekomen om daar eens te gaan kijken. Wel thuis voor de buis gekeken. Wanneer was eigenlijk de laatste?quote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je nooit bij een Elfstedentocht geweest?
1997quote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... nooit in mn gedachten opgekomen om daar eens te gaan kijken. Wel thuis voor de buis gekeken. Wanneer was eigenlijk de laatste?
Ik zou zeker de dag vrijmaken en naar vrienden in Workum gaan. Die wonen aan het water waar de schaatsers langskomenquote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
Als er een Elfstedentocht komt, overweeg ik toch een dagje naar mn schoonouders in Dokkum te gaan om sfeer te proeven. Als ik het na een uurtje wel heb gezien, kan ik me daar weer opwarmen.
Erbij niet, in 1997 was ik net 16quote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ben je nooit bij een Elfstedentocht geweest?
Mooier kun je het niet hebben!quote:Op zondag 28 november 2010 21:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou zeker de dag vrijmaken en naar vrienden in Workum gaan. Die wonen aan het water waar de schaatsers langskomen
Ik denk wel het leukste evenement binnen Nederland.quote:Op zondag 28 november 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
1997, toen was ik nog maar 23 jaar.. en was het toch wel een beetje ver van mn bed gebeuren.
Peace vertelde idd dat het erg gezellig is..
Het zou alleen niet zo koud moeten zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk wel het leukste evenement binnen Nederland.
Geen commentaar......quote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het zou alleen niet zo koud moeten zijn.![]()
* Diaan73koukleum is.
Ja, het is al na tienen. Weltrusten.quote:Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef iamredleader het volgende:
Plek? Ik hoop dat ik "mag" komen als het zo ver is
Anyway, ik ga afsluiten en naar bed - het is laat genoeg zo
Ons Koninklijkhuis zwakt wel af als er een prins in zo'n show zit.quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Floris heeft gewonnenZo maar eens naar bed. Hell's kitchen wordt opgenomen, we moeten de aflevering van vorige week ook nog kijken.
Dit is een andere Floris.quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ons Koninklijkhuis zwakt wel af als er een prins in zo'n show zit.
Gelukkig!quote:
Wat is fhf nu weer?quote:
quote:
FOK!kers helpen FOK!kersquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 23:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb meteen maar ff mijn eigen topic geopend
quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken, nu naar bed...
Edit: me toch aangemeld in het topic van B.ertha
Ow dat nummer ken ik ook nog.quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Morgen ons jaarlijkse afdelingsdag.
's Ochtends formeel en 's middags dit: Ducktrail.
Hoop dat het morgen gaat sneeuwen, lijkt me wel wat met zo'n eend dan over slingerende weggetjes scheuren...
Het origineel van Ciska Peters & Ronnie Tober is helaas niet te vinden...
Volgens mij blijft een Eend stabiel als het flink sneeuwt?quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Morgen ons jaarlijkse afdelingsdag.
's Ochtends formeel en 's middags dit: Ducktrail.
Hoop dat het morgen gaat sneeuwen, lijkt me wel wat met zo'n eend dan over slingerende weggetjes scheuren...
Het origineel van Ciska Peters & Ronnie Tober is helaas niet te vinden...
Niet met Ronnie & Ciska in beeld, dat bedoelde ik...quote:
Liefst niet morgen...quote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft een Eend stabiel als het flink sneeuwt?
Ow okay. Deze versie is wel "mooier".quote:Op zondag 28 november 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet met Ronnie & Ciska in beeld, dat bedoelde ik...
Ja, heb net even de MP3 er van opgezocht.quote:Op zondag 28 november 2010 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay. Deze versie is wel "mooier".
Ik schrok ook evenquote:Op zondag 28 november 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht net "He??"
TM's jaren dertig woning #5, met tuin... en een babykamer O+
Als dat toertochtje er komt heb ik ook al een logeeradres in Friesland, k wil het wel een keer meemakenquote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 07:05 schreef iamredleader het volgende:
En voor later is er sneeuw voorspeld
Dat is waar. En het OV is niet veel beter. Dan maar thuisblijven, he wat vervelendquote:Op maandag 29 november 2010 07:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is mooi als iedereen thuis blijft. Verkeer en sneeuw in Nederland gaan niet samen
Kijk, daar kan ik niet over treuren. Wel dat hij is overleden, jammerquote:Op maandag 29 november 2010 07:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen Naked Gun deel XXXIV meer![]()
Acteur Leslie Nielsen overleden
Je bedoelt met het leuk vinden of niet?quote:Op maandag 29 november 2010 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zal met de leeftijd te maken hebben.
Okay, op die manier.. ik denk dat je gelijkt hebt inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2010 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, onze leeftijd, de tweede generatie boven ons komt nu op de leeftijd dat doodgaan niet zo vreemd meer is. Of met tv persoonlijkheden die we kennen zal er zo'n anderhalve generatie tussen zitten
inderdaad.. hoe kom je erop...quote:Op maandag 29 november 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Dit vind ik dan wel weer grappig op een zure manier
Brutale inbrekers verstoren tv-avond
Ik woon gelukkig op 1 hoogquote:Op maandag 29 november 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Dit vind ik dan wel weer grappig op een zure manier
Brutale inbrekers verstoren tv-avond
Ow dat is wel een beetje vreemd.quote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh ik ben zo kwaad nuik zie op facebook dat vriend A zijn status heeft gewijzigd van 'married' naar 'singe', en dat ie ook een of andere dating-applicatie is gaan gebruiken.... Hij en zijn vrouw (een vriendin van mij) zijn nog niet gescheiden en bovendien ging het verhaal dat hij graag alleen wilde zijn ivm depressie
En bij mijn vriendin staat nog wel gewoon 'married'
Ik vind het ook wel een beetje dom van hem eigenlijk. En het is inderdaad een openbare site voor bekenden, juist vaak voor bekenden. Je zou toch bijna denken dat er wat anders achterzit.quote:Op maandag 29 november 2010 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik vind dat echt treurig hoor.... vond het al een hele schok om te horen dat ze uit elkaar gingen, en ook nog om zo'n nare reden. Er speelt natuurlijk altijd wel meer mee, maar zij waren echt wel heel gek op elkaar, dus om nu al op een openbare site (voor bekenden dan toch) te lezen dat ie alweer wil daten vind ik best stuitend
Airplane! is vrij briljant, als je er voor in de stemming bent. Heeft dat hele genre zo'n beetje uitgevonden. Maar het is zeker niet voor iedereen.quote:Op maandag 29 november 2010 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond Leslie Nielsen trouwens niet leuk/grappig. Heb ook bijna geen film gezien...
Je moet jezelf niet op glad ijs begeven in dit soort situaties.quote:Op maandag 29 november 2010 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje dom van hem eigenlijk. En het is inderdaad een openbare site voor bekenden, juist vaak voor bekenden. Je zou toch bijna denken dat er wat anders achterzit.
True!quote:Op maandag 29 november 2010 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Glad ijs
[..]
Je moet jezelf niet op glad ijs begeven in dit soort situaties.
Je weet ook nooit of een van beiden een scheve schaats heeft gereden...quote:Op maandag 29 november 2010 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet jezelf niet op glad ijs begeven in dit soort situaties.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je weet ook nooit of een van beiden een scheve schaats heeft gereden...
quote:Op maandag 29 november 2010 07:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen Naked Gun deel XXXIV meer![]()
Acteur Leslie Nielsen overleden
Tja, dan zul je toch moeten kiezen. Een babypiet of een Duckie.quote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees net dat Leslie Nielsen overleden is. De beste grap die de man ooit gemaakt heeft...
Nu een tussenstop in een spierwit De Rijp tijdens een ralley met Lelijke Eendjes. Gaaf om te doen, kaasboederij en een molen bezocht onderweg en de uitzichten zijn schitterend.
Ik wil ook een Duckie...
Ik neem gewoon allebei, ik hou niet van keuze's maken...quote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, dan zul je toch moeten kiezen. Een babypiet of een Duckie.
Wel makkelijk. Zo'n Duckie heeft vaak een grote rietenmand achterop. Past Baypiet mooi in.quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem gewoon allebei, ik hou niet van keuze's maken...
De treinen en de lightrails zullen vanaf morgen ook wel niet meer rijdenquote:Op maandag 29 november 2010 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
Typisch Nederland. Twee vlokjes sneeuw en ..............
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Een lan - voor de veranderingquote:
Ik neem aan dat er wel een groot weeralarm komt vanavond ?quote:Op maandag 29 november 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De treinen en de lightrails zullen vanaf morgen ook wel niet meer rijden
quote:
bedanktquote:
Degenen die vandaag per spoor (mezelf incluis) of via de lucht gingen hadden het anders opvallend rustig...quote:Op maandag 29 november 2010 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
Typisch Nederland. Twee vlokjes sneeuw en ..............
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
quote:Op maandag 29 november 2010 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil het S-woord niet in de mond nemen, maar is 040 één van de mogelijke hints?
Ik heb tijdelijk een andere handtekening.quote:
Ik zou eerst moeten weten wat SQL is.quote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk een andere handtekening.
Het is een macabere vraag, maar wel eentje om bij na te denken.
Iets met computersquote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou eerst moeten weten wat SQL is.
Structured Query Language, wordt gebruikt voor databases.quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou eerst moeten weten wat SQL is.
1 2 3 | <?php $sql = "SELECT * FROM college WHERE naam='Jacob Jacobse' OR 1=1"; ?> |
Ik heb Cobra4 al een kleine masterclass gegeven.quote:
Dat heb je helemaal goed.quote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet vrij zeker dat hij mijn uitleg makkelijker vindt dan de jouwe
Die twee dingen gaan ook voor 99.9% met elkaar gelijk op, maar in het laatste geval krijg je er nog gratis lijken bij...quote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet veel verstand van SQL, maar ik denk dat je beter een vergelijking kunt maken met C4's werkveld
Een SQL injectie is alsof iemand een beetje mosterdgas in een database flikkert.
Mwa, ik volg de vergelijking niet helemaal. Aids in de Afrika is zeker een groot probleem maar om nu de vergelijking met SQL injectie te trekken om het onder de aandacht te brengen..quote:Op maandag 29 november 2010 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die twee dingen gaan ook voor 99.9% met elkaar gelijk op, maar in het laatste geval krijg je er nog gratis lijken bij...
Nee, alsof iemand op het communicatiekanaal inbreekt en een verzoek doet om bepaalde informatie om vervolgens wijzigingen door te geven. Zoals bijvoorbeeld een valse positie van een vijand om zodoende een groepje soldaten in de val te lokkenquote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet veel verstand van SQL, maar ik denk dat je beter een vergelijking kunt maken met C4's werkveld
Een SQL injectie is alsof iemand een beetje mosterdgas in een database flikkert.
Ik zie opvallende parallellen tussen beide werelden.quote:Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mwa, ik volg de vergelijking niet helemaal. Aids in de Afrika is zeker een groot probleem maar om nu de vergelijking met SQL injectie te trekken om het onder de aandacht te brengen..
quote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, alsof iemand op het communicatiekanaal inbreekt en een verzoek doet om bepaalde informatie om vervolgens wijzigingen door te geven. Zoals bijvoorbeeld een valse positie van een vijand om zodoende een groepje soldaten in de val te lokken
Het was uiteindelijk 800 nog watquote:
Inderdaad, boeiendquote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Het was uiteindelijk 800 nog wat
Edit: oh toch niet. Nah, boeiend. 't Was veel, ik heb er geen last van gehad, life's good
Ets ik las jouw huidige sig eerst altijd als het Friese/Groningse Bazin-ga in plaats van ba-zingaquote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk 800 nog wat
Edit: oh toch niet. Nah, boeiend. 't Was veel, ik heb er geen last van gehad, life's good
quote:Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ets ik las jouw huidige sig eerst altijd als het Friese/Groningse Bazin-ga in plaats van ba-zinga
Nee niet als plaats, ik las het als een soort vervoeging van het woord 'bazen' tot iets wat in het noorden door zou kunnen voor achternaamquote:Op maandag 29 november 2010 20:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh god. Er is een Bazinga als in plaats? Like seriously? Wtf
Dat zou echt te freaky zijnquote:Op maandag 29 november 2010 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Oh god. Er is een Bazinga als in plaats? Like seriously? Wtf
Google Maps vindt wel vier bedrijven met Bazinga als zoektermquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google Maps vindt wel vier bedrijven met Bazinga als zoekterm
Kijk, zo begin ik het zeker te snappen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, alsof iemand op het communicatiekanaal inbreekt en een verzoek doet om bepaalde informatie om vervolgens wijzigingen door te geven. Zoals bijvoorbeeld een valse positie van een vijand om zodoende een groepje soldaten in de val te lokken
Ow is het alweer zo vroeg?quote:Op maandag 29 november 2010 21:03 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo de computer afsluiten, lekker onder de warme dekens de binnenkant van m'n oogleden bekijken
Weltrustenquote:Op maandag 29 november 2010 21:03 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo de computer afsluiten, lekker onder de warme dekens de binnenkant van m'n oogleden bekijken
quote:
Donequote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
En als jullie mee willen helpen om te voorkomen dat een ander geld verdiend aan mijn opname van Jean Michel Jarre van afgelopen zaterdag, ga dan naar http://cd-dvd.marktplaats(...)27-nov-2010-2cd.html en klik op 'In strijd met de regels' en geef vervolgens aan dat het om een 'Verboden of verdacht object of dienst' gaat...
Dank!!!
No problemquote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
En als jullie mee willen helpen om te voorkomen dat een ander geld verdiend aan mijn opname van Jean Michel Jarre van afgelopen zaterdag, ga dan naar http://cd-dvd.marktplaats(...)27-nov-2010-2cd.html en klik op 'In strijd met de regels' en geef vervolgens aan dat het om een 'Verboden of verdacht object of dienst' gaat...
Dank!!!
Smerige honden zijn het.quote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Done
Ook bij een aantal LL-kaarten gedaan trouwens. Stond er 1 voor 800 euro
Done.quote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank!!!
Ja, maar die had ik dus uit mn broekzak gehaald omdat ik anders alles strooi onder de vloerquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Note to self: nooit zonder zaklamp onder de vloer kruipen.
Koop anders een minimaglight ofzo, die dingen zijn fantastisch
En dan is Danny ook nog de posterquote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank!!!
Leuk.quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag, op weg naar Duckstad...
[ afbeelding ]
En één of andere mafkees () moest zonodig voor Sinterklaas spelen:
[ afbeelding ]
quote:
Kijk jij boven je invoerveld geen PI's meer te kiezen dan?quote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet iemand hoe je standaard post-icoon (deze bij mij nu: [ afbeelding ]) weer kan veranderen of ongedaan kan maken? Of is dat inmiddels achter de abonnee-opties verstopt en kan ik het niet meer wijzigen?
Edit: Ik kan dat wel, maar die ik nu heb heb ik ooit vastgezet.quote:Op maandag 29 november 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk jij boven je invoerveld geen PI's meer te kiezen dan?
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Daar staat onderaan ook nog iets over vastzetten van dingen. Bij mij staat alles uit.
Weltrusten.quote:
Ofyles en Etcie! Attack!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Op de valreep, de sukkel op Marktplaats heeft gehapt...
X-Originating-IP: [86.84.136.233]
From: danny gerards <goedele74@live.nl>
Kill!!!![]()
En nu...
Ik probeer hem eerst te laten bannen op Dime via de modjes daar op IP-adres.quote:
quote:
Als ik Google mag geloven zou het ook een vrouw kunnen zijn met de achternaam Piekquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer hem eerst te laten bannen op Dime via de modjes daar op IP-adres.
Lukt dat niet:
[..]
Aubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |