mn hele F5 knop is nu versletenquote:Op zondag 28 november 2010 03:31 schreef lubje25 het volgende:
Sorry, had niet in de gaten dat ik het vorige topic dicht gooide. Maakt verder niet veel uit denk ik aangezien ik het enige lid van de nachtploeg ben
quote:Op zondag 28 november 2010 03:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mn hele F5 knop is nu versleten
de meeste nachten zijn hier rustigquote:Op zondag 28 november 2010 04:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zaterdag nacht is het altijd rustig
ahja wellicht. hier is het nu ook rustig. een beetje treurigquote:Op zondag 28 november 2010 04:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de meeste nachten zijn hier rustig
iedereen zeker naar huis voor thanksgivingquote:Op zondag 28 november 2010 04:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahja wellicht. hier is het nu ook rustig. een beetje treurig
ja en de 6 weken winter break. Ik ga dinsdag pas naar chicago en vrijdag pas naar NL. hier gaat alles heel goed verderquote:Op zondag 28 november 2010 04:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen zeker naar huis voor thanksgiving
hoe gaat het daar verder trouwens???
je ging schaatsen las ik op je facebook?quote:Op zondag 28 november 2010 04:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja en de 6 weken winter break. Ik ga dinsdag pas naar chicago en vrijdag pas naar NL. hier gaat alles heel goed verderen het is minder erg dan vorig jaar om hier te zijn tijdens break, ik doe allemaal leuke dingen. bij jou?
ja nahja dat ging niet door haha... faal. En er zijn hier echt tien miljoen stages te vinden altijd...quote:Op zondag 28 november 2010 04:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je ging schaatsen las ik op je facebook?
hier niks bijzonders, ben op zoek naar een stage plek dus als je nog iets weet daar![]()
volgens de voorspellingen kunnen we hier bijna op het natuurijs maar dat blijft niet lang dacht ik.quote:Op zondag 28 november 2010 04:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja nahja dat ging niet door haha... faal. En er zijn hier echt tien miljoen stages te vinden altijd...
is er ook vaak bij. gewoon zoeken op internships en er gaat een wereld voor je openquote:Op zondag 28 november 2010 04:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens de voorspellingen kunnen we hier bijna op het natuurijs maar dat blijft niet lang dacht ik.
Je moet het nog maar wel vinden he en je er moet vergoeding/onderdak enz bij zijn
zal wel eens kijken.quote:Op zondag 28 november 2010 04:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is er ook vaak bij. gewoon zoeken op internships en er gaat een wereld voor je open
doe datquote:
Rare definitie van leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is ook niet heel erg nodig natuurlijk, wel leuk om een sms te krijgen als je huis affikt of als er ingebroken wordt
quote:Op zondag 28 november 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht net "He??"
TM's jaren dertig woning #5, met tuin... en een babykamer O+
Dan moet ik eerst Facebook aanmakenquote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef MaJo het volgende:
mijn foto staat op Facebook, als je hem wil zien moet je even vriendjes met me worden
Yep.quote:Op zondag 28 november 2010 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst Facebook aanmaken
quote:Op zondag 28 november 2010 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst Facebook aanmaken
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik was al bang dat ik hetzelfde antwoord zou krijgen als HT
Misschien komt MaJo wel naar de W&B meet?quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zie ik het misschien ooit nog wel eens. Heb geen zin om een facebook account aan te maken.
Hoe vind ik MaJo op Facebook?quote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef MaJo het volgende:
mijn foto staat op Facebook, als je hem wil zien moet je even vriendjes met me worden
Niet als je op MaJo of M.... zoekt.quote:
quote:
ja dt weet ik ook niet helemaalquote:Op zondag 28 november 2010 05:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat doe je trouwens nog maar weer voor opleiding daar
valt wel mee hoe ik veranderd ben hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Misschien heb ik Majo te lang niet gezien (of foto's van haar (haar)), maar ze is naar mijn mening behoorlijk veranderd. Of zou dat nou juist dat minipaardje zijn...
Hoi MaJo!quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
valt wel mee hoe ik veranderd ben hoormaar wat bedoel je met mini paardje?
je volgt maar wat klassen en ziet wel wat voor diploma je aan het eind krijgt?quote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dt weet ik ook niet helemaal
Ik zie hem gewoon zo?quote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef MaJo het volgende:
Welkom terug.quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef iamredleader het volgende:en goedenavond
Essen was erg gezellig, nu hebben we een doodmoe kind wat vanmiddag z'n slaapje heeft overgeslagenach, dan gaat hij straks lekker makkelijk tukken
Jairquote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
Welkom terug.
Maar wie slaapt er eerder?
Ik heb geen vriendschapsverzoek?quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon zo?
Maar ik wil toch wel vriendjes worden hoor. Bij deze
Dus je hebt nu vaker de tijd om een saffie te doen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendschapsverzoek?
Met mij alles goed CobraGestopt bij Lush zoals je weet en nu druk aan de studie
Hangt je rookmelder dan al?quote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik vind Facebook eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik moet er nog erg aan wennen... ik kijk er ook niet zo vaak eigenlijk.
Nu de finale van So You Think You Can Dance en een kopje thee.
Je vergeet maandag!quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.Vandaag niet meer aan gedacht. Dinsdag...
Ik was vandaag bij de bouwmarkt om wat dingen te kopen en had toen het gevoel dat ik vergat iets te kopen maar niet wist wat. Een paar uur later (en al lang en breed thuis) wist ik het weer: die CO-stickersquote:
Dan ben ik overdag aan het werk en pas na 18:00 uur thuis... Dinsdag dus.quote:
Anders wacht je nog even. Dan kun je hem weggeven in het nieuwe subforum.quote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben ik overdag aan het werk en pas na 18:00 uur thuis... Dinsdag dus.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders wacht je nog even. Dan kun je hem weggeven in het nieuwe subforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |