abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89232523
Laatste post van oorspronkelijke TS:

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

In het echt ben ik nooit in staat bijvoorbeeld: nog geen 10 minuten geleden:
In het echt ben ik niet in staat een compliment te geven over een nieuw kapsel ofzo. Kan ik echt niet.
Deze chick is zo lief... waarom woont ze nou in Zeeland :(?

Overigens heb ik nu teveel chicks op mn msn staan. Het begint op een fulltime job te lijken zo.
Geef je er 1 geen aandacht dan wordt ze kwaad als je even 1 minuutje niks zegt -.-
Laatste discussiepostjes:

Volgen nog want er valt bijna geen touw aan vast te knopen. Het ging over het accepteren van baardjes en uiteindelijk dat het allemaal vanzelf moet gaan. Wat niet zo is natuurlijk.
pi_89232601
:)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89232607
We zullen niet stoppen met tips geven aan deze boii voordat hij hem ergens in heeft mogen hangen!
pi_89232665
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef Nee het volgende:

[..]

We maken het ons zelf moeilijk, terwijl het objectief gezien geen flikker voorstelt. Het is alleen dat mensen niet gekwetst willen worden, ze willen hun ego groot houden. Zo zijn we tenslotte opgegroeid. Als je dat nou eens los laat, zul je zien dat het veel makkelijker gaat.
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:16 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het nu ergens met je eens ben.
Dat ego moet teveel gevoed worden inderdaad. Ik vind het af en toe belachelijk want men van elkaar eist en ook om het minste geringste afhaakt. Niemand wil uiteraard gekwetst worden maar het is een soort streven naar kille perfectie aan het worden.

Hele eisenlijstjes maken sommige vrouwen. Er zijn ook uiteraard steeds meer singles en nog meer ontevredenheid. Enerzijds leuk dat een vrouw niet van ellende bij een vervelende vent hoeft te blijven maar het lijkt een beetje door te slaan.

Ik ga de datingmarkt nooit meer op in ieder geval. Dan zou het inderdaad vanzelf moeten gaan.
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef Nee het volgende:
Eigenlijk best grappig hoe moeilijk mensen kunnen doen over dit onderwerp, terwijl het uiteindelijk alleen maar gaat om keiharde penetratie. Van een mug een olifant maken.

Objectief gezien gaat het nergens over, het is alleen dat liefde het rationele verstand overstijgt waardoor er allemaal fantasie verhalen worden verzonnen puur en alleen bedoelt om er iets speciaals van te maken. Het is tenslotte dezelfde eigenschap die we delen met alle diersoorten op aarde. En aangezien mensen standaard met een minderwaardigheidscomplex en een illusionair groot ego geboren worden proberen we er iets 'spiritueels' van te maken zodat we iig niet geassocieerd worden met de lagere klassen.

De natuur heeft het in principe zo geregeld dat liefde (en dus voortplanting) gewoon vanzelf gaat, het wordt alleen lastig wanneer ons verstand zich ermee gaat bemoeien.

Dus hou maar op met discussies voeren over dit onderwerp, want je komt er lekker toch nooit uit.

ZO!
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie
pi_89232838
Stali de oorspronkelijke TS was heel iemand anders. Het topic ging namelijk niet om Richard at first. :)

De oorspronkelijke OP:
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef OngeschiktX het volgende:
Voor de mensen die mij kennen uit eerdere topics: Ik heb een aantal maanden niet gepost. In de tussentijd is er niets veranderd. Nog steeds geen succes op het gebied van vrouwen, ik vraag me af of ik überhaupt een potentiële vrouw om mee verder te gaan ben tegengekomen. Sociaal leven is nog steeds matig, wel nieuwe teamsport begonnen, dat is wel leuk, maar dat is het verder. Tot zo ver de update, voor meer info zie andere topics.

In de tussentijd ben ik ook 24 geworden. Nog nooit enige vorm van seksueel contact gehad, zelfs niet gezoend. Veel mensen zeggen: 'het komt wel goed, je vindt vanzelf iemand.' Toch denk ik niet dat het zo makkelijk is. Na wat zoek werk heb ik de volgende statistieken gevonden:

• 10% van de 24 jarige jongens is maagd
• 8% van de 30 jarige mannen is maagd
• 5% van de totale bevolking zal als maagd sterven.

Bij vrouwen is het percentage maagden steeds lager dan bij mannen, het is dus aannemelijk dat de 5% van de bevolking die als maagd sterft, grotendeels man is.

Als ik dit zo bekijk, staat het er slecht voor. Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben. Daar ga ik me nou niet echt beter door voelen.

In m'n leven kom ik al erg weinig vrouwen tegen, de kassameisjes van de C1000 daargelaten. Mijn ervaring is nul, ik zou niet weten hoe ik dingen moet aanpakken, ben onzeker en heb geen idee van gewenst gedrag tijdens relaties. Zowel statistisch gezien als qua omstandigheden ziet het er niet echt gunstig uit.

De rest van m'n leven is nu ook weer niet heel slecht, ik ben niet heel lelijk, heb een goede opleiding met ook wat andere ervaringen ernaast en ik sport een aantal keer per week. Ik ga er vanuit dat ik wel een goede baan moet kunnen vinden. Toch is het altijd alleen zijn in de vrije tijd niet echt leuk, ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten.

Hoe denkt men hierover? Is de algemene reactie nog steeds dat het wel goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
pi_89232987
Ik kon er ookal geen touw aan vastknopen. _O- .

Puik dat je het even aanvult.
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:29:55 #7
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_89233241
Richard, misschien kan je beter eerst vrienden maken.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_89233483
Leuke Topic titel, Klinkt ook heel niet wanhopig ofzo :D

Ik ben trouwens 26 =), Oorspronkelijke TS is 24

Mijn topics kun je hier vinden:

26 jaar, nooit verkering gehad of contact met een vrouw Deel 2
26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.

En het topic dat ik wegkaapte :P
24 en maagd, statistisch gezien #2

Deels vanwege originele TS die opeens stil was :P

[ Bericht 26% gewijzigd door richard_prf op 27-11-2010 19:44:05 ]
pi_89233736
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:37 schreef richard_prf het volgende:
Leuke Topic titel, Klinkt ook heel niet wanhopig ofzo :D

Ik ben trouwens 26 =), Oorspronkelijke TS is 24
Deel twee ging alleen maar over jou.
En je hebt nog niet gereageerd op verschillende posts. }:| .

Wat ga je ondernemen?
pi_89233842
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Stali het volgende:

[..]

Deel twee ging alleen maar over jou.
En je hebt nog niet gereageerd op verschillende posts. }:| .

Wat ga je ondernemen?
Vanavond ga ik uit, drink ik 6 bier zodat ik me wat relaxter en zelfverzekerder voel en voor het eerst een blauwtje lopen omdat ik op een chick ga af stappen.
Hopelijk een blauwtje in figuurlijke zin als ze een vriend blijkt te hebben zou dat problemen kunnen opleveren :')

Ik ben alleen bang dat ik toch niet durf en gewoon bier ga drinken de rest van de avond en dat ik zoals altijd weer met vreemde gasten sta te praten wat overigens wel gezellig is hoor.

[ Bericht 9% gewijzigd door richard_prf op 27-11-2010 19:57:42 ]
pi_89234403
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Ik ben alleen bang dat ik toch niet durf en gewoon bier ga drinken de rest van de avond en dat ik zoals altijd weer met vreemde gasten sta te praten wat overigens wel gezellig is hoor.
Ga er gewoon van uit dat het je wel lukt. Heb wat zelfvertrouwen, je kan het wel. Je hebt toch niets te verliezen. :)
pi_89234448
quote:

[..]

Vanavond ga ik uit, drink ik 6 bier zodat ik me wat relaxter en zelfverzekerder voel en voor het eerst een blauwtje lopen omdat ik op een chick ga af stappen.
Hopelijk een blauwtje in figuurlijke zin als ze een vriend blijkt te hebben zou dat problemen kunnen opleveren :')

Gewoon er op afgaan eigenlijk meteen na een paar seconden als je iemand ziet, anders ga je je zelf zitten opvreten.

Wat is het ergste wat er kan gebeuren, dat ze je afwimpelt wat trouwens bijna niemand doet als je gewoon normaal overkomt? En zo wel, haar verlies.
pi_89234554
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:

[..]

Gewoon er op afgaan eigenlijk meteen na een paar seconden als je iemand ziet, anders ga je je zelf zitten opvreten.

Wat is het ergste wat er kan gebeuren, dat ze je afwimpelt wat trouwens bijna niemand doet als je gewoon normaal overkomt? En zo wel, haar verlies.
De reden dat ik eerst bier moet drinken omdat het eigenlijk een stap te ver is om op iemand af te stappen. Oogcontact met een vrouw is onmogelijk maar met flink wat bier ben ik in staat dit te compenseren en ook mijn negative gedachtes uit te schakelen.
Al acht ik de kans erg klein dat het goed gaat, maar mocht het goed gaan dan kan ik de volgende keer zonder bier oogcontact maken.

In dit geval is bier dus daadwerkelijk een medicijn :D
pi_89234719
Mja, je kan moeilijk dronken door het leven gaan dus hopelijk gaat dat door ervaring na een tijdje makkelijker.
pi_89234810
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Mja, je kan moeilijk dronken door het leven gaan dus hopelijk gaat dat door ervaring na een tijdje makkelijker.
Met 6 bier ben ik in staat nog helemaal normaal te lopen en te spreken. Bovendien groeit mijn zelfvertrouwen enorm en neem ik ook plots een betere houding aan.
Laat bier nou een tijdelijk medicijn zijn. Als het 1 keer lukt dat lukt het de volgende keer zonder bier.
pi_89234885
quote:

[..]

Ga jij eigenlijk nog wel uit voor je eigen plezier? Je gaat uit dat is positief.

Wat voor soort vrienden heb jij eigenlijk? Ik krijg bij jou een beetje een Oh Oh Cherso idee.
pi_89234961
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

De reden dat ik eerst bier moet drinken omdat het eigenlijk een stap te ver is om op iemand af te stappen. Oogcontact met een vrouw is onmogelijk maar met flink wat bier ben ik in staat dit te compenseren en ook mijn negative gedachtes uit te schakelen.
Al acht ik de kans erg klein dat het goed gaat, maar mocht het goed gaan dan kan ik de volgende keer zonder bier oogcontact maken.

In dit geval is bier dus daadwerkelijk een medicijn :D
Dude, oogcontact al onmogelijk? Kom op! Dan snap ik het opeens, dat is bijna misschien wel het belangrijkste.

Begin gewoon daar eerst mee gewoon vrouwen blijven aan kijken ( niet op een enge stalker manier ) in de trein bus op straat probeer gewoon oogcontact te houden tot dat zij wegkijken misschien lukt het je eerst niet maar een beetje oefenen helpt. Vrouwwezens zijn totaal niet geïnteresseerd in je als je geen een oogcontact kan behouden. Begin dat is te oefenen dat heb je zo onder de knie na een dagje/weekje "hard werken"
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:21:42 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89235013
Richard, je had toch een keer gezegd dat je psycholoog denkt dat je autistisch bent? Hoe zit dat?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_89235176
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Ga jij eigenlijk nog wel uit voor je eigen plezier? Je gaat uit dat is positief.

Wat voor soort vrienden heb jij eigenlijk? Ik krijg bij jou een beetje een Oh Oh Cherso idee.
Jawel hoor ik vind altijd dat er een hele gezellige sfeer hangt en de muziek is ook goed.
Alleen dat ik niemand meer ken die mee wilt daar baall ik van. Toen ik 18 was wou iedereen altijd weekelijks uit. Mijn collegas hebben allemaal een relatie en hebben geen zin meer om uit te gaan. Ze zitten liever op de bank een film te kijken enzo.
Wel gaan we vaak "borrelen" met het bedrijf in de bar van het van de Valk hotel in Houten op donerdag avond. Ons bedrijf zit er namelijk naast.
Meestal drinken we bier en dan betaalt de baas een overnachting in het hotel. Best lux iedereen heeft bijvoorbeeld een eigen bubbelbad in zn kamer :Y
pi_89235456
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Richard, je had toch een keer gezegd dat je psycholoog denkt dat je autistisch bent? Hoe zit dat?
Dit is nog steeds niet helemaal duidelijk. De test heeft geen uitsluitsel gegeven. De psycholoog vermoed een lichte vorm van Pdd-nos.
Maar hij gaat eerst uitzoeken of het aangeboren is of omdat het alleen maar lijkt alsof ik autistisch ben vanwege mijn verleden.
Zelf kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik autistisch ben al kan je dat natuurlijk makkelijk wel zo denken als je niet in staat bent relaties op te bouwen.
Zelf denk ik dat het komt omdat ik jarenlang dacht dat ik altijd super lelijk was en dat ik dus daardoor autistische trekjes heb aangeleerd en iemand niet in ogen durf aan te kijken vanwege mijn afstotelijke uiterlijk.
pi_89235854
quote:
Waar komt die illusie toch vandaan dat het alleen over het uiterlijk gaat? Vrouwen letten nou eenmaal heel erg op iemands houding, overkomen en uitstraling. Hierbij gaat het vooral om specifieke eigenschappen: zelfverzekerd, dominant en extrinsiek, met name in het westen wordt hier veel waarde aan gehecht. Je kunt er mooie romantische verhaaltjes van maken, maar uiteindelijk kom je weer bij evolutie terecht. Een vrouw wilt zekerheid en bescherming, een man dient dat te bieden. Vandaar dat de helft van de mannen met een fake uitstraling rond loopt om zo zelfverzekerd mogelijk over te komen, en in 9 van de 10 gevallen trappen de meeste vrouwen er ook nog in.

Wees vooral niet jezelf, doe een masker op en speel toneel. En als dat niet kan, blijft dan maar hopen op dat ene eerlijk meisje die misschien net zo is als jou, al acht ik de kans zeer klein.
Ik bedenk me opeens... wat als de natuur nu een foutje heeft gemaakt en dat ik op dezelfde manier denk en houding heb als een vrouw? Net als homo zijn dus....

Ik bedoel, ik ben verlegen, maak me heel druk om mn uiterlijk, ik ben vaak emo, ik praat teveel, ik bloos snel, ik val meer op innerlijk, sex vind ik niet zo belangrijk....
Toch eigenschappen van vrouwen lijkt me...
Het lijkt dus dat ik niet in staat ben een vrouw iets te bieden om dat ik geen eigenschappen bezit dat een man van nature dient te hebben.
pi_89236252
Jij denkt dat vrouwen seks niet belangrijk vinden?

Nee maar even serieus. Je bent gewoon onzeker en dat is voor vrouwen in het algemeen onaantrekkelijk. Helemaal als je ze niet in de ogen durft te kijken. Ik kan best geloven dat dit komt door je pestverleden en niet omdat je autistisch bent of iets dergelijks. Des te meer mogelijkheid om er wat aan te doen, toch? :) Je moet jezelf ook weer niet te erg analyseren.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:19:14 #23
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89236905
Ik wil ook een meisje
pi_89237146
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij denkt dat vrouwen seks niet belangrijk vinden?

Nee maar even serieus. Je bent gewoon onzeker en dat is voor vrouwen in het algemeen onaantrekkelijk. Helemaal als je ze niet in de ogen durft te kijken. Ik kan best geloven dat dit komt door je pestverleden en niet omdat je autistisch bent of iets dergelijks. Des te meer mogelijkheid om er wat aan te doen, toch? :) Je moet jezelf ook weer niet te erg analyseren.
Ik ga zo uit maar ik durf toch niks, Ik ga wel weer bier drinken. Ik begin weer zelf destructieve gedachtes te krijgen.
pi_89237148
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef skippy22 het volgende:
Ik wil ook een meisje
Skippy. O+ .

Jij bent gewoon het open project van FOK!
pi_89237174
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ga zo uit maar ik durf toch niks, Ik ga wel weer bier drinken. Ik begin weer zelf destructieve gedachtes te krijgen.
Waarom durf je niet? Wat heb je te verliezen?
Wat is het ergste dat kan gebeuren, een afwijzing? Dat risico moet je toch wel durven lopen?
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:27:32 #27
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89237208
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Skippy. O+ .

Jij bent gewoon het open project van FOK!
Oh hoi stali O+ Pak me maar
pi_89237246
quote:

[..]

Volgens user "Nee" gaat het allemaal vanzelf.

Jongen, ga uit en maak er een gezellige avond van. Wanhoop is nooit aantrekkelijk.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:31:02 #29
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89237339
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Volgens user "Nee" gaat het allemaal vanzelf.

Jongen, ga uit en maak er een gezellige avond van. Wanhoop is nooit aantrekkelijk.
Ik ben niet wanhopig :%
pi_89237369
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Oh hoi stali O+ Pak me maar
Nou dat lijkt me heel speciaal hoor. En ik kan wrs. ook nog eens je moeder zijn.

Trustenknuffeltje kun je krijgen. O+ .
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:32:20 #31
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89237387
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me heel speciaal hoor. En ik kan wrs. ook nog eens je moeder zijn.

Trustenknuffeltje kun je krijgen. O+ .
Milfje van me
pi_89237404
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Ik ben niet wanhopig :%
De deur uit jij. Ga desnoods op dansles.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:33:16 #33
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89237429
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:32 schreef Stali het volgende:

[..]

De deur uit jij. Ga desnoods op dansles.
Ik ben nog brak van gisteravond :')
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:34:40 #34
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89237491
Richard, een vraag. Waarom maak je jezelf zorgen over meisjes, wanneer je problemen dieper zijn?

Waarom maak je jezelf geen zorgen dat je geen vrienden hebt?

Waarom maak jezelf zorgen dat je geen gesprek aankan met andere mensen?

Waarom doe je niet iets om je pestverleden te verwerken en je eigenwaarde beter te maken?

Kijk, er is geen nu om jou advies te geven over hoe je een vriendin kan krijgen. Het is ook nutteloos jou te vertellen dat je gewoon moet durven. Wat wel nu heeft, is om jou te helpen met over je onzekerheden en andere klachten te komen. Eerst kijken tot hoe ver je psychisch sterk kan worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_89237538
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Ik ben nog brak van gisteravond :')
Ik ging gewoon vier avonden per week stappen. Sissi.
pi_89237544
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Richard, een vraag. Waarom maak je jezelf zorgen over meisjes, wanneer je problemen dieper zijn?

Waarom doe je niet iets om je pestverleden te verwerken en je eigenwaarde beter te maken?

Kijk, er is geen nu om jou advies te geven over hoe je een vriendin kan krijgen. Het is ook nutteloos jou te vertellen dat je gewoon moet durven. Wat wel nu heeft, is om jou te helpen met over je onzekerheden en andere klachten te komen. Eerst kijken tot hoe ver je psychisch sterk kan worden.
^O^
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:37:14 #37
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89237601
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ging gewoon vier avonden per week stappen. Sissi.
Begin oud te worden :') Was gisteravond zo dronken als een toeter
pi_89237740
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Begin oud te worden :') Was gisteravond zo dronken als een toeter
Sissy.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:42:11 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89237798
Vanavond ga ik ook drinken. Thuis in mijn eentje. Gewoon, omdat het kan.
pi_89237834
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef Keep_Walking het volgende:

Vrienden kunnen je niet dezelfde liefde geven als een vrouw. Ik heb genoeg vrienden gehad. Wordt het niet eens tijd hiervoor na 27 jaar?

Ik kan wel een gesprek aangaan met andere mensen maar ik heb daar geen zin meer in als je levenslust is verdwenen.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:48:41 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89238043
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vrienden kunnen je niet dezelfde liefde geven als een vrouw. Ik heb genoeg vrienden gehad. Wordt het niet eens tijd hiervoor na 27 jaar?

Ik kan wel een gesprek aangaan met andere mensen maar ik heb daar geen zin meer in als je levenslust is verdwenen.
Zo werkt het dus niet. Vrienden heb je in principe altijd nodig. Vrienden hoeven juist geen stress op te leveren, maar moeten makkelijk zijn voor je om mee om te gaan. Iemand om mee te gaan drinken, of gewoon thuis chillen en film kijken. Geen enkele vrouw wil een man hebben die geen vrienden heeft.

Verder zal een vrouw alleen jou nooit gelukkig maken. Ook al krijg je een vrouw, zal je nog steeds dood ongelukkig zijn. Tenzij ze samen met jou zelfmoord wil plegen, gaat ze je verlaten.

Wat je vooral eerst moet doen, is die levenslust terugkrijgen. Als je dat niet heb, dan ga je NIKS anders krijgen. Geen vrienden, geen geluk, en zeker geen vrouw.
pi_89238241
Oh nu is ie echt weggekaapt. :(

Ik reageer overigens niet zo veel, simpelweg omdat ik druk ben. 40 uur/week studie, 12 uur/week werk, 6 uur/week sporten, twee muziekinstrumenten en ik ben ook nog eens uitgeweest deze week. Dan komt veel fokken er niet echt van, maar het lijkt me beter dan elke dag achter de computer zitten. Daar los je je problemen al helemaal niet mee op denk ik zo.
pi_89238267
Je zegt nu dat alles ligt aan het krijgen van een vriendin.

Dat is het niet :)
pi_89238295
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zo werkt het dus niet. Vrienden heb je in principe altijd nodig. Vrienden hoeven juist geen stress op te leveren, maar moeten makkelijk zijn voor je om mee om te gaan. Iemand om mee te gaan drinken, of gewoon thuis chillen en film kijken. Geen enkele vrouw wil een man hebben die geen vrienden heeft.

Verder zal een vrouw alleen jou nooit gelukkig maken. Ook al krijg je een vrouw, zal je nog steeds dood ongelukkig zijn. Tenzij ze samen met jou zelfmoord wil plegen, gaat ze je verlaten.

Wat je vooral eerst moet doen, is die levenslust terugkrijgen. Als je dat niet heb, dan ga je NIKS anders krijgen. Geen vrienden, geen geluk, en zeker geen vrouw.
Mijn standpunt is niet meer veranderen, het enige wat me kan redden is een vrouw, klinkt wanhopig I know maar het is zo. Alleen door een vrouw kan ik mijn levenslust terug krijgen.
Dit denkbeeld kan ik niet veranderen.
Probeer jij anders maar eens 27 jaar gengeerd te blijven door 50% van de maatschappij, dan snap je het wel dat ik zo denk.
pi_89238339
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mijn standpunt is niet meer veranderen, het enige wat me kan redden is een vrouw, klinkt wanhopig I know maar het is zo. Alleen door een vrouw kan ik mijn levenslust terug krijgen.
Dat is een beetje lastig, want om een vrouw te krijgen moet je veranderen.
Niet andersom.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:57:12 #46
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89238371
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Sissy.
:6
pi_89238380
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef OngeschiktX het volgende:
Oh nu is ie echt weggekaapt. :(

Ik reageer overigens niet zo veel, simpelweg omdat ik druk ben. 40 uur/week studie, 12 uur/week werk, 6 uur/week sporten, twee muziekinstrumenten en ik ben ook nog eens uitgeweest deze week. Dan komt veel fokken er niet echt van, maar het lijkt me beter dan elke dag achter de computer zitten. Daar los je je problemen al helemaal niet mee op denk ik zo.
Goed bezig. :)
Als je vaker had gereageerd dan was je topic niet gekaapt, maar ik snap wel dat je het druk hebt dan.
pi_89238421
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet andersom.
Dat gaat niet. Ben geen 20 meer. Het houdt een keer op.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:58:35 #49
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89238426
quote:

[..]

Probeer jij anders maar eens 27 jaar gengeerd te blijven door 50% van de maatschappij, dan snap je het wel dat ik zo denk.
Tja, ik heb ook wel wat harde dingen meegemaakt man. 99 problems.

In ieder geval, wat je dan gewoon moet doen is schijt hebben en 1 van je MSN wijven ontmoeten en neuken. Kijk gewoon wat PUA videos, spreek af met 1 van die wijven, probeer haar in bed te krijgen. Als het niet met haar lukt, dan probeer je het bij een andere totdat je eentje vindt.
pi_89238467
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, ik heb ook wel wat harde dingen meegemaakt man. 99 problems.

In ieder geval, wat je dan gewoon moet doen is schijt hebben en 1 van je MSN wijven ontmoeten en neuken. Kijk gewoon wat PUA videos, spreek af met 1 van die wijven, probeer haar in bed te krijgen. Als het niet met haar lukt, dan probeer je het bij een andere totdat je eentje vindt.
Kan niet, in 27 jaar tijd geen ervaring met vrouwen kom ik te vreemd over.
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:03:01 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89238604
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kan niet, in 27 jaar tijd geen ervaring met vrouwen kom ik te vreemd over.
Dus haal die schade in. Probeer het bij de dikste, lelijkste, meest achterlijke en onsympatieke vrouw. Je valt keihard op je bek, maar je leert er wat van. Je blijft proberen en blijf proberen totdat je opeens merkt dat je iets meer succes boekt. Elke keer maak je een iets betere indruk. Op een gegeven moment lukt het je om een vervolg date te krijgen.

Wat heb je te verliezen?
pi_89238614
Het is toch gewoon het lot.
pi_89238630
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef richard_prf het volgende:
Als je zo gaat denken lukt het helemaal niet. Probeer het gewoon.
pi_89238650
Ik ga, maar helaas wel nu in kut stemming, stemmingswisselen 24/7 wordt er gek van.
DIt wordt bier tanken, en hopen veilig thuis te komen.
pi_89238863
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:04 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga, maar helaas wel nu in kut stemming, stemmingswisselen 24/7 wordt er gek van.
DIt wordt bier tanken, en hopen veilig thuis te komen.
Wat jij doet is niet vol gemak even gezellig een biertje drinken. Je moet het allemaal lekker zelf weten wat je doet maar zo wordt het ook niks. Veel plezier.
pi_89238971
Ik geloof trouwens niets meer van onze Richard.

Het is het lot. Right. Waarschijnlijk is hij gewoon een womanizer pur sang en worden we hier te kakken gezet.
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:11:57 #57
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89238972
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Stop met wow ga naar buiten
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:12:39 #58
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89239003
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:11 schreef Stali het volgende:

Het is het lot. Right. Waarschijnlijk is hij gewoon een womanizer pur sang en worden we hier te kakken gezet.
Eeuwig vrijgezel is een hele eer
pi_89239159
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet andersom.
Dat dus.
Ik zei het in het vorige topic ook al; stellen dat al je problemen ineens over zijn als je een vriendin hebt klopt gewoon niet. Je eigenbeeld wordt door veel meer dingen bepaald. Als je die dingen niet beter op orde krijgt is een vriendin krijgen ongelooflijk moeilijk en een vriendin houden onmogelijk.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89239252
quote:

[..]

Zeg nooit nooit.
Het enige wat je tegenhoud is je eigen weerstand.
Zonder zelfvertrouwen, vrienden, hobby's etc. zal je nooit een vrouw houden.
pi_89239269
quote:
Je kan grotendeels je eigen lot bepalen.
Je weet wat je moet verbeteren, nu is het aan jou om dat ook te proberen. :)
pi_89239298
quote:

[..]

Het houdt pas op als jij je er bij neerlegt.
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:19:46 #63
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_89239313
quote:

Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_89239471
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:16 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik zei het in het vorige topic ook al; stellen dat al je problemen ineens over zijn als je een vriendin hebt klopt gewoon niet. Je eigenbeeld wordt door veel meer dingen bepaald. Als je die dingen niet beter op orde krijgt is een vriendin krijgen ongelooflijk moeilijk en een vriendin houden onmogelijk.
Jawel, als ik dan de 0 af ben dan pas ben ik staat te veranderen. Als ik geloof dat er echt wat mogelijk is dat er echt 1 persoon geïnteresseerd was in mij. Want ik heb nog altijd het gevoel dat vrouwen me 100% negeren. Denk jij maar wat je wilt, kijken hoe jij denkt als je 27 jaar lang genegeerd bent terwijl je wel altijd op school heb gezeten, 3jaar zelfde baan, rijbewijs heb gehaald, altijd goed verzorgt, niet roken maar dit levert niks op. Het is gewoon het fokking lot vertel ik je, het moet zo zijn.
Het is onmogelijk, zelfs de lelijkste worden niet genegeerd maar ik blijkbaar wel, het lot.
pi_89239548
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit.
Het enige wat je tegenhoud is je eigen weerstand.
Zonder zelfvertrouwen, vrienden, hobby's etc. zal je nooit een vrouw houden.
Ik wil van de 0 af, thats all. Weten dat er toch iets mogelijk is.
pi_89239554
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jawel, als ik dan de 0 af ben dan pas ben ik staat te veranderen. Als ik geloof dat er echt wat mogelijk is dat er echt 1 persoon geïnteresseerd was in mij. Want ik heb nog altijd het gevoel dat vrouwen me 100% negeren. Denk jij maar wat je wilt, kijken hoe jij denkt als je 27 jaar lang genegeerd bent terwijl je wel altijd op school heb gezeten, 3jaar zelfde baan, rijbewijs heb gehaald, altijd goed verzorgt, niet roken maar dit levert niks op. Het is gewoon het fokking lot vertel ik je, het moet zo zijn.
Het is onmogelijk, zelfs de lelijkste worden niet genegeerd maar ik blijkbaar wel, het lot.
Online negeren ze je niet. Meer zelfvertrouwen in het echte leven en ze zullen je daar ook niet negeren.
pi_89239562
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:11 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Stop met wow ga naar buiten
Met wow ben ik 7 maanden geleden al gestopt
pi_89239584
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:11 schreef Stali het volgende:

Nee hoor, alleen op msn.
pi_89239585
quote:

[..]

Blijf je nu geloven in die onzin of ga je nu eindelijk de deur uit?
pi_89239601
quote:

[..]

Hoezo het lot?
Je bent nog nooit afgewezen door een meid en je hebt op het gebied van vrouwen nooit risico's genomen. Dat is niet het lot, dat is gewoon ontwijkingsgedrag. Dan krijg je geen positieve ervaringen met vrouwen natuurlijk.
pi_89239622
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Blijf je nu geloven in die onzin of ga je nu eindelijk de deur uit?
Ja nu ben ik echt weg, mzzl :P
pi_89239641
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen op msn.
Daar zijn vragen over beantwoord die jij steeds negeert he.

Of je bent zwaar autistisch of je lacht je ballen uit je broek.
Ga uit!
pi_89239670
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Veel plezier. :* .
pi_89239705
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Word een aantal ervaringen rijker, veel succes. :)
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:31:47 #75
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_89239762
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Daar zijn vragen over beantwoord die jij steeds negeert he.

Of je bent zwaar autistisch of je lacht je ballen uit je broek.
Ga uit!
Ik weet het ook niet meer. :N

Om Agatha Christie te quoten: "Good advice is always certain to be ignored, but that's no reason not to give it."

Past precies bij Richard.

Ennuh: geen enkele meid van fok! die even bij Richard langs wil gaan? :7
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_89239855
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Leucopterus het volgende:
Geen enkele meid van fok! die even bij Richard langs wil gaan? :7
Ik overweeg het al, maar als hij zoveel chatvriendinnetjes heeft is het ook niet heel moeilijk om een van hen zo ver te krijgen om uit eten te gaan of naar de bios. Om zo wat ervaringen op te doen.
pi_89240075
quote:

Vanavond [...] een blauwtje lopen

[...] toch niet durf
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

is onmogelijk

[...]

Al acht ik de kans erg klein
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

ik jarenlang dacht dat ik altijd super lelijk was [...] mijn afstotelijke uiterlijk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

wat als de natuur nu een foutje heeft gemaakt

Het lijkt dus dat ik niet in staat ben een vrouw iets te bieden om dat ik geen eigenschappen bezit dat een man van nature dient te hebben.
quote:

[..]

ik durf toch niks [...] Ik begin weer zelf destructieve gedachtes te krijgen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

levenslust is verdwenen.
quote:

[..]

niet meer veranderen, het enige wat me kan redden
[..]
mijn levenslust terug krijgen.
quote:

[..]

Dat gaat niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kan niet [...] kom ik te vreemd over.
quote:
Lees dit nou gewoon nog eens even rustig kritisch na.
Een vriendin maakt je leven niet compleet. sterker nog, als je je vervolgens bloot gaat geven en ze dumpt je na een maand ben je eerder verder van huis.
Je moet gewoon open staan voor een complete verbetering van je leven op allerlei fronten. Ook vrienden, hobbys, werk, zelfvertrouwen etc. kunnen je leven waarde geven.
Ben het dan ook helemaal eens met de laatste paar reacties van Strawberry. Je moet zelf risicos nemen en je lot bepalen: het is pas over als je opgeeft.
pi_89240100
Overigens: succes vanavond :)
pi_89240426
Zou die al gescoord hebben?? :P
Miss is het nog wat vroeg haha
pi_89240478
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:51 schreef Bombshell het volgende:
Zou die al gescoord hebben?? :P
Miss is het nog wat vroeg haha
Eerst gaat ie indrinken hè. :P
pi_89240481
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik overweeg het al, maar als hij zoveel chatvriendinnetjes heeft is het ook niet heel moeilijk om een van hen zo ver te krijgen om uit eten te gaan of naar de bios. Om zo wat ervaringen op te doen.
Begin je gevoelens voor hem te krijgen? :D
pi_89240610
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Bombshell het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Chewbalhaar op 27-11-2010 23:02:41 ]
pi_89240658
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Zucht....
pi_89240972
Haha, dus er is echt een topic over dit geopend :D
I am free of all prejudices. I dislike everyone equally.
pi_89241536
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja onwijs!
pi_89241973
Waarom wordt je eigenlijk zo genegeerd? Lelijk ben je absoluut niet, ik ken mannen die het met minder moeten doen. Je bent niet autistisch?
ADHD-C
pi_89242095
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:31 schreef LazyDave het volgende:
Waarom wordt je eigenlijk zo genegeerd? Lelijk ben je absoluut niet, ik ken mannen die het met minder moeten doen. Je bent niet autistisch?
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit is nog steeds niet helemaal duidelijk. De test heeft geen uitsluitsel gegeven. De psycholoog vermoed een lichte vorm van Pdd-nos.
Maar hij gaat eerst uitzoeken of het aangeboren is of omdat het alleen maar lijkt alsof ik autistisch ben vanwege mijn verleden.
Zelf kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik autistisch ben al kan je dat natuurlijk makkelijk wel zo denken als je niet in staat bent relaties op te bouwen.
Zelf denk ik dat het komt omdat ik jarenlang dacht dat ik altijd super lelijk was en dat ik dus daardoor autistische trekjes heb aangeleerd en iemand niet in ogen durf aan te kijken vanwege mijn afstotelijke uiterlijk.
pi_89242223
Ik geloof niet zo zeer in iedereen maar labelen. Al heb je niets, dan verzinnen ze wel een syndroom waardoor je 'een afwijking' hebt. Ik denk dat 'ie gewoon onzeker is.
pi_89242355
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik geloof niet zo zeer in iedereen maar labelen. Al heb je niets, dan verzinnen ze wel een syndroom waardoor je 'een afwijking' hebt. Ik denk dat 'ie gewoon onzeker is.
PDD-nos is gewoon aangeboren, daar valt weinig aan te verzinnen.
Maar ik denk dat het pesten bij hem de oorzaak van een hele hoop dingen is, niet een stoornis.
pi_89242412
Weet je wat ik denk..ik denk dat we ons allemaal nogal vervelen op deze zaterdagavond.. :')
pi_89242586
Richard moet maar ffie seen iphone ofzo aanschaffen dan kan die doorposten tijdens het stappen..
Miss heeft wel een blonde stoot aan de haak geslagen nu.. strwberry helemaal teleur gesteld ze had stiekum best zin in een date. Maar ik weer blij aangezien ik stieken erg veel gevoelens voor haar heb!!!
pi_89242649
Oh god...waar gaat dit heen. :')
pi_89242661
Ik geloof ook niet dat Richard Pdd-nos heeft. Het is gewoon een eevoudige manier zijn incapaciteiten te verklaren.
Mja, zelfs al heeft hij deze stoornis, is dat geen excuus waarom hij nooit met vrouwen (RL) kan omgaan en relaties op bouwen.
Hij komt er niet omheen hard aan zichzelf te moeten werken :{

Hier een quote van Wiki :* :
quote:
Mensen met PDD-NOS kunnen wel leren omgaan met de contactstoornis. Veel sociale vaardigheden en handelingen zijn aan te leren.
Dus het bevalt te corrigeren, net zoals het maagd zijn :+
I am free of all prejudices. I dislike everyone equally.
pi_89243108
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh god...waar gaat dit heen. :')
Dit kan alleen maar eindigen in heftige sex dat moet wel
  zondag 28 november 2010 @ 01:22:18 #95
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89246134
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

PDD-nos is gewoon aangeboren, daar valt weinig aan te verzinnen.
Maar ik denk dat het pesten bij hem de oorzaak van een hele hoop dingen is, niet een stoornis.
Zover kwam ik ook nog.

Ik ben alleen van mening dat als je een willekeurig persoon maar lang genoeg intens onderzoekt dat vrijwel elk persoon wel op een bepaald punt al is het maar in beperkte mate "afwijkt" van de gestelde vorm. Vervolgens ga je er een naam op plakken, mensen in hokjes plaatsen, een groepsdiagnose en algemene aanpak opstellen. Cut the crap, kijk naar een persoon, en help.
(Uiteraard bestaan er wel uitzonderingen, daar niet van.)

Bombshell heeft aandachtstekort en is seksueel gefrustreerd, laten we hem een syndroom aanpraten :o
pi_89246224
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zover kwam ik ook nog.

Ik ben alleen van mening dat als je een willekeurig persoon maar lang genoeg intens onderzoekt dat vrijwel elk persoon wel op een bepaald punt al is het maar in beperkte mate "afwijkt" van de gestelde vorm. Vervolgens ga je er een naam op plakken, mensen in hokjes plaatsen, een groepsdiagnose en algemene aanpak opstellen. Cut the crap, kijk naar een persoon, en help.

Bombshell heeft aandachtstekort en is seksueel gefrustreerd, laten we hem een syndroom aanpraten :o
Ik denk niet dat iedereen een stoornis heeft. :P
Tuurlijk, iedereen heeft wel bepaalde afwijkende trekken, maar dat maakt het nog niet tot een stoornis. Het kan pas een stoornis zijn als je er in het dagelijks leven echt las van hebt. Want bijv. veel mensen kunnen zich wel vinden in enkele kenmerken van autisme of borderline, maar het is toch heel anders als je het werkelijk hebt.

Verder heb je wel gelijk dat je met hokjesdenken niet veel opschiet.
Je blijft toch jezelf, in welk hokje je ook past, en daar moet je mee leren omgaan. Soms kan het wel helpen als je weet 'wat' je hebt, of waar je bij past. Krijg je was meer inzicht in je gedrag en kan je op die manier proberen te veranderen of jezelf verbeteren.

Autisme in het geval van richard zou enkel een excuus zijn om het op te geven....
pi_89246239
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zover kwam ik ook nog.

(Uiteraard bestaan er wel uitzonderingen, daar niet van.)

Bespaar je de moeite het klopt wel ongeveer :')
  zondag 28 november 2010 @ 01:34:44 #98
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89246411
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iedereen een stoornis heeft. :P
Tuurlijk, iedereen heeft wel bepaalde afwijkende trekken, maar dat maakt het nog niet tot een stoornis. Het kan pas een stoornis zijn als je er in het dagelijks leven echt las van hebt. Want bijv. veel mensen kunnen zich wel vinden in enkele kenmerken van autisme of borderline, maar het is toch heel anders als je het werkelijk hebt.

Verder heb je wel gelijk dat je met hokjesdenken niet veel opschiet.
Je blijft toch jezelf, in welk hokje je ook past, en daar moet je mee leren omgaan. Soms kan het wel helpen als je weet 'wat' je hebt, of waar je bij past. Krijg je was meer inzicht in je gedrag en kan je op die manier proberen te veranderen of jezelf verbeteren.

Autisme in het geval van richard zou enkel een excuus zijn om het op te geven....
De waarheid zal er tussenin liggen. Ik ben alleen bang dat zulke namen ook heel vaak worden gebruikt als (slecht) excuus of als reden om het inderdaad op te geven.
pi_89246451
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 02:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben weer terug. Het was kut... Ik werd zoals gewoonlijk genegeerd door alles en iedereen.
ALlemaal happy faces en ik zat dat daar maar met een sad face. In de spiegel in de WC zag ik een mager lelijk afstotelijk persoon. Ik snap waarom de dames me compleet negeren. Ik geef ze geen ongelijk.
En op de terug weg heb ik de hele rit gehuild. Ik kon het niet meer stoppen. Tranen rolde over mn wangen wel 40 minuten lang en ik heb al het bier uitgekotst.
Ik heb me erbij neergelegd. Ik kan niet sociaal zijn. Het voelt alsof ik in mijn laatste levensfase zit. Het wordt zwart voor mijn ogen. Ik kan niet meer stoppen met huilen en ik lul niet, het is zo

Ik heb hulp nodig Hoe kan ik alleen leven? aub hoe kan ik deze hele ellende verdraagzaam maken?
Ik heb alleen hulp nodig hoe ik in een leugen kan blijven leven.

Ik verlang enkel nog naar de dood.
Je analyseert je zelf naar de klote. Dat gaat niet helpen gast. Voor iedere persoon wat betreft sociale ontwikkeling is er een oplossing. Zoals mijn vorige post...
..

Zo ken ik een situatie waarin iemand in een beetje zelfde situatie zat als TS (iets jonger). Die is op pad gegaan met 'oude' bekenden van vroeger. (na lang aandringen) Gewoon ouwehoeren en alles in het teken van TS om die op zijn/haar gemak te stellen. Naar de kapper gestuurd, kleren op de brandstapel, en op stap in verschillende steden. Dames op TS afsturen waardoor het vertrouwen van TS zelf stijgt. Na verloop van tijd krijgt TS vanzelf plezier terug en komt met een bak vol zelf vertrouwen terug.

[ Bericht 55% gewijzigd door sitting_elfling op 28-11-2010 03:06:17 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 28 november 2010 @ 01:40:06 #100
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89246527
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat iedereen zich kan ontwikkelen op sociaal vlak. De meeste hebben een enorme schop onder hun kont nodig.

Zo ken ik een situatie waarin iemand in een beetje zelfde situatie zat als TS (iets jonger). Die is op pad gegaan met 'oude' bekenden van vroeger. (na lang aandringen) Gewoon ouwehoeren en alles in het teken van TS om die op zijn/haar gemak te stellen. Naar de kapper gestuurd, kleren op de brandstapel, en op stap in verschillende steden. Dames op TS afsturen waardoor het vertrouwen van TS zelf stijgt. Na verloop van tijd krijgt TS vanzelf plezier terug en komt met een bak vol zelf vertrouwen terug.
Denk dat de meesten er zo over denken, anders zat Richard hier alleen samen met mylifeisgrey en nog een paar mensen uit te huilen en suicidale plannen te bespreken...
Wil alleen wel toevoegen dat het ongelooflijk moeilijk kan zijn, je veel hulp nodig kan hebben en het tijden kan duren. Sterker nog, ik denk niet dat er een einddoel is waar alles goed is, maar dat je wel je hele leven kan blijven verbeteren.

"There is no way to happiness, happiness is the way"

edit: Dat was dan ook zo'n beetje wat ik wilde bereiken met het 'kanslozen-koppel-topic'. Zoiets kan werkelijk mensenlevens verbeteren/redden. Met alle respect, triest/kansloos dat zo'n topic niet mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')