abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89239855
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Leucopterus het volgende:
Geen enkele meid van fok! die even bij Richard langs wil gaan? :7
Ik overweeg het al, maar als hij zoveel chatvriendinnetjes heeft is het ook niet heel moeilijk om een van hen zo ver te krijgen om uit eten te gaan of naar de bios. Om zo wat ervaringen op te doen.
pi_89240075
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef richard_prf het volgende:

Vanavond [...] een blauwtje lopen

[...] toch niet durf
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

is onmogelijk

[...]

Al acht ik de kans erg klein
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

ik jarenlang dacht dat ik altijd super lelijk was [...] mijn afstotelijke uiterlijk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

wat als de natuur nu een foutje heeft gemaakt

Het lijkt dus dat ik niet in staat ben een vrouw iets te bieden om dat ik geen eigenschappen bezit dat een man van nature dient te hebben.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

ik durf toch niks [...] Ik begin weer zelf destructieve gedachtes te krijgen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

levenslust is verdwenen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

niet meer veranderen, het enige wat me kan redden
[..]
mijn levenslust terug krijgen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat gaat niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kan niet [...] kom ik te vreemd over.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef richard_prf het volgende:
Het is toch gewoon het lot.
Lees dit nou gewoon nog eens even rustig kritisch na.
Een vriendin maakt je leven niet compleet. sterker nog, als je je vervolgens bloot gaat geven en ze dumpt je na een maand ben je eerder verder van huis.
Je moet gewoon open staan voor een complete verbetering van je leven op allerlei fronten. Ook vrienden, hobbys, werk, zelfvertrouwen etc. kunnen je leven waarde geven.
Ben het dan ook helemaal eens met de laatste paar reacties van Strawberry. Je moet zelf risicos nemen en je lot bepalen: het is pas over als je opgeeft.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89240100
Overigens: succes vanavond :)
pi_89240426
Zou die al gescoord hebben?? :P
Miss is het nog wat vroeg haha
pi_89240478
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:51 schreef Bombshell het volgende:
Zou die al gescoord hebben?? :P
Miss is het nog wat vroeg haha
Eerst gaat ie indrinken hè. :P
pi_89240481
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik overweeg het al, maar als hij zoveel chatvriendinnetjes heeft is het ook niet heel moeilijk om een van hen zo ver te krijgen om uit eten te gaan of naar de bios. Om zo wat ervaringen op te doen.
Begin je gevoelens voor hem te krijgen? :D
pi_89240610
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Bombshell het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Chewbalhaar op 27-11-2010 23:02:41 ]
pi_89240658
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Zucht....
pi_89240972
Haha, dus er is echt een topic over dit geopend :D
I am free of all prejudices. I dislike everyone equally.
pi_89241536
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja onwijs!
pi_89241973
Waarom wordt je eigenlijk zo genegeerd? Lelijk ben je absoluut niet, ik ken mannen die het met minder moeten doen. Je bent niet autistisch?
ADHD-C
pi_89242095
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:31 schreef LazyDave het volgende:
Waarom wordt je eigenlijk zo genegeerd? Lelijk ben je absoluut niet, ik ken mannen die het met minder moeten doen. Je bent niet autistisch?
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit is nog steeds niet helemaal duidelijk. De test heeft geen uitsluitsel gegeven. De psycholoog vermoed een lichte vorm van Pdd-nos.
Maar hij gaat eerst uitzoeken of het aangeboren is of omdat het alleen maar lijkt alsof ik autistisch ben vanwege mijn verleden.
Zelf kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik autistisch ben al kan je dat natuurlijk makkelijk wel zo denken als je niet in staat bent relaties op te bouwen.
Zelf denk ik dat het komt omdat ik jarenlang dacht dat ik altijd super lelijk was en dat ik dus daardoor autistische trekjes heb aangeleerd en iemand niet in ogen durf aan te kijken vanwege mijn afstotelijke uiterlijk.
pi_89242223
Ik geloof niet zo zeer in iedereen maar labelen. Al heb je niets, dan verzinnen ze wel een syndroom waardoor je 'een afwijking' hebt. Ik denk dat 'ie gewoon onzeker is.
pi_89242355
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik geloof niet zo zeer in iedereen maar labelen. Al heb je niets, dan verzinnen ze wel een syndroom waardoor je 'een afwijking' hebt. Ik denk dat 'ie gewoon onzeker is.
PDD-nos is gewoon aangeboren, daar valt weinig aan te verzinnen.
Maar ik denk dat het pesten bij hem de oorzaak van een hele hoop dingen is, niet een stoornis.
pi_89242412
Weet je wat ik denk..ik denk dat we ons allemaal nogal vervelen op deze zaterdagavond.. :')
pi_89242586
Richard moet maar ffie seen iphone ofzo aanschaffen dan kan die doorposten tijdens het stappen..
Miss heeft wel een blonde stoot aan de haak geslagen nu.. strwberry helemaal teleur gesteld ze had stiekum best zin in een date. Maar ik weer blij aangezien ik stieken erg veel gevoelens voor haar heb!!!
pi_89242649
Oh god...waar gaat dit heen. :')
pi_89242661
Ik geloof ook niet dat Richard Pdd-nos heeft. Het is gewoon een eevoudige manier zijn incapaciteiten te verklaren.
Mja, zelfs al heeft hij deze stoornis, is dat geen excuus waarom hij nooit met vrouwen (RL) kan omgaan en relaties op bouwen.
Hij komt er niet omheen hard aan zichzelf te moeten werken :{

Hier een quote van Wiki :* :
quote:
Mensen met PDD-NOS kunnen wel leren omgaan met de contactstoornis. Veel sociale vaardigheden en handelingen zijn aan te leren.
Dus het bevalt te corrigeren, net zoals het maagd zijn :+
I am free of all prejudices. I dislike everyone equally.
pi_89243108
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh god...waar gaat dit heen. :')
Dit kan alleen maar eindigen in heftige sex dat moet wel
  zondag 28 november 2010 @ 01:22:18 #95
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89246134
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

PDD-nos is gewoon aangeboren, daar valt weinig aan te verzinnen.
Maar ik denk dat het pesten bij hem de oorzaak van een hele hoop dingen is, niet een stoornis.
Zover kwam ik ook nog.

Ik ben alleen van mening dat als je een willekeurig persoon maar lang genoeg intens onderzoekt dat vrijwel elk persoon wel op een bepaald punt al is het maar in beperkte mate "afwijkt" van de gestelde vorm. Vervolgens ga je er een naam op plakken, mensen in hokjes plaatsen, een groepsdiagnose en algemene aanpak opstellen. Cut the crap, kijk naar een persoon, en help.
(Uiteraard bestaan er wel uitzonderingen, daar niet van.)

Bombshell heeft aandachtstekort en is seksueel gefrustreerd, laten we hem een syndroom aanpraten :o
pi_89246224
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zover kwam ik ook nog.

Ik ben alleen van mening dat als je een willekeurig persoon maar lang genoeg intens onderzoekt dat vrijwel elk persoon wel op een bepaald punt al is het maar in beperkte mate "afwijkt" van de gestelde vorm. Vervolgens ga je er een naam op plakken, mensen in hokjes plaatsen, een groepsdiagnose en algemene aanpak opstellen. Cut the crap, kijk naar een persoon, en help.

Bombshell heeft aandachtstekort en is seksueel gefrustreerd, laten we hem een syndroom aanpraten :o
Ik denk niet dat iedereen een stoornis heeft. :P
Tuurlijk, iedereen heeft wel bepaalde afwijkende trekken, maar dat maakt het nog niet tot een stoornis. Het kan pas een stoornis zijn als je er in het dagelijks leven echt las van hebt. Want bijv. veel mensen kunnen zich wel vinden in enkele kenmerken van autisme of borderline, maar het is toch heel anders als je het werkelijk hebt.

Verder heb je wel gelijk dat je met hokjesdenken niet veel opschiet.
Je blijft toch jezelf, in welk hokje je ook past, en daar moet je mee leren omgaan. Soms kan het wel helpen als je weet 'wat' je hebt, of waar je bij past. Krijg je was meer inzicht in je gedrag en kan je op die manier proberen te veranderen of jezelf verbeteren.

Autisme in het geval van richard zou enkel een excuus zijn om het op te geven....
pi_89246239
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zover kwam ik ook nog.

(Uiteraard bestaan er wel uitzonderingen, daar niet van.)

Bespaar je de moeite het klopt wel ongeveer :')
  zondag 28 november 2010 @ 01:34:44 #98
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89246411
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iedereen een stoornis heeft. :P
Tuurlijk, iedereen heeft wel bepaalde afwijkende trekken, maar dat maakt het nog niet tot een stoornis. Het kan pas een stoornis zijn als je er in het dagelijks leven echt las van hebt. Want bijv. veel mensen kunnen zich wel vinden in enkele kenmerken van autisme of borderline, maar het is toch heel anders als je het werkelijk hebt.

Verder heb je wel gelijk dat je met hokjesdenken niet veel opschiet.
Je blijft toch jezelf, in welk hokje je ook past, en daar moet je mee leren omgaan. Soms kan het wel helpen als je weet 'wat' je hebt, of waar je bij past. Krijg je was meer inzicht in je gedrag en kan je op die manier proberen te veranderen of jezelf verbeteren.

Autisme in het geval van richard zou enkel een excuus zijn om het op te geven....
De waarheid zal er tussenin liggen. Ik ben alleen bang dat zulke namen ook heel vaak worden gebruikt als (slecht) excuus of als reden om het inderdaad op te geven.
pi_89246451
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 02:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben weer terug. Het was kut... Ik werd zoals gewoonlijk genegeerd door alles en iedereen.
ALlemaal happy faces en ik zat dat daar maar met een sad face. In de spiegel in de WC zag ik een mager lelijk afstotelijk persoon. Ik snap waarom de dames me compleet negeren. Ik geef ze geen ongelijk.
En op de terug weg heb ik de hele rit gehuild. Ik kon het niet meer stoppen. Tranen rolde over mn wangen wel 40 minuten lang en ik heb al het bier uitgekotst.
Ik heb me erbij neergelegd. Ik kan niet sociaal zijn. Het voelt alsof ik in mijn laatste levensfase zit. Het wordt zwart voor mijn ogen. Ik kan niet meer stoppen met huilen en ik lul niet, het is zo

Ik heb hulp nodig Hoe kan ik alleen leven? aub hoe kan ik deze hele ellende verdraagzaam maken?
Ik heb alleen hulp nodig hoe ik in een leugen kan blijven leven.

Ik verlang enkel nog naar de dood.
Je analyseert je zelf naar de klote. Dat gaat niet helpen gast. Voor iedere persoon wat betreft sociale ontwikkeling is er een oplossing. Zoals mijn vorige post...
..

Zo ken ik een situatie waarin iemand in een beetje zelfde situatie zat als TS (iets jonger). Die is op pad gegaan met 'oude' bekenden van vroeger. (na lang aandringen) Gewoon ouwehoeren en alles in het teken van TS om die op zijn/haar gemak te stellen. Naar de kapper gestuurd, kleren op de brandstapel, en op stap in verschillende steden. Dames op TS afsturen waardoor het vertrouwen van TS zelf stijgt. Na verloop van tijd krijgt TS vanzelf plezier terug en komt met een bak vol zelf vertrouwen terug.

[ Bericht 55% gewijzigd door sitting_elfling op 28-11-2010 03:06:17 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 28 november 2010 @ 01:40:06 #100
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89246527
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat iedereen zich kan ontwikkelen op sociaal vlak. De meeste hebben een enorme schop onder hun kont nodig.

Zo ken ik een situatie waarin iemand in een beetje zelfde situatie zat als TS (iets jonger). Die is op pad gegaan met 'oude' bekenden van vroeger. (na lang aandringen) Gewoon ouwehoeren en alles in het teken van TS om die op zijn/haar gemak te stellen. Naar de kapper gestuurd, kleren op de brandstapel, en op stap in verschillende steden. Dames op TS afsturen waardoor het vertrouwen van TS zelf stijgt. Na verloop van tijd krijgt TS vanzelf plezier terug en komt met een bak vol zelf vertrouwen terug.
Denk dat de meesten er zo over denken, anders zat Richard hier alleen samen met mylifeisgrey en nog een paar mensen uit te huilen en suicidale plannen te bespreken...
Wil alleen wel toevoegen dat het ongelooflijk moeilijk kan zijn, je veel hulp nodig kan hebben en het tijden kan duren. Sterker nog, ik denk niet dat er een einddoel is waar alles goed is, maar dat je wel je hele leven kan blijven verbeteren.

"There is no way to happiness, happiness is the way"

edit: Dat was dan ook zo'n beetje wat ik wilde bereiken met het 'kanslozen-koppel-topic'. Zoiets kan werkelijk mensenlevens verbeteren/redden. Met alle respect, triest/kansloos dat zo'n topic niet mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')