Ik overweeg het al, maar als hij zoveel chatvriendinnetjes heeft is het ook niet heel moeilijk om een van hen zo ver te krijgen om uit eten te gaan of naar de bios. Om zo wat ervaringen op te doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Leucopterus het volgende:
Geen enkele meid van fok! die even bij Richard langs wil gaan?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef richard_prf het volgende:
Vanavond [...] een blauwtje lopen
[...] toch niet durf
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
is onmogelijk
[...]
Al acht ik de kans erg klein
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
ik jarenlang dacht dat ik altijd super lelijk was [...] mijn afstotelijke uiterlijk.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
wat als de natuur nu een foutje heeft gemaakt
Het lijkt dus dat ik niet in staat ben een vrouw iets te bieden om dat ik geen eigenschappen bezit dat een man van nature dient te hebben.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
ik durf toch niks [...] Ik begin weer zelf destructieve gedachtes te krijgen.
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
niet meer veranderen, het enige wat me kan redden
[..]
mijn levenslust terug krijgen.
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kan niet [...] kom ik te vreemd over.
Lees dit nou gewoon nog eens even rustig kritisch na.quote:
Eerst gaat ie indrinken hè.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:51 schreef Bombshell het volgende:
Zou die al gescoord hebben??![]()
Miss is het nog wat vroeg haha
Begin je gevoelens voor hem te krijgen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik overweeg het al, maar als hij zoveel chatvriendinnetjes heeft is het ook niet heel moeilijk om een van hen zo ver te krijgen om uit eten te gaan of naar de bios. Om zo wat ervaringen op te doen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Begin je gevoelens voor hem te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Chewbalhaar op 27-11-2010 23:02:41 ]Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Zucht....quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Begin je gevoelens voor hem te krijgen?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]Ja onwijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:31 schreef LazyDave het volgende:
Waarom wordt je eigenlijk zo genegeerd? Lelijk ben je absoluut niet, ik ken mannen die het met minder moeten doen. Je bent niet autistisch?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit is nog steeds niet helemaal duidelijk. De test heeft geen uitsluitsel gegeven. De psycholoog vermoed een lichte vorm van Pdd-nos.
Maar hij gaat eerst uitzoeken of het aangeboren is of omdat het alleen maar lijkt alsof ik autistisch ben vanwege mijn verleden.
Zelf kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik autistisch ben al kan je dat natuurlijk makkelijk wel zo denken als je niet in staat bent relaties op te bouwen.
Zelf denk ik dat het komt omdat ik jarenlang dacht dat ik altijd super lelijk was en dat ik dus daardoor autistische trekjes heb aangeleerd en iemand niet in ogen durf aan te kijken vanwege mijn afstotelijke uiterlijk.
PDD-nos is gewoon aangeboren, daar valt weinig aan te verzinnen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik geloof niet zo zeer in iedereen maar labelen. Al heb je niets, dan verzinnen ze wel een syndroom waardoor je 'een afwijking' hebt. Ik denk dat 'ie gewoon onzeker is.
Dus het bevalt te corrigeren, net zoals het maagd zijnquote:Mensen met PDD-NOS kunnen wel leren omgaan met de contactstoornis. Veel sociale vaardigheden en handelingen zijn aan te leren.
Zover kwam ik ook nog.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
PDD-nos is gewoon aangeboren, daar valt weinig aan te verzinnen.
Maar ik denk dat het pesten bij hem de oorzaak van een hele hoop dingen is, niet een stoornis.
Ik denk niet dat iedereen een stoornis heeft.quote:Op zondag 28 november 2010 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zover kwam ik ook nog.
Ik ben alleen van mening dat als je een willekeurig persoon maar lang genoeg intens onderzoekt dat vrijwel elk persoon wel op een bepaald punt al is het maar in beperkte mate "afwijkt" van de gestelde vorm. Vervolgens ga je er een naam op plakken, mensen in hokjes plaatsen, een groepsdiagnose en algemene aanpak opstellen. Cut the crap, kijk naar een persoon, en help.
Bombshell heeft aandachtstekort en is seksueel gefrustreerd, laten we hem een syndroom aanpraten![]()
Bespaar je de moeite het klopt wel ongeveerquote:Op zondag 28 november 2010 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zover kwam ik ook nog.
Ik ben alleen van mening dat als je een willekeurig persoon maar lang genoeg intens onderzoekt dat vrijwel elk persoon wel op een bepaald punt al is het maar in beperkte mate "afwijkt" van de gestelde vorm. Vervolgens ga je er een naam op plakken, mensen in hokjes plaatsen, een groepsdiagnose en algemene aanpak opstellen. Cut the crap, kijk naar een persoon, en help.
(Uiteraard bestaan er wel uitzonderingen, daar niet van.)
Bombshell heeft aandachtstekort en is seksueel gefrustreerd, laten we hem een syndroom aanpraten![]()
De waarheid zal er tussenin liggen. Ik ben alleen bang dat zulke namen ook heel vaak worden gebruikt als (slecht) excuus of als reden om het inderdaad op te geven.quote:Op zondag 28 november 2010 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen een stoornis heeft.
Tuurlijk, iedereen heeft wel bepaalde afwijkende trekken, maar dat maakt het nog niet tot een stoornis. Het kan pas een stoornis zijn als je er in het dagelijks leven echt las van hebt. Want bijv. veel mensen kunnen zich wel vinden in enkele kenmerken van autisme of borderline, maar het is toch heel anders als je het werkelijk hebt.
Verder heb je wel gelijk dat je met hokjesdenken niet veel opschiet.
Je blijft toch jezelf, in welk hokje je ook past, en daar moet je mee leren omgaan. Soms kan het wel helpen als je weet 'wat' je hebt, of waar je bij past. Krijg je was meer inzicht in je gedrag en kan je op die manier proberen te veranderen of jezelf verbeteren.
Autisme in het geval van richard zou enkel een excuus zijn om het op te geven....
Je analyseert je zelf naar de klote. Dat gaat niet helpen gast. Voor iedere persoon wat betreft sociale ontwikkeling is er een oplossing. Zoals mijn vorige post...quote:Op zondag 28 november 2010 02:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben weer terug. Het was kut... Ik werd zoals gewoonlijk genegeerd door alles en iedereen.
ALlemaal happy faces en ik zat dat daar maar met een sad face. In de spiegel in de WC zag ik een mager lelijk afstotelijk persoon. Ik snap waarom de dames me compleet negeren. Ik geef ze geen ongelijk.
En op de terug weg heb ik de hele rit gehuild. Ik kon het niet meer stoppen. Tranen rolde over mn wangen wel 40 minuten lang en ik heb al het bier uitgekotst.
Ik heb me erbij neergelegd. Ik kan niet sociaal zijn. Het voelt alsof ik in mijn laatste levensfase zit. Het wordt zwart voor mijn ogen. Ik kan niet meer stoppen met huilen en ik lul niet, het is zo
Ik heb hulp nodig Hoe kan ik alleen leven? aub hoe kan ik deze hele ellende verdraagzaam maken?
Ik heb alleen hulp nodig hoe ik in een leugen kan blijven leven.
Ik verlang enkel nog naar de dood.
Denk dat de meesten er zo over denken, anders zat Richard hier alleen samen met mylifeisgrey en nog een paar mensen uit te huilen en suicidale plannen te bespreken...quote:Op zondag 28 november 2010 01:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat iedereen zich kan ontwikkelen op sociaal vlak. De meeste hebben een enorme schop onder hun kont nodig.
Zo ken ik een situatie waarin iemand in een beetje zelfde situatie zat als TS (iets jonger). Die is op pad gegaan met 'oude' bekenden van vroeger. (na lang aandringen) Gewoon ouwehoeren en alles in het teken van TS om die op zijn/haar gemak te stellen. Naar de kapper gestuurd, kleren op de brandstapel, en op stap in verschillende steden. Dames op TS afsturen waardoor het vertrouwen van TS zelf stijgt. Na verloop van tijd krijgt TS vanzelf plezier terug en komt met een bak vol zelf vertrouwen terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |