abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89237174
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ga zo uit maar ik durf toch niks, Ik ga wel weer bier drinken. Ik begin weer zelf destructieve gedachtes te krijgen.
Waarom durf je niet? Wat heb je te verliezen?
Wat is het ergste dat kan gebeuren, een afwijzing? Dat risico moet je toch wel durven lopen?
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:27:32 #27
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89237208
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Skippy. O+ .

Jij bent gewoon het open project van FOK!
Oh hoi stali O+ Pak me maar
pi_89237246
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ga zo uit maar ik durf toch niks, Ik ga wel weer bier drinken. Ik begin weer zelf destructieve gedachtes te krijgen.
Volgens user "Nee" gaat het allemaal vanzelf.

Jongen, ga uit en maak er een gezellige avond van. Wanhoop is nooit aantrekkelijk.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:31:02 #29
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89237339
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Volgens user "Nee" gaat het allemaal vanzelf.

Jongen, ga uit en maak er een gezellige avond van. Wanhoop is nooit aantrekkelijk.
Ik ben niet wanhopig :%
pi_89237369
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Oh hoi stali O+ Pak me maar
Nou dat lijkt me heel speciaal hoor. En ik kan wrs. ook nog eens je moeder zijn.

Trustenknuffeltje kun je krijgen. O+ .
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:32:20 #31
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89237387
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me heel speciaal hoor. En ik kan wrs. ook nog eens je moeder zijn.

Trustenknuffeltje kun je krijgen. O+ .
Milfje van me
pi_89237404
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Ik ben niet wanhopig :%
De deur uit jij. Ga desnoods op dansles.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:33:16 #33
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89237429
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:32 schreef Stali het volgende:

[..]

De deur uit jij. Ga desnoods op dansles.
Ik ben nog brak van gisteravond :')
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:34:40 #34
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89237491
Richard, een vraag. Waarom maak je jezelf zorgen over meisjes, wanneer je problemen dieper zijn?

Waarom maak je jezelf geen zorgen dat je geen vrienden hebt?

Waarom maak jezelf zorgen dat je geen gesprek aankan met andere mensen?

Waarom doe je niet iets om je pestverleden te verwerken en je eigenwaarde beter te maken?

Kijk, er is geen nu om jou advies te geven over hoe je een vriendin kan krijgen. Het is ook nutteloos jou te vertellen dat je gewoon moet durven. Wat wel nu heeft, is om jou te helpen met over je onzekerheden en andere klachten te komen. Eerst kijken tot hoe ver je psychisch sterk kan worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_89237538
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Ik ben nog brak van gisteravond :')
Ik ging gewoon vier avonden per week stappen. Sissi.
pi_89237544
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Richard, een vraag. Waarom maak je jezelf zorgen over meisjes, wanneer je problemen dieper zijn?

Waarom doe je niet iets om je pestverleden te verwerken en je eigenwaarde beter te maken?

Kijk, er is geen nu om jou advies te geven over hoe je een vriendin kan krijgen. Het is ook nutteloos jou te vertellen dat je gewoon moet durven. Wat wel nu heeft, is om jou te helpen met over je onzekerheden en andere klachten te komen. Eerst kijken tot hoe ver je psychisch sterk kan worden.
^O^
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:37:14 #37
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89237601
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ging gewoon vier avonden per week stappen. Sissi.
Begin oud te worden :') Was gisteravond zo dronken als een toeter
pi_89237740
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Begin oud te worden :') Was gisteravond zo dronken als een toeter
Sissy.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:42:11 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89237798
Vanavond ga ik ook drinken. Thuis in mijn eentje. Gewoon, omdat het kan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_89237834
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef Keep_Walking het volgende:

Vrienden kunnen je niet dezelfde liefde geven als een vrouw. Ik heb genoeg vrienden gehad. Wordt het niet eens tijd hiervoor na 27 jaar?

Ik kan wel een gesprek aangaan met andere mensen maar ik heb daar geen zin meer in als je levenslust is verdwenen.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:48:41 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89238043
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vrienden kunnen je niet dezelfde liefde geven als een vrouw. Ik heb genoeg vrienden gehad. Wordt het niet eens tijd hiervoor na 27 jaar?

Ik kan wel een gesprek aangaan met andere mensen maar ik heb daar geen zin meer in als je levenslust is verdwenen.
Zo werkt het dus niet. Vrienden heb je in principe altijd nodig. Vrienden hoeven juist geen stress op te leveren, maar moeten makkelijk zijn voor je om mee om te gaan. Iemand om mee te gaan drinken, of gewoon thuis chillen en film kijken. Geen enkele vrouw wil een man hebben die geen vrienden heeft.

Verder zal een vrouw alleen jou nooit gelukkig maken. Ook al krijg je een vrouw, zal je nog steeds dood ongelukkig zijn. Tenzij ze samen met jou zelfmoord wil plegen, gaat ze je verlaten.

Wat je vooral eerst moet doen, is die levenslust terugkrijgen. Als je dat niet heb, dan ga je NIKS anders krijgen. Geen vrienden, geen geluk, en zeker geen vrouw.
pi_89238241
Oh nu is ie echt weggekaapt. :(

Ik reageer overigens niet zo veel, simpelweg omdat ik druk ben. 40 uur/week studie, 12 uur/week werk, 6 uur/week sporten, twee muziekinstrumenten en ik ben ook nog eens uitgeweest deze week. Dan komt veel fokken er niet echt van, maar het lijkt me beter dan elke dag achter de computer zitten. Daar los je je problemen al helemaal niet mee op denk ik zo.
pi_89238267
Je zegt nu dat alles ligt aan het krijgen van een vriendin.

Dat is het niet :)
pi_89238295
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zo werkt het dus niet. Vrienden heb je in principe altijd nodig. Vrienden hoeven juist geen stress op te leveren, maar moeten makkelijk zijn voor je om mee om te gaan. Iemand om mee te gaan drinken, of gewoon thuis chillen en film kijken. Geen enkele vrouw wil een man hebben die geen vrienden heeft.

Verder zal een vrouw alleen jou nooit gelukkig maken. Ook al krijg je een vrouw, zal je nog steeds dood ongelukkig zijn. Tenzij ze samen met jou zelfmoord wil plegen, gaat ze je verlaten.

Wat je vooral eerst moet doen, is die levenslust terugkrijgen. Als je dat niet heb, dan ga je NIKS anders krijgen. Geen vrienden, geen geluk, en zeker geen vrouw.
Mijn standpunt is niet meer veranderen, het enige wat me kan redden is een vrouw, klinkt wanhopig I know maar het is zo. Alleen door een vrouw kan ik mijn levenslust terug krijgen.
Dit denkbeeld kan ik niet veranderen.
Probeer jij anders maar eens 27 jaar gengeerd te blijven door 50% van de maatschappij, dan snap je het wel dat ik zo denk.
pi_89238339
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mijn standpunt is niet meer veranderen, het enige wat me kan redden is een vrouw, klinkt wanhopig I know maar het is zo. Alleen door een vrouw kan ik mijn levenslust terug krijgen.
Dat is een beetje lastig, want om een vrouw te krijgen moet je veranderen.
Niet andersom.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:57:12 #46
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89238371
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Sissy.
:6
pi_89238380
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef OngeschiktX het volgende:
Oh nu is ie echt weggekaapt. :(

Ik reageer overigens niet zo veel, simpelweg omdat ik druk ben. 40 uur/week studie, 12 uur/week werk, 6 uur/week sporten, twee muziekinstrumenten en ik ben ook nog eens uitgeweest deze week. Dan komt veel fokken er niet echt van, maar het lijkt me beter dan elke dag achter de computer zitten. Daar los je je problemen al helemaal niet mee op denk ik zo.
Goed bezig. :)
Als je vaker had gereageerd dan was je topic niet gekaapt, maar ik snap wel dat je het druk hebt dan.
pi_89238421
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is een beetje lastig, want om een vrouw te krijgen moet je veranderen.
Niet andersom.
Dat gaat niet. Ben geen 20 meer. Het houdt een keer op.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:58:35 #49
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89238426
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Probeer jij anders maar eens 27 jaar gengeerd te blijven door 50% van de maatschappij, dan snap je het wel dat ik zo denk.
Tja, ik heb ook wel wat harde dingen meegemaakt man. 99 problems.

In ieder geval, wat je dan gewoon moet doen is schijt hebben en 1 van je MSN wijven ontmoeten en neuken. Kijk gewoon wat PUA videos, spreek af met 1 van die wijven, probeer haar in bed te krijgen. Als het niet met haar lukt, dan probeer je het bij een andere totdat je eentje vindt.
pi_89238467
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, ik heb ook wel wat harde dingen meegemaakt man. 99 problems.

In ieder geval, wat je dan gewoon moet doen is schijt hebben en 1 van je MSN wijven ontmoeten en neuken. Kijk gewoon wat PUA videos, spreek af met 1 van die wijven, probeer haar in bed te krijgen. Als het niet met haar lukt, dan probeer je het bij een andere totdat je eentje vindt.
Kan niet, in 27 jaar tijd geen ervaring met vrouwen kom ik te vreemd over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')