Daarom helpt naar mijn mening naar de psycholoog gaan in dit soort(!!) gevallen dan ook niet. Mensen die sociale problemen hebben, moeite hebben vrienden te krijgen of een relatie hebben vaak gewoon een schop onder de kont nodig zodat ze zelf in zien dat ze wel degelijk kansen hebben en echt niet minder zijn dan iemand anders.quote:Op zondag 28 november 2010 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Denk dat de meesten er zo over denken, anders zat Richard hier alleen samen met mylifeisgrey en nog een paar mensen uit te huilen en suicidale plannen te bespreken...
Wil alleen wel toevoegen dat het ongelooflijk moeilijk kan zijn, je veel hulp nodig kan hebben en het tijden kan duren. Sterker nog, ik denk niet dat er een einddoel is waar alles goed is, maar dat je wel je hele leven kan blijven verbeteren.
"There is no way to happiness, happiness is the way"
Misschien is het ook wel een ontzettende trol.quote:Op zondag 28 november 2010 02:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
nog geen verslag...
Ik vraag me af of hij dronken ligt uit te huilenof gewoon keihard ligt te ketsen
oke, doeiquote:Op zondag 28 november 2010 03:00 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb enkel hulp nodig hoe ik kan blijven geloven in een leugen. Hoe hou ik het vol om in eenzaameid te blijven leven? Ik weet het gewoon neit meer.
Ik kan het niet meer opbrengen om door te blijven leven. Ik ga er een eind aan maken.
De pijn is onverdraaglijk.
"Dit is wat mij overkomen is, pesterijen vanaf basisschool tot mn 20ste vooral van meiden hebben er voor gezorgd dat geestelijk gesloopt ben en dat ik niet in staat ben contact met ze te maken.quote:Op zondag 28 november 2010 03:11 schreef heloef het volgende:
Kan iemand even kort samenvatten waar dit topic over gaat?
Hehehehehe.quote:Op zondag 28 november 2010 03:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben geen troll ik kan echt niet meer stoppen met huilen:
http://img593.imageshack.us/img593/7060/fml0.jpg
Heb je nog geprobeerd met iemand contact te zoeken, of heb je de hele avond aan de kant gestaan?quote:Op zondag 28 november 2010 02:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben weer terug. Het was kut... Ik werd zoals gewoonlijk genegeerd door alles en iedereen.
Er hebben al heel wat mensen hier duidelijk uitgesproken dat er niets mis is met je uiterlijk hoor ;-)quote:ALlemaal happy faces en ik zat dat daar maar met een sad face. In de spiegel in de WC zag ik een mager lelijk afstotelijk persoon. Ik snap waarom de dames me compleet negeren. Ik geef ze geen ongelijk.
neem 3 nieuwe en stap in je bed.quote:En op de terug weg heb ik de hele rit gehuild. Ik kon het niet meer stoppen. Tranen rolde over mn wangen wel 40 minuten lang en ik heb al het bier uitgekotst.
As said, het is niet makkelijk, maar als je er hard voor werkt kan het (met een beetje steun) voor iedereen.quote:Ik heb me erbij neergelegd. Ik kan niet sociaal zijn.
Niet.quote:Op zondag 28 november 2010 03:59 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb niks meer aan adviezen hoe ik me wel moet gedragen hoe aardig het ook bedoeld is en dat het allemaal nog goed kan komen, daar heb ik niks aan.
Ik heb adviezen nodig hoe ik het vol kan houden zo. Hoe kan ik de perfecte leugen creëren en de 80 halen zonder elke dag het gevoel te hebben in de hel te leven.
Elke keer als ik wat probeer eindig ik met extreme en intense huilbuien die urenlang kunnen duren. Dit mag niet meer gebeuren omdat ik anders zelfmoord pleeg.quote:Op zondag 28 november 2010 04:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Niet.
Je kan geen 50 jaar doen alsof je geen gevoelens hebt en jezelf verstoppen. Dat levert je 50 jaar pijn op. Je moet echt keihard doorbijten, bikkelen, en alles proberen om je barrieres te doorbreken.
Dat heb je nu al 28 keer gezegd, en niemand is het er mee eens. Je hebt alleen wat steun nodig. Het probleem is alleen dat je niet open staat voor kleine stapjes (zoals gewone vrienden maken) en denkt dat je gewoon "even" een meisje op moet pikken en dat dan alles goed komt.quote:Op zondag 28 november 2010 04:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik 18 was kon ik nog gered worden. nu niet meer.
quote:Op zondag 28 november 2010 04:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat heb je nu al 28 keer gezegd, en niemand is het er mee eens. Je hebt alleen wat steun nodig. Het probleem is alleen dat je niet open staat voor kleine stapjes (zoals gewone vrienden maken) en denkt dat je gewoon "even" een meisje op moet pikken en dat dan alles goed komt.
Werk aan je hele leven in plaats van te hopen dat het geluk ineens uit de hemel valt. Ga bijvoorbeeld een aantal keer naar hetzelfde café, sportclub, winkel, vereniging of wat dan ook, ga op vakanties, leer mensen kennen. Pak wat hobbys op. Die vriendin moet je zien als langer-termijn-project, en ja, dat kan altijd nog.
Doe ik alquote:Ga bijvoorbeeld een aantal keer naar hetzelfde café
Ik doe al zaalvoetbalquote:sportclub
Je weet zelf ook wel dat je niet simpelweg de halve wereld EN daarmee de helft van jezelf kunt ontkennen. Er zijn mensen die levenslang zonder partner kunnen, omdat ze voldoende bevrediging uit andere relaties, werk en hobbys kunnen halen. Begin dan ook met het opbouwen van deze zaken, en als je beter in je vel zit komt contact met vrouwen ook makkelijker. Zoek hierbij niet actief maar een vriendin, maar actief naar vrouwen die je uiteindelijk een klein stapje dichter bij je doel brengen. Eerst een gewoon een praatje in de kantine op werk, de bar of sportclub, later een gewone vriendschap, dan pas een relatie.quote:Op zondag 28 november 2010 04:15 schreef richard_prf het volgende:
Ik waardeer je hup Chewbalhaar dat meen ik.
Maar iik heb een leugen nodig als
10-11-2010 23:42:32 - helena richard dan doe je gewoon of er geen enkel meid op de wereld bestaat.
10-11-2010 23:42:37 - helena richard zie mij maar asl een jongen dan
Zoiets zeg maar alleen dan overtuigender.
Ben je godverdomme van de pot gerukt!quote:Op zondag 28 november 2010 03:09 schreef richard_prf het volgende:
Niemand snapt hoe erg mijn pijn is. Zelfmoord is gerechtigheid.
Klinkt heel logisch en goed bedoeld maar in mijn geval werkt dit niet meer.quote:Op zondag 28 november 2010 04:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je niet simpelweg de halve wereld EN daarmee de helft van jezelf kunt ontkennen. Er zijn mensen die levenslang zonder partner kunnen, omdat ze voldoende bevrediging uit andere relaties, werk en hobbys kunnen halen. Begin dan ook met het opbouwen van deze zaken, en als je beter in je vel zit komt contact met vrouwen ook makkelijker. Zoek hierbij niet actief maar een vriendin, maar actief naar vrouwen die je uiteindelijk een klein stapje dichter bij je doel brengen. Eerst een gewoon een praatje in de kantine op werk, de bar of sportclub, later een gewone vriendschap, dan pas een relatie.
Hoeveel mensen moeten dat nog ontkennen?quote:Op zondag 28 november 2010 04:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
[quote]
Goedzo, blijven doen.
Jammer dat je een paar honderd kilometer weg woont, anders had ik wel eens met/tegen je willen zaalvoetballen
[quote]
Aub. ik weet zeker dat ik 100% onaantrekkelijk ben. Ik wil dus niet meer zulk soort advies.
Bevrediging krijgen uit andere dingen: vriend(inn)en, hobbys, zelfontplooiing.quote:Ik wil alleen nog maar advies krijgen hoe ik het vol kan houden alleen te leven.
Dat kan ik me goed voorstellen... sterkte...quote:Dit is een nachtmerrie
Wat denk je nu eigenlijk te bereiken met dergelijke opmerkingen continu?quote:ik moet dood.
Ik snap je vraag niet helemaal... Hoe bedoel je ik geloof iemand anders?quote:Op zondag 28 november 2010 04:30 schreef Oblivion het volgende:
Geef eens antwoord.
Je bent er nu nog toch.
Je bent potverdomme ook wel ongelooflijk koppig ook hequote:Op zondag 28 november 2010 04:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
in mijn geval werkt dit niet meer.
Hier zeg je EINDELIJK een keer iets verstandigs. Je beweert dat je wel fatsoenlijk contact zou kunnen leggen met mannen. Tegenstrijdig met je bewering dat je 0 vrienden hebt maargoed. Je legt jezelf dus onbewust direct een soort druk op door het feit dat het vrouwen zijn. Dit komt omdat je jezelf niet aantrekkelijk vind. Dit suggereert per direct dat je aantrekkelijk gevonden wilt worden en zoals je overal ook aangeeft direct / asap een relatie wil. Daar zit nu juist het probleem. Vrouwen zijn ook maar gewone mensen, met als enige verschil dat ze geen pieletje maar een sneetje hebben. Eigenlijk zou je eens om moeten gaan met de meest lompe soort boerende schetende zwetende vrouwen die bier drinkenquote:dat ik ze niet als vrouw zie
Jammer dat je iets intelligents opvolgt met zoiets doms. Ontkennen dat iets bestaat waar je zo veel behoefte aan hebt...quote:en dat liefde niet bestaat in deze wereld.
Wat heeft je weerhouden?quote:Op zondag 28 november 2010 04:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik zeg niet voor niks elke dag voordat ik ga slapen "Ik hoop dat ik niet meer wakker wordt"
Ik wil niet zielig doen hoor, maar zo is het wel. Voordat ik hier op het forum kwam hield ik al 27 jaar mn mond maar ik kan mijn gevoelens niet meer onderdrukken, de bom is gebarsten.
Ik had er eigenlijk al niet meer moeten zijn in september toen ik op het punt stond de trein op te zoeken.
Daarom zeg ik het dus ook. Ik weet dat dit onmogelijk is, daar valt niet meer over te discussiëren.quote:Ontkennen dat iets bestaat waar je zo veel behoefte aan hebt...
Ik betwijfel of zoiets vol te houden blijft en ik denk dat je het nog minder moet willen. Misschien moet je jezelf ook eens een wat socialer levensdoel stellen. Zelfs al stel je jezelf dan zo'n slecht levensdoel, doe het dan in sociaal verband.quote:Op zondag 28 november 2010 04:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het dus ook. Ik weet dat dit onmogelijk is, daar valt niet meer over te discussiëren.
Dus ik heb een nieuwe leugen nodig om hier in te geloven.
Tot mijn 26ste was ik in staat mijn gevoel weg te drukken door world of warcaft te spelen en de beste te worden en een beroemde speler te worden. Dit was mijn levensdoel omdat ik een uitzichtloze toekomst had.
quote:Op zondag 28 november 2010 04:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal... Hoe bedoel je ik geloof iemand anders?
Jij bent diegene die een sad face trekt.quote:Op zondag 28 november 2010 02:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben weer terug. Het was kut... Ik werd zoals gewoonlijk genegeerd door alles en iedereen.
ALlemaal happy faces en ik zat dat daar maar met een sad face. In de spiegel in de WC zag ik een mager lelijk afstotelijk persoon. Ik snap waarom de dames me compleet negeren. Ik geef ze geen ongelijk.
Klopt helemaal. Het is gewoon grotendeels onbewust z'n houding. Erg vervelend en moeilijk...quote:Op zondag 28 november 2010 04:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Jij bent diegene die een sad face trekt.
Ik heb een hele goede vriend.
Een boom van een neger.
En hij vertelde me dat altijd als hij uitging "mensen" met hem ruzie zochten...
Immers hij is groot en zwart...
Alleen had hij niet in de gaten dat het gezicht en body language die hij had, dat uitlokte...
Hij kwam al zo "agressief" binnen dat ze niet anders konden dan ruzie met hem zoeken.
Sinds hij dat door heeft, heeft hij nergens meer last van gehad.
Zoals jij binnenkomt, zo zullen mensen je behandelen.
Jij vindt jezelf een mager lelijk afstotelijk persoon, zo zullen mensen tegen je aan kijken.
Is altijd zo, zal ook altijd zo zijn...
Tenzij jij anders beslist, maar dat is wel iets wat jezelf moet doen.
Ik val niet op. Ik ben een dunne magere gast zonder uitstraling, mij zien ze niet eens staan. Ik ben niks, helemaal niks. Ik ben slanker dan een vrouw.quote:Op zondag 28 november 2010 04:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Jij bent diegene die een sad face trekt.
Ik heb een hele goede vriend.
Een boom van een neger.
En hij vertelde me dat altijd als hij uitging "mensen" met hem ruzie zochten...
Immers hij is groot en zwart...
Alleen had hij niet in de gaten dat het gezicht en body language die hij had, dat uitlokte...
Hij kwam al zo "agressief" binnen dat ze niet anders konden dan ruzie met hem zoeken.
Sinds hij dat door heeft, heeft hij nergens meer last van gehad.
Zoals jij binnenkomt, zo zullen mensen je behandelen.
Jij vindt jezelf een mager lelijk afstotelijk persoon, zo zullen mensen tegen je aan kijken.
Is altijd zo, zal ook altijd zo zijn...
Tenzij jij anders beslist, maar dat is wel iets wat jezelf moet doen.
Er bestaan ook nog wel gamende chicks, dus als je nou echt goed was...quote:Op zondag 28 november 2010 04:42 schreef richard_prf het volgende:
Dit is mijn leven:
Vergeet je problemen en zet alles op alles om pro te worden. Dit was mijn leugen.
Ik ben daar geweest.quote:Op zondag 28 november 2010 04:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Er bestaan ook nog wel gamende chicks, dus als je nou echt goed was...
Indekken, aanpraten, verstoppen, liegen...quote:Op zondag 28 november 2010 04:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik val niet op. Ik ben een dunne magere gast zonder uitstraling, mij zien ze niet eens staan. Ik ben niks, helemaal niks. Ik ben slanker dan een vrouw.
maar dit maakt niet uit als ik maar een goede afleiding creëer en hier niet meer aan hoef te denken. Ik ben geen mens maar een robot. Alleen voel ik nog veel pijn in dit proces.
NEEN!quote:
Kijk daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 28 november 2010 04:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Indekken, aanpraten, verstoppen, liegen...
quote:Op zondag 28 november 2010 04:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je heel erg negatief kan denken, kan je net zo makkelijk positief denken.
Gewoon DOEN.
Zucht....quote:Op zondag 28 november 2010 04:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik val niet op. Ik ben een dunne magere gast zonder uitstraling, mij zien ze niet eens staan. Ik ben niks, helemaal niks. Ik ben slanker dan een vrouw.
maar dit maakt niet uit als ik maar een goede afleiding creëer en hier niet meer aan hoef te denken. Ik ben geen mens maar een robot. Alleen voel ik nog veel pijn in dit proces.
Nee juist niet, dat is het briljante ervan.quote:Op zondag 28 november 2010 04:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een beetje makkelijk gesteld, vind je niet?
Het is een moeilijk proces met vallen en opstaan, maar het kan absoluut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |