abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89246622
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Denk dat de meesten er zo over denken, anders zat Richard hier alleen samen met mylifeisgrey en nog een paar mensen uit te huilen en suicidale plannen te bespreken...
Wil alleen wel toevoegen dat het ongelooflijk moeilijk kan zijn, je veel hulp nodig kan hebben en het tijden kan duren. Sterker nog, ik denk niet dat er een einddoel is waar alles goed is, maar dat je wel je hele leven kan blijven verbeteren.

"There is no way to happiness, happiness is the way"
Daarom helpt naar mijn mening naar de psycholoog gaan in dit soort(!!) gevallen dan ook niet. Mensen die sociale problemen hebben, moeite hebben vrienden te krijgen of een relatie hebben vaak gewoon een schop onder de kont nodig zodat ze zelf in zien dat ze wel degelijk kansen hebben en echt niet minder zijn dan iemand anders.

Ik zie hier bedrijfstechnisch zelfs nog wel kansen. Gewoon een 4 weekse road trip met mensen die je niet kent die je op je gemak stellen en je helpen om sociaal gezien weer op niveau te komen. Zodat je terug komt met een enorme boost aan zelf vertrouwen.

Uiteraard zijn de problemen soms zo diep .. en dat je zolang in een isolement hebt geleefd, bijv. meer dan 6 jaar ofzo. Dan is het ook wel het overwegen waard om te verhuizen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 28 november 2010 @ 02:33:15 #102
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89247332
nog geen verslag...
Ik vraag me af of hij dronken ligt uit te huilen ;( of gewoon keihard ligt te ketsen :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89247359
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 02:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
nog geen verslag...
Ik vraag me af of hij dronken ligt uit te huilen ;( of gewoon keihard ligt te ketsen :')
Misschien is het ook wel een ontzettende trol.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89247546
Ik ben weer terug. Het was kut... Ik werd zoals gewoonlijk genegeerd door alles en iedereen.
ALlemaal happy faces en ik zat dat daar maar met een sad face. In de spiegel in de WC zag ik een mager lelijk afstotelijk persoon. Ik snap waarom de dames me compleet negeren. Ik geef ze geen ongelijk.
En op de terug weg heb ik de hele rit gehuild. Ik kon het niet meer stoppen. Tranen rolde over mn wangen wel 40 minuten lang en ik heb al het bier uitgekotst.
Ik heb me erbij neergelegd. Ik kan niet sociaal zijn. Het voelt alsof ik in mijn laatste levensfase zit. Het wordt zwart voor mijn ogen. Ik kan niet meer stoppen met huilen en ik lul niet, het is zo

Ik heb hulp nodig Hoe kan ik alleen leven? aub hoe kan ik deze hele ellende verdraagzaam maken?
Ik heb alleen hulp nodig hoe ik in een leugen kan blijven leven.

Ik verlang enkel nog naar de dood.
pi_89247588
Nee in je eentje uitgaan is ook niet echt leuk of er moet muziek zijn waar je miss helemaal in op kan gaan ofzo.. geen vriend die mee kan gaan volgende keer?
waar ben je eigenlijk geweest? Nu ben je moe dus zie je het helemaal somber in denk.
pi_89247619
Ik heb enkel hulp nodig hoe ik kan blijven geloven in een leugen. Hoe hou ik het vol om in eenzaameid te blijven leven? Ik weet het gewoon neit meer.
Ik kan het niet meer opbrengen om door te blijven leven. Ik ga er een eind aan maken.
De pijn is onverdraaglijk.
pi_89247625
Ga naar je bed man serieus
  zondag 28 november 2010 @ 03:02:52 #108
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_89247638
Hoi ik wil ook een meisje. Wie komt mij neuken?
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
  zondag 28 november 2010 @ 03:03:59 #109
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_89247648
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:00 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb enkel hulp nodig hoe ik kan blijven geloven in een leugen. Hoe hou ik het vol om in eenzaameid te blijven leven? Ik weet het gewoon neit meer.
Ik kan het niet meer opbrengen om door te blijven leven. Ik ga er een eind aan maken.
De pijn is onverdraaglijk.
oke, doei :W
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
pi_89247655
Ik ben niet meer in staat nog door te leven. Ik ga er nu een eind aan maken.
Dit is mijn laatste post ooit. Ik ben geen troll het is de waarheid. Ik kan het niet meer aan vanaf mijn 16de elke dag ellendig voelen. Dit is de beste uitweg en niemand die me gaat missen ,Ik heb ook geen familie, niks Alleen
maar ellende
Dit is gewoon geen leven.
De pijn is onbeschrijfelijk.
pi_89247664
Hoe ga je dat doen dan?
pi_89247698
Niemand snapt hoe erg mijn pijn is. Zelfmoord is gerechtigheid.
  zondag 28 november 2010 @ 03:11:39 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89247709
Kan iemand even kort samenvatten waar dit topic over gaat?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89247713
Je moet aan de anti depressiva gaan heb het dr met je psycholoog over. Ik ga slapen kan jij ook beter doen :)
pi_89247733
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:11 schreef heloef het volgende:
Kan iemand even kort samenvatten waar dit topic over gaat?
"Dit is wat mij overkomen is, pesterijen vanaf basisschool tot mn 20ste vooral van meiden hebben er voor gezorgd dat geestelijk gesloopt ben en dat ik niet in staat ben contact met ze te maken.
Ik heb daardoor zo'n negatief zelfbeeld opgebouwd dat ik me anders zie in de spiegel. Nu weet ik dus dat niet mijn uiterlijk is wat het probleem is.
Elk stukje tekst in dat artikel komt 100% overeen met mijn situatie. Het is extreem pijnlijk om altijd alleen te leven omdat ik niet in staat ben contact te maken met andere mensen. Het is allemaal zo duidelijk opeens wat er met mij aan de hand is."

etc.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_89247964
Ik ben geen troll ik kan echt niet meer stoppen met huilen:

http://img593.imageshack.us/img593/7060/fml0.jpg
  zondag 28 november 2010 @ 03:54:39 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89247996
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben geen troll ik kan echt niet meer stoppen met huilen:

http://img593.imageshack.us/img593/7060/fml0.jpg
Hehehehehe.

lol.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_89248053
Ik heb niks meer aan adviezen hoe ik me wel moet gedragen hoe aardig het ook bedoeld is en dat het allemaal nog goed kan komen, daar heb ik niks aan.

Ik heb adviezen nodig hoe ik het vol kan houden zo. Hoe kan ik de perfecte leugen creëren en de 80 halen zonder elke dag het gevoel te hebben in de hel te leven.
Hoe kan ik toch een leuk leven leiden zonder elke dag geconfronteerd te worden met het feit dat ik geen contact met vrouwen kan maken omdat ik afstotelijk ben en contact maken in het algemeen.
Ik heb een leugen nodig om het vol te houden. Ik voel dat ik het einde van mijn leven nader.
  zondag 28 november 2010 @ 04:02:35 #119
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248082
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 02:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben weer terug. Het was kut... Ik werd zoals gewoonlijk genegeerd door alles en iedereen.
Heb je nog geprobeerd met iemand contact te zoeken, of heb je de hele avond aan de kant gestaan?

quote:
ALlemaal happy faces en ik zat dat daar maar met een sad face. In de spiegel in de WC zag ik een mager lelijk afstotelijk persoon. Ik snap waarom de dames me compleet negeren. Ik geef ze geen ongelijk.
Er hebben al heel wat mensen hier duidelijk uitgesproken dat er niets mis is met je uiterlijk hoor ;-)

quote:
En op de terug weg heb ik de hele rit gehuild. Ik kon het niet meer stoppen. Tranen rolde over mn wangen wel 40 minuten lang en ik heb al het bier uitgekotst.
neem 3 nieuwe en stap in je bed.

quote:
Ik heb me erbij neergelegd. Ik kan niet sociaal zijn.
As said, het is niet makkelijk, maar als je er hard voor werkt kan het (met een beetje steun) voor iedereen.

sterkte...
  zondag 28 november 2010 @ 04:04:34 #120
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248099
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:59 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb niks meer aan adviezen hoe ik me wel moet gedragen hoe aardig het ook bedoeld is en dat het allemaal nog goed kan komen, daar heb ik niks aan.

Ik heb adviezen nodig hoe ik het vol kan houden zo. Hoe kan ik de perfecte leugen creëren en de 80 halen zonder elke dag het gevoel te hebben in de hel te leven.
Niet.
Je kan geen 50 jaar doen alsof je geen gevoelens hebt en jezelf verstoppen. Dat levert je 50 jaar pijn op. Je moet echt keihard doorbijten, bikkelen, en alles proberen om je barrieres te doorbreken.
pi_89248119
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:04 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Niet.
Je kan geen 50 jaar doen alsof je geen gevoelens hebt en jezelf verstoppen. Dat levert je 50 jaar pijn op. Je moet echt keihard doorbijten, bikkelen, en alles proberen om je barrieres te doorbreken.
Elke keer als ik wat probeer eindig ik met extreme en intense huilbuien die urenlang kunnen duren. Dit mag niet meer gebeuren omdat ik anders zelfmoord pleeg.
Ik heb zoals ik al zei een leugen nodig waarin ik kan geloven tot het einde. Een leugen die het leven verdraagzaam maakt. Als ik 18 was kon ik nog gered worden. nu niet meer.
pi_89248161
Ik waardeer je hup Chewbalhaar dat meen ik.
Maar iik heb een leugen nodig als

10-11-2010 23:42:32 - helena richard dan doe je gewoon of er geen enkel meid op de wereld bestaat.
10-11-2010 23:42:37 - helena richard zie mij maar asl een jongen dan

Zoiets zeg maar alleen dan overtuigender.
  zondag 28 november 2010 @ 04:17:28 #123
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248175
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als ik 18 was kon ik nog gered worden. nu niet meer.
Dat heb je nu al 28 keer gezegd, en niemand is het er mee eens. Je hebt alleen wat steun nodig. Het probleem is alleen dat je niet open staat voor kleine stapjes (zoals gewone vrienden maken) en denkt dat je gewoon "even" een meisje op moet pikken en dat dan alles goed komt.
Werk aan je hele leven in plaats van te hopen dat het geluk ineens uit de hemel valt. Ga bijvoorbeeld een aantal keer naar hetzelfde cafe, sportclub, winkel, vereniging of wat dan ook, ga op vakanties, leer mensen kennen. Pak wat hobbys op. Die vriendin moet je zien als langer-termijn-project, en ja, dat kan altijd nog.
pi_89248190
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:17 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat heb je nu al 28 keer gezegd, en niemand is het er mee eens. Je hebt alleen wat steun nodig. Het probleem is alleen dat je niet open staat voor kleine stapjes (zoals gewone vrienden maken) en denkt dat je gewoon "even" een meisje op moet pikken en dat dan alles goed komt.
Werk aan je hele leven in plaats van te hopen dat het geluk ineens uit de hemel valt. Ga bijvoorbeeld een aantal keer naar hetzelfde café, sportclub, winkel, vereniging of wat dan ook, ga op vakanties, leer mensen kennen. Pak wat hobbys op. Die vriendin moet je zien als langer-termijn-project, en ja, dat kan altijd nog.
quote:
Ga bijvoorbeeld een aantal keer naar hetzelfde café
Doe ik al

quote:
sportclub
Ik doe al zaalvoetbal

Aub. ik weet zeker dat ik 100% onaantrekkelijk ben. Ik wil dus niet meer zulk soort advies.
Ik wil alleen nog maar advies krijgen hoe ik het vol kan houden alleen te leven.
Dit is een nachtmerrie, ik moet dood.
  zondag 28 november 2010 @ 04:21:30 #125
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248194
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:15 schreef richard_prf het volgende:
Ik waardeer je hup Chewbalhaar dat meen ik.
Maar iik heb een leugen nodig als

10-11-2010 23:42:32 - helena richard dan doe je gewoon of er geen enkel meid op de wereld bestaat.
10-11-2010 23:42:37 - helena richard zie mij maar asl een jongen dan

Zoiets zeg maar alleen dan overtuigender.
Je weet zelf ook wel dat je niet simpelweg de halve wereld EN daarmee de helft van jezelf kunt ontkennen. Er zijn mensen die levenslang zonder partner kunnen, omdat ze voldoende bevrediging uit andere relaties, werk en hobbys kunnen halen. Begin dan ook met het opbouwen van deze zaken, en als je beter in je vel zit komt contact met vrouwen ook makkelijker. Zoek hierbij niet actief maar een vriendin, maar actief naar vrouwen die je uiteindelijk een klein stapje dichter bij je doel brengen. Eerst een gewoon een praatje in de kantine op werk, de bar of sportclub, later een gewone vriendschap, dan pas een relatie.
pi_89248196
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:09 schreef richard_prf het volgende:
Niemand snapt hoe erg mijn pijn is. Zelfmoord is gerechtigheid.
Ben je godverdomme van de pot gerukt! }:|

Ik snap niet dat je iemand anders boven jezelf kan geloven...
Hoe doe je dat?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_89248223
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:21 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Je weet zelf ook wel dat je niet simpelweg de halve wereld EN daarmee de helft van jezelf kunt ontkennen. Er zijn mensen die levenslang zonder partner kunnen, omdat ze voldoende bevrediging uit andere relaties, werk en hobbys kunnen halen. Begin dan ook met het opbouwen van deze zaken, en als je beter in je vel zit komt contact met vrouwen ook makkelijker. Zoek hierbij niet actief maar een vriendin, maar actief naar vrouwen die je uiteindelijk een klein stapje dichter bij je doel brengen. Eerst een gewoon een praatje in de kantine op werk, de bar of sportclub, later een gewone vriendschap, dan pas een relatie.
Klinkt heel logisch en goed bedoeld maar in mijn geval werkt dit niet meer.
Ik heb behoefte aan contact met vrouwen omdat dit natuurlijk is. Ik wil dit gevoel uitschakelen zoadat ik eindelijk verder kan met mijn leven.Ik weet wat 50% vrouw is maar ik moet een manier verzinnen dat ik ze niet als vrouw zie en dat liefde niet bestaat in deze wereld. Alleen dan ben ik in staat de 80 te halen.
  zondag 28 november 2010 @ 04:26:12 #128
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248225
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

[quote]

Goedzo, blijven doen ^O^.
Jammer dat je een paar honderd kilometer weg woont, anders had ik wel eens met/tegen je willen zaalvoetballen :P

[quote]
Aub. ik weet zeker dat ik 100% onaantrekkelijk ben. Ik wil dus niet meer zulk soort advies.
Hoeveel mensen moeten dat nog ontkennen?
Dit praat je jezelf aan om je in te dekken, terwijl het dus overduidelijk niet waar is. Het klinkt bijna als een extreme vorm van faalangst.

quote:
Ik wil alleen nog maar advies krijgen hoe ik het vol kan houden alleen te leven.
Bevrediging krijgen uit andere dingen: vriend(inn)en, hobbys, zelfontplooiing.

quote:
Dit is een nachtmerrie
Dat kan ik me goed voorstellen... sterkte...

quote:
ik moet dood.
Wat denk je nu eigenlijk te bereiken met dergelijke opmerkingen continu?

[ Bericht 2% gewijzigd door Chewbalhaar op 28-11-2010 04:33:50 ]
pi_89248235
IK zeg alleen wat ik denk. Ik wil zo graag dood. Ik kan er niks aan doen maar het is zo.
pi_89248239
Geef eens antwoord.
Je bent er nu nog toch.
pi_89248242
quote:
4s.gif Op zondag 28 november 2010 04:30 schreef Oblivion het volgende:
Geef eens antwoord.
Je bent er nu nog toch.
Ik snap je vraag niet helemaal... Hoe bedoel je ik geloof iemand anders?
  zondag 28 november 2010 @ 04:33:04 #132
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248248
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

in mijn geval werkt dit niet meer.
Je bent potverdomme ook wel ongelooflijk koppig ook he :') !

quote:
dat ik ze niet als vrouw zie
Hier zeg je EINDELIJK een keer iets verstandigs. Je beweert dat je wel fatsoenlijk contact zou kunnen leggen met mannen. Tegenstrijdig met je bewering dat je 0 vrienden hebt maargoed. Je legt jezelf dus onbewust direct een soort druk op door het feit dat het vrouwen zijn. Dit komt omdat je jezelf niet aantrekkelijk vind. Dit suggereert per direct dat je aantrekkelijk gevonden wilt worden en zoals je overal ook aangeeft direct / asap een relatie wil. Daar zit nu juist het probleem. Vrouwen zijn ook maar gewone mensen, met als enige verschil dat ze geen pieletje maar een sneetje hebben. Eigenlijk zou je eens om moeten gaan met de meest lompe soort boerende schetende zwetende vrouwen die bier drinken :') en hier vervolgens GEWONE vrienden mee proberen te worden.

quote:
en dat liefde niet bestaat in deze wereld.
Jammer dat je iets intelligents opvolgt met zoiets doms. Ontkennen dat iets bestaat waar je zo veel behoefte aan hebt... :N
pi_89248250
Ik zeg niet voor niks elke dag voordat ik ga slapen "Ik hoop dat ik niet meer wakker wordt"
Ik wil niet zielig doen hoor, maar zo is het wel. Voordat ik hier op het forum kwam hield ik al 27 jaar mn mond maar ik kan mijn gevoelens niet meer onderdrukken, de bom is gebarsten.
Ik had er eigenlijk al niet meer moeten zijn in september toen ik op het punt stond de trein op te zoeken.
  zondag 28 november 2010 @ 04:36:57 #134
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248269
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik zeg niet voor niks elke dag voordat ik ga slapen "Ik hoop dat ik niet meer wakker wordt"
Ik wil niet zielig doen hoor, maar zo is het wel. Voordat ik hier op het forum kwam hield ik al 27 jaar mn mond maar ik kan mijn gevoelens niet meer onderdrukken, de bom is gebarsten.
Ik had er eigenlijk al niet meer moeten zijn in september toen ik op het punt stond de trein op te zoeken.
Wat heeft je weerhouden? :{
Overigens ben je een teringlijer als je zo iets flikt. tientallen mensen traumatiseren, duizenden mensen vertragingen opleveren.

With al due respect, ik begrijp wel dat je je zo ook echt voelt, maar je zegt dit wel om zielig te doen, het is namelijk gewoon een schreeuw om hulp. Ik hoop voor je dat er wat mensen je die hulp kunnen bieden.
pi_89248272
quote:
Ontkennen dat iets bestaat waar je zo veel behoefte aan hebt... :N
Daarom zeg ik het dus ook. Ik weet dat dit onmogelijk is, daar valt niet meer over te discussiëren.
Dus ik heb een nieuwe leugen nodig om hier in te geloven.
Tot mijn 26ste was ik in staat mijn gevoel weg te drukken door world of warcaft te spelen en de beste te worden en een beroemde speler te worden. Dit was mijn levensdoel omdat ik een uitzichtloze toekomst had.
  zondag 28 november 2010 @ 04:40:32 #136
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248287
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daarom zeg ik het dus ook. Ik weet dat dit onmogelijk is, daar valt niet meer over te discussiëren.
Dus ik heb een nieuwe leugen nodig om hier in te geloven.
Tot mijn 26ste was ik in staat mijn gevoel weg te drukken door world of warcaft te spelen en de beste te worden en een beroemde speler te worden. Dit was mijn levensdoel omdat ik een uitzichtloze toekomst had.
Ik betwijfel of zoiets vol te houden blijft en ik denk dat je het nog minder moet willen. Misschien moet je jezelf ook eens een wat socialer levensdoel stellen. Zelfs al stel je jezelf dan zo'n slecht levensdoel, doe het dan in sociaal verband.
pi_89248291
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal... Hoe bedoel je ik geloof iemand anders?
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 02:53 schreef richard_prf het volgende:
Jij bent diegene die een sad face trekt.

Ik heb een hele goede vriend.
Een boom van een neger.
En hij vertelde me dat altijd als hij uitging "mensen" met hem ruzie zochten...
Immers hij is groot en zwart...
Alleen had hij niet in de gaten dat het gezicht en body language die hij had, dat uitlokte...
Hij kwam al zo "agressief" binnen dat ze niet anders konden dan ruzie met hem zoeken.
Sinds hij dat door heeft, heeft hij nergens meer last van gehad.

Zoals jij binnenkomt, zo zullen mensen je behandelen.
Jij vindt jezelf een mager lelijk afstotelijk persoon, zo zullen mensen tegen je aan kijken.
Is altijd zo, zal ook altijd zo zijn...
Tenzij jij anders beslist, maar dat is wel iets wat jezelf moet doen.
pi_89248292
Dit is mijn leven:

Vergeet je problemen en zet alles op alles om pro te worden. Dit was mijn leugen.
  zondag 28 november 2010 @ 04:42:47 #139
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248295
quote:
4s.gif Op zondag 28 november 2010 04:41 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[..]

Een boom van een neger.
Alleen had hij niet in de gaten dat het gezicht en body language die hij had, dat uitlokte...
Hij kwam al zo "agressief" binnen dat ze niet anders konden dan ruzie met hem zoeken.

Jij vindt jezelf een mager lelijk afstotelijk persoon, zo zullen mensen tegen je aan kijken.
Klopt helemaal. Het is gewoon grotendeels onbewust z'n houding. Erg vervelend en moeilijk...
pi_89248297
quote:
4s.gif Op zondag 28 november 2010 04:41 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[..]

Een boom van een neger.

Ik val niet op. Ik ben een dunne magere gast zonder uitstraling, mij zien ze niet eens staan. Ik ben niks, helemaal niks. Ik ben slanker dan een vrouw.
maar dit maakt niet uit als ik maar een goede afleiding creëer en hier niet meer aan hoef te denken. Ik ben geen mens maar een robot. Alleen voel ik nog veel pijn in dit proces.
  zondag 28 november 2010 @ 04:44:33 #141
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248300
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:42 schreef richard_prf het volgende:
Dit is mijn leven:

Vergeet je problemen en zet alles op alles om pro te worden. Dit was mijn leugen.
Er bestaan ook nog wel gamende chicks, dus als je nou echt goed was... :P
pi_89248304
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:44 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Er bestaan ook nog wel gamende chicks, dus als je nou echt goed was... :P
Ik ben daar geweest.
  zondag 28 november 2010 @ 04:45:42 #143
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248305
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik val niet op. Ik ben een dunne magere gast zonder uitstraling, mij zien ze niet eens staan. Ik ben niks, helemaal niks. Ik ben slanker dan een vrouw.
maar dit maakt niet uit als ik maar een goede afleiding creëer en hier niet meer aan hoef te denken. Ik ben geen mens maar een robot. Alleen voel ik nog veel pijn in dit proces.
Indekken, aanpraten, verstoppen, liegen...
pi_89248308
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:42 schreef Chewbalhaar het volgende:

Erg vervelend en moeilijk...
NEEN!

Het is vervelend en vermoeiend jezelf elke keer in diezelfde positie te zetten waar je in zit.

State of mind.....

Als je heel erg negatief kan denken, kan je net zo makkelijk positief denken.
Gewoon DOEN.

DOEN
DOEN
DOEN
DOEN

That's it.

En nu niet zeggen dat het niet kan...
Immers DOE je nu gewoon het tegenover gestelde.
pi_89248309
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:45 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Indekken, aanpraten, verstoppen, liegen...
Kijk daar heb ik wat aan.
  zondag 28 november 2010 @ 04:49:33 #146
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248320
quote:
4s.gif Op zondag 28 november 2010 04:45 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Als je heel erg negatief kan denken, kan je net zo makkelijk positief denken.
Gewoon DOEN.

8)7
Dat is misschien wel een beetje makkelijk gesteld, vind je niet?
Het is een moeilijk proces met vallen en opstaan, maar het kan absoluut!
pi_89248321
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zucht....

Zoals jezelf hier beschrijft is wat je uitstraalt.

Neem mij...
Ik ben van gemiddelde knapheid qua vrouw...
Niet lelijk, niet bijzonder mooi.

Maar damn ik kan een kamer laten oplichten.
Alleen omdat ik het tegenover gestelde kan denken dan jij.

that's it...
Niet meer, niet minder

Als je in jezelf gelooft dat je niks bent, kan je net zo goed geloven dat je het wel bent.

Sommige mensen vinden mij het einde, en sommige vinden mij helemaal niks.
maar dat maakt mij niks uit, ik kan toch niet voor ze denken.

Snap je dat?
pi_89248325
Ik luister niet meer naar dit advies.Jullie snappen het niet. Jullie snappen niet wat het inhoud om 27 jaar alleen te leven zonder enig contact met het andere geslacht. En om elke dag voor lelijk en mager uitgemaakt te worden door vrouwen. Een lelijk gedrocht te zien in de spiegel. Zonder vrienden. Niet in staat contact te leggen. AUB lees het artikel nog eens in mijn openingspost:26 jaar, nooit verkering gehad of contact met een vrouw Deel 2
Dit is de waarheid en dat kan niet veranderd worden wat ik ook probeer.
Ik ben alleen nog op zoek naar iemand die de perfecte leugen kan creëren.
Stop maar met posten als je hier niet aan wilt meewerken.
pi_89248326
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:49 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

8)7
Dat is misschien wel een beetje makkelijk gesteld, vind je niet?
Het is een moeilijk proces met vallen en opstaan, maar het kan absoluut!
Nee juist niet, dat is het briljante ervan.
De energie heb je al, het is alleen anders denken.
pi_89248332
Iedereen vind me er onaantrekkelijk uitzien in het echt. Dit is een feit. Een betere houding kan ik niet aannemen met mijn iele lichaam. Het is intriest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')