Daarom helpt naar mijn mening naar de psycholoog gaan in dit soort(!!) gevallen dan ook niet. Mensen die sociale problemen hebben, moeite hebben vrienden te krijgen of een relatie hebben vaak gewoon een schop onder de kont nodig zodat ze zelf in zien dat ze wel degelijk kansen hebben en echt niet minder zijn dan iemand anders.quote:Op zondag 28 november 2010 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Denk dat de meesten er zo over denken, anders zat Richard hier alleen samen met mylifeisgrey en nog een paar mensen uit te huilen en suicidale plannen te bespreken...
Wil alleen wel toevoegen dat het ongelooflijk moeilijk kan zijn, je veel hulp nodig kan hebben en het tijden kan duren. Sterker nog, ik denk niet dat er een einddoel is waar alles goed is, maar dat je wel je hele leven kan blijven verbeteren.
"There is no way to happiness, happiness is the way"
Misschien is het ook wel een ontzettende trol.quote:Op zondag 28 november 2010 02:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
nog geen verslag...
Ik vraag me af of hij dronken ligt uit te huilenof gewoon keihard ligt te ketsen
oke, doeiquote:Op zondag 28 november 2010 03:00 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb enkel hulp nodig hoe ik kan blijven geloven in een leugen. Hoe hou ik het vol om in eenzaameid te blijven leven? Ik weet het gewoon neit meer.
Ik kan het niet meer opbrengen om door te blijven leven. Ik ga er een eind aan maken.
De pijn is onverdraaglijk.
"Dit is wat mij overkomen is, pesterijen vanaf basisschool tot mn 20ste vooral van meiden hebben er voor gezorgd dat geestelijk gesloopt ben en dat ik niet in staat ben contact met ze te maken.quote:Op zondag 28 november 2010 03:11 schreef heloef het volgende:
Kan iemand even kort samenvatten waar dit topic over gaat?
Hehehehehe.quote:Op zondag 28 november 2010 03:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben geen troll ik kan echt niet meer stoppen met huilen:
http://img593.imageshack.us/img593/7060/fml0.jpg
Heb je nog geprobeerd met iemand contact te zoeken, of heb je de hele avond aan de kant gestaan?quote:Op zondag 28 november 2010 02:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben weer terug. Het was kut... Ik werd zoals gewoonlijk genegeerd door alles en iedereen.
Er hebben al heel wat mensen hier duidelijk uitgesproken dat er niets mis is met je uiterlijk hoor ;-)quote:ALlemaal happy faces en ik zat dat daar maar met een sad face. In de spiegel in de WC zag ik een mager lelijk afstotelijk persoon. Ik snap waarom de dames me compleet negeren. Ik geef ze geen ongelijk.
neem 3 nieuwe en stap in je bed.quote:En op de terug weg heb ik de hele rit gehuild. Ik kon het niet meer stoppen. Tranen rolde over mn wangen wel 40 minuten lang en ik heb al het bier uitgekotst.
As said, het is niet makkelijk, maar als je er hard voor werkt kan het (met een beetje steun) voor iedereen.quote:Ik heb me erbij neergelegd. Ik kan niet sociaal zijn.
Niet.quote:Op zondag 28 november 2010 03:59 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb niks meer aan adviezen hoe ik me wel moet gedragen hoe aardig het ook bedoeld is en dat het allemaal nog goed kan komen, daar heb ik niks aan.
Ik heb adviezen nodig hoe ik het vol kan houden zo. Hoe kan ik de perfecte leugen creëren en de 80 halen zonder elke dag het gevoel te hebben in de hel te leven.
Elke keer als ik wat probeer eindig ik met extreme en intense huilbuien die urenlang kunnen duren. Dit mag niet meer gebeuren omdat ik anders zelfmoord pleeg.quote:Op zondag 28 november 2010 04:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Niet.
Je kan geen 50 jaar doen alsof je geen gevoelens hebt en jezelf verstoppen. Dat levert je 50 jaar pijn op. Je moet echt keihard doorbijten, bikkelen, en alles proberen om je barrieres te doorbreken.
Dat heb je nu al 28 keer gezegd, en niemand is het er mee eens. Je hebt alleen wat steun nodig. Het probleem is alleen dat je niet open staat voor kleine stapjes (zoals gewone vrienden maken) en denkt dat je gewoon "even" een meisje op moet pikken en dat dan alles goed komt.quote:Op zondag 28 november 2010 04:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik 18 was kon ik nog gered worden. nu niet meer.
quote:Op zondag 28 november 2010 04:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat heb je nu al 28 keer gezegd, en niemand is het er mee eens. Je hebt alleen wat steun nodig. Het probleem is alleen dat je niet open staat voor kleine stapjes (zoals gewone vrienden maken) en denkt dat je gewoon "even" een meisje op moet pikken en dat dan alles goed komt.
Werk aan je hele leven in plaats van te hopen dat het geluk ineens uit de hemel valt. Ga bijvoorbeeld een aantal keer naar hetzelfde café, sportclub, winkel, vereniging of wat dan ook, ga op vakanties, leer mensen kennen. Pak wat hobbys op. Die vriendin moet je zien als langer-termijn-project, en ja, dat kan altijd nog.
Doe ik alquote:Ga bijvoorbeeld een aantal keer naar hetzelfde café
Ik doe al zaalvoetbalquote:sportclub
Je weet zelf ook wel dat je niet simpelweg de halve wereld EN daarmee de helft van jezelf kunt ontkennen. Er zijn mensen die levenslang zonder partner kunnen, omdat ze voldoende bevrediging uit andere relaties, werk en hobbys kunnen halen. Begin dan ook met het opbouwen van deze zaken, en als je beter in je vel zit komt contact met vrouwen ook makkelijker. Zoek hierbij niet actief maar een vriendin, maar actief naar vrouwen die je uiteindelijk een klein stapje dichter bij je doel brengen. Eerst een gewoon een praatje in de kantine op werk, de bar of sportclub, later een gewone vriendschap, dan pas een relatie.quote:Op zondag 28 november 2010 04:15 schreef richard_prf het volgende:
Ik waardeer je hup Chewbalhaar dat meen ik.
Maar iik heb een leugen nodig als
10-11-2010 23:42:32 - helena richard dan doe je gewoon of er geen enkel meid op de wereld bestaat.
10-11-2010 23:42:37 - helena richard zie mij maar asl een jongen dan
Zoiets zeg maar alleen dan overtuigender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |