abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89246622
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Denk dat de meesten er zo over denken, anders zat Richard hier alleen samen met mylifeisgrey en nog een paar mensen uit te huilen en suicidale plannen te bespreken...
Wil alleen wel toevoegen dat het ongelooflijk moeilijk kan zijn, je veel hulp nodig kan hebben en het tijden kan duren. Sterker nog, ik denk niet dat er een einddoel is waar alles goed is, maar dat je wel je hele leven kan blijven verbeteren.

"There is no way to happiness, happiness is the way"
Daarom helpt naar mijn mening naar de psycholoog gaan in dit soort(!!) gevallen dan ook niet. Mensen die sociale problemen hebben, moeite hebben vrienden te krijgen of een relatie hebben vaak gewoon een schop onder de kont nodig zodat ze zelf in zien dat ze wel degelijk kansen hebben en echt niet minder zijn dan iemand anders.

Ik zie hier bedrijfstechnisch zelfs nog wel kansen. Gewoon een 4 weekse road trip met mensen die je niet kent die je op je gemak stellen en je helpen om sociaal gezien weer op niveau te komen. Zodat je terug komt met een enorme boost aan zelf vertrouwen.

Uiteraard zijn de problemen soms zo diep .. en dat je zolang in een isolement hebt geleefd, bijv. meer dan 6 jaar ofzo. Dan is het ook wel het overwegen waard om te verhuizen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 28 november 2010 @ 02:33:15 #102
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89247332
nog geen verslag...
Ik vraag me af of hij dronken ligt uit te huilen ;( of gewoon keihard ligt te ketsen :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89247359
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 02:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
nog geen verslag...
Ik vraag me af of hij dronken ligt uit te huilen ;( of gewoon keihard ligt te ketsen :')
Misschien is het ook wel een ontzettende trol.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89247546
Ik ben weer terug. Het was kut... Ik werd zoals gewoonlijk genegeerd door alles en iedereen.
ALlemaal happy faces en ik zat dat daar maar met een sad face. In de spiegel in de WC zag ik een mager lelijk afstotelijk persoon. Ik snap waarom de dames me compleet negeren. Ik geef ze geen ongelijk.
En op de terug weg heb ik de hele rit gehuild. Ik kon het niet meer stoppen. Tranen rolde over mn wangen wel 40 minuten lang en ik heb al het bier uitgekotst.
Ik heb me erbij neergelegd. Ik kan niet sociaal zijn. Het voelt alsof ik in mijn laatste levensfase zit. Het wordt zwart voor mijn ogen. Ik kan niet meer stoppen met huilen en ik lul niet, het is zo

Ik heb hulp nodig Hoe kan ik alleen leven? aub hoe kan ik deze hele ellende verdraagzaam maken?
Ik heb alleen hulp nodig hoe ik in een leugen kan blijven leven.

Ik verlang enkel nog naar de dood.
pi_89247588
Nee in je eentje uitgaan is ook niet echt leuk of er moet muziek zijn waar je miss helemaal in op kan gaan ofzo.. geen vriend die mee kan gaan volgende keer?
waar ben je eigenlijk geweest? Nu ben je moe dus zie je het helemaal somber in denk.
pi_89247619
Ik heb enkel hulp nodig hoe ik kan blijven geloven in een leugen. Hoe hou ik het vol om in eenzaameid te blijven leven? Ik weet het gewoon neit meer.
Ik kan het niet meer opbrengen om door te blijven leven. Ik ga er een eind aan maken.
De pijn is onverdraaglijk.
pi_89247625
Ga naar je bed man serieus
  zondag 28 november 2010 @ 03:02:52 #108
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_89247638
Hoi ik wil ook een meisje. Wie komt mij neuken?
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
  zondag 28 november 2010 @ 03:03:59 #109
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_89247648
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:00 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb enkel hulp nodig hoe ik kan blijven geloven in een leugen. Hoe hou ik het vol om in eenzaameid te blijven leven? Ik weet het gewoon neit meer.
Ik kan het niet meer opbrengen om door te blijven leven. Ik ga er een eind aan maken.
De pijn is onverdraaglijk.
oke, doei :W
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
pi_89247655
Ik ben niet meer in staat nog door te leven. Ik ga er nu een eind aan maken.
Dit is mijn laatste post ooit. Ik ben geen troll het is de waarheid. Ik kan het niet meer aan vanaf mijn 16de elke dag ellendig voelen. Dit is de beste uitweg en niemand die me gaat missen ,Ik heb ook geen familie, niks Alleen
maar ellende
Dit is gewoon geen leven.
De pijn is onbeschrijfelijk.
pi_89247664
Hoe ga je dat doen dan?
pi_89247698
Niemand snapt hoe erg mijn pijn is. Zelfmoord is gerechtigheid.
  zondag 28 november 2010 @ 03:11:39 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89247709
Kan iemand even kort samenvatten waar dit topic over gaat?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89247713
Je moet aan de anti depressiva gaan heb het dr met je psycholoog over. Ik ga slapen kan jij ook beter doen :)
pi_89247733
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:11 schreef heloef het volgende:
Kan iemand even kort samenvatten waar dit topic over gaat?
"Dit is wat mij overkomen is, pesterijen vanaf basisschool tot mn 20ste vooral van meiden hebben er voor gezorgd dat geestelijk gesloopt ben en dat ik niet in staat ben contact met ze te maken.
Ik heb daardoor zo'n negatief zelfbeeld opgebouwd dat ik me anders zie in de spiegel. Nu weet ik dus dat niet mijn uiterlijk is wat het probleem is.
Elk stukje tekst in dat artikel komt 100% overeen met mijn situatie. Het is extreem pijnlijk om altijd alleen te leven omdat ik niet in staat ben contact te maken met andere mensen. Het is allemaal zo duidelijk opeens wat er met mij aan de hand is."

etc.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_89247964
Ik ben geen troll ik kan echt niet meer stoppen met huilen:

http://img593.imageshack.us/img593/7060/fml0.jpg
  zondag 28 november 2010 @ 03:54:39 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89247996
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben geen troll ik kan echt niet meer stoppen met huilen:

http://img593.imageshack.us/img593/7060/fml0.jpg
Hehehehehe.

lol.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_89248053
Ik heb niks meer aan adviezen hoe ik me wel moet gedragen hoe aardig het ook bedoeld is en dat het allemaal nog goed kan komen, daar heb ik niks aan.

Ik heb adviezen nodig hoe ik het vol kan houden zo. Hoe kan ik de perfecte leugen creëren en de 80 halen zonder elke dag het gevoel te hebben in de hel te leven.
Hoe kan ik toch een leuk leven leiden zonder elke dag geconfronteerd te worden met het feit dat ik geen contact met vrouwen kan maken omdat ik afstotelijk ben en contact maken in het algemeen.
Ik heb een leugen nodig om het vol te houden. Ik voel dat ik het einde van mijn leven nader.
  zondag 28 november 2010 @ 04:02:35 #119
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248082
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 02:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben weer terug. Het was kut... Ik werd zoals gewoonlijk genegeerd door alles en iedereen.
Heb je nog geprobeerd met iemand contact te zoeken, of heb je de hele avond aan de kant gestaan?

quote:
ALlemaal happy faces en ik zat dat daar maar met een sad face. In de spiegel in de WC zag ik een mager lelijk afstotelijk persoon. Ik snap waarom de dames me compleet negeren. Ik geef ze geen ongelijk.
Er hebben al heel wat mensen hier duidelijk uitgesproken dat er niets mis is met je uiterlijk hoor ;-)

quote:
En op de terug weg heb ik de hele rit gehuild. Ik kon het niet meer stoppen. Tranen rolde over mn wangen wel 40 minuten lang en ik heb al het bier uitgekotst.
neem 3 nieuwe en stap in je bed.

quote:
Ik heb me erbij neergelegd. Ik kan niet sociaal zijn.
As said, het is niet makkelijk, maar als je er hard voor werkt kan het (met een beetje steun) voor iedereen.

sterkte...
  zondag 28 november 2010 @ 04:04:34 #120
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248099
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:59 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb niks meer aan adviezen hoe ik me wel moet gedragen hoe aardig het ook bedoeld is en dat het allemaal nog goed kan komen, daar heb ik niks aan.

Ik heb adviezen nodig hoe ik het vol kan houden zo. Hoe kan ik de perfecte leugen creëren en de 80 halen zonder elke dag het gevoel te hebben in de hel te leven.
Niet.
Je kan geen 50 jaar doen alsof je geen gevoelens hebt en jezelf verstoppen. Dat levert je 50 jaar pijn op. Je moet echt keihard doorbijten, bikkelen, en alles proberen om je barrieres te doorbreken.
pi_89248119
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:04 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Niet.
Je kan geen 50 jaar doen alsof je geen gevoelens hebt en jezelf verstoppen. Dat levert je 50 jaar pijn op. Je moet echt keihard doorbijten, bikkelen, en alles proberen om je barrieres te doorbreken.
Elke keer als ik wat probeer eindig ik met extreme en intense huilbuien die urenlang kunnen duren. Dit mag niet meer gebeuren omdat ik anders zelfmoord pleeg.
Ik heb zoals ik al zei een leugen nodig waarin ik kan geloven tot het einde. Een leugen die het leven verdraagzaam maakt. Als ik 18 was kon ik nog gered worden. nu niet meer.
pi_89248161
Ik waardeer je hup Chewbalhaar dat meen ik.
Maar iik heb een leugen nodig als

10-11-2010 23:42:32 - helena richard dan doe je gewoon of er geen enkel meid op de wereld bestaat.
10-11-2010 23:42:37 - helena richard zie mij maar asl een jongen dan

Zoiets zeg maar alleen dan overtuigender.
  zondag 28 november 2010 @ 04:17:28 #123
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248175
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als ik 18 was kon ik nog gered worden. nu niet meer.
Dat heb je nu al 28 keer gezegd, en niemand is het er mee eens. Je hebt alleen wat steun nodig. Het probleem is alleen dat je niet open staat voor kleine stapjes (zoals gewone vrienden maken) en denkt dat je gewoon "even" een meisje op moet pikken en dat dan alles goed komt.
Werk aan je hele leven in plaats van te hopen dat het geluk ineens uit de hemel valt. Ga bijvoorbeeld een aantal keer naar hetzelfde cafe, sportclub, winkel, vereniging of wat dan ook, ga op vakanties, leer mensen kennen. Pak wat hobbys op. Die vriendin moet je zien als langer-termijn-project, en ja, dat kan altijd nog.
pi_89248190
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:17 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat heb je nu al 28 keer gezegd, en niemand is het er mee eens. Je hebt alleen wat steun nodig. Het probleem is alleen dat je niet open staat voor kleine stapjes (zoals gewone vrienden maken) en denkt dat je gewoon "even" een meisje op moet pikken en dat dan alles goed komt.
Werk aan je hele leven in plaats van te hopen dat het geluk ineens uit de hemel valt. Ga bijvoorbeeld een aantal keer naar hetzelfde café, sportclub, winkel, vereniging of wat dan ook, ga op vakanties, leer mensen kennen. Pak wat hobbys op. Die vriendin moet je zien als langer-termijn-project, en ja, dat kan altijd nog.
quote:
Ga bijvoorbeeld een aantal keer naar hetzelfde café
Doe ik al

quote:
sportclub
Ik doe al zaalvoetbal

Aub. ik weet zeker dat ik 100% onaantrekkelijk ben. Ik wil dus niet meer zulk soort advies.
Ik wil alleen nog maar advies krijgen hoe ik het vol kan houden alleen te leven.
Dit is een nachtmerrie, ik moet dood.
  zondag 28 november 2010 @ 04:21:30 #125
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89248194
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:15 schreef richard_prf het volgende:
Ik waardeer je hup Chewbalhaar dat meen ik.
Maar iik heb een leugen nodig als

10-11-2010 23:42:32 - helena richard dan doe je gewoon of er geen enkel meid op de wereld bestaat.
10-11-2010 23:42:37 - helena richard zie mij maar asl een jongen dan

Zoiets zeg maar alleen dan overtuigender.
Je weet zelf ook wel dat je niet simpelweg de halve wereld EN daarmee de helft van jezelf kunt ontkennen. Er zijn mensen die levenslang zonder partner kunnen, omdat ze voldoende bevrediging uit andere relaties, werk en hobbys kunnen halen. Begin dan ook met het opbouwen van deze zaken, en als je beter in je vel zit komt contact met vrouwen ook makkelijker. Zoek hierbij niet actief maar een vriendin, maar actief naar vrouwen die je uiteindelijk een klein stapje dichter bij je doel brengen. Eerst een gewoon een praatje in de kantine op werk, de bar of sportclub, later een gewone vriendschap, dan pas een relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')