quote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef OngeschiktX het volgende:
Voor de mensen die mij kennen uit eerdere topics: Ik heb een aantal maanden niet gepost. In de tussentijd is er niets veranderd. Nog steeds geen succes op het gebied van vrouwen, ik vraag me af of ik überhaupt een potentiële vrouw om mee verder te gaan ben tegengekomen. Sociaal leven is nog steeds matig, wel nieuwe teamsport begonnen, dat is wel leuk, maar dat is het verder. Tot zo ver de update, voor meer info zie andere topics.
In de tussentijd ben ik ook 24 geworden. Nog nooit enige vorm van seksueel contact gehad, zelfs niet gezoend. Veel mensen zeggen: 'het komt wel goed, je vindt vanzelf iemand.' Toch denk ik niet dat het zo makkelijk is. Na wat zoek werk heb ik de volgende statistieken gevonden:
• 10% van de 24 jarige jongens is maagd
• 8% van de 30 jarige mannen is maagd
• 5% van de totale bevolking zal als maagd sterven.
Bij vrouwen is het percentage maagden steeds lager dan bij mannen, het is dus aannemelijk dat de 5% van de bevolking die als maagd sterft, grotendeels man is.
Als ik dit zo bekijk, staat het er slecht voor. Meer dan 50% kans om als maagd te sterven. Slechts 20% kans om binnen nu en zes jaar seks te hebben. Daar ga ik me nou niet echt beter door voelen.
In m'n leven kom ik al erg weinig vrouwen tegen, de kassameisjes van de C1000 daargelaten. Mijn ervaring is nul, ik zou niet weten hoe ik dingen moet aanpakken, ben onzeker en heb geen idee van gewenst gedrag tijdens relaties. Zowel statistisch gezien als qua omstandigheden ziet het er niet echt gunstig uit.
De rest van m'n leven is nu ook weer niet heel slecht, ik ben niet heel lelijk, heb een goede opleiding met ook wat andere ervaringen ernaast en ik sport een aantal keer per week. Ik ga er vanuit dat ik wel een goede baan moet kunnen vinden. Toch is het altijd alleen zijn in de vrije tijd niet echt leuk, ik moet er eigenlijk ook niet aandenken om voor de rest van m'n leven alleen maar voor mezelf te koken en alleen aan de eettafel te zitten.
Hoe denkt men hierover? Is de algemene reactie nog steeds dat het wel goed komt en dat ik me geen zorgen hoef te maken?
Ow, ik ken er genoeg die na hun 27e nog een relatie krijgen, en binnen een jaar getrouwd zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eerst is er depressie daarna uiteindelijk acceptatie. Bij mij is het niet beperkt maar helemaal niet.
Nu ik bijna 27 ben merk ik dat het verlangen sterk begint af te nemen.
Al had ik wel een kinderwens altijd al gehad dat is nu waar ik een beetje mee zit. 27 vond ik altijd een perfecte leeftijd voor dit. Nu moet ik daar weer een manier voor verzinnen dit uit mn hoofd te zetten.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:03 schreef Quarant het volgende:
[..]
[..]
Ow, ik ken er genoeg die na hun 27e nog een relatie krijgen, en binnen een jaar getrouwd zijn.
Geen idee, er kwam een slotje op, en de topic leek me relevant genoeg om een deel 2 te openen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de vorige TS?
Als je behoorlijk wat ervaring hebt opgebouwd uit eerdere relaties kan ik het me nog wel voorstellen ja.quote:
Sex zonder liefde zal bij mij nooit kunnen werken.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef thomaster het volgende:
Als je op je 24e of ouder nog maagd bent, dan is dat een keuze. Als je echt graag ontmaagd wilt worden zijn daar genoeg mogelijkheden toe, waarbij een hoer de meest voor de hand liggende is.
Dat wist TS vast nog nietquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef thomaster het volgende:
Als je op je 24e of ouder nog maagd bent, dan is dat een keuze. Als je echt graag ontmaagd wilt worden zijn daar genoeg mogelijkheden toe, waarbij een hoer de meest voor de hand liggende is.
En dat weet je omdat?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Sex zonder liefde zal bij mij nooit kunnen werken.
Ik moet eerst iemand leren kennen en vertrouwen.Het zal me never nooit lukken om het zomaar met een vreemde te doen en dat wil ik dus ook absoluut niet.quote:
Geloof ik niet. Je kan best seks hebben, maar dan moet je het wel willen. Als je het gewoon niet wilt, is dat dus idd een keuze om maagd te blijven. Echter in de staat waarin je nu verkeert zul je niet makkelijk die persoon vinden om je leven mee te delen en dus seks te hebben. En je bent niet fysiek impotent, maar mentaal, daar kun je wat aan doen...quote:Op donderdag 25 november 2010 17:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik moet eerst iemand leren kennen en vertrouwen.Het zal me never nooit lukken om het zomaar met een vreemde te doen en dat wil ik dus ook absoluut niet.
Ik ben impotent geworden omdat het allemaal te lang heeft geduurd en ik in de loop der jaren alleen leef omdat het moet.
Ik heb er absoluut geen problemen mee om maagd te blijven in tegenstelling tot TS. Ik baal er gewoon van altijd alleen te zijn en niet in staat zijn contact te maken met vrouwen -.-.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef thomaster het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Je kan best seks hebben, maar dan moet je het wel willen. Als je het gewoon niet wilt, is dat dus idd een keuze om maagd te blijven. Echter in de staat waarin je nu verkeert zul je niet makkelijk die persoon vinden om je leven mee te delen en dus seks te hebben. En je bent niet fysiek impotent, maar mentaal, daar kun je wat aan doen...
Ga eens met een seksuoloog en/of psycholoog praten.
No offence, maar het zijn voornamelijk maagden die dat zeggen....quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Sex zonder liefde zal bij mij nooit kunnen werken.
Niets moet....quote:Op donderdag 25 november 2010 17:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik moet eerst iemand leren kennen en vertrouwen.Het zal me never nooit lukken om het zomaar met een vreemde te doen en dat wil ik dus ook absoluut niet.
Ik ben impotent geworden omdat het allemaal te lang heeft geduurd en ik in de loop der jaren alleen leef omdat het moet.
Impotentie door geestelijke blokkades kan wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef Bombshell het volgende:
Je praat jezelf ook complexen aan de hele tijd volgens mij.. net als dat impotent zijn dat kan helemaal niet op jou leeftijd
Dat hangt een beetje met elkaar samenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut geen problemen mee om maagd te blijven in tegenstelling tot TS. Ik baal er gewoon van altijd alleen te zijn en niet in staat zijn contact te maken met vrouwen -.-.
Met niet in staat zijn bedoel ik dus ook echt in 27 jaar zelfs geen praatje te hebben gemaakt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef thomaster het volgende:
[..]
Geef jij hem ff het zetje over de rand...
Dat zeg ik toch dat hij zichzelf een complex aanpraat..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Impotentie door geestelijke blokkades kan wel.
Wat heb je tegen my life is grey?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
En er is altijd wel iemand te vinden die seks met je wil.
Maar als je dan afstandelijk blijft en niet durft, dan wordt het natuurlijk niets. Wanneer je risico's gaat nemen en schijt leert hebben aan alles (niets te verliezen), dan zal je een stuk meer bereiken.
Ze zeggen ook wel dat er tijdens je schooltijd altijd wel iemand een oogje op je heeft gehad. En tegenwoordig met het internet kan iedereen iemand vinden, als je maar durft of er tijd in steekt. Misschien zal je je eisen wat bij moeten stellen of wat vaardigheden trainen. Maar als sociale onhandigheid je enige probleem is , dan moet het met doorzettingsvermogen te doen zijn.
Dit gaat voor jou niet op Mylifeisgrey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |