ik geloof er geen reet van! je bent gewoon een vuige lapo-jatter!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry. Gokte dat ik de 1 na laatste zou hebben.
Volgens mij heeft Pascal Jacobsen de titel van z'n vrouw geleend, toen ze een keer 's avonds in bed lagen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:35 schreef Cee het volgende:
Wat een mutsen die Lowlands-prijsvraag-kandidaten.
En wat een ongeïnspireerd flutnummer is dat Bløf SR geval zeg.
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof er geen reet van! je bent gewoon een vuige lapo-jatter!
ik ga nog ff shoppen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Blof is echt zo kud. Zometeen even een lekker stukje fietsen. Heerlijk weer buiten!
Heb je die spullen nog niet in huis dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga nog ff shoppen...
met eigenlijk een winterjas, handschoenen en schoenen hebben, maar ik zal wel thuis komen met een goede hdmikabel....
nja, ik heb het niet zo snel koud dus ik kan wel zonder handschoenen. en net boodschappen doen bij -3 ging prima in shirt, vest en relatief dikke zomerjas. maar schoenen moet echt...deze zijn niet eens waterdichtquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je die spullen nog niet in huis dan?. Winterjas en handschoenen is vandaag wel een musthave. HDMI kabel
. Alleen geeft dat weinig warmte
.
haha, die 1e kandidaten waren idd behoorlijk kansloos!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:40 schreef donroyco het volgende:
Een vriend van mij belde mij zojuist:
"Luisterde je net 3FM?"
- "Ehh nee..?"
"Ja, want ik heb net 2 kaarten voor Lowlands 2011 gewonnen!"
- "Vet!"
(en toen vertelde hij het verhaal over de eerste twee kandidaten)
Voor het halen van een HDMI-kabel ga ik altijd naar de Action, voor max. 4 euro een prima kabel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je die spullen nog niet in huis dan?. Winterjas en handschoenen is vandaag wel een musthave. HDMI kabel
. Alleen geeft dat weinig warmte
.
k heb nu een goedkope van de mediamarkt voor mn bluray en die stoort als de ziekte. op alle 4 de hdmi-poorten....mn mediaspeler is ook hdmi met bijgeleverde kabel en dat gaat wel goed op die mediaspeler, maar de blu-rayspeler wil uberhaupt niet afsprelen met die kabel :Squote:Op zaterdag 27 november 2010 14:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor het halen van een HDMI-kabel ga ik altijd naar de Action, voor max. 4 euro een prima kabel.
Bij de action? Nooit geweten dat je daar dergelijke kabels kan kopen. Goede tip!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor het halen van een HDMI-kabel ga ik altijd naar de Action, voor max. 4 euro een prima kabel.
Heb nu al een jaar of 2 kabels daarvandaan in gebruik, en die werken zonder enige probleem. Ze zijn alleen wel vaak uitverkocht, omdat iedereen ze daar haalt volgens mij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij de action? Nooit geweten dat je daar dergelijke kabels kan kopen. Goede tip!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:40 schreef donroyco het volgende:
Een vriend van mij belde mij zojuist:
"Luisterde je net 3FM?"
- "Ehh nee..?"
"Ja, want ik heb net 2 kaarten voor Lowlands 2011 gewonnen!"
- "Vet!"
(en toen vertelde hij het verhaal over de eerste twee kandidaten)
Misschien, hij wist nog niet precies aan wie hij 'm zou gevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef Cee het volgende:
[..]Tof! Mag je een van die twee kaarten hebben?
Vanavond biertjes voor 'm betalen in de kroeg, kan niet misgaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien, hij wist nog niet precies aan wie hij 'm zou geven
Bizar wat een verschil in prijs. Damn! Geen wonder inderdaad dat ze dan zo snel zijn uitverkocht. Goede tip om te onthoudenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb nu al een jaar of 2 kabels daarvandaan in gebruik, en die werken zonder enige probleem. Ze zijn alleen wel vaak uitverkocht, omdat iedereen ze daar haalt volgens mij.
En daarnaast, voor de prijs van de kabels bij sommige andere zaken (vaak meer dan 100 euro) kan ik er wel 25 kopen voordat ik op dezelfde prijs zit.
Hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanavond biertjes voor 'm betalen in de kroeg, kan niet misgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:33 schreef borisz het volgende:
Marianne Thieme is betrapt op het gebruik vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe tof is dat zegquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:30 schreef hole1988 het volgende:
OMG Freek mailde me of ik in zijn programma uitleg wil geven over een nummer
gewoon door mijn held, ik word er zelfs nerveus vanquote:
Dat zou ik ook zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gewoon door mijn held, ik word er zelfs nerveus van
mooi man!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gewoon door mijn held, ik word er zelfs nerveus van
oe, dat ga ik terugluisteren! twitterfeest is btw binnen. bedankt man!quote:
Jup, onbegrijpelijk eigenlijk. Schijnbaar is die Frans toch nog erg populairquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat die knurft op 1? Tering. Mensen die daar geld aan uitgeven
![]()
.
Thnx!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef borisz het volgende:
* boriszstuurt een pallet positieve energie naar Roel + mevrouw van de longtransplantatie
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen liever dan Domien.
Hmja, we worden regelmatig via mail door haar zus op de hoogte gehouden. Laatste mail was niet wat gehoopt hadden, maar we proberen positief te blijven. Je zal de ingreep moeten meemaken... Dubbele longtransplantatie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Damn, hopen dat er snel goed nieuws komt @ Roel_Jewel. *duimt*
quote:I just ousted my rechtervinger as the mayor of my neusgat @foursquare! http://wowowow4sq.com/joe
Lees net ook je reactie dat ze al vanaf half 5 bezig zijn. Damn, dat is wel erg heftig. Positief moet je ook zeker blijvenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, we worden regelmatig via mail door haar zus op de hoogte gehouden. Laatste mail was niet wat gehoopt hadden, maar we proberen positief te blijven. Je zal de ingreep moeten meemaken... Dubbele longtransplantatie.
Overigens weer een meeeeer dan goede aanleiding om donor te worden, mocht me dat nog niet zijn!
Dankjewelquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
Roel, ik blijf duimen. Heb net een pallet kaarsjes aangestoken.
jezus, maar ze krijgt twee "nieuwe" longen.quote:
Hmja, dat is nu de vraag. Nieuwe longen zitten erin, maar ze heeft al vier keer volledig nieuw bloed gekregen. Dat soort dingen dus...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees net ook je reactie dat ze al vanaf half 5 bezig zijn. Damn, dat is wel erg heftig. Positief moet je ook zeker blijven. Hopen dat er snel groen licht komt en dat de situatie na de operatie ook stabiel/goed blijft.
Yup. Taaislijmziekte. 26% longcapaciteit. Lang gewacht en gisteravond was het dan eindelijk zover. Een donor. Nu heel hard duimen. Zonder transplantatie zou ze nog een jaar of vijf hebben. Hopelijk worden haar die vijf jaar nu ook nog gegund. En nog heel veel meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jezus, maar ze krijgt twee "nieuwe" longen.
Gelukkig volgende week Frank in plaats van Domien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
Roel, ik blijf duimen. Heb net een pallet kaarsjes aangestoken.
Ik schaam me, ik moest net hardop lachen om Domien's tweet
[..]
Een pallet mag ook. Als het maar helptquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
Wacht even, misschien is het niet handig om het pallet aan te steken. Ik bedoel dus de kaarsjes zelf he.
Dat krijg je na zo'n pallet wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een pallet mag ook. As het maar helpt
Uursluiters bedoel je.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:00 schreef gerbenp het volgende:
Dus BNN heeft zich definitief losgelaten in de uuropeners (hoor het nu pas van de 1e keer)
Who cares. Wie heeft daar last van?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uursluiters bedoel je.
Het werd ook wel een beetje vervelend met al die omroepen die elk uur eigen uursluiters gaan uitzenden, vooral BNN en KRO hebben daar nogal een handje van... terwijl dat voorheen juist bij elk programma hetzelfde was.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha nee joh, ze hebben een feestje ofzo.
Aah gelukkigquote:
wanneer?quote:
Ja, op het tijdstip van die post natuurlijk.quote:
nee dat was ik niet, was wel vandaag op KX bij Freekquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, op het tijdstip van die post natuurlijk.
Kerel van de request heette Lennart, vandaar.
Annemiekequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
ZO. Moven Annemieke. Tijd voor serious music. Sense of Dance
ik zie het al voor me "he schat ik ben wijd open stop je hoofd er maar in"quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pascal Jacobsen de titel van z'n vrouw geleend, toen ze een keer 's avonds in bed lagen...
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
*zwaait even*
en roel: ik heb hier geen echte kaarsen, maar ik doe net of ik er een heleboel aansteek. Je bent vandaag al een aantal keer door m'n gedachte gegaan en ik hoop dat het allemaal goed komt.
bij paul was het idd niet zo, voor adele haar doen zelfs slecht, maar bij Giel blaaste ze me helemaal weg wat een strak optreden was datquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:09 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm. Heb de nieuwe Adele pas voor het eerst echt goed gehoord toen ik aan het zappen was en terecht kwam bij de show van Paul de Leeuw?. Daar speelde ze het liedje live. Uitstraling / performance 0,0%, maar het liedje is wel tof.
Heb de jocks wel gehoord dat ze daar was, maar heb er verder nog niets van gehoord toen ze bij Giel was. Qua stem vond ik het trouwens bij Paul de Leeuw wel erg goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij paul was het idd niet zo, voor adele haar doen zelfs slecht, maar bij Giel blaaste ze me helemaal weg wat een strak optreden was dat
Veel plezier Hansquote:
quote:
als je even hebt http://giel.vara.nl/Live-(...)ced6a83a9e45daaff4efquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de jocks wel gehoord dat ze daar was, maar heb er verder nog niets van gehoord toen ze bij Giel was. Qua stem vond ik het trouwens bij Paul de Leeuw wel erg goed.
Thanks, ga ik straks om 00:00 even checkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je even hebt http://giel.vara.nl/Live-(...)ced6a83a9e45daaff4ef
Mijn voorbeeld...?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Volgt het voorbeeld van Sirolf en pakt ook nog een biertje. Zometeen nog een heel uur knallen
Hansie heeft zoveel gesopie dat ie mensies door elkaar haaltie!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld...?
Dat lijkt me sterk, want ik drink geen alcohol. Geen behoefte aan.
Oh, sorry! Dacht dat je ook wel een liefhebber was van een biertje. Voor straf neemquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld...?
Dat lijkt me sterk, want ik drink geen alcohol. Geen behoefte aan.
Je hebt me vast door elkaar gehaald met Roel... al drinkt die vooral de halve Gall & Gall leeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, sorry! Dacht dat je ook wel een liefhebber was van een biertje. Voor straf neem
ik er nog 1 tje extra. Gewoon omdat het kan.
Duck![]()
*proest* Haha, dat zal het zijn. Sorry Roelquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt me vast door elkaar gehaald met Roel... al drinkt die vooral de halve Gall & Gall leeg.
Grrrr....quote:Op zondag 28 november 2010 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op zaterdag niet, nu op zondag wel
Ik ga naar bed switchen. In 2 dagen 10.5 uur slapen is niet heel veel opzichquote:Op zondag 28 november 2010 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Grrrr....![]()
Ik switch naar Q, beviel 2 weken geleden ook goed!
Das niet veel neequote:Op zondag 28 november 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga naar bed switchen. In 2 dagen 10.5 uur slapen is niet heel veel opzich
Trusten![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt me vast door elkaar gehaald met Roel... al drinkt die vooral de halve Gall & Gall leeg.
Vanavond geen nieuws meer gehad, dus we hopen nog steeds dat 't goed gaat. Hoewel het kritieke uren blijven...quote:Op zondag 28 november 2010 00:43 schreef hole1988 het volgende:
@Roel hoe is het met de longtransplantatie
Heb ff teruggelezen, sterkte!quote:Op zondag 28 november 2010 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanavond geen nieuws meer gehad, dus we hopen nog steeds dat 't goed gaat. Hoewel het kritieke uren blijven...
OH GODquote:Op zondag 28 november 2010 01:05 schreef BeccaLomba het volgende:
Euhm. We rijden nu bij Schiphol. Is @tleemhuis na die fanta een btje de weg kwijt?! Ik zit fijn geklemd tussen @michielveenstra en @Domien.
Ah, das tof! Ben nu aan het werk, ook tof, al zal het niet mijn grootste hobby worden om op mijn werk te slapenquote:Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Min of meer, werken aan mijn hobby.
quote:
bij 538 vond ik hem een kwal, maar hier komt hij wel beter uit de verfquote:
Slaap lekker!!quote:Op zondag 28 november 2010 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was best een puike film op Canvas: Knallhart.
en nu naar bed.....
slaap lekker of werk ze!
Weeer hequote:
Mogguh!! Heb je nou weer maar een paar uur geslapen?quote:
Jaaaquote:Op zondag 28 november 2010 08:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogguh!! Heb je nou weer maar een paar uur geslapen?
Ow, ik las het net! Moet je zelf zwemmen?quote:Op zondag 28 november 2010 09:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JaaaDat bedoelde ik dus met 10.5 uur slaap
Ben onderweg naar Eindhovuh de gekste!
EK Zwemmen
quote:Op zondag 28 november 2010 09:09 schreef Cee het volgende:
Veel plezier, Pino! Hopen dat 't water niet bevroren is, doet zo'n pijn!
Nope, was het maar waar dat ik zelf zwom..quote:Op zondag 28 november 2010 09:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, ik las het net! Moet je zelf zwemmen?
quote:Op zondag 28 november 2010 09:09 schreef Cee het volgende:
Veel plezier, Pino! Hopen dat 't water niet bevroren is, doet zo'n pijn!
Ah, had gekund toch? Veel plezier dan!quote:Op zondag 28 november 2010 09:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, was het maar waar dat ik zelf zwom..
* 3rdRock schaterlachtquote:
Irritante gasten.quote:Op zondag 28 november 2010 12:01 schreef themauster het volgende:
Heerlijke supporters die ADO supporters
quote:Op zondag 28 november 2010 12:04 schreef alors het volgende:
Goedemiddag
Hahah die filelezer en Ado supporters
Sowieso, mensen die het openbare lam leggen omdat ze het ergens niet mee eens zijn.quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 28 november 2010 12:01 schreef themauster het volgende:
Heerlijke supporters die ADO supporters
maar helaas heb je het toch gevondenquote:Op zondag 28 november 2010 12:11 schreef Paul het volgende:
hoi fans, was bijna het 3fm topic vergeten
zijn op eigen gelegenheid op weg naar Rotterdam en daarom blokeert de marechaussee daar de weg zodat ze er niet doorkunnen. ofzo.quote:
dat je aan ons denkt betekent niet dat je ons ook op moet zoeken schat...quote:Op zondag 28 november 2010 12:13 schreef Paul het volgende:
Ik moest aan jullie denken door dit topic: Dat kerstliedje van Miss Montreal
Ik doe echt m'n best om Miss Montreal te tolereren. Maar ze maakt het zo godsgruwelijk onmogelijk iedere keer dat ze haar muil opentrekt.quote:Op zondag 28 november 2010 12:13 schreef Paul het volgende:
Ik moest aan jullie denken door dit topic: Dat kerstliedje van Miss Montreal
Nou dat dusquote:Op zondag 28 november 2010 12:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die het openbare lam leggen omdat ze het ergens niet mee eens zijn.
Soms zijn het net fransozen.
dat kan toch helemaal niet Cee!quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef Cee het volgende:
Ik denk zelfs dat deze in m'n top 10 lijstje van 2010 komt.
Gewoon een heel erg goede plaatquote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef Cee het volgende:
Van alle high rotation nummers wordt deze gewoon iedere keer dat ik 'm hoor mooier.
Just the way you are? die vind ik ook echt geweldig imo 1 van de beste nummers van het jaar wil ook gauw zoveel mooie muziek is er dit jaar niet gemaakt imo.quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef Cee het volgende:
Ik denk zelfs dat deze in m'n top 10 lijstje van 2010 komt.
wattes???quote:Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Hai he! (Of hoe je dat dan ook in 't Limburgs spelt)
Dat spreek ik tegen:quote:Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Just the way you are? die vind ik ook echt geweldig imo 1 van de beste nummers van het jaar wil ook gauw zoveel mooie muziek is er dit jaar niet gemaakt imo.
Daar heb ik dus ook niet op gestemd ik maak dit jaar geen top 5quote:Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat spreek ik tegen:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44191854
Ik vind dat er best veel mooie nummers zijn uitgekomen dit jaar. Maar ik moet wel bekennen dat, als ik ga stemmen, het voornamelijk commerciële nummers zullen zijn. Dus geen bliepbloepbliep-reverb "juweeltjes" die in de grochten van een of ander alternatief plonkieplonk album staan.quote:Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat spreek ik tegen:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44191854
maar ga dus niet zeggen dat er geen goede liedjes zijn gemaakt, je kent ze waarschijnlijk alleen nietquote:Op zondag 28 november 2010 12:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook niet op gestemd ik maak dit jaar geen top 5en luisteren doe ik helemaal niet s,avonds kijk ik tv
Ik zal 't eens checken.quote:Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef themauster het volgende:
Oow Cee dankzij deze jongen ben ik het nummer helemaal gaan waarderen:
let vooral op t college en de fout die Freek daarna maaktquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 12:27 schreef Cee het volgende:
wtf die rechterfoto? Dat kan toch helemaal niet Timur?
bruno mars is dan ook bagger imhoquote:Op zondag 28 november 2010 12:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal 't eens checken.Ik zie net dat op de 3 voor 12 link geen Bruno Mars tussen staat. Dus.
idd, zo zie je wat make-up met een mens kan doen.....je gaat 's avonds slapen naast de linkerdame en wordt wakker naast de rechter....quote:
Haha lolquote:Op zondag 28 november 2010 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd, zo zie je wat make-up met een mens kan doen.....je gaat 's avonds slapen naast de linkerdame en wordt wakker naast de rechter....
Doe eens liefquote:Op zondag 28 november 2010 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat je aan ons denkt betekent niet dat je ons ook op moet zoeken schat...
Ik zeg toch dit IMO. ik vind persoonlijk voor mijn smaak dat er weinig goede nummers zijn gemaakt daar kan je toch niks tegen in brengen want jij hebt toch een andere smaakquote:Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ga dus niet zeggen dat er geen goede liedjes zijn gemaakt, je kent ze waarschijnlijk alleen niet
Kan je vinden maar hij is retegoed in wat hij doet. Perfecte popsongs.quote:Op zondag 28 november 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bruno mars is dan ook bagger imho
odmat je jarig bent?quote:
Sinds 2 weken heb ik ook het gevoel dat deze jongen gaat winnen maar zul je zien dat hij er vanavond uitgaat omdat er weer idioten zijn die net als met de rage against actie van vorig jaar de ze vals zingende kerel willen laten winnen:quote:Op zondag 28 november 2010 12:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je vinden maar hij is retegoed in wat hij doet. Perfecte popsongs.
@themauster, wat een...aparte versie. Ik moest er even inkomen maar het heeft wel wat!
klopt, maar ik hoopte dat jouw smaak toch wat verder reikte en dat je in die lijst liedjes vond die je nog niet kent. Er staat immers ook een hoop pop tussen...quote:Op zondag 28 november 2010 12:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zeg toch dit IMO. ik vind persoonlijk voor mijn smaak dat er weinig goede nummers zijn gemaakt daar kan je toch niks tegen in brengen want jij hebt toch een andere smaak
Ik had via twitter vernomen van die Wagner, het zou een stunt zijn als ie wint maar het haalt me 't bloed onder de nagels vandaan.quote:Op zondag 28 november 2010 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Sinds 2 weken heb ik ook het gevoel dat deze jongen gaat winnen maar zul je zien dat hij er vanavond uitgaat omdat er weer idioten zijn die net als met de rage against actie van vorig jaar de ze vals zingende kerel willen laten winnen:
de dochter van Sting....quote:
Graag gedaan.quote:Je hebt gestemd op de Song van het Jaar 2010 en deze nummers (in willekeurige volgorde, alle vijf tellen evenveel mee) heb jij gekozen als beste van 2010:
Brandon Flowers - Crossfire
Fake Blood - I Think I Like It
Graffiti 6 - Stare Into The Sun
Mumford & Sons - The Cave
Robyn - Dancing On My Own
Ik heb de lijst even bekeken kan er maar 2 uithalen die ik echt leuk vond voor de rest staan er wel nummers in die ik leuk vond maar 3FM kapot heeft gedraaid en daar door weer vreselijk zijn nu.quote:Op zondag 28 november 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klopt, maar ik hoopte dat jouw smaak toch wat verder reikte en dat je in die lijst liedjes vond die je nog niet kent. Er staat immers ook een hoop pop tussen...
omgwtfquote:Op zondag 28 november 2010 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Sinds 2 weken heb ik ook het gevoel dat deze jongen gaat winnen maar zul je zien dat hij er vanavond uitgaat omdat er weer idioten zijn die net als met de rage against actie van vorig jaar de ze vals zingende kerel willen laten winnen:
gewoon niet zoveel 3fm luisteren ehquote:Op zondag 28 november 2010 12:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb de lijst even bekeken kan er maar 2 uithalen die ik echt leuk vond voor de rest staan er wel nummers in die ik leuk vond maar 3FM kapot heeft gedraaid en daar door weer vreselijk zijn nu.
1 of andere baggerplaat van Blof....quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
Wat wordt het SR song van dit jaar, die moet nu wel zo'n beetje uit zijn, niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |