Who cares. Wie heeft daar last van?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uursluiters bedoel je.
Het werd ook wel een beetje vervelend met al die omroepen die elk uur eigen uursluiters gaan uitzenden, vooral BNN en KRO hebben daar nogal een handje van... terwijl dat voorheen juist bij elk programma hetzelfde was.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha nee joh, ze hebben een feestje ofzo.
Aah gelukkigquote:
wanneer?quote:
Ja, op het tijdstip van die post natuurlijk.quote:
nee dat was ik niet, was wel vandaag op KX bij Freekquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, op het tijdstip van die post natuurlijk.
Kerel van de request heette Lennart, vandaar.
Annemiekequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
ZO. Moven Annemieke. Tijd voor serious music. Sense of Dance
ik zie het al voor me "he schat ik ben wijd open stop je hoofd er maar in"quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pascal Jacobsen de titel van z'n vrouw geleend, toen ze een keer 's avonds in bed lagen...
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
*zwaait even*
en roel: ik heb hier geen echte kaarsen, maar ik doe net of ik er een heleboel aansteek. Je bent vandaag al een aantal keer door m'n gedachte gegaan en ik hoop dat het allemaal goed komt.
bij paul was het idd niet zo, voor adele haar doen zelfs slecht, maar bij Giel blaaste ze me helemaal weg wat een strak optreden was datquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:09 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm. Heb de nieuwe Adele pas voor het eerst echt goed gehoord toen ik aan het zappen was en terecht kwam bij de show van Paul de Leeuw?. Daar speelde ze het liedje live. Uitstraling / performance 0,0%, maar het liedje is wel tof.
Heb de jocks wel gehoord dat ze daar was, maar heb er verder nog niets van gehoord toen ze bij Giel was. Qua stem vond ik het trouwens bij Paul de Leeuw wel erg goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij paul was het idd niet zo, voor adele haar doen zelfs slecht, maar bij Giel blaaste ze me helemaal weg wat een strak optreden was dat
Veel plezier Hansquote:
quote:
als je even hebt http://giel.vara.nl/Live-(...)ced6a83a9e45daaff4efquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de jocks wel gehoord dat ze daar was, maar heb er verder nog niets van gehoord toen ze bij Giel was. Qua stem vond ik het trouwens bij Paul de Leeuw wel erg goed.
Thanks, ga ik straks om 00:00 even checkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je even hebt http://giel.vara.nl/Live-(...)ced6a83a9e45daaff4ef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |