quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen liever dan Domien.
Hmja, we worden regelmatig via mail door haar zus op de hoogte gehouden. Laatste mail was niet wat gehoopt hadden, maar we proberen positief te blijven. Je zal de ingreep moeten meemaken... Dubbele longtransplantatie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Damn, hopen dat er snel goed nieuws komt @ Roel_Jewel. *duimt*
quote:I just ousted my rechtervinger as the mayor of my neusgat @foursquare! http://wowowow4sq.com/joe
Lees net ook je reactie dat ze al vanaf half 5 bezig zijn. Damn, dat is wel erg heftig. Positief moet je ook zeker blijvenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, we worden regelmatig via mail door haar zus op de hoogte gehouden. Laatste mail was niet wat gehoopt hadden, maar we proberen positief te blijven. Je zal de ingreep moeten meemaken... Dubbele longtransplantatie.
Overigens weer een meeeeer dan goede aanleiding om donor te worden, mocht me dat nog niet zijn!
Dankjewelquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
Roel, ik blijf duimen. Heb net een pallet kaarsjes aangestoken.
jezus, maar ze krijgt twee "nieuwe" longen.quote:
Hmja, dat is nu de vraag. Nieuwe longen zitten erin, maar ze heeft al vier keer volledig nieuw bloed gekregen. Dat soort dingen dus...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees net ook je reactie dat ze al vanaf half 5 bezig zijn. Damn, dat is wel erg heftig. Positief moet je ook zeker blijven. Hopen dat er snel groen licht komt en dat de situatie na de operatie ook stabiel/goed blijft.
Yup. Taaislijmziekte. 26% longcapaciteit. Lang gewacht en gisteravond was het dan eindelijk zover. Een donor. Nu heel hard duimen. Zonder transplantatie zou ze nog een jaar of vijf hebben. Hopelijk worden haar die vijf jaar nu ook nog gegund. En nog heel veel meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jezus, maar ze krijgt twee "nieuwe" longen.
Gelukkig volgende week Frank in plaats van Domien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
Roel, ik blijf duimen. Heb net een pallet kaarsjes aangestoken.
Ik schaam me, ik moest net hardop lachen om Domien's tweet
[..]
Een pallet mag ook. Als het maar helptquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
Wacht even, misschien is het niet handig om het pallet aan te steken. Ik bedoel dus de kaarsjes zelf he.
Dat krijg je na zo'n pallet wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een pallet mag ook. As het maar helpt
Uursluiters bedoel je.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:00 schreef gerbenp het volgende:
Dus BNN heeft zich definitief losgelaten in de uuropeners (hoor het nu pas van de 1e keer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |