Ah, das tof! Ben nu aan het werk, ook tof, al zal het niet mijn grootste hobby worden om op mijn werk te slapenquote:Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Min of meer, werken aan mijn hobby.
quote:
bij 538 vond ik hem een kwal, maar hier komt hij wel beter uit de verfquote:
Slaap lekker!!quote:Op zondag 28 november 2010 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was best een puike film op Canvas: Knallhart.
en nu naar bed.....
slaap lekker of werk ze!
Weeer hequote:
Mogguh!! Heb je nou weer maar een paar uur geslapen?quote:
Jaaaquote:Op zondag 28 november 2010 08:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogguh!! Heb je nou weer maar een paar uur geslapen?
Ow, ik las het net! Moet je zelf zwemmen?quote:Op zondag 28 november 2010 09:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JaaaDat bedoelde ik dus met 10.5 uur slaap
Ben onderweg naar Eindhovuh de gekste!
EK Zwemmen
quote:Op zondag 28 november 2010 09:09 schreef Cee het volgende:
Veel plezier, Pino! Hopen dat 't water niet bevroren is, doet zo'n pijn!
Nope, was het maar waar dat ik zelf zwom..quote:Op zondag 28 november 2010 09:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, ik las het net! Moet je zelf zwemmen?
quote:Op zondag 28 november 2010 09:09 schreef Cee het volgende:
Veel plezier, Pino! Hopen dat 't water niet bevroren is, doet zo'n pijn!
Ah, had gekund toch? Veel plezier dan!quote:Op zondag 28 november 2010 09:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, was het maar waar dat ik zelf zwom..
* 3rdRock schaterlachtquote:
Irritante gasten.quote:Op zondag 28 november 2010 12:01 schreef themauster het volgende:
Heerlijke supporters die ADO supporters
quote:Op zondag 28 november 2010 12:04 schreef alors het volgende:
Goedemiddag
Hahah die filelezer en Ado supporters
Sowieso, mensen die het openbare lam leggen omdat ze het ergens niet mee eens zijn.quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 28 november 2010 12:01 schreef themauster het volgende:
Heerlijke supporters die ADO supporters
maar helaas heb je het toch gevondenquote:Op zondag 28 november 2010 12:11 schreef Paul het volgende:
hoi fans, was bijna het 3fm topic vergeten
zijn op eigen gelegenheid op weg naar Rotterdam en daarom blokeert de marechaussee daar de weg zodat ze er niet doorkunnen. ofzo.quote:
dat je aan ons denkt betekent niet dat je ons ook op moet zoeken schat...quote:Op zondag 28 november 2010 12:13 schreef Paul het volgende:
Ik moest aan jullie denken door dit topic: Dat kerstliedje van Miss Montreal
Ik doe echt m'n best om Miss Montreal te tolereren. Maar ze maakt het zo godsgruwelijk onmogelijk iedere keer dat ze haar muil opentrekt.quote:Op zondag 28 november 2010 12:13 schreef Paul het volgende:
Ik moest aan jullie denken door dit topic: Dat kerstliedje van Miss Montreal
Nou dat dusquote:Op zondag 28 november 2010 12:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die het openbare lam leggen omdat ze het ergens niet mee eens zijn.
Soms zijn het net fransozen.
dat kan toch helemaal niet Cee!quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef Cee het volgende:
Ik denk zelfs dat deze in m'n top 10 lijstje van 2010 komt.
Gewoon een heel erg goede plaatquote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef Cee het volgende:
Van alle high rotation nummers wordt deze gewoon iedere keer dat ik 'm hoor mooier.
Just the way you are? die vind ik ook echt geweldig imo 1 van de beste nummers van het jaar wil ook gauw zoveel mooie muziek is er dit jaar niet gemaakt imo.quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef Cee het volgende:
Ik denk zelfs dat deze in m'n top 10 lijstje van 2010 komt.
wattes???quote:Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Hai he! (Of hoe je dat dan ook in 't Limburgs spelt)
Dat spreek ik tegen:quote:Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Just the way you are? die vind ik ook echt geweldig imo 1 van de beste nummers van het jaar wil ook gauw zoveel mooie muziek is er dit jaar niet gemaakt imo.
Daar heb ik dus ook niet op gestemd ik maak dit jaar geen top 5quote:Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat spreek ik tegen:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44191854
Ik vind dat er best veel mooie nummers zijn uitgekomen dit jaar. Maar ik moet wel bekennen dat, als ik ga stemmen, het voornamelijk commerciële nummers zullen zijn. Dus geen bliepbloepbliep-reverb "juweeltjes" die in de grochten van een of ander alternatief plonkieplonk album staan.quote:Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat spreek ik tegen:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44191854
maar ga dus niet zeggen dat er geen goede liedjes zijn gemaakt, je kent ze waarschijnlijk alleen nietquote:Op zondag 28 november 2010 12:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook niet op gestemd ik maak dit jaar geen top 5en luisteren doe ik helemaal niet s,avonds kijk ik tv
Ik zal 't eens checken.quote:Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef themauster het volgende:
Oow Cee dankzij deze jongen ben ik het nummer helemaal gaan waarderen:
let vooral op t college en de fout die Freek daarna maaktquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 12:27 schreef Cee het volgende:
wtf die rechterfoto? Dat kan toch helemaal niet Timur?
bruno mars is dan ook bagger imhoquote:Op zondag 28 november 2010 12:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal 't eens checken.Ik zie net dat op de 3 voor 12 link geen Bruno Mars tussen staat. Dus.
idd, zo zie je wat make-up met een mens kan doen.....je gaat 's avonds slapen naast de linkerdame en wordt wakker naast de rechter....quote:
Haha lolquote:Op zondag 28 november 2010 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd, zo zie je wat make-up met een mens kan doen.....je gaat 's avonds slapen naast de linkerdame en wordt wakker naast de rechter....
Doe eens liefquote:Op zondag 28 november 2010 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat je aan ons denkt betekent niet dat je ons ook op moet zoeken schat...
Ik zeg toch dit IMO. ik vind persoonlijk voor mijn smaak dat er weinig goede nummers zijn gemaakt daar kan je toch niks tegen in brengen want jij hebt toch een andere smaakquote:Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ga dus niet zeggen dat er geen goede liedjes zijn gemaakt, je kent ze waarschijnlijk alleen niet
Kan je vinden maar hij is retegoed in wat hij doet. Perfecte popsongs.quote:Op zondag 28 november 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bruno mars is dan ook bagger imho
odmat je jarig bent?quote:
Sinds 2 weken heb ik ook het gevoel dat deze jongen gaat winnen maar zul je zien dat hij er vanavond uitgaat omdat er weer idioten zijn die net als met de rage against actie van vorig jaar de ze vals zingende kerel willen laten winnen:quote:Op zondag 28 november 2010 12:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je vinden maar hij is retegoed in wat hij doet. Perfecte popsongs.
@themauster, wat een...aparte versie. Ik moest er even inkomen maar het heeft wel wat!
klopt, maar ik hoopte dat jouw smaak toch wat verder reikte en dat je in die lijst liedjes vond die je nog niet kent. Er staat immers ook een hoop pop tussen...quote:Op zondag 28 november 2010 12:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zeg toch dit IMO. ik vind persoonlijk voor mijn smaak dat er weinig goede nummers zijn gemaakt daar kan je toch niks tegen in brengen want jij hebt toch een andere smaak
Ik had via twitter vernomen van die Wagner, het zou een stunt zijn als ie wint maar het haalt me 't bloed onder de nagels vandaan.quote:Op zondag 28 november 2010 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Sinds 2 weken heb ik ook het gevoel dat deze jongen gaat winnen maar zul je zien dat hij er vanavond uitgaat omdat er weer idioten zijn die net als met de rage against actie van vorig jaar de ze vals zingende kerel willen laten winnen:
de dochter van Sting....quote:
Graag gedaan.quote:Je hebt gestemd op de Song van het Jaar 2010 en deze nummers (in willekeurige volgorde, alle vijf tellen evenveel mee) heb jij gekozen als beste van 2010:
Brandon Flowers - Crossfire
Fake Blood - I Think I Like It
Graffiti 6 - Stare Into The Sun
Mumford & Sons - The Cave
Robyn - Dancing On My Own
Ik heb de lijst even bekeken kan er maar 2 uithalen die ik echt leuk vond voor de rest staan er wel nummers in die ik leuk vond maar 3FM kapot heeft gedraaid en daar door weer vreselijk zijn nu.quote:Op zondag 28 november 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klopt, maar ik hoopte dat jouw smaak toch wat verder reikte en dat je in die lijst liedjes vond die je nog niet kent. Er staat immers ook een hoop pop tussen...
omgwtfquote:Op zondag 28 november 2010 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Sinds 2 weken heb ik ook het gevoel dat deze jongen gaat winnen maar zul je zien dat hij er vanavond uitgaat omdat er weer idioten zijn die net als met de rage against actie van vorig jaar de ze vals zingende kerel willen laten winnen:
gewoon niet zoveel 3fm luisteren ehquote:Op zondag 28 november 2010 12:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb de lijst even bekeken kan er maar 2 uithalen die ik echt leuk vond voor de rest staan er wel nummers in die ik leuk vond maar 3FM kapot heeft gedraaid en daar door weer vreselijk zijn nu.
1 of andere baggerplaat van Blof....quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
Wat wordt het SR song van dit jaar, die moet nu wel zo'n beetje uit zijn, niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |