Mijn voorbeeld...?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Volgt het voorbeeld van Sirolf en pakt ook nog een biertje. Zometeen nog een heel uur knallen
Hansie heeft zoveel gesopie dat ie mensies door elkaar haaltie!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld...?
Dat lijkt me sterk, want ik drink geen alcohol. Geen behoefte aan.
Oh, sorry! Dacht dat je ook wel een liefhebber was van een biertje. Voor straf neemquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld...?
Dat lijkt me sterk, want ik drink geen alcohol. Geen behoefte aan.
Je hebt me vast door elkaar gehaald met Roel... al drinkt die vooral de halve Gall & Gall leeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, sorry! Dacht dat je ook wel een liefhebber was van een biertje. Voor straf neem
ik er nog 1 tje extra. Gewoon omdat het kan.
Duck![]()
*proest* Haha, dat zal het zijn. Sorry Roelquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt me vast door elkaar gehaald met Roel... al drinkt die vooral de halve Gall & Gall leeg.
Grrrr....quote:Op zondag 28 november 2010 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op zaterdag niet, nu op zondag wel
Ik ga naar bed switchen. In 2 dagen 10.5 uur slapen is niet heel veel opzichquote:Op zondag 28 november 2010 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Grrrr....![]()
Ik switch naar Q, beviel 2 weken geleden ook goed!
Das niet veel neequote:Op zondag 28 november 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga naar bed switchen. In 2 dagen 10.5 uur slapen is niet heel veel opzich
Trusten![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt me vast door elkaar gehaald met Roel... al drinkt die vooral de halve Gall & Gall leeg.
Vanavond geen nieuws meer gehad, dus we hopen nog steeds dat 't goed gaat. Hoewel het kritieke uren blijven...quote:Op zondag 28 november 2010 00:43 schreef hole1988 het volgende:
@Roel hoe is het met de longtransplantatie
Heb ff teruggelezen, sterkte!quote:Op zondag 28 november 2010 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanavond geen nieuws meer gehad, dus we hopen nog steeds dat 't goed gaat. Hoewel het kritieke uren blijven...
OH GODquote:Op zondag 28 november 2010 01:05 schreef BeccaLomba het volgende:
Euhm. We rijden nu bij Schiphol. Is @tleemhuis na die fanta een btje de weg kwijt?! Ik zit fijn geklemd tussen @michielveenstra en @Domien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |