SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
zal voor mij de laatste keer zijn dit jaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef sproetjes het volgende:
Ik kom binnenkort ook weer een keer naar bloem, met wat collega's
Jij ramboquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:27 schreef Ivo1986 het volgende:
Pfff huize oude ventik heb eens in mijn 1tje een wasdroger 3 hoog via de trap gesleept, klote beton dingen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zal voor mij de laatste keer zijn dit jaarzit helemaal vol verder tot half januari
Ik heb nog wel tijd, maar ik heb wat shoots in weekenden gepland staan en dan ga ik vantevoren niet uitquote:
komt goedquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey tassie met mij is ook alles goed. Binnekort weer eens wat bijkletsen
reactie op op je post in vorige topic
Voor mij Karma to Burn en Sungrazer in de Muziekgieterij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Terug van het werk. Vanavond Soulwax/2ManyDJ's + Zombie Nation![]()
Nu eerst nog even snel naar een verjaardag toe.
Ja het is vies koud geworden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
komt goed![]()
Straks op de fiets door de vrieskou brrrr
Ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef nattermann het volgende:
Ik baal er stiekem toch wel van dat ik niet op Qlimax ben
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef nattermann het volgende:
[..]
Luister jij hardstyle?
Live op q-dance radio trouwens
Hier ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja
Zit nog in trein, kan nog niet luisteren :p
Tofquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hier ookMoet met oud&nieuw plaatjes draaien in Geleen
2 jaar gewerkt in Blerickquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tof
Station Blerick! Ik ga maar es fietse
Ik verveel me ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:16 schreef huize het volgende:
weeheee bored shitless again. Morgen den haag !
Niet slim, maar ook niet lekker inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef huize het volgende:
Meh had vanmiddag koppijn, flinkw at paracetamol naar binnen gewerkt. Dat in combo met drank is voor mij altijd spugen. damnit.
MW2? PS3? PSNquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:46 schreef huize het volgende:
Precies, ik was vanmiddag na het klussen aan die wasmachine met een maat co-op modernwarfare aan het spelen en opeens knallende koppijn
Ik zal je straks toevoegen als je dat goedvindt. Die van mij is Guuszel_01-quote:
Daar ga ik zo nog even van genieten.quote:Op zondag 28 november 2010 01:00 schreef huize het volgende:
Het gaat af en toe te snel voor me. Ouwe vent enzo...moderne techniek
Ranjaquote:Op zondag 28 november 2010 01:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik maak graag zo nu en dan makkelijke inkoppertjes.
Zo, frambozen ranja bijna op![]()
Telefoon lag ergens andersquote:Op zondag 28 november 2010 01:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ranja
Heb ik je goeie nummer wel of ben je aanf slapen.
was er zowaar wat te beleven dan?quote:
En 3-1 voor staan en dan uiteindelijk 3-3 tegen eerste elftal van onsquote:Op zondag 28 november 2010 10:51 schreef solaire het volgende:
vol der tegen aan TLK blijf je tenminste warm!
Altijd mooi. Paar seizoenen terug ook nog een gewonnen van het eerste elftal, dat was toen aanleiding voor de trainer om alles weer eens om te gooien.quote:Op zondag 28 november 2010 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En 3-1 voor staan en dan uiteindelijk 3-3 tegen eerste elftal van ons
Daarbij waren we niet compleet anders hadden we wel gewonnen.
Ik had ook geen zin maar was toch wel leuk.quote:Op zondag 28 november 2010 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd mooi. Paar seizoenen terug ook nog een gewonnen van het eerste elftal, dat was toen aanleiding voor de trainer om alles weer eens om te gooien.
Ik had me afgemeld voor vandaagWist dat ik erg laat thuis zou zijn en een vrij intensieve nacht zou hebben.
Mijn bezigheden van vandaag waren ook vrij beperktquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik begin iets levendiger te worden. damn wat een hangover
Meid. Ik heb alle kleuren erin. Rood, roze, groen, blauw, rood met roze hartjes, sneeuwsterren in het geel..quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef sproetjes het volgende:
yay ik ben niet meer de enige![]()
ik moet wel nog verder decoreren, schaaltje neerzetten met de overgebleven kerstballen ofzo
heb je nog bepaalde kleuren in je boom friek?
omfg.quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij ook, bij benadering.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij ook, bij benadering.
Hier zal het wel op zich laten wachten tot na Sinterklaas, maar ik vind het altijd wel sfeervol.quote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
Hier komt geen boom denk ik, wel wat versiering
Ik heb er geen een. Kerst is een tijd voor fastfood, wijn en Pride & Prejudice; de BBC serie.quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zal het wel op zich laten wachten tot na Sinterklaas, maar ik vind het altijd wel sfeervol.
Dit jaar heb ik ook zo min mogelijk "verplichte" etentjes rondom kerst
Hier alleen een etentje met het gezin, verder niks van die verplichte dingenquote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zal het wel op zich laten wachten tot na Sinterklaas, maar ik vind het altijd wel sfeervol.
Dit jaar heb ik ook zo min mogelijk "verplichte" etentjes rondom kerst
Das vroeg! Weltrusten!quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef sproetjes het volgende:
hier alleen 2e kerstdag, en dat is wel gezellig. oh en ergens tussen kerst en oud op nieuw gourmetten met vrienden, dat is ook wel tof en valt niet onder de "verplicht" catagorie
zo en nu vallen me de ogen dicht, dus ga in bed liggen met mn boek, om morgen pas rond een uur of 11 (hopelijk) uit mijn coma te ontwaken:
![]()
truste!
Slaap lekker meis!quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef sproetjes het volgende:
hier alleen 2e kerstdag, en dat is wel gezellig. oh en ergens tussen kerst en oud op nieuw gourmetten met vrienden, dat is ook wel tof en valt niet onder de "verplicht" catagorie
zo en nu vallen me de ogen dicht, dus ga in bed liggen met mn boek, om morgen pas rond een uur of 11 (hopelijk) uit mijn coma te ontwaken:
![]()
truste!
Hier ook alleen een avond met mijn ouders + m'n broer en zijn vriendin. Maar we beginnen wel eerder zodat ik een beetje op tijd uit kan gaanquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier alleen een etentje met het gezin, verder niks van die verplichte dingen
En die versieringen zijn inderdaad wel sfeervol ja
Gezelligquote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef sproetjes het volgende:
Yay ik kan weer fokken vanuit bedmn ipod deed raar maar nu niet meer dus whehe
Moet je ook niet zoveel aandoen, kun je je bed niet opwarmen.quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef sproetjes het volgende:
Ondertussen wel even lekker lezen. God wat hou ik van mn bed
Vanacht bij mn collega was t koud in huis.. Niet normaal. Lag te klappertanden onder 2 dekens met lange mouwen en sokken aan
Merkte ik maar iets van die liefde in de lucht. Zit een cd te luisteren die ik luisterde in de brugklas. Komt hard aan.quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Love is in the Air![]()
en natuurlijk:
een van de hoogtepunten van de avond voor mij.
Het leven vliegt voorbij..quote:Op zondag 28 november 2010 22:57 schreef friekin_ het volgende:
Die cd van haar blijft geweldig. 10 jaar oud alweer
Zeg dat wel. Over een jaar hoor ik eigenlijk samen te wonen in een vinexwijk, zwanger van de eerste, met een ring om mijn vinger.quote:
Omg..en!? Hoe gaat het?..quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Over een jaar hoor ik eigenlijk samen te wonen in een vinexwijk, zwanger van de eerste, met een ring om mijn vinger.
Daarom had je er gister ook bij moeten zijn. Buiten liefde voor muziek schiet het hier ook nog niet echt op, terwijl mijn vrienden zich ogenschijnlijk makkelijk in relaties storten.quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Merkte ik maar iets van die liefde in de lucht. Zit een cd te luisteren die ik luisterde in de brugklas. Komt hard aan.
Geen ring. Geen relatie. Geen interesse in scharrels. Loop er zelfs voor weg. Geen huis, maar een knusse bovenwoning vol met Marijkespulletjes. Niet zwanger, eerder aan het overwegen om de boel dicht te laten branden. Dat is de tussenstand. Mijn moeder is uitzinnig blij met me, dat begrijp je wel.quote:
Je kan genoeg krijgen. Misschien ligt het aan je eigen houding?quote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom had je er gister ook bij moeten zijn. Buiten liefde voor muziek schiet het hier ook nog niet echt op, terwijl mijn vrienden zich ogenschijnlijk makkelijk in relaties storten.
Ik heb ook wel van die muzikale keuzes die een eigen tijdperk markeren.
Mhoa.quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je kan genoeg krijgen. Misschien ligt het aan je eigen houding?
Mensen kunnen veranderen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa.
Moet wel toegeven dat ik niet altijd even gemakkelijk ben.
Geen paniek..quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geen ring. Geen relatie. Geen interesse in scharrels. Loop er zelfs voor weg. Geen huis, maar een knusse bovenwoning vol met Marijkespulletjes. Niet zwanger, eerder aan het overwegen om de boel dicht te laten branden. Dat is de tussenstand. Mijn moeder is uitzinnig blij met me, dat begrijp je wel.
Ik ben wel blij met hoe alles loopt hoorquote:
Dat maakt je wel tot wie je bent. Uiteindelijk moet je vooral gelukkig met jezelf zijnquote:Op zondag 28 november 2010 23:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hoe alles loopt hoor
Alleen raar om te realiseren dat ik dingen anders doe dan de meeste mensen
En omkomen van saaiheid. Mij niet gezien. Ik zou al een stap verder moeten zijn. Gescheiden, om de andere week koters over de vloer en een forse schuld. Dat allemaal missen zie ik niet echt als een probleem.quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Over een jaar hoor ik eigenlijk samen te wonen in een vinexwijk, zwanger van de eerste, met een ring om mijn vinger.
Kindjes zijn wel leukquote:Op zondag 28 november 2010 23:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En omkomen van saaiheid. Mij niet gezien. Ik zou al een stap verder moeten zijn. Gescheiden, om de andere week koters over de vloer en een forse schuld. Dat allemaal missen zie ik niet echt als een probleem.
Whehe ieder z'n meningquote:
Nee ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 28 november 2010 23:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar zou ik niet aan beginnen zonder partner..
Mann, ze kunnen me wat, ze schreeuwen al 3 dagen over sneeuw hier en daar, hier in Remunj nog geen vlokje gezien..quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoor net de verwachtingen voor de komende dagen. Koud. Sneeuw.
Hopelijk ergens deze week ook schaatsen.
Dat is lekker. En nu ga ik eckt naar bed. Houdoe.quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoor net de verwachtingen voor de komende dagen. Koud. Sneeuw.
Hopelijk ergens deze week ook schaatsen.
Ik wil vooral trouw aan mezelf blijven. Niet keuzes maken om aan verwachtingen van anderen te voldoen.quote:
Gaan we deze week door de sneeuw lopen?quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is lekker. En nu ga ik eckt naar bed. Houdoe.
In Geleen ook niet maar hier komt sneeuw altijd later.. Lijkt wel gewoon te smelten door DSM ofzo voor t de grond raaktquote:Op zondag 28 november 2010 23:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Mann, ze kunnen me wat, ze schreeuwen al 3 dagen over sneeuw hier en daar, hier in Remunj nog geen vlokje gezien..
Morgen ben ik er ook weer te vinden, ben eens benieuwd of ik 's avonds door een witte wereld naar huis moet rijden.quote:Op zondag 28 november 2010 23:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Mann, ze kunnen me wat, ze schreeuwen al 3 dagen over sneeuw hier en daar, hier in Remunj nog geen vlokje gezien..
Logisch voor geleen, maar voor Roermond zal dat niet opgaan..quote:Op zondag 28 november 2010 23:49 schreef Plums het volgende:
[..]
In Geleen ook niet maar hier komt sneeuw altijd later.. Lijkt wel gewoon te smelten door DSM ofzo voor t de grond raakt
Binnenbaan dan toch? Ik wil oookquote:Op maandag 29 november 2010 00:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb ik vandaag al gedaan, in Glanerbrook.
quote:Op maandag 29 november 2010 00:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Buitenbaan. Op de binnenbaan mag ik niet komen vanwegen overdreven snelheid
Nog steeds wakker idd... over anderhalf uur begint mijn 4-daagse weekendquote:Op maandag 29 november 2010 05:14 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Toevllig wakker nog? Of dadelijk ook aan de slag?
Das een lekker vooruitzicht! Ik moet nog tot zaterdag!quote:Op maandag 29 november 2010 05:15 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..].
Nog steeds wakker idd... over anderhalf uur begint mijn 4-daagse weekend
Nasty.. Werkweek van 6 dagen? Ik werk namelijk ook 6 dagen op, maar vervolgens heb ik wel 4 dagen vrij..quote:Op maandag 29 november 2010 05:17 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Das een lekker vooruitzicht! Ik moet nog tot zaterdag!
goed ideequote:Op maandag 29 november 2010 05:34 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Goed idee.. ook maar ff een peuk roken
Nee dat nou niet, dan gewoon maandag weer op de middagdienst om 3 uur.quote:Op maandag 29 november 2010 05:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nasty.. Werkweek van 6 dagen? Ik werk namelijk ook 6 dagen op, maar vervolgens heb ik wel 4 dagen vrij..
Zijn korte weekenden dan voor jequote:Op maandag 29 november 2010 05:45 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Nee dat nou niet, dan gewoon maandag weer op de middagdienst om 3 uur.
Leuke dag voor de boeg Tassie! Ik ga zo eerst maar s slapen en vanavond el Clasico kijken met een paar kratten bier en de jongensquote:Op maandag 29 november 2010 05:39 schreef Tassiepassie het volgende:
Vanavond met ze 4 naar Harry potter eindelijk!
Verjaardag van Sis
Wen je snel aan! Maar veel weekend heb ik idd nietquote:Op maandag 29 november 2010 05:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zijn korte weekenden dan voor je
Het zal zich wel lonen aan 't einde van de maand neem ik aanquote:Op maandag 29 november 2010 05:50 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Wen je snel aan! Maar veel weekend heb ik idd niet
Jaaa lekker naar Maastricht, we vieren haar verjaardag vantevoren met 1 van haar beroemde zelfgemaakte taartenquote:Op maandag 29 november 2010 05:50 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Leuke dag voor de boeg Tassie! Ik ga zo eerst maar s slapen en vanavond el Clasico kijken met een paar kratten bier en de jongens
Ut loont zich zeker ja! Maar het motiveerd me wel om te gaan werken! Flink aan het sparen nu voor een eigen woningquote:Op maandag 29 november 2010 05:52 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het zal zich wel lonen aan 't einde van de maand neem ik aan
Ik mag het doen met 2quote:Op maandag 29 november 2010 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen
Had wel een paar uurtjes extra slaap kunnen gebruiken
Zag het vanmorgen ook weer in de krant staan. Bij jou in de buurt of is het volstrekt willekeurig door Weert?quote:Op maandag 29 november 2010 07:56 schreef friekin_ het volgende:
Zondagavond omstreeks 22:15 uur is er weer een auto uitgebrand in Weert. Ditmaal moest een bestelauto het ontgelden aan de Graswinkellaan.
Hiermee komt de teller op 32 autobranden in anderhalf jaar tijd.
Willekeurig, maar altijd in het weekend. Lijkt me als eigenaar van de auto toch wel ontzettend zuur om daar 's morgens bij uit te komen.quote:Op maandag 29 november 2010 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag het vanmorgen ook weer in de krant staan. Bij jou in de buurt of is het volstrekt willekeurig door Weert?
Ik heb je hoesten overgenomen denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 09:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Gooiemurgen, ben net van het hoesten al begin ik weer keelpijn te voelen
Op de buitenbaan was 't af en toe al chaotisch. Op de binnenbaan krijg ik de bocht niet eens.quote:Op maandag 29 november 2010 00:06 schreef Plums het volgende:
[..]Lol. schaats je zeker alle slome mensen en kindjes om
![]()
Wist niet dat de buitenbaan ook al open is
Het is maar miezer sneeuw. Ik wil vlokkeh.quote:Op maandag 29 november 2010 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier nog praktisch niets. Ik wil gewoon 's morgens wakker worden en een dik pak sneeuw zien.
Alleen bij hoge mate van uitzondering.quote:Op maandag 29 november 2010 10:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is maar miezer sneeuw. Ik wil vlokkeh.
Oh. En je doet niet aan meets?
QFT!!!..quote:Op maandag 29 november 2010 11:12 schreef sproetjes het volgende:
Goeiemorgengod wat heb ik heerlijk geslapen
edit:
gatver hier ligt ook sneeuw, niet heel veel maar t ligt er wel.. meh
Hier (Brunssum) blijft het wel degelijk liggen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:38 schreef Boy23 het volgende:
Is meer nattige sneeuw, dus dat zal niet blijven liggen
Ik moet straks ook op avontuur door de sneeuw. Radio en verwarming aan in de auto en dan mooi door een wit landschap cruisenquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef sproetjes het volgende:
klote zooi t gaat steeds erger sneeuwen, en ik meot er straks, rond spits tijd, doorheen
Rijst, met uhm zalm? Of Chicken tonight,?quote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef sproetjes het volgende:
wat ga ik eens etenheb echt geeeeeen inspiratie
Succes!..quote:Op maandag 29 november 2010 16:49 schreef Kn0x het volgende:
Zo maar weer naar huis baggeren door de sjnee. Tot morgen lui.
Ja wegens de weersomstandigheden zal het wel druk zijn op de weg!quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef sproetjes het volgende:
ik heb maar gewoon een boterham gemaakt
ik ga zo mn spullen een inpakken,. moet om 18.30 uiterlijk in sittard zijn
rijd hier maar even iets eerder weg dan normaal
quote:Op maandag 29 november 2010 17:12 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ja wegens de weersomstandigheden zal het wel druk zijn op de weg!
quote:Er zijn op dit moment 92 files met een totale lengte van 638 km.
Ik lees veel tweets van mensen die vast staan in de file ter hoogte van Sitterd, wel vanuit Maastricht, maar aannemelijk is ook dat er een file de anderekant op staat, dus vertrek op tijd en doe rustig aan..quote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef sproetjes het volgende:
ga dan wel via de rijksweg, en niet v ia de snelweg
dat scheelt nog enigsinds
Ik zeg ter hoogte van Sittard, niet bij Sittard..quote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef sproetjes het volgende:
de A73 komt niet langs sittarddie gaat richting roermond
dan is het alsnog de A2quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik zeg ter hoogte van Sittard, niet bij Sittard..
Hier snugere..quote:
quote:Al een uur in de file vanuit maastricht naar roermond en nog steeds sittard niet voorbij... Leuk sneeuw
Twitter for BlackBerry®
Post je ff wat als je veilig ben aangekomen op je werk!?..quote:Op maandag 29 november 2010 17:23 schreef sproetjes het volgende:
A2 dus![]()
![]()
lekker... dan ga ik zo mn spullen pakken en echt vertrekken
k..quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef sproetjes het volgende:
als ik daar op dat moment WiFi ontvangst heb doe ik dat(bij gebrek aan internet op mn mobiel)
Update 17.45 uur [Upd] 900+ kilometer file door sneeuwquote:
Ik dacht 975 of iets in die richting? Dat was een ochtendspits. Dit de avondspitsquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Update 17.45 uur [Upd] 900+ kilometer file door sneeuw
En we zijn over de 900 kilometer heen. De NS heeft overigens nergens last van dus moet je nog weg, neem de trein! En wie in Friesland of Groningen woont kan ook filevrij rijden.
Overigens is deze avondspits de langste ooit. Het vorige record kwam uit 1998 en was 820 kilometer lang.
..
Lucky you! ..quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef sproetjes het volgende:
ik kom niet eens weg, ben nu bij mn ouders thuis
ongeluk gebeurd bij de parkeer garage hier bij t complex
de oprij laan naar de garage is zo bevroren dat iemand met zn 4x4 finaal tegen de muur gereden is.. die staat nu overdwars op de weg om eruit en erin te rijden...
net mn werk maar gebeld, die waren niet blij, ik was nr 3 met problemen
Heerlijk weer dit. Als het morgen nog zo is, blijf ik lekker thuis.quote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef sproetjes het volgende:
mijn pa deed over beek - echt ook 1,5 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |