omfg.quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij ook, bij benadering.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij ook, bij benadering.
Hier zal het wel op zich laten wachten tot na Sinterklaas, maar ik vind het altijd wel sfeervol.quote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
Hier komt geen boom denk ik, wel wat versiering
Ik heb er geen een. Kerst is een tijd voor fastfood, wijn en Pride & Prejudice; de BBC serie.quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zal het wel op zich laten wachten tot na Sinterklaas, maar ik vind het altijd wel sfeervol.
Dit jaar heb ik ook zo min mogelijk "verplichte" etentjes rondom kerst
Hier alleen een etentje met het gezin, verder niks van die verplichte dingenquote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zal het wel op zich laten wachten tot na Sinterklaas, maar ik vind het altijd wel sfeervol.
Dit jaar heb ik ook zo min mogelijk "verplichte" etentjes rondom kerst
Das vroeg! Weltrusten!quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef sproetjes het volgende:
hier alleen 2e kerstdag, en dat is wel gezellig. oh en ergens tussen kerst en oud op nieuw gourmetten met vrienden, dat is ook wel tof en valt niet onder de "verplicht" catagorie
zo en nu vallen me de ogen dicht, dus ga in bed liggen met mn boek, om morgen pas rond een uur of 11 (hopelijk) uit mijn coma te ontwaken:
![]()
truste!
Slaap lekker meis!quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef sproetjes het volgende:
hier alleen 2e kerstdag, en dat is wel gezellig. oh en ergens tussen kerst en oud op nieuw gourmetten met vrienden, dat is ook wel tof en valt niet onder de "verplicht" catagorie
zo en nu vallen me de ogen dicht, dus ga in bed liggen met mn boek, om morgen pas rond een uur of 11 (hopelijk) uit mijn coma te ontwaken:
![]()
truste!
Hier ook alleen een avond met mijn ouders + m'n broer en zijn vriendin. Maar we beginnen wel eerder zodat ik een beetje op tijd uit kan gaanquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier alleen een etentje met het gezin, verder niks van die verplichte dingen
En die versieringen zijn inderdaad wel sfeervol ja
Gezelligquote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef sproetjes het volgende:
Yay ik kan weer fokken vanuit bedmn ipod deed raar maar nu niet meer dus whehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |