was er zowaar wat te beleven dan?quote:
En 3-1 voor staan en dan uiteindelijk 3-3 tegen eerste elftal van onsquote:Op zondag 28 november 2010 10:51 schreef solaire het volgende:
vol der tegen aan TLK blijf je tenminste warm!
Altijd mooi. Paar seizoenen terug ook nog een gewonnen van het eerste elftal, dat was toen aanleiding voor de trainer om alles weer eens om te gooien.quote:Op zondag 28 november 2010 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En 3-1 voor staan en dan uiteindelijk 3-3 tegen eerste elftal van ons
Daarbij waren we niet compleet anders hadden we wel gewonnen.
Ik had ook geen zin maar was toch wel leuk.quote:Op zondag 28 november 2010 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd mooi. Paar seizoenen terug ook nog een gewonnen van het eerste elftal, dat was toen aanleiding voor de trainer om alles weer eens om te gooien.
Ik had me afgemeld voor vandaagWist dat ik erg laat thuis zou zijn en een vrij intensieve nacht zou hebben.
Mijn bezigheden van vandaag waren ook vrij beperktquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik begin iets levendiger te worden. damn wat een hangover
Meid. Ik heb alle kleuren erin. Rood, roze, groen, blauw, rood met roze hartjes, sneeuwsterren in het geel..quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef sproetjes het volgende:
yay ik ben niet meer de enige![]()
ik moet wel nog verder decoreren, schaaltje neerzetten met de overgebleven kerstballen ofzo
heb je nog bepaalde kleuren in je boom friek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |