goed ideequote:Op maandag 29 november 2010 05:34 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Goed idee.. ook maar ff een peuk roken
Nee dat nou niet, dan gewoon maandag weer op de middagdienst om 3 uur.quote:Op maandag 29 november 2010 05:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nasty.. Werkweek van 6 dagen? Ik werk namelijk ook 6 dagen op, maar vervolgens heb ik wel 4 dagen vrij..
Zijn korte weekenden dan voor jequote:Op maandag 29 november 2010 05:45 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Nee dat nou niet, dan gewoon maandag weer op de middagdienst om 3 uur.
Leuke dag voor de boeg Tassie! Ik ga zo eerst maar s slapen en vanavond el Clasico kijken met een paar kratten bier en de jongensquote:Op maandag 29 november 2010 05:39 schreef Tassiepassie het volgende:
Vanavond met ze 4 naar Harry potter eindelijk!
Verjaardag van Sis
Wen je snel aan! Maar veel weekend heb ik idd nietquote:Op maandag 29 november 2010 05:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zijn korte weekenden dan voor je
Het zal zich wel lonen aan 't einde van de maand neem ik aanquote:Op maandag 29 november 2010 05:50 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Wen je snel aan! Maar veel weekend heb ik idd niet
Jaaa lekker naar Maastricht, we vieren haar verjaardag vantevoren met 1 van haar beroemde zelfgemaakte taartenquote:Op maandag 29 november 2010 05:50 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Leuke dag voor de boeg Tassie! Ik ga zo eerst maar s slapen en vanavond el Clasico kijken met een paar kratten bier en de jongens
Ut loont zich zeker ja! Maar het motiveerd me wel om te gaan werken! Flink aan het sparen nu voor een eigen woningquote:Op maandag 29 november 2010 05:52 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het zal zich wel lonen aan 't einde van de maand neem ik aan
Ik mag het doen met 2quote:Op maandag 29 november 2010 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen
Had wel een paar uurtjes extra slaap kunnen gebruiken
Zag het vanmorgen ook weer in de krant staan. Bij jou in de buurt of is het volstrekt willekeurig door Weert?quote:Op maandag 29 november 2010 07:56 schreef friekin_ het volgende:
Zondagavond omstreeks 22:15 uur is er weer een auto uitgebrand in Weert. Ditmaal moest een bestelauto het ontgelden aan de Graswinkellaan.
Hiermee komt de teller op 32 autobranden in anderhalf jaar tijd.
Willekeurig, maar altijd in het weekend. Lijkt me als eigenaar van de auto toch wel ontzettend zuur om daar 's morgens bij uit te komen.quote:Op maandag 29 november 2010 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag het vanmorgen ook weer in de krant staan. Bij jou in de buurt of is het volstrekt willekeurig door Weert?
Ik heb je hoesten overgenomen denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 09:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Gooiemurgen, ben net van het hoesten al begin ik weer keelpijn te voelen
Op de buitenbaan was 't af en toe al chaotisch. Op de binnenbaan krijg ik de bocht niet eens.quote:Op maandag 29 november 2010 00:06 schreef Plums het volgende:
[..]Lol. schaats je zeker alle slome mensen en kindjes om
![]()
Wist niet dat de buitenbaan ook al open is
Het is maar miezer sneeuw. Ik wil vlokkeh.quote:Op maandag 29 november 2010 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier nog praktisch niets. Ik wil gewoon 's morgens wakker worden en een dik pak sneeuw zien.
Alleen bij hoge mate van uitzondering.quote:Op maandag 29 november 2010 10:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is maar miezer sneeuw. Ik wil vlokkeh.
Oh. En je doet niet aan meets?
QFT!!!..quote:Op maandag 29 november 2010 11:12 schreef sproetjes het volgende:
Goeiemorgengod wat heb ik heerlijk geslapen
edit:
gatver hier ligt ook sneeuw, niet heel veel maar t ligt er wel.. meh
Hier (Brunssum) blijft het wel degelijk liggen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:38 schreef Boy23 het volgende:
Is meer nattige sneeuw, dus dat zal niet blijven liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |