Mann, ze kunnen me wat, ze schreeuwen al 3 dagen over sneeuw hier en daar, hier in Remunj nog geen vlokje gezien..quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoor net de verwachtingen voor de komende dagen. Koud. Sneeuw.
Hopelijk ergens deze week ook schaatsen.
Dat is lekker. En nu ga ik eckt naar bed. Houdoe.quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoor net de verwachtingen voor de komende dagen. Koud. Sneeuw.
Hopelijk ergens deze week ook schaatsen.
Ik wil vooral trouw aan mezelf blijven. Niet keuzes maken om aan verwachtingen van anderen te voldoen.quote:
Gaan we deze week door de sneeuw lopen?quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is lekker. En nu ga ik eckt naar bed. Houdoe.
In Geleen ook niet maar hier komt sneeuw altijd later.. Lijkt wel gewoon te smelten door DSM ofzo voor t de grond raaktquote:Op zondag 28 november 2010 23:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Mann, ze kunnen me wat, ze schreeuwen al 3 dagen over sneeuw hier en daar, hier in Remunj nog geen vlokje gezien..
Morgen ben ik er ook weer te vinden, ben eens benieuwd of ik 's avonds door een witte wereld naar huis moet rijden.quote:Op zondag 28 november 2010 23:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Mann, ze kunnen me wat, ze schreeuwen al 3 dagen over sneeuw hier en daar, hier in Remunj nog geen vlokje gezien..
Logisch voor geleen, maar voor Roermond zal dat niet opgaan..quote:Op zondag 28 november 2010 23:49 schreef Plums het volgende:
[..]
In Geleen ook niet maar hier komt sneeuw altijd later.. Lijkt wel gewoon te smelten door DSM ofzo voor t de grond raakt
Binnenbaan dan toch? Ik wil oookquote:Op maandag 29 november 2010 00:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb ik vandaag al gedaan, in Glanerbrook.
quote:Op maandag 29 november 2010 00:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Buitenbaan. Op de binnenbaan mag ik niet komen vanwegen overdreven snelheid
Nog steeds wakker idd... over anderhalf uur begint mijn 4-daagse weekendquote:Op maandag 29 november 2010 05:14 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Toevllig wakker nog? Of dadelijk ook aan de slag?
Das een lekker vooruitzicht! Ik moet nog tot zaterdag!quote:Op maandag 29 november 2010 05:15 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..].
Nog steeds wakker idd... over anderhalf uur begint mijn 4-daagse weekend
Nasty.. Werkweek van 6 dagen? Ik werk namelijk ook 6 dagen op, maar vervolgens heb ik wel 4 dagen vrij..quote:Op maandag 29 november 2010 05:17 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Das een lekker vooruitzicht! Ik moet nog tot zaterdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |