Moet je ook niet zoveel aandoen, kun je je bed niet opwarmen.quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef sproetjes het volgende:
Ondertussen wel even lekker lezen. God wat hou ik van mn bed
Vanacht bij mn collega was t koud in huis.. Niet normaal. Lag te klappertanden onder 2 dekens met lange mouwen en sokken aan
Merkte ik maar iets van die liefde in de lucht. Zit een cd te luisteren die ik luisterde in de brugklas. Komt hard aan.quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Love is in the Air![]()
en natuurlijk:
een van de hoogtepunten van de avond voor mij.
Het leven vliegt voorbij..quote:Op zondag 28 november 2010 22:57 schreef friekin_ het volgende:
Die cd van haar blijft geweldig. 10 jaar oud alweer
Zeg dat wel. Over een jaar hoor ik eigenlijk samen te wonen in een vinexwijk, zwanger van de eerste, met een ring om mijn vinger.quote:
Omg..en!? Hoe gaat het?..quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Over een jaar hoor ik eigenlijk samen te wonen in een vinexwijk, zwanger van de eerste, met een ring om mijn vinger.
Daarom had je er gister ook bij moeten zijn. Buiten liefde voor muziek schiet het hier ook nog niet echt op, terwijl mijn vrienden zich ogenschijnlijk makkelijk in relaties storten.quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Merkte ik maar iets van die liefde in de lucht. Zit een cd te luisteren die ik luisterde in de brugklas. Komt hard aan.
Geen ring. Geen relatie. Geen interesse in scharrels. Loop er zelfs voor weg. Geen huis, maar een knusse bovenwoning vol met Marijkespulletjes. Niet zwanger, eerder aan het overwegen om de boel dicht te laten branden. Dat is de tussenstand. Mijn moeder is uitzinnig blij met me, dat begrijp je wel.quote:
Je kan genoeg krijgen. Misschien ligt het aan je eigen houding?quote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom had je er gister ook bij moeten zijn. Buiten liefde voor muziek schiet het hier ook nog niet echt op, terwijl mijn vrienden zich ogenschijnlijk makkelijk in relaties storten.
Ik heb ook wel van die muzikale keuzes die een eigen tijdperk markeren.
Mhoa.quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je kan genoeg krijgen. Misschien ligt het aan je eigen houding?
Mensen kunnen veranderen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa.
Moet wel toegeven dat ik niet altijd even gemakkelijk ben.
Geen paniek..quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geen ring. Geen relatie. Geen interesse in scharrels. Loop er zelfs voor weg. Geen huis, maar een knusse bovenwoning vol met Marijkespulletjes. Niet zwanger, eerder aan het overwegen om de boel dicht te laten branden. Dat is de tussenstand. Mijn moeder is uitzinnig blij met me, dat begrijp je wel.
Ik ben wel blij met hoe alles loopt hoorquote:
Dat maakt je wel tot wie je bent. Uiteindelijk moet je vooral gelukkig met jezelf zijnquote:Op zondag 28 november 2010 23:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hoe alles loopt hoor
Alleen raar om te realiseren dat ik dingen anders doe dan de meeste mensen
En omkomen van saaiheid. Mij niet gezien. Ik zou al een stap verder moeten zijn. Gescheiden, om de andere week koters over de vloer en een forse schuld. Dat allemaal missen zie ik niet echt als een probleem.quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Over een jaar hoor ik eigenlijk samen te wonen in een vinexwijk, zwanger van de eerste, met een ring om mijn vinger.
Kindjes zijn wel leukquote:Op zondag 28 november 2010 23:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En omkomen van saaiheid. Mij niet gezien. Ik zou al een stap verder moeten zijn. Gescheiden, om de andere week koters over de vloer en een forse schuld. Dat allemaal missen zie ik niet echt als een probleem.
Whehe ieder z'n meningquote:
Nee ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 28 november 2010 23:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar zou ik niet aan beginnen zonder partner..
Mann, ze kunnen me wat, ze schreeuwen al 3 dagen over sneeuw hier en daar, hier in Remunj nog geen vlokje gezien..quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoor net de verwachtingen voor de komende dagen. Koud. Sneeuw.
Hopelijk ergens deze week ook schaatsen.
Dat is lekker. En nu ga ik eckt naar bed. Houdoe.quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoor net de verwachtingen voor de komende dagen. Koud. Sneeuw.
Hopelijk ergens deze week ook schaatsen.
Ik wil vooral trouw aan mezelf blijven. Niet keuzes maken om aan verwachtingen van anderen te voldoen.quote:
Gaan we deze week door de sneeuw lopen?quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is lekker. En nu ga ik eckt naar bed. Houdoe.
In Geleen ook niet maar hier komt sneeuw altijd later.. Lijkt wel gewoon te smelten door DSM ofzo voor t de grond raaktquote:Op zondag 28 november 2010 23:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Mann, ze kunnen me wat, ze schreeuwen al 3 dagen over sneeuw hier en daar, hier in Remunj nog geen vlokje gezien..
Morgen ben ik er ook weer te vinden, ben eens benieuwd of ik 's avonds door een witte wereld naar huis moet rijden.quote:Op zondag 28 november 2010 23:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Mann, ze kunnen me wat, ze schreeuwen al 3 dagen over sneeuw hier en daar, hier in Remunj nog geen vlokje gezien..
Logisch voor geleen, maar voor Roermond zal dat niet opgaan..quote:Op zondag 28 november 2010 23:49 schreef Plums het volgende:
[..]
In Geleen ook niet maar hier komt sneeuw altijd later.. Lijkt wel gewoon te smelten door DSM ofzo voor t de grond raakt
Binnenbaan dan toch? Ik wil oookquote:Op maandag 29 november 2010 00:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb ik vandaag al gedaan, in Glanerbrook.
quote:Op maandag 29 november 2010 00:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Buitenbaan. Op de binnenbaan mag ik niet komen vanwegen overdreven snelheid
Nog steeds wakker idd... over anderhalf uur begint mijn 4-daagse weekendquote:Op maandag 29 november 2010 05:14 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Toevllig wakker nog? Of dadelijk ook aan de slag?
Das een lekker vooruitzicht! Ik moet nog tot zaterdag!quote:Op maandag 29 november 2010 05:15 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..].
Nog steeds wakker idd... over anderhalf uur begint mijn 4-daagse weekend
Nasty.. Werkweek van 6 dagen? Ik werk namelijk ook 6 dagen op, maar vervolgens heb ik wel 4 dagen vrij..quote:Op maandag 29 november 2010 05:17 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Das een lekker vooruitzicht! Ik moet nog tot zaterdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |