Ik moet straks ook op avontuur door de sneeuw. Radio en verwarming aan in de auto en dan mooi door een wit landschap cruisenquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef sproetjes het volgende:
klote zooi t gaat steeds erger sneeuwen, en ik meot er straks, rond spits tijd, doorheen
Rijst, met uhm zalm? Of Chicken tonight,?quote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef sproetjes het volgende:
wat ga ik eens etenheb echt geeeeeen inspiratie
Succes!..quote:Op maandag 29 november 2010 16:49 schreef Kn0x het volgende:
Zo maar weer naar huis baggeren door de sjnee. Tot morgen lui.
Ja wegens de weersomstandigheden zal het wel druk zijn op de weg!quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef sproetjes het volgende:
ik heb maar gewoon een boterham gemaakt
ik ga zo mn spullen een inpakken,. moet om 18.30 uiterlijk in sittard zijn
rijd hier maar even iets eerder weg dan normaal
quote:Op maandag 29 november 2010 17:12 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ja wegens de weersomstandigheden zal het wel druk zijn op de weg!
quote:Er zijn op dit moment 92 files met een totale lengte van 638 km.
Ik lees veel tweets van mensen die vast staan in de file ter hoogte van Sitterd, wel vanuit Maastricht, maar aannemelijk is ook dat er een file de anderekant op staat, dus vertrek op tijd en doe rustig aan..quote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef sproetjes het volgende:
ga dan wel via de rijksweg, en niet v ia de snelweg
dat scheelt nog enigsinds
Ik zeg ter hoogte van Sittard, niet bij Sittard..quote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef sproetjes het volgende:
de A73 komt niet langs sittarddie gaat richting roermond
dan is het alsnog de A2quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik zeg ter hoogte van Sittard, niet bij Sittard..
Hier snugere..quote:
quote:Al een uur in de file vanuit maastricht naar roermond en nog steeds sittard niet voorbij... Leuk sneeuw
Twitter for BlackBerry®
Post je ff wat als je veilig ben aangekomen op je werk!?..quote:Op maandag 29 november 2010 17:23 schreef sproetjes het volgende:
A2 dus![]()
![]()
lekker... dan ga ik zo mn spullen pakken en echt vertrekken
k..quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef sproetjes het volgende:
als ik daar op dat moment WiFi ontvangst heb doe ik dat(bij gebrek aan internet op mn mobiel)
Update 17.45 uur [Upd] 900+ kilometer file door sneeuwquote:
Ik dacht 975 of iets in die richting? Dat was een ochtendspits. Dit de avondspitsquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Update 17.45 uur [Upd] 900+ kilometer file door sneeuw
En we zijn over de 900 kilometer heen. De NS heeft overigens nergens last van dus moet je nog weg, neem de trein! En wie in Friesland of Groningen woont kan ook filevrij rijden.
Overigens is deze avondspits de langste ooit. Het vorige record kwam uit 1998 en was 820 kilometer lang.
..
Lucky you! ..quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef sproetjes het volgende:
ik kom niet eens weg, ben nu bij mn ouders thuis
ongeluk gebeurd bij de parkeer garage hier bij t complex
de oprij laan naar de garage is zo bevroren dat iemand met zn 4x4 finaal tegen de muur gereden is.. die staat nu overdwars op de weg om eruit en erin te rijden...
net mn werk maar gebeld, die waren niet blij, ik was nr 3 met problemen
Heerlijk weer dit. Als het morgen nog zo is, blijf ik lekker thuis.quote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef sproetjes het volgende:
mijn pa deed over beek - echt ook 1,5 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |