ik ril de billen uit mn string hier!quote:
en ik moet straks in die kou kranten bezorgen.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en in blessuretijd steek je toch de draad door het oogje van de naald
Date?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
En het is hier idd koud, ook in huis. En m'n hond moet nog uit
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Dampende stampende hits met koning Stenders.
in Grunn? in de indische buurt? dan mag je hier aanbellen voor een kop warme choco!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en ik moet straks in die kou kranten bezorgen.
ik heb hele warme handen *wink wink*quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
En het is hier idd koud, ook in huis. En m'n hond moet nog uit
Damn, dude dat is toch wel minder! Het zicht is ook erg minimaal omdat het mistig is. Volgens mij is het vreselijke glad buiten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en ik moet straks in die kou kranten bezorgen.
Ja? En ik heb ze steenkoudquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hele warme handen *wink wink*
Goed bezig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
in Grunn? in de indische buurt? dan mag je hier aanbellen voor een kop warme choco!
neuh in Emmen, wordt dus aardig omrijdenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in Grunn? in de indische buurt? dan mag je hier aanbellen voor een kop warme choco!
* 3rdRock slikt dubbelzinnig opmerking inquote:
dat was een hint schatquote:
nee, dan kan ik je niet helpenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
neuh in Emmen, wordt dus aardig omrijden
Is het spul koud wanneer jij er bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
neuh in Emmen, wordt dus aardig omrijden
* 3rdRock touches wolfrolf oooooeeeehhhhhquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben in mijn nopjes dat ik zowaar, volledig legaal uiteraard, Office 2010 geactiveerd heb gekregen. Yay me.
Mijn respect heb je!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben in mijn nopjes dat ik zowaar, volledig legaal uiteraard, Office 2010 geactiveerd heb gekregen. Yay me.
Weet ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]* minthyslikt dubbelzinnige opmerking over slikken in
dat was een hint schat
Slechte garpen zijn altijd goeds!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Qunix het volgende:
Ik heb besloten om toch niet te maken, slechte grap.
ga er dan ook op in verdorie!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Slechte garpen zijn altijd goeds!
Heb het al druk genoeg, kan het er niet bijhebbenquote:
+1quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Slechte garpen zijn altijd goeds!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Qunix het volgende:
Freek
"Mijn school agenda houdt je dan bij"
ik zal heel rustig zijn. ik ga in een hoekje zitten en als je er af en toe een bakje brokjes neer zet kun je een beroep doen op mijn warme handen if needed....quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb het al druk genoeg, kan het er niet bijhebben
wordt het warm vanquote:
Hilarischquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
"heb je hobbies en hou je van punniken"
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Als ik mijn Lowlandsticket 30 keer uitprint lijkt et net of het heel veel festivals zijn![]()
die staat hoog in de lijst meest hilarische opmerkingen van vandaag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Als ik mijn Lowlandsticket 30 keer uitprint lijkt et net of het heel veel festivals zijn![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal heel rustig zijn. ik ga in een hoekje zitten en als je er af en toe een bakje brokjes neer zet kun je een beroep doen op mijn warme handen if needed....
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... is wel erg verleidelijk, maar ik moet er toch maar niet aan beginnen
![]()
[..]
Geeft niks, schat! Iedereen laat zich wel eens gaanquote:
nou, dan ga ik maar comazuipen onder een brug zodat ik morgen iig met een zere bips wakker wordtquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... is wel erg verleidelijk, maar ik moet er toch maar niet aan beginnen
![]()
[..]
Ik heb et ook gewoon echt veel gedaan, gewoon omdat het er leuk uitziet over mijn hele prikbord heen. Maakt het er niet overzichtelijker op thoughquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die staat hoog in de lijst meest hilarische opmerkingen van vandaag!
QFTquote:
Ik ga hem morgen remixen in kerst uitvoering!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is goed inderdaad. Net zoals Moneygrabber.
Haha dat is waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, schat! Iedereen laat zich wel eens gaan
onder een brug? Das koud...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan ga ik maar comazuipen onder een brug zodat ik morgen iig met een zere bips wakker wordt
Held !quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen remixen in kerst uitvoering!!!!
Adele is nuquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Kiss Me liedje hoor ik nu. Is dat wel 3FM??
ik hoor nu reclamequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Kiss Me liedje hoor ik nu. Is dat wel 3FM??
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen remixen in kerst uitvoering!!!!
weinig tot niets als ik eerst ga comazuipen....ik lust nl alleen shandy en dan moet ik echt liters wegtanken voor ik in coma raak. en t geld wat ik nog overheb gaat op aan Glorixquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
onder een brug? Das koud...Verdient dat nog wat trouwens?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weinig tot niets als ik eerst ga comazuipen....ik lust nl alleen shandy en dan moet ik echt liters wegtanken voor ik in coma raak. en t geld wat ik nog overheb gaat op aan Glorix
welcome in de sick mind of a lonely Grunnegerquote:
Best lullig als je niet eens Alcoholist kan wordenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welcome in de sick mind of a lonely Grunneger
Wauw bestaat Shandy nog? Dat is wel lekkah spulquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weinig tot niets als ik eerst ga comazuipen....ik lust nl alleen shandy en dan moet ik echt liters wegtanken voor ik in coma raak. en t geld wat ik nog overheb gaat op aan Glorix
Dat het überhaupt bestaat is nogal bijzaakquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef -Hans- het volgende:
Mensen ik luister naar de verkeerde stream. Had RegioFM aangeklikt op iv 3FM, vandaar! Schijnbaar werkt die stream weer. Dat de stream het 3 weken niet heeft gedaan is natuurlijk bijzaak
Toch ben je een heldquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wacht nou...
Morgen kom ik hierop terug.
Een sick mind is niet erg, ik hou zelf ook niet van dat serieuze gedoe (voorbeeld: Family Guy vind ik erg softquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welcome in de sick mind of a lonely Grunneger
http://www.royalclub.nl/onze-smaken/winkel/royal-club-shandy/20clquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauw bestaat Shandy nog? Dat is wel lekkah spul
ik ben zelf gelukkig niet visueel ingesteld...:Dquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Een sick mind is niet erg, ik hou zelf ook niet van dat serieuze gedoe (voorbeeld: Family Guy vind ik erg soft)! Mijn nadeel is dat ik behoorlijk in plaatjes denk...
![]()
Envoor je lonelyness
LOLquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat het überhaupt bestaat is nogal bijzaak![]()
In de blote kont!!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef minthy het volgende:
NEEEE, geen mooi warkWord je hier mee doodgegooid in de buurt
you wish!quote:
Juist, met bijhorend dansje op bruiloften, enzoquote:
Das dan wel weer tof!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef Qunix het volgende:
Stenders durft het en doet het gewoon!
ik ken het ook, tragisch is het.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist, met bijhorend dansje op bruiloften, enzo
Heldquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef hole1988 het volgende:
Quintis gaat gewoon niet naar Rotterdam
Pfff, hou op. In september een hele bruiloft lang deze muziek aangehoordquote:
Plaatjesdenker hierquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
live bij Giel. ik zie Giel al met een klein stijfje zitten klappen en juichen en zeggen dat ie het zo goed vind.....
jij ziet nu ook half Fok! in de bloite kont?quote:
Nee, daar heb ik niet echt een beeld bijquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij ziet nu ook half Fok! in de bloite kont?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef alors het volgende:
wtf Quintis, ik dacht dat het vet ws, maar het die jongen is één en al long
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
live bij Giel. ik zie Giel al met een klein stijfje zitten klappen en juichen en zeggen dat ie het zo goed vind.....
http://open.spotify.com/track/1XCHX4btY0ZDqQsroazPo6quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Qunix het volgende:
Iemand een link naar een goede kwaliteit "Magic Kids - Hey Boy"?
G.I.quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/track/1XCHX4btY0ZDqQsroazPo6
of keihard illegaalquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Qunix het volgende:
Iemand een link naar een goede kwaliteit "Magic Kids - Hey Boy"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
of keihard illegaal(nog ietsjes beter, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Noorderlingen en carnaval is ook geen combi, zal dit ook nooit leuk vinden. Zelfs niet met een sloot drank opquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef TheZapster het volgende:
"Ik heb een hit omdat er Fuk Joe in zit"![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is toch geen carnaval? Carnaval moet ik ook niet, maar dit is wel briljantquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Noorderlingen en carnaval is ook geen combi, zal dit ook nooit leuk vinden. Zelfs niet met een sloot drank op
ik ben geboren en opgegroeid in de omgeving Nijmegen.....en ik haat carnaval. dit in tegenstelling tot mijn broertje. die gaat weer optreden met een vriend van hem....quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Noorderlingen en carnaval is ook geen combi, zal dit ook nooit leuk vinden. Zelfs niet met een sloot drank op
ik had al zo'n vermoeden dattie zo heettequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef TheZapster het volgende:
"Ik heb een hit omdat er Fuk Joe in zit"![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is bij ons wel carnavalsmuziek. Gelukkig hebben we geen vereniging meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is toch geen carnaval? Carnaval moet ik ook niet, maar dit is wel briljant
maar zijn webadres is ook stom toevalquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef TheZapster het volgende:
Die site van die vent is ook briljant
Maar jij bent dan ook gewoon goed terechtgekomen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben geboren en opgegroeid in de omgeving Nijmegen.....en ik haat carnaval. dit in tegenstelling tot mijn broertje. die gaat weer optreden met een vriend van hem....
nou.....das nou ook weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon goed terechtgekomen!
Nou ja, als hater zijnde, dan!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef 3rdRock het volgende:

[..]
nou.....das nou ook weer wat overdreven
+1quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef Paul-89 het volgende:
Kan die Quntis niet die Rayman snoeihard neerhoeken en dan dat programma overnemen ?
red bull met cornflakes ftw!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef Piles het volgende:
De wekker gaat om 5.00 uur, maar nu moet ik wel tot 1.00 uur luisteren
in t noorden is ook carnaval..zowel Kloosterburen als Ter Apel heeft een carnavalsvereniging.....quote:
u gaat vakantieneren?quote:
Ow, sorry hoor!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in t noorden is ook carnaval..zowel Kloosterburen als Ter Apel heeft een carnavalsvereniging.....
Ja zeker, ik vlieg even naar de andere kant van de wereld, net zoals 2 jaar geleden tijdens SR. Nu gelukkig net op tijd terugquote:
Met een kazoo ertussendoorquote:
dat hoeft niet hoor. tis eerder beschamend dat ik het weet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, sorry hoor!
Gaat in hoekje zitten janken
quote:
Spuit11quote:
Dat is de film. Maar die zal wel te artistiek voor jou zijn.quote:
?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is de film. Maar die zal wel te artistiek voor jou zijn.
Pfiew... Was al bang dat je ging slaan enzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor. tis eerder beschamend dat ik het weet...
wahahaha, dat is echt carnaval!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfiew... Was al bang dat je ging slaan enzoEn ach, we hebben hier op het dorp ook een vereniging gehad, maar die hebben zichzelf kapotgezopen en zijn failliet gegaan
Ga maar kijken dan, ik denk dat 95 procent van de mensen het niks vind of geen moeite wilt doen om het te snappen.quote:
Ik was het aan het kijken, maar dan begin jij over dat het te artistiek voor mij is terwijl ik het nog niets eens gezien heb? Ik ga maar slapenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ga maar kijken dan, ik denk dat 95 procent van de mensen het niks vind of geen moeite wilt doen om het te snappen.
Werd best treurig in de laatste jaren. Ze hadden elk jaar een optocht door het dorp, maar de bewoners bleven allemaal binnen. Best sneuquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was het aan het kijken, maar dan begin jij over dat het te artistiek voor mij is terwijl ik het nog niets eens gezien heb? Ik ga maar slapen
mijn opgroeidorp is niet veel beter....2 vereniginen en een optocht van 3 wagensquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Werd best treurig in de laatste jaren. Ze hadden elk jaar een optocht door het dorp, maar de bewoners bleven allemaal binnen. Best sneu
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was het aan het kijken, maar dan begin jij over dat het te artistiek voor mij is terwijl ik het nog niets eens gezien heb? Ik ga maar slapen
vredesluiten en de toekomst van deze topicreeks veiligstellen jullie! kom op!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:40 schreef alors het volgende:
[..]
het was niet lullig bedoelt, maar ik denk gewoon dat weinig mensen het tof vinden.
Het mag van mij hier wegblijven. Ging hier ook nergens meer over, alleen maar zuipen en vreemdgaan. Vrij veel huwelijken op gestrandquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn opgroeidorp is niet veel beter....2 vereniginen en een optocht van 3 wagensschijnt inmiddels iets aan te trekken....
Ik zei toch dat het niet lullig bedoelt wasquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
vredesluiten en de toekomst van deze topicreeks veiligstellen jullie! kom op!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Het mag van mij hier wegblijven. Ging hier ook nergens meer over, alleen maar zuipen en vreemdgaan. Vrij veel huwelijken op gestrand
tja, tis aan Dago om te bepalen of dat dat goed genoeg is...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het niet lullig bedoelt was
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het niet lullig bedoelt was
wel redelijk. met Frans van Deursen. vind Stenders iig beter...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Briggy het volgende:
Wat een liefde in dit topic![]()
Heb ik veel gemist vanavond, hoe was EkStraWeekend?
Met dat stemmetje van bij die Quiz bij Bert van Lent sochtendsquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef hole1988 het volgende:
Eind goed al goed tussen Alors en Dago, zeg maar dag dikkie dik, tot de volgende keer.
Ik merk dat ik Ekstra-Weekend de laatste tijd best makkelijk laat schieten maar om 22.00 wel Stenders ga luisteren. EW is een beetje uitgemolken dj's zijn prima maar de items zijn echt bijna irritant aan het worden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel redelijk. met Frans van Deursen. vind Stenders iig beter...
is door de echte stem van Mario gemaakt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met dat stemmetje van bij die Quiz bij Bert van Lent sochtends
See you next time!
Ik ben een paar maanden geleden al afgehaakt, en heb het nog geen moment gemist.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik Ekstra-Weekend de laatste tijd best makkelijk laat schieten maar om 22.00 wel Stenders ga luisteren. EW is een beetje uitgemolken dj's zijn prima maar de items zijn echt bijna irritant aan het worden.
vooral de voicelift moet eruit. die vinden ze zelf niet eens leuk meer....quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik Ekstra-Weekend de laatste tijd best makkelijk laat schieten maar om 22.00 wel Stenders ga luisteren. EW is een beetje uitgemolken dj's zijn prima maar de items zijn echt bijna irritant aan het worden.
Staat dat ergens op youtube?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is door de echte stem van Mario gemaakt.
Het weekend roepen doe ik nog, maar het begint inderdaad te vervelen. Ze moeten gewoon weer luisteraars laten bellen, geen items.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde... Meestal vind ik het zonder gast ook leuker en er is eigenlijk altijd een gast en ze komen ook steeds eerder heb ik het idee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:
welnee, Giel schuift wel een stukje op voor zijn vroegere mentorquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:51 schreef Piles het volgende:
Stenders moet gaan haastenBand nog, en het verhaal van Eric
Ik ben er trots op.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:53 schreef Qunix het volgende:
Limboos
[..]
Sja, je kan er ook niets aan doen. Ik vergeef je het
quote:
MAassen is sowieso briljant in mijn ogenquote:
Wat slechtquote:
Woo-hoo!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
Die bert gaat echt los@youtubefilmpje
deze is ook wel leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
Die bert gaat echt los@youtubefilmpje
Geen reclame nu vermoed ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef alors het volgende:
Weet Rob dat ie nog een paar seconde heeft?
Absoluut, maar als hij op tv is, vergeet ik het om te kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
MAassen is sowieso briljant in mijn ogen
dommiequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, maar als hij op tv is, vergeet ik het om te kijken
Meer drukkiequote:
ik heb dat ook wel eens....ik gebruik dan mijn telefoon als herinneringswekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Meer drukkieBen heel erg chaotisch helaas. Kan er 's ochtend heel enthousiast over praten en het 's avonds compleet vergeten
de zoon van max studeert aan universiteit, maar gooit er met de pet naar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de zoon van max studeert aan universiteit, maar gooit er met de pet naar.
Vriend van max wil max opvrolijken en vraagt: "wat is je zoon als ie klaar is met zn opleiding?"
max antwoordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jan kan dat natuurlijk beter, maar ik doe mijn best....quote:
Dan vergeet ik het in mijn telefoon te zetten, echtquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel eens....ik gebruik dan mijn telefoon als herinneringswekker
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de zoon van max studeert aan universiteit, maar gooit er met de pet naar.
Vriend van max wil max opvrolijken en vraagt: "wat is je zoon als ie klaar is met zn opleiding?"
max antwoordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:21 schreef minthy het volgende:
Ik las snowboard en snapte het al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |