SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Zoals wij tot gisteravond bedoel je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef love_sharon het volgende:
Het lijkt me nogal zonde van je tijd om wel steeds contact met iemand te hebben en dan nooit af te spreken. Wat is dan het nut.
quote:Afzender: sunni
Datum: 26/11/2010 23:45
Titel: kan t niet laten...
Inhoud:
Buiten dat je een rotvent bent moet ik na al die maanden op knuz toegeven dat je nog steeds het allerleukste profiel hebt.
Sssstttquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zoals wij tot gisteravond bedoel je?![]()
Kreeg net weer een alleraardigst berichtje:
[..]
Nou jaaaaa....en dan doe je de TT niet even eer aan en maak je er een 3rdrock achtig verslag van?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef love_sharon het volgende:
Toen straks trouwens iets grappigs gebeurd.
Ging eten halen bij de chinees waar we met het huis vaker komen.
Zegt de gast achter de kassa, waar ik altijd eventjes mee praat, wanneer ik wegging: 'er zit iets extra's bij' met een knipoog![]()
Ik denk zal wel een stom extra sambal zakje ofzo zijn. Maar tijdens het uitpakken haalt een huisgenoot er een papiertje met een msn adres eruit![]()
Dit ga ik nog lang te horen krijgen en ik vind het erg apart
Nou, het is meer een soort hobby eigenlijk. Vind het gewoon leuk om te doen, om in de kroeg te hangen met een drankje. Ik hoef echt niet iedereen het bed in te lullen, daar gaat het me helemaal niet om. Is ze niet de ware, prima. Is ze het toevallig wel, hartstikke leuk. Ik zie het wel. Genoeg aanbod in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:34 schreef Othello het volgende:
Vraagje aan silenus ..
Wat houd daten voor jou nou in ??
Gaat het voor jou om het echt zoeken naar een maatje , of meer kijken naar hoeveel vrouwen ik makkelijk in bed kan krijgen.
Maar toch begrijp ik nog steeds niet , als je al met zoveel vrouwen hebt gedate , nog niets gevonden hebt. Of is het misschien een soort onderdrukking dat je toch misschien iets voor hetzelfde geslacht voelt ?? Aangezien deze mannen het goed met vrouwen kunnen opschieten en weten wat vrouwen willen..
babipagang@hotmail.com? hmmmquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef love_sharon het volgende:
Toen straks trouwens iets grappigs gebeurd.
Ging eten halen bij de chinees waar we met het huis vaker komen.
Zegt de gast achter de kassa, waar ik altijd eventjes mee praat, wanneer ik wegging: 'er zit iets extra's bij' met een knipoog![]()
Ik denk zal wel een stom extra sambal zakje ofzo zijn. Maar tijdens het uitpakken haalt een huisgenoot er een papiertje met een msn adres eruit![]()
Dit ga ik nog lang te horen krijgen en ik vind het erg apart
Nee het ligt in de prullenbakquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
babipagang@hotmail.com? hmmmHeb je hem toegevoegd?
ahhhh wat zielig!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:51 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee het ligt in de prullenbak
Hmm ik hou wel van chinees....... maar ik val er niet zo op.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
solliciteer je hier naar een overname van het email adres?
De film, er komt altijd commentaar op dat dat niks zou zijn voor een eerste date maar juist tijdens een eerste date is de film een goed beginquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:02 schreef Thornado het volgende:
Gisteravond dan eindelijk de date gehad met de 'saaie' dame van Paiq. In het echt is ze echt heel leuk, wel een beetje apart en moeilijk te peilen in wat ze precies wil, maar ik voelde mij erg op mijn gemak bij haar, en dat zegt al iets.:)
Er is verder niet gebeurd, maar als een eerste date (wat drinken + film en daarna nog wat drinken) om 20:45 begint en om 01:30 eindigt, dan denk ik dat zij het ook wel leuk vond.:)
Wat mij betreft wil ik vaker met haar op stap...nu nog even afwachten of zij dat ook wil.
Ze was een Paiq match, en na 5 minuten chatten op de eerste avond vond ik haar echt doodsaai. Ik zat mij echt te ergeren, ook dat ik daar mijn zuurverdiende Paiq-credits aan had besteedt. Ik was eigenlijk van plan haar te verwijderen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag... waarom heb je een 'saaie' dame ontmoet? Of wist je vantevoren al dat ze leuker in het echt zou zijn?
Waarom is er niet gezoend dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:02 schreef Thornado het volgende:
Gisteravond dan eindelijk de date gehad met de 'saaie' dame van Paiq. In het echt is ze echt heel leuk, wel een beetje apart en moeilijk te peilen in wat ze precies wil, maar ik voelde mij erg op mijn gemak bij haar, en dat zegt al iets.:)
Er is verder niet gebeurd, maar als een eerste date (wat drinken + film en daarna nog wat drinken) om 20:45 begint en om 01:30 eindigt, dan denk ik dat zij het ook wel leuk vond.:)
Wat mij betreft wil ik vaker met haar op stap...nu nog even afwachten of zij dat ook wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |