wordt het warm vanquote:
Hilarischquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
"heb je hobbies en hou je van punniken"
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Als ik mijn Lowlandsticket 30 keer uitprint lijkt et net of het heel veel festivals zijn![]()
die staat hoog in de lijst meest hilarische opmerkingen van vandaag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Als ik mijn Lowlandsticket 30 keer uitprint lijkt et net of het heel veel festivals zijn![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal heel rustig zijn. ik ga in een hoekje zitten en als je er af en toe een bakje brokjes neer zet kun je een beroep doen op mijn warme handen if needed....
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... is wel erg verleidelijk, maar ik moet er toch maar niet aan beginnen
![]()
[..]
Geeft niks, schat! Iedereen laat zich wel eens gaanquote:
nou, dan ga ik maar comazuipen onder een brug zodat ik morgen iig met een zere bips wakker wordtquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... is wel erg verleidelijk, maar ik moet er toch maar niet aan beginnen
![]()
[..]
Ik heb et ook gewoon echt veel gedaan, gewoon omdat het er leuk uitziet over mijn hele prikbord heen. Maakt het er niet overzichtelijker op thoughquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die staat hoog in de lijst meest hilarische opmerkingen van vandaag!
QFTquote:
Ik ga hem morgen remixen in kerst uitvoering!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is goed inderdaad. Net zoals Moneygrabber.
Haha dat is waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, schat! Iedereen laat zich wel eens gaan
onder een brug? Das koud...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan ga ik maar comazuipen onder een brug zodat ik morgen iig met een zere bips wakker wordt
Held !quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen remixen in kerst uitvoering!!!!
Adele is nuquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Kiss Me liedje hoor ik nu. Is dat wel 3FM??
ik hoor nu reclamequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Kiss Me liedje hoor ik nu. Is dat wel 3FM??
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen remixen in kerst uitvoering!!!!
weinig tot niets als ik eerst ga comazuipen....ik lust nl alleen shandy en dan moet ik echt liters wegtanken voor ik in coma raak. en t geld wat ik nog overheb gaat op aan Glorixquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
onder een brug? Das koud...Verdient dat nog wat trouwens?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weinig tot niets als ik eerst ga comazuipen....ik lust nl alleen shandy en dan moet ik echt liters wegtanken voor ik in coma raak. en t geld wat ik nog overheb gaat op aan Glorix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |