ik ril de billen uit mn string hier!quote:
en ik moet straks in die kou kranten bezorgen.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en in blessuretijd steek je toch de draad door het oogje van de naald
Date?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
En het is hier idd koud, ook in huis. En m'n hond moet nog uit
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Dampende stampende hits met koning Stenders.
in Grunn? in de indische buurt? dan mag je hier aanbellen voor een kop warme choco!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en ik moet straks in die kou kranten bezorgen.
ik heb hele warme handen *wink wink*quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
En het is hier idd koud, ook in huis. En m'n hond moet nog uit
Damn, dude dat is toch wel minder! Het zicht is ook erg minimaal omdat het mistig is. Volgens mij is het vreselijke glad buiten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en ik moet straks in die kou kranten bezorgen.
Ja? En ik heb ze steenkoudquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hele warme handen *wink wink*
Goed bezig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
in Grunn? in de indische buurt? dan mag je hier aanbellen voor een kop warme choco!
neuh in Emmen, wordt dus aardig omrijdenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in Grunn? in de indische buurt? dan mag je hier aanbellen voor een kop warme choco!
* 3rdRock slikt dubbelzinnig opmerking inquote:
dat was een hint schatquote:
nee, dan kan ik je niet helpenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
neuh in Emmen, wordt dus aardig omrijden
Is het spul koud wanneer jij er bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
neuh in Emmen, wordt dus aardig omrijden
* 3rdRock touches wolfrolf oooooeeeehhhhhquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben in mijn nopjes dat ik zowaar, volledig legaal uiteraard, Office 2010 geactiveerd heb gekregen. Yay me.
Mijn respect heb je!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben in mijn nopjes dat ik zowaar, volledig legaal uiteraard, Office 2010 geactiveerd heb gekregen. Yay me.
Weet ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]* minthyslikt dubbelzinnige opmerking over slikken in
dat was een hint schat
Slechte garpen zijn altijd goeds!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Qunix het volgende:
Ik heb besloten om toch niet te maken, slechte grap.
ga er dan ook op in verdorie!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Slechte garpen zijn altijd goeds!
Heb het al druk genoeg, kan het er niet bijhebbenquote:
+1quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Slechte garpen zijn altijd goeds!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Qunix het volgende:
Freek
"Mijn school agenda houdt je dan bij"
ik zal heel rustig zijn. ik ga in een hoekje zitten en als je er af en toe een bakje brokjes neer zet kun je een beroep doen op mijn warme handen if needed....quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb het al druk genoeg, kan het er niet bijhebben
wordt het warm vanquote:
Hilarischquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
"heb je hobbies en hou je van punniken"
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Als ik mijn Lowlandsticket 30 keer uitprint lijkt et net of het heel veel festivals zijn![]()
die staat hoog in de lijst meest hilarische opmerkingen van vandaag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Als ik mijn Lowlandsticket 30 keer uitprint lijkt et net of het heel veel festivals zijn![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal heel rustig zijn. ik ga in een hoekje zitten en als je er af en toe een bakje brokjes neer zet kun je een beroep doen op mijn warme handen if needed....
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... is wel erg verleidelijk, maar ik moet er toch maar niet aan beginnen
![]()
[..]
Geeft niks, schat! Iedereen laat zich wel eens gaanquote:
nou, dan ga ik maar comazuipen onder een brug zodat ik morgen iig met een zere bips wakker wordtquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... is wel erg verleidelijk, maar ik moet er toch maar niet aan beginnen
![]()
[..]
Ik heb et ook gewoon echt veel gedaan, gewoon omdat het er leuk uitziet over mijn hele prikbord heen. Maakt het er niet overzichtelijker op thoughquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die staat hoog in de lijst meest hilarische opmerkingen van vandaag!
QFTquote:
Ik ga hem morgen remixen in kerst uitvoering!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is goed inderdaad. Net zoals Moneygrabber.
Haha dat is waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, schat! Iedereen laat zich wel eens gaan
onder een brug? Das koud...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan ga ik maar comazuipen onder een brug zodat ik morgen iig met een zere bips wakker wordt
Held !quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen remixen in kerst uitvoering!!!!
Adele is nuquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Kiss Me liedje hoor ik nu. Is dat wel 3FM??
ik hoor nu reclamequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Kiss Me liedje hoor ik nu. Is dat wel 3FM??
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen remixen in kerst uitvoering!!!!
weinig tot niets als ik eerst ga comazuipen....ik lust nl alleen shandy en dan moet ik echt liters wegtanken voor ik in coma raak. en t geld wat ik nog overheb gaat op aan Glorixquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
onder een brug? Das koud...Verdient dat nog wat trouwens?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weinig tot niets als ik eerst ga comazuipen....ik lust nl alleen shandy en dan moet ik echt liters wegtanken voor ik in coma raak. en t geld wat ik nog overheb gaat op aan Glorix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |