ik heb dat ook wel eens....ik gebruik dan mijn telefoon als herinneringswekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Meer drukkieBen heel erg chaotisch helaas. Kan er 's ochtend heel enthousiast over praten en het 's avonds compleet vergeten
de zoon van max studeert aan universiteit, maar gooit er met de pet naar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de zoon van max studeert aan universiteit, maar gooit er met de pet naar.
Vriend van max wil max opvrolijken en vraagt: "wat is je zoon als ie klaar is met zn opleiding?"
max antwoordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jan kan dat natuurlijk beter, maar ik doe mijn best....quote:
Dan vergeet ik het in mijn telefoon te zetten, echtquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel eens....ik gebruik dan mijn telefoon als herinneringswekker
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de zoon van max studeert aan universiteit, maar gooit er met de pet naar.
Vriend van max wil max opvrolijken en vraagt: "wat is je zoon als ie klaar is met zn opleiding?"
max antwoordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:21 schreef minthy het volgende:
Ik las snowboard en snapte het al niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |