Best lullig als je niet eens Alcoholist kan wordenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welcome in de sick mind of a lonely Grunneger
Wauw bestaat Shandy nog? Dat is wel lekkah spulquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weinig tot niets als ik eerst ga comazuipen....ik lust nl alleen shandy en dan moet ik echt liters wegtanken voor ik in coma raak. en t geld wat ik nog overheb gaat op aan Glorix
Dat het überhaupt bestaat is nogal bijzaakquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef -Hans- het volgende:
Mensen ik luister naar de verkeerde stream. Had RegioFM aangeklikt op iv 3FM, vandaar! Schijnbaar werkt die stream weer. Dat de stream het 3 weken niet heeft gedaan is natuurlijk bijzaak
Toch ben je een heldquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wacht nou...
Morgen kom ik hierop terug.
Een sick mind is niet erg, ik hou zelf ook niet van dat serieuze gedoe (voorbeeld: Family Guy vind ik erg softquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welcome in de sick mind of a lonely Grunneger
http://www.royalclub.nl/onze-smaken/winkel/royal-club-shandy/20clquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauw bestaat Shandy nog? Dat is wel lekkah spul
ik ben zelf gelukkig niet visueel ingesteld...:Dquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Een sick mind is niet erg, ik hou zelf ook niet van dat serieuze gedoe (voorbeeld: Family Guy vind ik erg soft)! Mijn nadeel is dat ik behoorlijk in plaatjes denk...
![]()
Envoor je lonelyness
LOLquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat het überhaupt bestaat is nogal bijzaak![]()
In de blote kont!!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef minthy het volgende:
NEEEE, geen mooi warkWord je hier mee doodgegooid in de buurt
you wish!quote:
Juist, met bijhorend dansje op bruiloften, enzoquote:
Das dan wel weer tof!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef Qunix het volgende:
Stenders durft het en doet het gewoon!
ik ken het ook, tragisch is het.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist, met bijhorend dansje op bruiloften, enzo
Heldquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef hole1988 het volgende:
Quintis gaat gewoon niet naar Rotterdam
Pfff, hou op. In september een hele bruiloft lang deze muziek aangehoordquote:
Plaatjesdenker hierquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
live bij Giel. ik zie Giel al met een klein stijfje zitten klappen en juichen en zeggen dat ie het zo goed vind.....
jij ziet nu ook half Fok! in de bloite kont?quote:
Nee, daar heb ik niet echt een beeld bijquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij ziet nu ook half Fok! in de bloite kont?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef alors het volgende:
wtf Quintis, ik dacht dat het vet ws, maar het die jongen is één en al long
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
live bij Giel. ik zie Giel al met een klein stijfje zitten klappen en juichen en zeggen dat ie het zo goed vind.....
http://open.spotify.com/track/1XCHX4btY0ZDqQsroazPo6quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Qunix het volgende:
Iemand een link naar een goede kwaliteit "Magic Kids - Hey Boy"?
G.I.quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/track/1XCHX4btY0ZDqQsroazPo6
of keihard illegaalquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Qunix het volgende:
Iemand een link naar een goede kwaliteit "Magic Kids - Hey Boy"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
of keihard illegaal(nog ietsjes beter, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Noorderlingen en carnaval is ook geen combi, zal dit ook nooit leuk vinden. Zelfs niet met een sloot drank opquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef TheZapster het volgende:
"Ik heb een hit omdat er Fuk Joe in zit"![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is toch geen carnaval? Carnaval moet ik ook niet, maar dit is wel briljantquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Noorderlingen en carnaval is ook geen combi, zal dit ook nooit leuk vinden. Zelfs niet met een sloot drank op
ik ben geboren en opgegroeid in de omgeving Nijmegen.....en ik haat carnaval. dit in tegenstelling tot mijn broertje. die gaat weer optreden met een vriend van hem....quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Noorderlingen en carnaval is ook geen combi, zal dit ook nooit leuk vinden. Zelfs niet met een sloot drank op
ik had al zo'n vermoeden dattie zo heettequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef TheZapster het volgende:
"Ik heb een hit omdat er Fuk Joe in zit"![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is bij ons wel carnavalsmuziek. Gelukkig hebben we geen vereniging meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is toch geen carnaval? Carnaval moet ik ook niet, maar dit is wel briljant
maar zijn webadres is ook stom toevalquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef TheZapster het volgende:
Die site van die vent is ook briljant
Maar jij bent dan ook gewoon goed terechtgekomen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben geboren en opgegroeid in de omgeving Nijmegen.....en ik haat carnaval. dit in tegenstelling tot mijn broertje. die gaat weer optreden met een vriend van hem....
nou.....das nou ook weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon goed terechtgekomen!
Nou ja, als hater zijnde, dan!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef 3rdRock het volgende:

[..]
nou.....das nou ook weer wat overdreven
+1quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef Paul-89 het volgende:
Kan die Quntis niet die Rayman snoeihard neerhoeken en dan dat programma overnemen ?
red bull met cornflakes ftw!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef Piles het volgende:
De wekker gaat om 5.00 uur, maar nu moet ik wel tot 1.00 uur luisteren
in t noorden is ook carnaval..zowel Kloosterburen als Ter Apel heeft een carnavalsvereniging.....quote:
u gaat vakantieneren?quote:
Ow, sorry hoor!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in t noorden is ook carnaval..zowel Kloosterburen als Ter Apel heeft een carnavalsvereniging.....
Ja zeker, ik vlieg even naar de andere kant van de wereld, net zoals 2 jaar geleden tijdens SR. Nu gelukkig net op tijd terugquote:
Met een kazoo ertussendoorquote:
dat hoeft niet hoor. tis eerder beschamend dat ik het weet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, sorry hoor!
Gaat in hoekje zitten janken
quote:
Spuit11quote:
Dat is de film. Maar die zal wel te artistiek voor jou zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |