quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
bbbbrrrrr koudquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:10 schreef cablegunmaster het volgende:
ok en nu op pad even een rondje zuidlaardermeer
Ga ik wel serieus overwegenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je naar ijsland gaan
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker met slagroom en dan voor de open haard
Jaloersquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
pezu speciale chocomel ga ik zo maken
Sneeuwmeet houden, nemen we JM ook mee enzoquote:
Oh dus nog ruim een maandquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mijn mag het volgend jaar wel komen
hier ook niet wil ook geen sneeuwquote:
kan je ook zelf maken hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga ik wel serieus overwegen
[..]
Jij snapt hem
[..]
Jaloers
[..]
Sneeuwmeet houden, nemen we JM ook mee enzo
wrom JM ook mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga ik wel serieus overwegen
[..]
Jij snapt hem
Sneeuwmeet houden, nemen we JM ook mee enzo
whut?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
Als er sneeuw is maken ze vast wel weer sneeuwfantjes
ik stond net 5 sec in de deuropening maar bbbrrr koudquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb het meestal eerder te warm dan koud.
doe melk in een mok, bliep deze 3,5 min op 600 watt, gooi hier een blok chocolade in en een stukje tolberone en nu roeren als een mallequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus leg uit. Desnoods PMinbox
[..]
Zie je en spreek je die ook weer eens
Hebben we nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
en anders in een lekker warm bad
Deze schrijf ik op in mn studentenkookboekquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe melk in een mok, bliep deze 3,5 min op 600 watt, gooi hier een blok chocolade in en een stukje tolberone en nu roeren als een malle
Ik had snertquote:
Wat voor soep?quote:
whahah vet gedaanquote:
allebei lekkerquote:
Kom maar hier heenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben we niet
[..]
Deze schrijf ik op in mn studentenkookboek
bij de L winkel ook van de flips, hebben ze blok choco aan een roer stokje, bokken handigquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben we niet
[..]
Deze schrijf ik op in mn studentenkookboek
Weet niet of hij op mij zit te wachten hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:12 schreef Flippiee het volgende:
Zie je en spreek je die ook weer eens
Ooh, in dat geval laat ik die kelk graag aan mijn mond voorbij gaanquote:
hoezo niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet niet of hij op mij zit te wachten hoor
Als ik wist waar hier was, dan zou ik het zeker weten heel hard overwegenquote:
Baaas, als ik eindelijk weer kan pinnen, ga ik en flips kopen en zo een stokjequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij de L winkel ook van de flips, hebben ze blok choco aan een roer stokje, bokken handig
Zien we nog welquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet niet of hij op mij zit te wachten hoor
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:20 schreef Aarti het volgende:
Het eten is klaar!
chinese kip uit de oven met rijst en amsoi (surinaamse bladgroente)
Aaltenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik wist waar hier was, dan zou ik het zeker weten heel hard overwegen
[..]
Baaas, als ik eindelijk weer kan pinnen, ga ik en flips kopen en zo een stokje
[..]
Zien we nog welEetsmakelijk
Of minder hoeken makenquote:
doeiquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja, komen jullie maar deze kant op
[..]
Dat doe ik niet
Er zijn hier ook dorpen en een paar steden in de buurtquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doeiik heb niks platteland enzo
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zit niet op sneeuw te wachten hoor
welke smaak?quote:
dan nogquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn hier ook dorpen en een paar steden in de buurt
Tot straks![]()
Lijkt me geen slecht planquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Baas? Mogen we nu eindelijk wat geld voor een nieuwe fileserver? Een jaar geleden hebben we alle mappen met "Gesloten", "Oud", "KOPIE", "Backup", "Kan weg", "iTunes" en "Vakantie" erin al weggegooid![]()
[ afbeelding ]
He jammerquote:
zou tijd wordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Baas? Mogen we nu eindelijk wat geld voor een nieuwe fileserver? Een jaar geleden hebben we alle mappen met "Gesloten", "Oud", "KOPIE", "Backup", "Kan weg", "iTunes" en "Vakantie" erin al weggegooid![]()
[ afbeelding ]
alleen maar Mozzarellaquote:
Ook mooiquote:
Geen overbodige luxequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:33 schreef Giertje het volgende:
ik wil gewoon nu 20 graden met een licht briesje en dan met de hele zooi op et terras zitten met een ijskoud biertje
Eerst schaatsen, en dan dat ^quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:33 schreef Giertje het volgende:
ik wil gewoon nu 20 graden met een licht briesje en dan met de hele zooi op et terras zitten met een ijskoud biertje
autootjequote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:33 schreef Giertje het volgende:
FERRAAAAARIquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:33 schreef Giertje het volgende:
ik wil gewoon nu 20 graden met een licht briesje en dan met de hele zooi op et terras zitten met een ijskoud cocktail
cocktail?quote:
Dat ligt er maar net aan aan welke kant 'ie zit...quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
cocktail?
ik heb wel een cock maar geen tail
En een lekkere chick met weinig textielquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:33 schreef Giertje het volgende:
met een beetje oefening kan ik em laten kwispelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan aan welke kant 'ie zit...
Spelde ik het verkeerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
cocktail?
ik heb wel een cock maar geen tail
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een lekkere chick met weinig textiel
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
met een beetje oefening kan ik em laten kwispelen
quote:
smakelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens mijn innerlijke ik verzorgen [ afbeelding ]
Have fun with thatquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
Bij jou doet het al pijn als je DENKT dat je aan het werk bent hequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan denk ik dat ik weer aan het werken ben
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
niet alles verklappenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou doet het al pijn als je DENKT dat je aan het werk bent he
Scherpquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou doet het al pijn als je DENKT dat je aan het werk bent he
quote:
Not yetquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie al gestemd?
Stemtopic Sinterklaas gedichten actie GC
Kloptquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij kent mij helemaal niet
dat is waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Not yet
[..]
KloptMaar opmerking kan wel scherp zijn
Nu welquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
donequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
je schiet met scherp pop!quote:
straks staakt iequote:
Op zulke 'mensen' kun je niet vertrouwen vrees ikquote:
quote:
quote:
quote:
Nou ik hoop het niet.quote:
Toch wel, gisteren en vandaag weer postbode stakingenquote:
Verwacht je rouwpost, medische post of een pakketje? Want anders kun je het wel vergetenquote:
Er was wel een staking, nu komt morgen en maandag pas een hoop post binnen, en dat geldt voor volgende week weer. Weer een staking dacht ik.quote:
pakjesdienst werkt wel gewoon hoorquote:
Ja dat is zo maar de haalservice staakt niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch wel, gisteren en vandaag weer postbode stakingen
Nee, die nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar de haalservice staakt niet.
Eis een verklaring waarom hij/zij zo absurd laat isquote:
Volgens TNTsite volgende week nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er was wel een staking, nu komt morgen en maandag pas een hoop post binnen, en dat geldt voor volgende week weer. Weer een staking dacht ik.
Doe ik niet ik beuk hem in elkaarquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eis een verklaring waarom hij/zij zo absurd laat is
Fair enoughquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe ik niet ik beuk hem in elkaar
Dan weet je tenminste zeker dat je volgende keer eeuwig kunt wachten.quote:
dan komt hij volgende week helemaal nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe ik niet ik beuk hem in elkaar
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:56 schreef Panda72 het volgende:
zo ik ga nog even de nodige deuren sluiten en dan mag ik lekker naar huis![]()
Nee want het is telkens een anderquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat je volgende keer eeuwig kunt wachten.
dag pandaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:56 schreef Panda72 het volgende:
zo ik ga nog even de nodige deuren sluiten en dan mag ik lekker naar huis![]()
die spreken mekaar welquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee want het is telkens een ander
Sleep 'em naar de stoeprandquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee want het is telkens een ander
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:57 schreef Flippiee het volgende:
Tafel dekken en eten, tot morgen of maandag jongens![]()
Wat ga jij eten als deel twee?quote:
smakelijk flipieequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:57 schreef Flippiee het volgende:
Tafel dekken en eten, tot morgen of maandag jongens![]()
Vind sneeuw ook niet welkom. Waardeloos met autorijden en een goed excuus voor het OV om de boel te verneukenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef DaMart het volgende:
Ik wacht niet op sneeuw hoor, ik moet van het weekend nog het hele land doorrijden, en dan is sneeuw niet welkom.
Welke Ikeaquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:11 schreef DaMart het volgende:
Ik vond trouwens dat ik er nog best lang over deed om een bureaustoel te kopen bij de IKEA... 20 minuten vanaf ingang tot kassa... zo traag ben ik niet gewend van mezelf.
Allemaal die je had kunnen besteden aan het eten van hotdogsquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:11 schreef DaMart het volgende:
Ik vond trouwens dat ik er nog best lang over deed om een bureaustoel te kopen bij de IKEA... 20 minuten vanaf ingang tot kassa... zo traag ben ik niet gewend van mezelf.
Vroeg me dat af omdat ik dan een idee kan hebben hoe groot het filiaal isquote:
Was jij bij IKEA?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:11 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik wilde eerst ergens anders naartoe, maar dan moest ik mijn auto 5 minuten lopen verderop zetten... en ik was lui, dus toen kwam ik langs Ikea en besloot ze een kans te geven... voor het eerst dat ik daar wat heb gekocht dus nuquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was jij bij IKEA?Had dat even gezegd
Dan had ik graaaaag meegegaan, moet ook nog wat hebben
Als je nog 's gaat... gil ffquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst ergens anders naartoe, maar dan moest ik mijn auto 5 minuten lopen verderop zetten... en ik was lui, dus toen kwam ik langs Ikea en besloot ze een kans te geven... voor het eerst dat ik daar wat heb gekocht dus nu.
Neem je Pien nog mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef DaMart het volgende:
Ik wacht niet op sneeuw hoor, ik moet van het weekend nog het hele land doorrijden, en dan is sneeuw niet welkom.
SCHAAK DER!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel.
Maar als het aan Pien ligt niet.
Dan moet ik wel snel zijn... ik ben bang dat de auto van haar vriend ons anders inhaalt... of dat moet een van die dingen zijn waar hij geen zin in heeft...quote:
Maar jij bent toch ook op de meet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
Als jullie allemaal heel eng zijn/doen dan komt Marijke naar mij toe vluchten![]()
NOG enger dan ik bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
Als jullie allemaal heel eng zijn/doen dan komt Marijke naar mij toe vluchten![]()
Nee, ze kan niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook op de meet?.
Nee. Nog zoneenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook op de meet?.
Dat is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG enger dan ik bedoel je zeker?
Neequote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeIk heb al plannen. (plus dat ik gewoon de hele dag moet werken en daarna ben ik gewoon niet te genieten haha)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
En ik had nog wel een theaterstuk herschreven om met zijn allen na te spelen... jij had de hoofdrol in 'Zeg eens Fha'!.
Oh nou gelukkig maar dan, want als ik ergens een hekel aan heb..quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
.
En ik had nog wel een theaterstuk herschreven om met zijn allen na te spelen... jij had de hoofdrol in 'Zeg eens Fha'!.
Ha lekker nat geil soepstengeltje van mequote:
Oiquote:
Man met smaakquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mevrouw die ook van Italiaanse auto's houdt![]()
Drankorgeltje van mequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha lekker nat geil soepstengeltje van me
Fles, NEEquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha lekker nat geil soepstengeltje van me
quote:
Wat nasi wat nog over was, ma was druk met taarten bakken voor mijn zusje(die morgen jarig is en zondag verjaardag viert omdat ze morgen zelf niet kan) dus restjes dagquote:
De boerenkool hier was ook lekkerquote:
Ja, lach maar... 'Creatief met Kuuk' ging ook al niet, want Kuukske komt niet. Toen dacht ik aan 'Muckie Poppins', maar ja, Muck is er niet bij... en om er MPG Poppins van te maken... wie helpt er om MPG in een jurk te hijsen? Dus nee, dat wordt hem ook niet. Gisteren krijg ik hoop op 'The Lion Pien', maar Pien steekt daar een stokje voor, dus had 'Mama Giertja' nog gekund, maar neequote:
Daar zijn ze laat meequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De boerenkool hier was ook lekker
Bloemkolen op het veld hier worden binnenkort wrs geoogst, vanavond nog maar een paar stuks regelen tijdens het wandelen
Die dingen zijn duur
Nasiquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat nasi wat nog over was, ma was druk met taarten bakken voor mijn zusje(die morgen jarig is en zondag verjaardag viert omdat ze morgen zelf niet kan) dus restjes dag
Sja, wat doe je als je stroper bent en je vindt dode Bambi'tjes toch wel erg zieligquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De boerenkool hier was ook lekker
Bloemkolen op het veld hier worden binnenkort wrs geoogst, vanavond nog maar een paar stuks regelen tijdens het wandelen
Die dingen zijn duur
Marijke weet dat ik niet eng ben dus kan jij beter naar Marijke toe vluchtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, lach maar... 'Creatief met Kuuk' ging ook al niet, want Kuukske komt niet. Toen dacht ik aan 'Muckie Poppins', maar ja, Muck is er niet bij... en om er MPG Poppins van te maken... wie helpt er om MPG in een jurk te hijsen? Dus nee, dat wordt hem ook niet. Gisteren krijg ik hoop op 'The Lion Pien', maar Pien steekt daar een stokje voor, dus had 'Mama Giertja' nog gekund, maar nee.
Nou ja, dan maar 'The Pheno of the opera' opvoeren.
Komen er nog wel vrouwen? IK zie alleen maar vrouwen afhakenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, lach maar... 'Creatief met Kuuk' ging ook al niet, want Kuukske komt niet. Toen dacht ik aan 'Muckie Poppins', maar ja, Muck is er niet bij... en om er MPG Poppins van te maken... wie helpt er om MPG in een jurk te hijsen? Dus nee, dat wordt hem ook niet. Gisteren krijg ik hoop op 'The Lion Pien', maar Pien steekt daar een stokje voor, dus had 'Mama Giertja' nog gekund, maar nee.
Jij bent niet de enige die komt toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
Marijke weet dat ik niet eng ben dus kan jij beter naar Marijke toe vluchten
En als je daar dan toch bent...quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke weet dat ik niet eng ben dus kan jij beter naar Marijke toe vluchten
ST, Marijke, Enfe, LL.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komen er nog wel vrouwen? IK zie alleen maar vrouwen afhaken
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik bescherm haar welquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die komt toch?
Dat wil niet zeggen dat jullie met zijn alle in een groep niet compleet gestoord zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
Maar ik bescherm haar welen ze kent de meeste al
Gisteren zagen we dat ze een begin hebben gemaakt, maar ik weet wel dat de boer alleen is en toch veel velden heeft om te doen dus denk dat daar de vertraging in zitquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zijn ze laat mee, waar ik werk zijn ze allang weg, oh boefje
, de meeste groente zijn nu duur
ze houden zich toch stevig vast aan de aarde, moet ze zelfs met een mes bewerkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sja, wat doe je als je stroper bent en je vindt dode Bambi'tjes toch wel erg zielig?
Dan ga je bloemkolen stropen. Die hebben geen oogjes. Geen bloed ook trouwens. En ze rennen niet weg. Veul makkelijkder
Zijn we zo ook welquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat jullie met zijn alle in een groep niet compleet gestoord zijnMoet je Mart zien met zijn frustratie... komt niet goed hoor
Maar iets meenemen zonder het te vragenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren zagen we dat ze een begin hebben gemaakt, maar ik weet wel dat de boer alleen is en toch veel velden heeft om te doen dus denk dat daar de vertraging in zit
Boefje? nee hoor, moet ie maar een hek plaatsen oid
volgens de wet mag je op de openbare weg overal komen, mits er geen hek hoger dan 80 cm geplaatst is (daarom heeft de golfbaan die hier aan de openbare weg ligt ook een hekje van 80 cm)
Dus ik ben nergens in overtreding
Zoals ik kon zien was ik iig al niet de enigequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn we zo ook wel
[..]
Maar iets meenemen zonder het te vragen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
Fles, er zijn toch geen vertragingen vanwege sneeuw?
Glazen-bollenwerk gaat DaMart overquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
Het is ook omdat ik op een groente kwekerij werkquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoals ik kon zien was ik iig al niet de enige
maar je hebt gelijk, ik ben slecht
Je kunt zelf niet kijken op internet?quote:
Ik ben benieuwtquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg er verder niks meer over... jullie merken morgen wel wat ik geregeld heb.
Kom op hee, je mag er wel IETS voor doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze houden zich toch stevig vast aan de aarde, moet ze zelfs met een mes bewerken
Truequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op hee, je mag er wel IETS voor doen
Ja, die hebben ze nu alvast ingepland voor tussen 14:00 en 17:30 morgenmiddag... veel vertragingen rond Amersfoort. Ze hebben ze alvast verwerkt in de reisplanner!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
Ik teken er nu al voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze nu alvast ingepland voor tussen 14:00 en 17:30 morgenmiddag... veel vertragingen rond Amersfoort. Ze hebben ze alvast verwerkt in de reisplanner!
WTF! ik d8 dat fles weer een woord inelkaar had geknutseldquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Charlatan
whehehe nee, zelfs ik wist hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
WTF! ik d8 dat fles weer een woord inelkaar had geknutseld
Het zou trouwens knap zijn als sneeuw voor problemen zou zorgen morgen, want het KNMI verwacht dat het vrijwel overal droog is, maar dat terzijdequote:
wel NS/Prorail heh..quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Het zou trouwens knap zijn als sneeuw voor problemen zou zorgen morgen, want het KNMI verwacht dat het vrijwel overal droog is, maar dat terzijde.
En toch op een of andere manier zie ik syntus er wel voor aan omdat als reden te gebruikenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou trouwens knap zijn als sneeuw voor problemen zou zorgen morgen, want het KNMI verwacht dat het vrijwel overal droog is, maar dat terzijde.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
Tijd om voedsel naar binnen te werken.
smakelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
Voor presidenten natuurlijk welquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:46 schreef PeZu het volgende:
Charlatan is toch een heel normaal woord?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
jij ook smakelijkquote:
suc7quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:47 schreef Trevland het volgende:
Wens me maar succes, ik ga het nodig hebben
hedendaags prefereren wij de term losbol, flierefluiter of oplichter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:46 schreef PeZu het volgende:
Charlatan is toch een heel normaal woord?
Jum!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
'Dames en heren, op de Noordpool is sneeuw gevallen. Dat heeft een zodanige verschuiving van het magnetisch veld van de aarde teweeggebracht, dat onze magneetremmen zijn vastgelopen. De treindienst kan worden hervat wanneer de Noordpool sneeuwvrij is'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En toch op een of andere manier zie ik syntus er wel voor aan omdat als reden te gebruiken
nogmaals succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
Lui tot straks![]()
Ben dus shoppen met mijn ma
proleetquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hedendaags prefereren wij de term losbol, flierefluiter of oplichter.
Succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
Lui tot straks![]()
Chipitoquote:
jaag haar flink op de kostenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
Lui tot straks![]()
Kaasdingessequote:
Oh das geen Chipitoquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Kaasdingesse![]()
Cheese straws volgens de verpakking. Weet ik veel. kaasdingesse. 99 cent voor een doosje.![]()
Neequote:
Ik vind die minder, maar als jij het lekker vind...quote:
Das de Lidl variantquote:
lidl en ze ownenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das de Lidl variant
(of was het nou aldi)
Hoop dat het het waard wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef Fha het volgende:
Doel bereiktIk ben misselijk
en nu zijn ze op![]()
Sowiesoquote:
Iddquote:
whehehe JF zegt net tegen mij wat ik dacht:quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef Fha het volgende:
Doel bereiktIk ben misselijk
en nu zijn ze op![]()
Ja precies! Eigenlijk moeten ze er meer in een pakje doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:05 schreef Ladylike het volgende:
whehehe JF zegt net tegen mij wat ik dacht:
Dan was het NET genoeg
Top! Dan was het zeker de moeite waardquote:
Thrillseeker die je bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja precies! Eigenlijk moeten ze er meer in een pakje doenDan kan ik tenminste mijn grenzen verleggen door kotsmisselijk te zijn maar ik moet de overige ook nog op eten.. het.. moet...
Dat zou pas spannend zijn
Livin' on the edgequote:
miss een idee voor het verlanglijstje van de goed heiligmanquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja precies! Eigenlijk moeten ze er meer in een pakje doenDan kan ik tenminste mijn grenzen verleggen door kotsmisselijk te zijn maar ik moet de overige ook nog op eten.. het.. moet...
Dat zou pas spannend zijn
Dat kloptquote:
Neuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:09 schreef john-frusciante het volgende:
miss een idee voor het verlanglijstje van de goed heiligman
hoihoiquote:
geniale zielquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe kleine op de Wii is best handig in die spelen
Oh nou verliest hij, en net voordat het berichtje "you lost" in beeld komt, gooit ie hem op pauze ofzo zodat hij dus niet ziet dat ie verliest
2 ijsjesquote:
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En wat ga je doen op zo'n avond?
maybe nog ff caven?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
fokken, tv kijken, andere computerspelletjes doen...
situatie hier:
kleine op de Wii
ma op de pc
ik op de pc
JF op de laptop
best wel hequote:
Caven is voor morgen lijkt me, jij bent veel te bang als het donker isquote:
hoihoiquote:
kan niets zien, staat een of ander mens voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je hier nou van?
PGR mupkequote:
Hey mzquote:
gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
fokken, tv kijken, andere computerspelletjes doen...
situatie hier:
kleine op de Wii
ma op de pc
ik op de pc
JF op de laptop
Goooood eveningquote:
Bekende meneerquote:
Je weet welke auto het isquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kan niets zien, staat een of ander mens voor
LLquote:
Fha!quote:
Uiteraard, wij hebben de oude versie gehadquote:
nee ik heb dat hele topic nog nooit bekeken hahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha!Had je m'n sint gedicht gezien?
En wil je even stemmen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |