Film is tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat geloof je niet?
[..]
ik haat die film maar dat nummer is koning
ik hou meer van opera, musicals is niet mijn ding en films van musicals kots ik helemaal opquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Film is tofMaar de musical was veeeel toffer toen ik 11 was
is al geweestquote:
Mijn vriend smste vanmorgen heel blij "jeeej sneeuw" en vijf minuten later kreeg ik "kut..nou moet ik zachtjes rijden straksquote:
Anniequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
annie![]()
Bij ons nog nietquote:
dirk scheringa heeft alles al gestolenquote:
quote:
SNEEUW sinds wanneerquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dirk scheringa heeft alles al gestolen
ja hequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
O god Annie.. die heb ik ook wel honderd keer gezien ja.
Wat een super slechte film vind ik dat eigenlijk
verkocht aan ijslandquote:
Laat de sneeuw nog maar even wegblijven tot ik thuis benquote:
Gemeen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkocht aan ijsland![]()
die zuigen het boven nh af via een tunnelsysteem
dan moet je naar ijsland gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen hoorIk wil sneeuwengeltjes kunnen maken en sneeuwballengevechten en dan warme chocolademelk drinken
Zeker met slagroom en dan voor de open haardquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen hoorIk wil sneeuwengeltjes kunnen maken en sneeuwballengevechten en dan warme chocolademelk drinken
jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nu wil ik hem zien eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
O god Annie.. die heb ik ook wel honderd keer gezien ja.
Wat een super slechte film vind ik dat eigenlijk
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
van mijn mag het volgend jaar wel komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af, nu zeggen ze voor hier woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |