quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
komt door peterquote:
Maar wij waren er maar met z'n 2en toenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
DIe kans zou er zijn als ik je zou kennen
De dooie muis?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
Seks?
De oudste is van streek, die wilde de muis houden
dat wordt ook niet geïmpliceerdquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
Een uurtje later dan gepland maar nu toch weekend![]()
![]()
![]()
En nu lekker naar huis, tot straks![]()
Ik heb er hier wel een staanquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraarie heeft vast wel een tfttje over voor een nachtje marijke
Wellusquote:
Ja, dat is soms inderdaad wel jammer jaquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er hier wel een staan
Die staat niks te doen
neequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WellusJe zegt dat ik seks aanbied voor een tft scherm
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er hier wel een staan
Die staat niks te doen
Ja ik moet die troep niet binnen, niet in mijn tuinquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De dooie muis?En dan, bewaren in een doosje?
![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is soms inderdaad wel jammer ja
Welquote:
Een kleine, maar die is eigk voor mijn Mac bedoelt die ik nog aan moet sluiten samen met dat scherm.quote:
Vloog die er steeds uit danquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat nu gelukkig wel iets beter met de verbinding
Jeujquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat nu gelukkig wel iets beter met de verbinding
Nee, dat snap ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik moet die troep niet binnen, niet in mijn tuin
dus hij mag em lekker in de speeltuin terug leggen
nope ik zeg dat nergens, beter lezenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Wel
En ik bied geen seks voor een tft
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef PeZu het volgende:
mensen die seksen pas op want de ooivaar vindje, die nigger heeft tom tom en brengt je een kindje
Nou ik interpreteer dat dus wel zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope ik zeg dat nergens, beter lezen
hier staan tips inquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Snel, anti-ooievaar-devices ophangen
Grumblequote:
juist welquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ik interpreteer dat dus wel zoDus ik hoef helemaal niets te leren
Ik heb twee dagen niet kunnen posten vanaf mijn werk.quote:
Ik las ik wil geen hoertjequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier staan tips in
http://www.bol.com/nl/p/n(...)DVNLGOO0020087376bnm
Nietesquote:
wel lekker rustigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen niet kunnen posten vanaf mijn werk.
Ik heb nu een andere portable browser en nu gaat het beter.
Af en toe loopt het nog vast, maar dan is het een keer F5 en het werkt weer.
k weet wie het zegtquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
Doen jullie es lief tegen Marijke!
I see. Gelukkig gaat het nu beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet ook werken op je werk, niet fokkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geef der eens een scherm dan, dan doe ik wel aardigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
iets met kriebels en krijgenquote:
Iets met lekker weer en leuke dingenquote:
Ik doe liever lief IN Marijke. Of OP Marijke, zou ook kunnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe liever lief IN Marijke. Of OP Marijke, zou ook kunnen
Flesquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouhouquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zijn de onderliggende gedachtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onder kan ook, of gewoon metquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn de onderliggende gedachten
En op de onze in GC he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:16 schreef pgrferrari het volgende:
Symph wel stemmen op mijn gedicht in v&a he?
die is sowieso doorquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:16 schreef pgrferrari het volgende:
Symph wel stemmen op mijn gedicht in v&a he?
Want dat was de enige?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga dat vanaaf eens allemaal rustig lezen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo ff een muziekje erin knallen dan maar
als jij morgen voor de muziek zorgt dan heb geen klagenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:22 schreef Symphonic het volgende:
Geweldig nummer. Ook leuk met singstar op de PS3 trouwensquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ookquote:
dat staat er niet hé.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:25 schreef MPG het volgende:
Welke knappe dame moet ik neuken om een monitor te krikgen?
Of met Marijkequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
ja maar ze zijn niet blij om dat het verkeerde krijgen niet omdat ze niks willenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)met-kerstcadeau.html
Kijk, dat is pas ECHT lekker voordelig
ik koop een kerstboom voor kerst, en die laat door wokkin uitzoeken, altijd goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon zorgen dat je geen wederhelft hebt, ben je nog voordeliger uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondankbare schepselsquote:22 procent van de vrouwen maakt zich druk over de vraag of ze dit jaar een tegenvallend kerstcadeau zal krijgen.
quote:
hier moejjekijke PeZuquote:
niet altijd en niet allemaalquote:
ooh jaquote:
nee want ik krijg toch nietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier moejjekijke PeZu
Zeg LL, maak jij je ook druk of je een tegenvallend kerstcadeau zult krijgen?
WTF die stond al jaren stilquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:33 schreef Stuart het volgende:
Heey Fles, je krijgt weer concurrentie van PrintScreen zie ik net
Ja, ze kwam net tevoorschijn in MEN in een spelletje. Stond ook verbaasd te kijkenquote:
tnxquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij morgen voor de muziek zorgt dan heb geen klagen
ach ja tussen de overig e78% zit vast wel wat leuks flesquote:
tuddu dum tudumdumquote:
Zo is dat. Nauwkuh?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is hier een grote hormonenbom
quote:
laters flesquote:
welke heb je gehaald?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef Pien85 het volgende:
Mijn nieuwe luchtjes ruiken lekker![]()
en nu moet ik eigenlijk boodschappen gaan doen
ik ook, blancoquote:
Lastige heel vervelende onbeschofte klanten dat is erquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
welke heb je gehaald?
[..]
ik ook, blanco
schreeuw hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lastige heel vervelende onbeschofte klanten dat is er
laat nog opgezocht, ondanks de bombast en onnodige tierelantijntjes een lekker nummer van nederlandse makerijquote:
Dat is lang geledenquote:
davidoff is idd goed, avril ken ik niet en zwitsal heb ik nu ook opquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en ik wilde ook deze:
[ afbeelding ] maar die was op
Zwitsalquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en ik wilde ook deze:
[ afbeelding ] maar die was op
volgens mij was dat ook zo'n typische eendagsvleigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is lang geleden
Volgens mij zijn enige echte hit ooit
Het was er meer dan 1 volgens mij zijn ze allemaal met hun verkeerde been uit bed gestaptquote:
die van Avril is lekker zoetigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
davidoff is idd goed, avril ken ik niet en zwitsal heb ik nu ook op![]()
ja die is vaak op, populair luchtje ofzo
Het volgende nummer is pas echt het toppunt van bombastquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
schreeuw hem
[..]
laat nog opgezocht, ondanks de bombast en onnodige tierelantijntjes een lekker nummer van nederlandse makerij
Ja, maar wel een leuk nummer inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook zo'n typische eendagsvleig
ja prachtig nummerquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar wel een leuk nummer inderdaad
Oeh, lekker... ik wil hapjequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de prijzen zijn er ook af van de chocolade fontein, chocoladefondueset en de chocolade verwarmer
bij de blokker verkopen ze zequote:
Ohja?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij de blokker verkopen ze ze
quote:
Oeh, ik weet wat ik voor kerst wilquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was nog 50 euro kwijt voor alle 3
piepquote:
prettig weekend wokquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:03 schreef Trevland het volgende:
Zo nu lekker thuis![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik net iets gedaan wat ik beter niet had kunnen doen
snel maken dat je weg bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:03 schreef Trevland het volgende:
Zo nu lekker thuis![]()
![]()
![]()
en dat is?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:03 schreef Trevland het volgende:
Zo nu lekker thuis![]()
![]()
![]()
Met m'n ma afgesproken om vanavond nog wat te gaan shoppenquote:
Ben er netquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
snel maken dat je weg bent
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met m'n ma afgesproken om vanavond nog wat te gaan shoppen
[..]
Ben er net
dat is goed stomquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met m'n ma afgesproken om vanavond nog wat te gaan shoppen
[..]
Ben er net
ook lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar pizza bestel
en er is ook niemand die voor je zorgen kanquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef Pien85 het volgende:
Ik geloof dat ik ziek ga wordenhoofdpijn, opgezette klieren, oorpijn... Ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn
Ik ga vanavond ook voor de pizzaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar pizza bestel
Kom jij voor me zorgen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook lekker
[..]
en er is ook niemand die voor je zorgen kan
Samen eten?quote:
Ik weet het, ik hoop dat ze snel wil zijn deze keerquote:
Dat is klotequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef Pien85 het volgende:
Ik geloof dat ik ziek ga wordenhoofdpijn, opgezette klieren, oorpijn... Ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn
Ik kon even niks tikken zo hard moest ik lachenquote:
Ja hequote:
Goed ideequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom jij voor me zorgen?
[..]
Samen eten?
je bent toch de vrouw heh? dan is het opgelost bij dezequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef Aarti het volgende:
ik wil straks mn man overhalen om vanavond al boodschappen te gaan doen ipv morgen. wordt een lastige klus
pandi pandaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kon even niks tikken zo hard moest ik lachenDank je wel mijn dag is weer goed
Zo grappig die Pandi Pandaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent toch de vrouw heh? dan is het opgelost bij deze
[..]
pandi panda
Liefquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het, ik hoop dat ze snel wil zijn deze keer
[..]
Dat is klote
* Trevland geeft pien een knuffel![]()
Kom!quote:
quote:
chantal goya heeft sowieso leuek franse kinderliedjesquote:
Hier een andere versie van het lied. Maar die Pandi is wel energieker dan ik hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
chantal goya heeft sowieso leuek franse kinderliedjes
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat gaat niet zo makkelijk he
geen eetlustquote:
Hoe komt dat?quote:
ik ken alleen Francis Goyaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
chantal goya heeft sowieso leuek franse kinderliedjes
panda powerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hier een andere versie van het lied. Maar die Pandi is wel energieker dan ik hoor.
voel me niet lekker en dan niet misselijk maar gewoon down en moequote:
quote:
sterktequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
voel me niet lekker en dan niet misselijk maar gewoon down en moe
Mag je wel meenemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan de kinderen niet alleen thuis laten
Enjoyquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:21 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens lekker genieten van een warme douche
Gelijk heb je. Het is behoorlijk koudquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb de kachel maar weer opgestookt
bbrbrrr
Oh dus je bent lekker vroeg thuis vandaag. Ik niet ik moet nog tot 18:00.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:21 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens lekker genieten van een warme douche
ik heb al 2 dagen thermo ondergoed aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb de kachel maar weer opgestookt
bbrbrrr
hee, het is vrijdag hoor, VRIJdagquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dus je bent lekker vroeg thuis vandaag. Ik niet ik moet nog tot 18:00.
Ik hoor daar niet bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Miljoenen mensen staan op met koffie, dat moet wel goed zijn.
Ik ook nietquote:
miljoenen mensen zijn verslaafd aan heroinequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat moet wel goed zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
miljoenen mensen zijn verslaafd aan heroine
eerst roken dan pas koffiequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
neuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef Pien85 het volgende:
Dat kan niet want ik moet wacht dat de postbode komt. Ze zijn wel aan het staken maar de haalservice niet en de post wel de deur uit vandaag.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee, het is vrijdag hoor, VRIJdag![]()
naar huis nu
gezondste ontbijt dat er is.quote:
bel hem ,schreeuw hem, zeg dat hij moet komen omdat pezu zegt dat je vrij bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik moet wacht dat de postbode komt. Ze zijn wel aan het staken maar de haalservice niet en de post wel de deur uit vandaag.
hihi kon dat maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
bel hem ,schreeuw hem, zeg dat hij moet komen omdat pezu zegt dat je vrij bent
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
Voor ontbijt heb ik of een gebakken ei of witte bonen (baked beans) op toast
ik doe het raam open, doe een meeuw na, grijp in meeuw in volle vlucht uit de lucht met mijn tanden en kauw deze opquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
het kan wel maar of het werkt is een tweedequote:
Ik ontbijt ook meestal pas om een uur of 9 of 9.30quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef Giertje het volgende:
ik eet nooit voor 10en dan krijg ik niks door mijn keel heen
Daar moet nog black pudding, bacon en baked tomatoes bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan wel maar of het werkt is een tweede
ik ontbijt nooitquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef Giertje het volgende:
ik eet nooit voor 10en dan krijg ik niks door mijn keel heen
op wat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:46 schreef cablegunmaster het volgende:
LL haal eens wat meer batterijen op
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
jongens het is weekend
Ik heb zo'n zin in morgen
ik moet batterijen halen voor jouw mp3 speler?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
huh?
ja nou mijn mp3 speler heeft namelijk meer batterijen nodig![]()
ik las seksquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef Flippiee het volgende:
Want het is koffie, koffie tijddddddd
hey flipsiequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef Flippiee het volgende:
Ikke al helemaalquote:
Was om 3 uur klaar vandaagquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dus je bent lekker vroeg thuis vandaag. Ik niet ik moet nog tot 18:00.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
jongens het is weekend
Ik heb zo'n zin in morgen
flipieequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef Flippiee het volgende:
Hey Flipquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef Flippiee het volgende:
dat is dan knapquote:
red bullquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Flip![]()
Ik heb nu een andere bron van o.a. cafeïne, is dat ook goed?
nee want flipsquote:
Ik heb hier nog wel AAA batarijen(ook gewoon AA)quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand dan batterijen voor mij ?
Niet dat ik ze nodig heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nopequote:, Monster
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel AAA batarijen(ook gewoon AA)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nope, Monster
Daar wachte ik op tot iemand die opmerking maakte
.
Redacted
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel AAA batarijen(ook gewoon AA)hmmz ken et wel maar nog niet zo vaak gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nope, Monster
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
GFquote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Flip![]()
Ik heb nu een andere bron van o.a. cafeïne, is dat ook goed?
Nee hoorquote:
ik wel voor mijn mp3 spelerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook AAA batterijen
maar daar kan ik niks mee
waar het hart vol van is..quote:
monster is ook bokken ranzigquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus
En ik vind monster niet zo heul lekker
nou mijn hart niet hoorquote:
Is ook wel te voorspellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar wachte ik op tot iemand die opmerking maakte
.
Ik vind het lekkerder als Red Bulldie heb ik nooit zo lekker gevondenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz ken et wel maar nog niet zo vaak gehad
Ik alleen voor mijn radiootjequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook AAA batterijen
maar daar kan ik niks mee
Nee, dat vind jijquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
monster is ook bokken ranzig
[..]
nou mijn hart niet hoor
nee joh echt meen je dat nou heequote:
ikke wel heb liters aan red bull en bullit er door gejaagd door de jaren heenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook wel te voorspellen
[..]
Ik vind het lekkerder als Red Bulldie heb ik nooit zo lekker gevonden
[..]
Ik alleen voor mijn radiootje
Deels wel jaquote:
Ik voornamelijk GP en nu dus Monsterquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ikke wel heb liters aan red bull en bullit er door gejaagd door de jaren heen
Hey Fhaquote:
ik wist die single op 3 jarige leeftijd precies te vinden in de singlebakken van mijn paquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
annie![]()
fhaatjequote:
echt hehquote:
pff trevquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deels wel ja
[..]
Ik voornamelijk GP en nu dus Monster
[..]
Hey Fha![]()
Tot laterquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er vandoor.
Tot vanavond en anders tot morgen
Bis Laterquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er vandoor.
Ik heb die film zo vaak gezienquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wist die single op 3 jarige leeftijd precies te vinden in de singlebakken van mijn pa![]()
laters symquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er vandoor.
Same here al is The Sound of Music mijn favorietquote:
jaja dat geloof ik nu niet meer natuurlijk hequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
monster is ook bokken ranzig
[..]
nou mijn hart niet hoor
wat geloof je niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaja dat geloof ik nu niet meer natuurlijk he
ik haat die film maar dat nummer is koningquote:
Film is tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat geloof je niet?
[..]
ik haat die film maar dat nummer is koning
ik hou meer van opera, musicals is niet mijn ding en films van musicals kots ik helemaal opquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Film is tofMaar de musical was veeeel toffer toen ik 11 was
is al geweestquote:
Mijn vriend smste vanmorgen heel blij "jeeej sneeuw" en vijf minuten later kreeg ik "kut..nou moet ik zachtjes rijden straksquote:
Anniequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
annie![]()
Bij ons nog nietquote:
dirk scheringa heeft alles al gestolenquote:
quote:
SNEEUW sinds wanneerquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dirk scheringa heeft alles al gestolen
ja hequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
O god Annie.. die heb ik ook wel honderd keer gezien ja.
Wat een super slechte film vind ik dat eigenlijk
verkocht aan ijslandquote:
Laat de sneeuw nog maar even wegblijven tot ik thuis benquote:
Gemeen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkocht aan ijsland![]()
die zuigen het boven nh af via een tunnelsysteem
dan moet je naar ijsland gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen hoorIk wil sneeuwengeltjes kunnen maken en sneeuwballengevechten en dan warme chocolademelk drinken
Zeker met slagroom en dan voor de open haardquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen hoorIk wil sneeuwengeltjes kunnen maken en sneeuwballengevechten en dan warme chocolademelk drinken
jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nu wil ik hem zien eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
O god Annie.. die heb ik ook wel honderd keer gezien ja.
Wat een super slechte film vind ik dat eigenlijk
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
van mijn mag het volgend jaar wel komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af, nu zeggen ze voor hier woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |