Ik hoor daar niet bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Miljoenen mensen staan op met koffie, dat moet wel goed zijn.
Ik ook nietquote:
miljoenen mensen zijn verslaafd aan heroinequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat moet wel goed zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
miljoenen mensen zijn verslaafd aan heroine
eerst roken dan pas koffiequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
neuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef Pien85 het volgende:
Ik geloof dat ik ziek ga wordenhoofdpijn, opgezette klieren, oorpijn... Ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn
Dat kan niet want ik moet wacht dat de postbode komt. Ze zijn wel aan het staken maar de haalservice niet en de post wel de deur uit vandaag.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee, het is vrijdag hoor, VRIJdag![]()
naar huis nu
gezondste ontbijt dat er is.quote:
bel hem ,schreeuw hem, zeg dat hij moet komen omdat pezu zegt dat je vrij bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik moet wacht dat de postbode komt. Ze zijn wel aan het staken maar de haalservice niet en de post wel de deur uit vandaag.
hihi kon dat maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
bel hem ,schreeuw hem, zeg dat hij moet komen omdat pezu zegt dat je vrij bent
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
Voor ontbijt heb ik of een gebakken ei of witte bonen (baked beans) op toast
ik doe het raam open, doe een meeuw na, grijp in meeuw in volle vlucht uit de lucht met mijn tanden en kauw deze opquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
het kan wel maar of het werkt is een tweedequote:
Ik ontbijt ook meestal pas om een uur of 9 of 9.30quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef Giertje het volgende:
ik eet nooit voor 10en dan krijg ik niks door mijn keel heen
Daar moet nog black pudding, bacon en baked tomatoes bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan wel maar of het werkt is een tweede
ik ontbijt nooitquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef Giertje het volgende:
ik eet nooit voor 10en dan krijg ik niks door mijn keel heen
op wat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:46 schreef cablegunmaster het volgende:
LL haal eens wat meer batterijen op
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
jongens het is weekend
Ik heb zo'n zin in morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |