welke heb je gehaald?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef Pien85 het volgende:
Mijn nieuwe luchtjes ruiken lekker![]()
en nu moet ik eigenlijk boodschappen gaan doen
ik ook, blancoquote:
Lastige heel vervelende onbeschofte klanten dat is erquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
welke heb je gehaald?
[..]
ik ook, blanco
schreeuw hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lastige heel vervelende onbeschofte klanten dat is er
laat nog opgezocht, ondanks de bombast en onnodige tierelantijntjes een lekker nummer van nederlandse makerijquote:
Dat is lang geledenquote:
davidoff is idd goed, avril ken ik niet en zwitsal heb ik nu ook opquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en ik wilde ook deze:
[ afbeelding ] maar die was op
Zwitsalquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en ik wilde ook deze:
[ afbeelding ] maar die was op
volgens mij was dat ook zo'n typische eendagsvleigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is lang geleden
Volgens mij zijn enige echte hit ooit
Het was er meer dan 1 volgens mij zijn ze allemaal met hun verkeerde been uit bed gestaptquote:
die van Avril is lekker zoetigquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
davidoff is idd goed, avril ken ik niet en zwitsal heb ik nu ook op![]()
ja die is vaak op, populair luchtje ofzo
Het volgende nummer is pas echt het toppunt van bombastquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
schreeuw hem
[..]
laat nog opgezocht, ondanks de bombast en onnodige tierelantijntjes een lekker nummer van nederlandse makerij
Ja, maar wel een leuk nummer inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook zo'n typische eendagsvleig
ja prachtig nummerquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar wel een leuk nummer inderdaad
Oeh, lekker... ik wil hapjequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de prijzen zijn er ook af van de chocolade fontein, chocoladefondueset en de chocolade verwarmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |