Is ook wel te voorspellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar wachte ik op tot iemand die opmerking maakte
.
Ik vind het lekkerder als Red Bulldie heb ik nooit zo lekker gevondenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz ken et wel maar nog niet zo vaak gehad
Ik alleen voor mijn radiootjequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook AAA batterijen
maar daar kan ik niks mee
Nee, dat vind jijquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
monster is ook bokken ranzig
[..]
nou mijn hart niet hoor
nee joh echt meen je dat nou heequote:
ikke wel heb liters aan red bull en bullit er door gejaagd door de jaren heenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook wel te voorspellen
[..]
Ik vind het lekkerder als Red Bulldie heb ik nooit zo lekker gevonden
[..]
Ik alleen voor mijn radiootje
Deels wel jaquote:
Ik voornamelijk GP en nu dus Monsterquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ikke wel heb liters aan red bull en bullit er door gejaagd door de jaren heen
Hey Fhaquote:
ik wist die single op 3 jarige leeftijd precies te vinden in de singlebakken van mijn paquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
annie![]()
fhaatjequote:
echt hehquote:
pff trevquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deels wel ja
[..]
Ik voornamelijk GP en nu dus Monster
[..]
Hey Fha![]()
Tot laterquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er vandoor.
Tot vanavond en anders tot morgen
Bis Laterquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er vandoor.
Ik heb die film zo vaak gezienquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wist die single op 3 jarige leeftijd precies te vinden in de singlebakken van mijn pa![]()
laters symquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er vandoor.
Same here al is The Sound of Music mijn favorietquote:
jaja dat geloof ik nu niet meer natuurlijk hequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
monster is ook bokken ranzig
[..]
nou mijn hart niet hoor
wat geloof je niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaja dat geloof ik nu niet meer natuurlijk he
ik haat die film maar dat nummer is koningquote:
Film is tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat geloof je niet?
[..]
ik haat die film maar dat nummer is koning
ik hou meer van opera, musicals is niet mijn ding en films van musicals kots ik helemaal opquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Film is tofMaar de musical was veeeel toffer toen ik 11 was
is al geweestquote:
Mijn vriend smste vanmorgen heel blij "jeeej sneeuw" en vijf minuten later kreeg ik "kut..nou moet ik zachtjes rijden straksquote:
Anniequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
annie![]()
Bij ons nog nietquote:
dirk scheringa heeft alles al gestolenquote:
quote:
SNEEUW sinds wanneerquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dirk scheringa heeft alles al gestolen
ja hequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
O god Annie.. die heb ik ook wel honderd keer gezien ja.
Wat een super slechte film vind ik dat eigenlijk
verkocht aan ijslandquote:
Laat de sneeuw nog maar even wegblijven tot ik thuis benquote:
Gemeen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkocht aan ijsland![]()
die zuigen het boven nh af via een tunnelsysteem
dan moet je naar ijsland gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen hoorIk wil sneeuwengeltjes kunnen maken en sneeuwballengevechten en dan warme chocolademelk drinken
Zeker met slagroom en dan voor de open haardquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen hoorIk wil sneeuwengeltjes kunnen maken en sneeuwballengevechten en dan warme chocolademelk drinken
jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nu wil ik hem zien eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
O god Annie.. die heb ik ook wel honderd keer gezien ja.
Wat een super slechte film vind ik dat eigenlijk
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
van mijn mag het volgend jaar wel komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af, nu zeggen ze voor hier woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |