Neequote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeIk heb al plannen. (plus dat ik gewoon de hele dag moet werken en daarna ben ik gewoon niet te genieten haha)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
En ik had nog wel een theaterstuk herschreven om met zijn allen na te spelen... jij had de hoofdrol in 'Zeg eens Fha'!.
Oh nou gelukkig maar dan, want als ik ergens een hekel aan heb..quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
.
En ik had nog wel een theaterstuk herschreven om met zijn allen na te spelen... jij had de hoofdrol in 'Zeg eens Fha'!.
Ha lekker nat geil soepstengeltje van mequote:
Oiquote:
Man met smaakquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mevrouw die ook van Italiaanse auto's houdt![]()
Drankorgeltje van mequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha lekker nat geil soepstengeltje van me
Fles, NEEquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha lekker nat geil soepstengeltje van me
quote:
Wat nasi wat nog over was, ma was druk met taarten bakken voor mijn zusje(die morgen jarig is en zondag verjaardag viert omdat ze morgen zelf niet kan) dus restjes dagquote:
De boerenkool hier was ook lekkerquote:
Ja, lach maar... 'Creatief met Kuuk' ging ook al niet, want Kuukske komt niet. Toen dacht ik aan 'Muckie Poppins', maar ja, Muck is er niet bij... en om er MPG Poppins van te maken... wie helpt er om MPG in een jurk te hijsen? Dus nee, dat wordt hem ook niet. Gisteren krijg ik hoop op 'The Lion Pien', maar Pien steekt daar een stokje voor, dus had 'Mama Giertja' nog gekund, maar neequote:
Daar zijn ze laat meequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De boerenkool hier was ook lekker
Bloemkolen op het veld hier worden binnenkort wrs geoogst, vanavond nog maar een paar stuks regelen tijdens het wandelen
Die dingen zijn duur
Nasiquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat nasi wat nog over was, ma was druk met taarten bakken voor mijn zusje(die morgen jarig is en zondag verjaardag viert omdat ze morgen zelf niet kan) dus restjes dag
Sja, wat doe je als je stroper bent en je vindt dode Bambi'tjes toch wel erg zieligquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De boerenkool hier was ook lekker
Bloemkolen op het veld hier worden binnenkort wrs geoogst, vanavond nog maar een paar stuks regelen tijdens het wandelen
Die dingen zijn duur
Marijke weet dat ik niet eng ben dus kan jij beter naar Marijke toe vluchtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
Als jullie allemaal heel eng zijn/doen dan komt Marijke naar mij toe vluchten![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, lach maar... 'Creatief met Kuuk' ging ook al niet, want Kuukske komt niet. Toen dacht ik aan 'Muckie Poppins', maar ja, Muck is er niet bij... en om er MPG Poppins van te maken... wie helpt er om MPG in een jurk te hijsen? Dus nee, dat wordt hem ook niet. Gisteren krijg ik hoop op 'The Lion Pien', maar Pien steekt daar een stokje voor, dus had 'Mama Giertja' nog gekund, maar nee.
Nou ja, dan maar 'The Pheno of the opera' opvoeren.
Komen er nog wel vrouwen? IK zie alleen maar vrouwen afhakenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, lach maar... 'Creatief met Kuuk' ging ook al niet, want Kuukske komt niet. Toen dacht ik aan 'Muckie Poppins', maar ja, Muck is er niet bij... en om er MPG Poppins van te maken... wie helpt er om MPG in een jurk te hijsen? Dus nee, dat wordt hem ook niet. Gisteren krijg ik hoop op 'The Lion Pien', maar Pien steekt daar een stokje voor, dus had 'Mama Giertja' nog gekund, maar nee.
Nou ja, dan maar 'The Pheno of the opera' opvoeren.
Jij bent niet de enige die komt toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
Marijke weet dat ik niet eng ben dus kan jij beter naar Marijke toe vluchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |