je hebt een lieve naam dus ben je dat vast ook, daarom stem ik op jouquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, waarom wil ik hoofdpiet wil woren:
Zodat ik er niet gelijk uitlig, ik heb de laatste 2 rondes pech gehad, waarbij de laatste keer gelynched door mijn dorpsgenoten, trauma's jonguh!Verder zoek ik altijd actief naar hints en ben bereid te kritisch te kijken naar de hints die andere mensen vinden. Ik stem niet klakkeloos op wat de meerderheid vindt, maar op naar wie de hints wijzen. En ik ben geen corrupte piet.
Zoiets.
normale piet = dorpquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
Dit spel zal niet leuk zijn om te volgen, ik weet alleen wat de complotpiet is, de rest geen zin om te onthouden.
In mijn hoofd is het ook gewoon dorp en maffia en de andere rollen. Ik kijk tegen die tijd wel even in de OP hoe ze nu genoemd worden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
Dit spel zal niet leuk zijn om te volgen, ik weet alleen wat de complotpiet is, de rest geen zin om te onthouden.
Nah. Wat aardig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef Klierkoorts het volgende:
[..]
je hebt een lieve naam dus ben je dat vast ook, daarom stem ik op jou
Tha_Erik (2) iBenny, lies
Liesje (2) Tha_Erik, Zero, Klierkoorts
PatriQue89 (0)
Zo is het goed toch??
Misschien als je heel snel bent?quote:Op zondag 28 november 2010 00:07 schreef snickerdoodle het volgende:
Een PM! Ik was het helemaal vergeten
Ik mag nu geen fotoboek meer aanmaken toch? Ik wou dit eigenlijk nog wel doen.
als de BM stembus dus is gesloten mag de maffia hun moord insturen.quote:
wanneer sluit die?quote:Op zondag 28 november 2010 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als de BM stembus dus is gesloten mag de maffia hun moord insturen.
en daar waar maffia staat moet je dat veranderen door pietige dingen
Ehm, omdat ik in het verleden maffia ben geweest is nu de kans groter dat ik het weer ben? Right. Nou goed, dan stem je lekker niet op mequote:Op zondag 28 november 2010 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
(en omdat het goed is te leren van ervaringen uit het verleden en Tha_Erik waarschijnlijk gewoon hatske maffia complotpiet is)
Neej, omdat je zei dat je alleen voor hoofdpiet zou gaan als je "onschuldig" bent, ligt dit er te dik bovenop... alsof we nu allemaal gaan geloven dat je nu onschuldig bent...quote:Op zondag 28 november 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, omdat ik in het verleden maffia ben geweest is nu de kans groter dat ik het weer ben? Right. Nou goed, dan stem je lekker niet op me.
Suit yourself. Ik vind het ook prima als Liesje BM wordt.quote:Op zondag 28 november 2010 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej, omdat je zei dat je alleen voor hoofdpiet zou gaan als je "onschuldig" bent, ligt dit er te dik bovenop... alsof we nu allemaal gaan geloven dat je nu onschuldig bent...
Ik ben verwardquote:Op zondag 28 november 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Suit yourself. Ik vind het ook prima als Liesje BM wordt.
"Oh nee, nu geef je toe dat Liesje HP mag worden, dus nu zijn jullie allebei corrupt!".
Misschien is deze schermutseling tussen ons ook wel spel, en ben jij óók corrupt.
quote:Op zondag 28 november 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Suit yourself. Ik vind het ook prima als Liesje BM wordt.
"Oh nee, nu geef je toe dat Liesje HP mag worden, dus nu zijn jullie allebei corrupt!".
Misschien is deze schermutseling tussen ons ook wel spel, en ben jij óók corrupt.
Dat is maar de vraag.quote:Op zondag 28 november 2010 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben even in de war...
We hebben een hoofdpiet en waakpieten, dit zijn de burgemeester en zijn bodyguards...
Maar we hebben ook een Sinterklaas en zijn trouwe pieten. Zijn er 2 "maffia" groepen?
Ik dacht eerst dat Sinterklaas een Hoofdpiet was met 2 BG pieten (geen zin om in de OP te kijken) maar dat de extra stem dan een stra lynch was. Maar toen bedacht ik mij dat de BM een verkiesbare rol was.quote:Op zondag 28 november 2010 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben even in de war...
We hebben een hoofdpiet en waakpieten, dit zijn de burgemeester en zijn bodyguards...
Maar we hebben ook een Sinterklaas en zijn trouwe pieten. Zijn er 2 "maffia" groepen?
het is gewoon lichtelijk verwarrendquote:Op zondag 28 november 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Sinterklaas een Hoofdpiet was met 2 BG pieten (geen zin om in de OP te kijken) maar dat de extra stem dan een stra lynch was. Maar toen bedacht ik mij dat de BM een verkiesbare rol was.
Beloftes zijn er om niet na te komen,quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
rave komt zijn beloftes niet naha, rave komt zijn beloftes niet naha
De Hoofdpiet is de democratisch verkozen 'burgermeester'.quote:Op zondag 28 november 2010 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben even in de war...
Hou eens op met verdenking rondstrooien alsof het strooigoed isquote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef Ladidadida het volgende:
Nee Erik, dat wist je ook wel hè. Want je bent maffiapiet hè.
Op de pakjesboot heerst een regime a la Franco.quote:Op zondag 28 november 2010 11:49 schreef Ladidadida het volgende:
Dan vraag ik op mijn beurt, met 2 grote memmen,
is het weer verplicht om te stemmen?
Zocht eigenlijk een manier om iemand een DM te sturen zonder dat je een post van diegene moet gaan zoeken maar dan moet je user id hebben enzo.quote:
als je van een ieder het profiellinkje/historylinkje neemt, dan heb je ook hun userIDquote:Op zondag 28 november 2010 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zocht eigenlijk een manier om iemand een DM te sturen zonder dat je een post van diegene moet gaan zoeken maar dan moet je user id hebben enzo.
Ik ben geen complotpiet.quote:Op zondag 28 november 2010 13:37 schreef StijnDa het volgende:
Ik stem voor Liesje,
Mocht je toch een complotpiet zijn, dan rijg ik je aan een spiesje.
##Liesje
Hoofdpietverkiezing
Tha_Erik (3) iBenny, lies, PatriQue89
Liesje (5) Tha_Erik, Zero, Klierkoorts, Bartjebart, Stijn
PatriQue89 (1) PS
Bartjebart (1) Sheep
En op wie ga je stemmen?quote:Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga gewoon mezelf verkiesbaar stellen
Tha_Erik (3) iBenny, lies, PatriQue89quote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En op wie ga je stemmen?![]()
Was jij niet de vorige 3 x maffia ofzo?![]()
Dan heb ik nu al mn doel bereikt..quote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nu al leuk trouwens als je die OP leest
zullen we nu dan maar stoppen met dit spelquote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan heb ik nu al mn doel bereikt..
Oke.quote:Op zondag 28 november 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zullen we nu dan maar stoppen met dit spel
En mocht ze geen complotpiet zijn, mag ze dan aan jouw spiesje?quote:Op zondag 28 november 2010 13:37 schreef StijnDa het volgende:
Ik stem voor Liesje,
Mocht je toch een complotpiet zijn, dan rijg ik je aan een spiesje.
Dankjequote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
Tha_Erik (3) iBenny, lies, PatriQue89
Liesje (6) Tha_Erik, Zero, Klierkoorts, Bartjebart, Stijn, TheVulture
PatriQue89 (1) PS
Bartjebart (1) Sheep
TheVulture (3) Ladidadida, charmed_angel, Trevland.
Hey ik stem maar gewoon wat, ben het hele weekend weg geweest dusquote:Op zondag 28 november 2010 16:23 schreef Ladidadida het volgende:Ik stem op TV omdat verder niemand dat deed, dus het is niet de bedoeling dat ineens iedereen op TV gaat
Ik wil op de niet-winnende Sinteropperpiet stemmen, zodat ik later niet van complotpietterij beticht word
En in de eerste avond ga ik dood. Waarom doe ik eigenlijk meequote:Op zondag 28 november 2010 17:01 schreef Rave_NL het volgende:
Ladi, jij hebt altijd de schijn tegen, ongeacht wat je stemt..
Omdat je mij ziet en dan neuriet:quote:Op zondag 28 november 2010 17:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En in de eerste avond ga ik dood. Waarom doe ik eigenlijk mee
Ik ben te vertrouwenquote:Op zondag 28 november 2010 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
Ik stem op TV omdat verder niemand dat deed, dus het is niet de bedoeling dat ineens iedereen op TV gaat
Ik wil op de niet-winnende Sinteropperpiet stemmen, zodat ik later niet van complotpietterij beticht word
TV. Te Vertrouwen.quote:
quote:
Ah ja, nou, niet dat ik nu zo ontzettend voor Liesje wil pleiten, maar de reden waarom zij niet lang naar hints bleef zoeken was omdat ze vrij snel dood wasquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Nou vorige spel was hij 1 van de weinige die naar hints bleef zoekeneen bm die actief bezig is met het spel moeten we hebben. Dat is reden waarom ik op TV heb gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |