Ik ben geen complotpiet.quote:Op zondag 28 november 2010 13:37 schreef StijnDa het volgende:
Ik stem voor Liesje,
Mocht je toch een complotpiet zijn, dan rijg ik je aan een spiesje.
##Liesje
Hoofdpietverkiezing
Tha_Erik (3) iBenny, lies, PatriQue89
Liesje (5) Tha_Erik, Zero, Klierkoorts, Bartjebart, Stijn
PatriQue89 (1) PS
Bartjebart (1) Sheep
En op wie ga je stemmen?quote:Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga gewoon mezelf verkiesbaar stellen
Tha_Erik (3) iBenny, lies, PatriQue89quote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En op wie ga je stemmen?![]()
Was jij niet de vorige 3 x maffia ofzo?![]()
Dan heb ik nu al mn doel bereikt..quote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nu al leuk trouwens als je die OP leest
zullen we nu dan maar stoppen met dit spelquote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan heb ik nu al mn doel bereikt..
Oke.quote:Op zondag 28 november 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zullen we nu dan maar stoppen met dit spel
En mocht ze geen complotpiet zijn, mag ze dan aan jouw spiesje?quote:Op zondag 28 november 2010 13:37 schreef StijnDa het volgende:
Ik stem voor Liesje,
Mocht je toch een complotpiet zijn, dan rijg ik je aan een spiesje.
Dankjequote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
Tha_Erik (3) iBenny, lies, PatriQue89
Liesje (6) Tha_Erik, Zero, Klierkoorts, Bartjebart, Stijn, TheVulture
PatriQue89 (1) PS
Bartjebart (1) Sheep
TheVulture (3) Ladidadida, charmed_angel, Trevland.
Hey ik stem maar gewoon wat, ben het hele weekend weg geweest dusquote:Op zondag 28 november 2010 16:23 schreef Ladidadida het volgende:Ik stem op TV omdat verder niemand dat deed, dus het is niet de bedoeling dat ineens iedereen op TV gaat
Ik wil op de niet-winnende Sinteropperpiet stemmen, zodat ik later niet van complotpietterij beticht word
En in de eerste avond ga ik dood. Waarom doe ik eigenlijk meequote:Op zondag 28 november 2010 17:01 schreef Rave_NL het volgende:
Ladi, jij hebt altijd de schijn tegen, ongeacht wat je stemt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |