Dat is maar de vraag.quote:Op zondag 28 november 2010 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben even in de war...
We hebben een hoofdpiet en waakpieten, dit zijn de burgemeester en zijn bodyguards...
Maar we hebben ook een Sinterklaas en zijn trouwe pieten. Zijn er 2 "maffia" groepen?
Ik dacht eerst dat Sinterklaas een Hoofdpiet was met 2 BG pieten (geen zin om in de OP te kijken) maar dat de extra stem dan een stra lynch was. Maar toen bedacht ik mij dat de BM een verkiesbare rol was.quote:Op zondag 28 november 2010 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben even in de war...
We hebben een hoofdpiet en waakpieten, dit zijn de burgemeester en zijn bodyguards...
Maar we hebben ook een Sinterklaas en zijn trouwe pieten. Zijn er 2 "maffia" groepen?
het is gewoon lichtelijk verwarrendquote:Op zondag 28 november 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Sinterklaas een Hoofdpiet was met 2 BG pieten (geen zin om in de OP te kijken) maar dat de extra stem dan een stra lynch was. Maar toen bedacht ik mij dat de BM een verkiesbare rol was.
Beloftes zijn er om niet na te komen,quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
rave komt zijn beloftes niet naha, rave komt zijn beloftes niet naha
De Hoofdpiet is de democratisch verkozen 'burgermeester'.quote:Op zondag 28 november 2010 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben even in de war...
Hou eens op met verdenking rondstrooien alsof het strooigoed isquote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef Ladidadida het volgende:
Nee Erik, dat wist je ook wel hè. Want je bent maffiapiet hè.
Op de pakjesboot heerst een regime a la Franco.quote:Op zondag 28 november 2010 11:49 schreef Ladidadida het volgende:
Dan vraag ik op mijn beurt, met 2 grote memmen,
is het weer verplicht om te stemmen?
Zocht eigenlijk een manier om iemand een DM te sturen zonder dat je een post van diegene moet gaan zoeken maar dan moet je user id hebben enzo.quote:
als je van een ieder het profiellinkje/historylinkje neemt, dan heb je ook hun userIDquote:Op zondag 28 november 2010 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zocht eigenlijk een manier om iemand een DM te sturen zonder dat je een post van diegene moet gaan zoeken maar dan moet je user id hebben enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |