Ja, volkomen onverwachts. Komt echt waanzinnig goed uit natuurlijk met mijn schulden bij de ibg.quote:
Jouw moeder wist niet dat jij haar dochter was?? Wel ontzettend cool die gift elk jaar!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, volkomen onverwachts. Komt echt waanzinnig goed uit natuurlijk met mijn schulden bij de ibg.En de aankomende bruiloft. En geen erfenis, m'n moeder leeft gewoon nog.
Ze hebben haar dossier eens goed bekeken, kwamen erachter dat ze een dochter heeft en hebben toen mij gebeld.
Dat klinkt als een spannend en apart verhaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:41 schreef Soempie het volgende:
Ze hebben haar dossier eens goed bekeken, kwamen erachter dat ze een dochter heeft en hebben toen mij gebeld.
Lekker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt als een spannend en apart verhaal.
Iemand anders ook popcorn?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt als een spannend en apart verhaal.
Iemand anders ook popcornchips?
Nee, vandag eet je maar eens wat de pot schaft.quote:
Jawel, maar die gaat niet over haar eigen geld. Ze is opgenomen in een verpleeghuis en dementerend & heeft schizofrenie. Dat is al zo sinds ik 11 ben en er heeft dus nooit iemand aan zo'n gift gedacht. Ik geloof dat m'n moeder in die tijd ook lang niet zoveel geld had.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jouw moeder wist niet dat jij haar dochter was?? Wel ontzettend cool die gift elk jaar!!![]()
Lust je ook al geen popcorn!?quote:
Ow, jakkes, dat wist ik niet en ik zet de popcorn dan ook maar snel weer weg...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel, maar die gaat niet over haar eigen geld. Ze is opgenomen in een verpleeghuis en dementerend & heeft schizofrenie. Dat is al zo sinds ik 11 ben en er heeft dus nooit iemand aan zo'n gift gedacht. Ik geloof dat m'n moeder in die tijd ook lang niet zoveel geld had.
Maargoed, dat is allemaal te veel detail.
Dat hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, jakkes, dat wist ik niet en ik zet de popcorn dan ook maar snel weer weg...
Ok. Ik haal mijn borrel weer tevoorschijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Soempie het volgende:
Jongens, even, 't is niet erg verder. Ik ken m'n moeder al jaren niet anders en heb er ook verder geen probleem mee oid.
OK, maar als je dat als buitenstaander hoort, dan schrik je toch wel even.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Soempie het volgende:
Jongens, even, 't is niet erg verder. Ik ken m'n moeder al jaren niet anders en heb er ook verder geen probleem mee oid.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor enorm veel dank, ik denk dat ik namens iedereen spreek in dit geval![]()
Ja snap ik, maar voor mij is het gewoon 'normaal' geworden. Ik kan het niet anders uitleggen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar als je dat als buitenstaander hoort, dan schrik je toch wel even.
Ik wel tenminste...
Ik ook...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar als je dat als buitenstaander hoort, dan schrik je toch wel even.
Ik wel tenminste...
Jij ook een borrel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar voor mij is het gewoon 'normaal' geworden. Ik kan het niet anders uitleggen..
Cobra, doe dat inderdaad!
Sorry, niet gedaan. Peace heeft ze uiteindelijk besteld omdat hij er ook 2 voor zn collega's moest hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vandag eet je maar eens wat de pot schaft.
En je hebt natuurlijk voor mij ook een kaartje Lowlands geregeld?
Nope.quote:
Nah, ik ga naar bed. Wat doe jij eigenlijk op!?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, niet gedaan. Peace heeft ze uiteindelijk besteld omdat hij er ook 2 voor zn collega's moest hebben.
Even relaxen na het werk. Borreltje, MASH, kaasje. En straks snurken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, ik ga naar bed. Wat doe jij eigenlijk op!?
Als het goed is, is Twan dan bij zn vader. En we hebben evt. oppas voor Lennon voor het hele weekendquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef Soempie het volgende:
Oeh, Diaan, je gaat volgend jaar dus wel weer naar LL! Gaat Twan ook mee?
Highland Park ok?quote:
Ja ja, leuk dat geouwehoer over LL. Komen jullie nog nasr de meet of niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als het goed is, is Twan dan bij zn vader. En we hebben evt. oppas voor Lennon voor het hele weekend![]()
Maar alles is nog afhankelijk, incl. vakantie, van mn ex. Doet een beetje moeilijk over de vakantie. Wij willen de eerste 3 weken en hij weet het allemaal nog niet of het kan en of hij op vakantie gaat. Heb hem even duidelijk gemaakt dat als het niet kan, wij niet op vakantie met Twan kunnen. Peace is gebonden aan de bouwvak...
Lastig is dat, als daar rekening mee moet houden. Maar, jij gaat dus naar LLquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als het goed is, is Twan dan bij zn vader. En we hebben evt. oppas voor Lennon voor het hele weekend![]()
Maar alles is nog afhankelijk, incl. vakantie, van mn ex. Doet een beetje moeilijk over de vakantie. Wij willen de eerste 3 weken en hij weet het allemaal nog niet of het kan en of hij op vakantie gaat. Heb hem even duidelijk gemaakt dat als het niet kan, wij niet op vakantie met Twan kunnen. Peace is gebonden aan de bouwvak...
Tuurlijk. Maar ik was er ook van uit gegaan dat je het kaartje zelf ging bestellen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, maar wel pushen dat je eens mee moet gaan...
Oeps, nog vergeten te bespreken met Peace. Het is wel in een weekend dat Twan niet bij ons is..quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ja, leuk dat geouwehoer over LL. Komen jullie nog nasr de meet of niet?
Ah, ik ga nu snurken. Anders heeft het ook geen zin meer. Om kwart over 6 komt Sven thuis en dan gaan we direct door naar een verjaardagsetentje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even relaxen na het werk. Borreltje, MASH, kaasje. En straks snurken.
Weltrusten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, ik ga nu snurken. Anders heeft het ook geen zin meer. Om kwart over 6 komt Sven thuis en dan gaan we direct door naar een verjaardagsetentje.![]()
Tot later
Ik ga voor 80% zeker naar Lowlands denk ik... wijzigingen voorbehouden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lastig is dat, als daar rekening mee moet houden. Maar, jij gaat dus naar LLen met die vakantie komt het vast ook wel goed. Ruim van te voren aangegeven, dus hij kan er dan vast wel wat op verzinnen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps, nog vergeten te bespreken met Peace. Het is wel in een weekend dat Twan niet bij ons is..
Ik hoorde het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
Lowlands uitverkocht![]()
was net op de radio.
quote:
True.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
Wat een geweldige marketing van LL.
quote:
Okay. Dan laat ik hem gaan... ik had hem nog even voor jou vastgehouden...quote:
Gewoon zwart sminken. MM wil graag een babypiet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
we moeten nog oppas hebben voor Lennon...
Hopla:quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Dan laat ik hem gaan... ik had hem nog even voor jou vastgehouden...
Da's te laat in januari...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon zwart sminken. MM wil graag een babypiet.
Ik vind de cc-kosten wel belachelijk eigenlijk. Wij moesten voor 6 kaartjes ¤ 35,= betalen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopla:
Uw ticket(s)
LOWLANDS FESTIVAL 2011
EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD
Biddinghuizen
19-08-2011 13:00
bekijk de details
Tickets 2
Rang STAANPLAATS
Prijssoort(en) Normaal × 2
Niveau / Vak STAANPLAATS-
prijscategorie Festival Ticket
Prijssoort(en) Normaal
Prijs 155.00 EUR × 2
Servicekosten 10.00 EUR × 2
Subtotaal 330.00 EUR
Bezorging (Standaard post) 2.75 EUR
Kosten betalingsverkeer (Master Card) 11.65 EUR
Totaal 344.40 EUR
Vroeg genoeg voor de volgende aankomst.quote:
Maar wel 3 dagen!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Wat!? 344 euro voor twee staanplaatsen!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vroeg genoeg voor de volgende aankomst.
Ben jij dan de Bode?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Pff heb geen zin meer... maar zit alleen dus moet wel blijven. Echt aan mn werk toekomen, lukt ook niet... er zijn vanmiddag sollicitatiegesprekken en ik moet de sollicitant ophalen en naar de commissie brengen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, Peace en Diaan komen dus ook de 29e januari...
Dan heb je wel een brede functie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In het geval van sollicitanten wel.
Ik bedoelde in dit geval dus op Lowlands.. boef!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, Peace en Diaan komen dus ook de 29e januari...
Het is sowieso een zeer veelzijdige functie.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Begrijp ik goed dat MM naar LL gaat?
HT en Ofyles gaan ook. En Nem en MaJo kennende, zij ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar wel 3 dagen!!
Leuk MMmeeten!!
Gaat Ofyles? MaJo hoef je niet op te rekenen vrees ik maar wellicht dat die later nog een kaartje kan krijgen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
HT en Ofyles gaan ook. En Nem en MaJo kennende, zij ook.
Tenzij ik een bericht van hem verkeerd begrijp. En die kans is natuurlijk wel groot.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat Ofyles? MaJo hoef je niet op te rekenen vrees ik maar wellicht dat die later nog een kaartje kan krijgen.
Ow dat is irritant. Kon je niet gelijk 3 bestellen dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Hoeren Lowlands
Ik heb 2 kaarten maar een 3e kon ik niet meer krijgen
Nee. 1 was CJP en daarna lukte 2 sowieso niet en opeens 1 wel. Het is voor vrienden die nu op vakantie zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is irritant. Kon je niet gelijk 3 bestellen dan?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Begrijp ik goed dat MM naar LL gaat?
Nem! Melden!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik heb nog een kaart over...
Serieus?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik heb nog een kaart over...
Kut. Jammer voor haar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Bevestigd: MaJo heeft geen kaartje
ow okay...quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. 1 was CJP en daarna lukte 2 sowieso niet en opeens 1 wel. Het is voor vrienden die nu op vakantie zijn.
Eumm, MM, Diaan, Peace, HT. En de nodige zwarthandelaren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
.... maar hoeveel mensen zitten er dan op hun werk nu kaartjes te kopen?
heel veel denk ik. Ik en Peace in ieder geval. Wij hebben ook gekocht voor vrienden en voor collega's.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Vorig jaar was de leeftijd ietsjes omhoog maar ik vraag me heel hard af wat voor publiek die kaarten nu gekocht heeft. Juist nog wat ouder? Er wordt gezegd dat studenten het geld niet opeens hebben(en dat is erg logisch) maar hoeveel mensen zitten er dan op hun werk nu kaartjes te kopen?
Ja ik vrees dus dat er veel zwarthandelaren tussen zitten. En dat ondanks het feit dat ze een captcha ingebouwd hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eumm, MM, Diaan, Peace, HT. En de nodige zwarthandelaren.
captcha waren dat die irritante letters? Waarom zouden daarom minder zwarthandelaren kopen??quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik vrees dus dat er veel zwarthandelaren tussen zitten. En dat ondanks het feit dat ze een captcha ingebouwd hebben.
Omdat zwarthandelaren voorheen gewoon een servertje neer konden zetten die de hele tijd kaarten gingen bestellen. Maar dat is iets lastiger met die captcha's omdat die ingevoerd moeten worden door een mens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
captcha waren dat die irritante letters? Waarom zouden daarom minder zwarthandelaren kopen??
Ow okay. Ik snap het. De Jdownloader leest en voert die letters ook in.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat zwarthandelaren voorheen gewoon een servertje neer konden zetten die de hele tijd kaarten gingen bestellen. Maar dat is iets lastiger met die captcha's omdat die ingevoerd moeten worden door een mens.
Nu zijn er ook weer zat stukjes software die door middel van OCR die letters alsnog uit kunnen lezen en weer invoeren maarja...
Maar ja. Mensen als MaJo betalen dus alsnog de hoofdprijs voor hun kaarten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat zwarthandelaren voorheen gewoon een servertje neer konden zetten die de hele tijd kaarten gingen bestellen. Maar dat is iets lastiger met die captcha's omdat die ingevoerd moeten worden door een mens.
Nu zijn er ook weer zat stukjes software die door middel van OCR die letters alsnog uit kunnen lezen en weer invoeren maarja...
Ik denk niet dat ze dat gaat doen. Maar wellicht vindt ze kort voor LL nog een kaartjequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ja. Mensen als MaJo betalen dus alsnog de hoofdprijs voor hun kaarten.
Dat moet ze ook echt niet gaan doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat gaat doen. Maar wellicht vindt ze kort voor LL nog een kaartje
Ja, ben nu even druk (mijn 6 uur vandaag wordt al overschreden), maar in principe dus wel.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ben nu even druk (mijn 6 uur vandaag wordt al overschreden), maar in principe dus wel.
Ik had rekening gehouden met personen die geen kaartje konden bemachtigen (in tegenstelling tot Diaan).
Eén mits, als mw. MM besluit om toch mee te gaan, dan is de kaart uiteraard voor haar...
Dan komt nu de gun-factor om de hoek kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Bevestigd: MaJo heeft geen kaartje
Nee, er schijnen nog 150.000 mensen te gaan...quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als mw. MM niet meegaat, ga je dan alleen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan komt nu de gun-factor om de hoek kijken.
[..]
Vind je dat niet saai? Of wel lekker? Ik vind het wel leuk om te gaan, maar niet in mn eentje.quote:Nee, er schijnen nog 150.000 mensen te gaan...
Maar in principe ga ik alleen, ja.
Sterker nog, ik wist niet wat de bedoeling van die kaart was maar dat zou ook mijn eigen voorstel zijn geweest hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Eerlijk is eerlijk, als Nem zelf al een kaart heeft, dan gun ik MaJo eerder de kaart dan bijv. een vriend van Nem.
En alleen gaan vind ik niet erg, ik ken genoeg mensen die naar LL gaan en ik ga dan wel bekenden-hoppen...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb MaJo een SMS gestuurd, pas vanavond weet ik meer over de bestemming van die extra kaart...
Dat vind ik logischquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Eerlijk is eerlijk, als Nem zelf al een kaart heeft, dan gun ik MaJo eerder de kaart dan bijv. een vriend van Nem.
Dat is ook wel weer zo.quote:En alleen gaan vind ik niet erg, ik ken genoeg mensen die naar LL gaan en ik ga dan wel bekenden-hoppen...
Om nou tussen jou en Peace in te moeten liggen, dat is niet wat ik me had voorgesteld van bekenden-hoppen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je ook in een tentje? Ik heb begrepen dat Peace een geweldige plek heeft...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om nou tussen jou en Peace in te moeten liggen, dat is niet wat ik me had voorgesteld van bekenden-hoppen...
[..]
Om nou tussen jou en Peace in te moeten liggen, dat is niet wat ik me had voorgesteld van bekenden-hoppen...
[..]
MaJo heeft ondertussen een kaartquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
MaJo wil de kaart graag hebben en staat dus op de 1e plek.
nem op de 2e plek en Lubje op de 3e plek.
Vanavond, als ik mw. MM gesproken heb, dan laat ik weten wie er op die kaart naar LL kan gaan...
Net nog niet, ze beantwoordt net mijn SMS en weer die van haar daarop...quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo heeft ondertussen een kaart
Ja ik heb net haar zus aan de telefoon die ze nog kon krijgen voor d'rquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net nog niet, ze beantwoordt net mijn SMS en weer die van haar daarop...
Zo intiem ben ik dan weer niet met MaJo...quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik heb net haar zus aan de telefoon die ze nog kon krijgen voor d'r
En nu krijg ik ook nog een sms van MaJo zelfquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo intiem ben ik dan weer niet met MaJo...
Iedereen die iets met van LL van doen heeft, is de hele dag er zoet mee...quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu krijg ik ook nog een sms van MaJo zelf
Echt te grappig, die digitale chaos.
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen die iets met van LL van doen heeft, is de hele dag er zoet mee...
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen die iets met van LL van doen heeft, is de hele dag er zoet mee...
[..]
De zus van MaJo heeft net 1,5 uur zitten klikken en woordje invoeren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb mijn kaarten om 13.19 uur te pakken weten te krijgen, nadat ik toch nog maar een poging deed. Officieel was het toen al uitverkocht, zie ik net...
Je kent mijn mening over kamperen, dus ik moet eerste maar eens een tent en dergelijke zien te scoren. Maar ik sluit me eventueel graag bij jullie aan, kijk de komende periode wel even wie er nog meer van mijn vrienden/kennissen richting LL gaat en wat die te bieden hebben...quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad!!![]()
[..]
![]()
dat is ook niet wat ik me voorgesteld had. Maar je mag wel met je tentje bij ons in de buurt staan hoor!!
Dan heeft ze een greep kunnen doen in de rest-kaarten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De zus van MaJo heeft net 1,5 uur zitten klikken en woordje invoeren.
Yeps. Maar prima hoor. Brother52 gaat ook mee, die ken je ook! Tentje en dergelijke is zo gekocht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent mijn mening over kamperen, dus ik moet eerste maar eens een tent en dergelijke zien te scoren. Maar ik sluit me eventueel graag bij jullie aan, kijk de komende periode wel even wie er nog meer van mijn vrienden/kennissen richting LL gaat en wat die te bieden hebben...
Komt allemaal goed, ik haal wel ergens een wegwerp-tent, ik ga die zooi niet weer mee naar huis nemen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Maar prima hoor. Brother52 gaat ook mee, die ken je ook! Tentje en dergelijke is zo gekocht.gewoon een goedkoop tentje voor die paar nachten.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, ik haal wel ergens een wegwerp-tent, ik ga die zooi niet weer mee naar huis nemen...
quote:
Ieder jaar bij de Perry tentjes in de aanbieding voor 30 euro ofzo. Ze zien er dan niet uit maar dat boeit natuurlijk nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, ik haal wel ergens een wegwerp-tent, ik ga die zooi niet weer mee naar huis nemen...
Je moet er ook sowieso niet onnodig veel afknippenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:08 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet wat ik van mijn nieuwe haar vind![]()
heb voor het eerst een pony en vind het gek staan
Aangezien Cobra er niet is: Pics!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:08 schreef MaJo het volgende:
C4-modus: pics!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:08 schreef MaJo het volgende:
Niet zo negatief, misschien heb je een plan B achter de hand.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb overwogen om ook LL kaartjes te kopen, maar hier kon ik natuurlijk niet tegenop!
Misschien maar goed ook, met een beetje pech ben ik niet op tijd klaar met mijn studie en dan wordt het toch een dure boel.
Of je doet een iamredleader vanavond: vroeg naar bedquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Etcetera het volgende:
Slecht geslapen, lange dag gehad, beetje brak.
Tof! Ik wil ook weer eens gaan schaatsen, wellicht over 2 weekjes in het weekend tijd makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo schaatsen
Nee, niet op natuurijs
Op een lan? Nah, dat gaat 'm niet wordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of je doet een iamredleader vanavond: vroeg naar bed
Uiteraardquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik al geroepen...
Nog interesse in het LL-kaartje?
O jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Op een lan? Nah, dat gaat 'm niet worden
WTF, thuis heeft daar niks over te zeggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef MaJo het volgende:
Eerst eens afwachten wat de reactie thuis is voordat ik pics toezeg
Mwah als ik uitgelachen word weet ik dat ik geen pics ga postenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
WTF, thuis heeft daar niks over te zeggen
JONG-modus: Er is zoveel meer moois op de wereld /JONG-modusquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OUD-modus:
Er is niks mooiers dan een warm soezelig kind wat al half slaperig op je arm hangt, met twee armpjes om je nek, en dan een stevige knuffel geeft terwijl hij brabbelt "aay loooff joeeeee". * smelt *
/OUD-modus
Nee, misschien, wellicht, toch maar niet, wil niet in een tent, toch maar wel, mag ik volgende week beslissen, kan ik ook 's avonds naar huis, ik weet niet eens wat er komt, doe maar, oh nee, toch maar niet...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard
Mw MM gaat niet mee?
Hij heeft mijn nummer en hij heeft het adres he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef MaJo het volgende:
Nem denk niet dat ik mee ga vanavond, maar G. Misschien wel
Heel graagquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, misschien, wellicht, toch maar niet, wil niet in een tent, toch maar wel, mag ik volgende week beslissen, kan ik ook 's avonds naar huis, ik weet niet eens wat er komt, doe maar, oh nee, toch maar niet...
Kaart is dus beschikbaar...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, misschien, wellicht, toch maar niet, wil niet in een tent, toch maar wel, mag ik volgende week beslissen, kan ik ook 's avonds naar huis, ik weet niet eens wat er komt, doe maar, oh nee, toch maar niet...
/vrouwquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Kaart is dus beschikbaar...
Dat is wel vreemdquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een zieke geest![]()
http://link.marktplaats.nl/398712910
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Dit gaat mijn tijdelijk onderkomen worden, denk ik:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Peace & Diaan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O ja![]()
Naja, veel plezier op de LAN. Ik ga zo de kleine overnemen van tinuviel; zij heeft straks nog een afspraak en ik mag m'n zoontje lekker naar bed brengen![]()
![]()
![]()
OUD-modus:
Er is niks mooiers dan een warm soezelig kind wat al half slaperig op je arm hangt, met twee armpjes om je nek, en dan een stevige knuffel geeft terwijl hij brabbelt "aay loooff joeeeee". * smelt *
/OUD-modus
Ik heb eerder van de week al mijn stem uitgebracht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
Hier ook maar weer eens hoi zeggen.![]()
Wat is de Top 2000-stemserver traag vandaag.
Ik probeer meestal op de net wat obscuurder nummers te stemmen, omdat de rest er meestal toch wel in komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb eerder van de week al mijn stem uitgebracht.
Ik zal verklappen dat er in mijn lijst Italodisco en twee pornonummers voorkomen...
Waarschijnlijk niet, want vandaag is de laatste dag en echt opschieten wil het niet. Al ben ik 'al' bij Dquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog helemaal niet gestemd.Ik ga het ook niet doen, denk ik.
Mooi, dan weten we weer wie je ook al weer was...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef MaJo het volgende:
Het thuisfront heeft mijn haar goedgekeurdzal morgen wel een foto posten
Hehehehehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een zieke geest![]()
http://link.marktplaats.nl/398712910
Hoe moeilijk zou het nu werkelijk zijn om een 'vrije keuze' in de lijst te krijgen? Lijkt me wel leuk om zoiets eens te organiseren voor bijvoorbeeld Eisbärquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
Hier ook maar weer eens hoi zeggen.![]()
Wat is de Top 2000-stemserver traag vandaag.
Ik had nog een vrije keus over dus ik heb bij deze voor je Eisbär gestemd. Tenzij je niet de Grauzone-versie maar iets anders bedoelde.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe moeilijk zou het nu werkelijk zijn om een 'vrije keuze' in de lijst te krijgen? Lijkt me wel leuk om zoiets eens te organiseren voor bijvoorbeeld Eisbär
Eisbär van Grauzone was maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik had nog een vrije keus over dus ik heb bij deze voor je Eisbär gestemd. Tenzij je niet de Grauzone-versie maar iets anders bedoelde.
Het is inderdaad wat sneller gegaan ineens.
Ik vond het een mooi voorbeeldquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eisbär van Grauzone was maar een voorbeeld. Vroeg het me gewoon af
De 2000 had 150 stemmen en ze hielden wel bepaalde patronen in de gaten. Wil wel eens weten hoe goed die patronen werkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi voorbeeldMaar het is blijkbaar nog moeilijker dan je denkt, m'n zusje probeerde al een tijdje met een aantal vriendinnen een nummer erin te krijgen, zonder al te veel succes.
Een nummer van Ede Staal werd zelfs van de lijst gehaald vanwege een campagne van Dagblad van het Noorden...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi voorbeeldMaar het is blijkbaar nog moeilijker dan je denkt, m'n zusje probeerde al een tijdje met een aantal vriendinnen een nummer erin te krijgen, zonder al te veel succes.
Ik weet ook niet hoe streng ze zijn. Het lijkt me dat je vrij snel of te streng bent of te veel doorlaat. Aan de ene kant kun je makkelijk meerdere keren stemmen als één persoon zonder dat dit al te duidelijk is, aan de andere kant kun je vrij makkelijk 'verdacht' lijken als je met meer personen afspreekt hetzelfde te stemmen..quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]
De 2000 had 150 stemmen en ze hielden wel bepaalde patronen in de gaten. Wil wel eens weten hoe goed die patronen werken
Ik heb er geen kunnen vinden, maar wat een schokkerig geschreven stuk is dat...quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef MadMaster het volgende:
www.nrc.nl/sport/article2(...)itie_tegen_Ajax-fans
Soek de Vouten...
nee, maar deze reactie was te verwachtenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
Goodday
Jojo, had je nog een speciale reden voor die laatste smiley?
[..]
misschien leest de betreffende stukjesschrijver hier mee?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er geen kunnen vinden, maar wat een schokkerig geschreven stuk is dat...
Ik heb stiekem haar nieuwe haar al gezien. Mooi.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze gaat vandaag een nieuwe foto posten
Vele, daar gaat het mij ook om...quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
staan er ook nog inhoudelijke fouten in=
Dat schiet lekker op als je eind november je eerste opdracht van het jaar binnen haalt...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit jaar mijn eerste opdracht binnen, maar ik vrees dat ik er snel doorheen ben...
Klopt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op als je eind november je eerste opdracht van het jaar binnen haalt...
U riep?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik stamp nu een betaalsysteem uit de grond, handgeschreven (geen CMS, red.).
je vertelt het alsof dat een uitzondering is.quote:
Moehahahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
je vertelt het alsof dat een uitzondering is.
Nee hoor, slechts bevestiging dat de wereld nog in orde isquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef peaceman het volgende:
je vertelt het alsof dat een uitzondering is.
Als dat de bevestiging is dat de wereld nog in orde is, dan zie ik de toekomst met vreugde tegemoet!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, slechts bevestiging dat de wereld nog in orde is
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als dat de bevestiging is dat de wereld nog in orde is, dan zie ik de toekomst met vreugde tegemoet!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]we weten in ieder geval zeker dat Jair later nooit problemen op straat zal veroorzaken. Die ligt dan toch elke dag voor tienen in bed.
Het juiste voorbeeld voor je zoon.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef iamredleader het volgende:
En jawel, het is na 21.00 en voor 22.00, ik lig onder de dekens en wens jullie allen een goedenacht toe
Auf wiedersehen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef iamredleader het volgende:morgen ook vroeg op, dagje Essen (DE) familiebezoek
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker Red![]()
C4, wij zijn dus een slecht voorbeeld voor Lennon??
Je moet eens met Diaan gaan praten. Zij is diegene die denkt dat jullie slechte ouders zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:50 schreef peaceman het volgende:
Pedagogisch zullen we vast van alles verkeerd doen. Nou en?!
Dan wordt het later vast een seriemoordenaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:50 schreef peaceman het volgende:
Pedagogisch zullen we vast van alles verkeerd doen. Nou en?!
Ach ze leest soms teveel tekst van mensen die het allemaal zo verschrikkelijk verantwoord doen. Alsof andere manieren niet goed kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet eens met Diaan gaan praten. Zij is diegene die denkt dat jullie slechte ouders zijn.
Nee, nee... dat is de conclusie die ik trek uit jouw woorden van 21.36 uur.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet eens met Diaan gaan praten. Zij is diegene die denkt dat jullie slechte ouders zijn.
Dan trek je toch echt verkeerde conclusies.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, nee... dat is de conclusie die ik trek uit jouw woorden van 21.36 uur.
Ik denk helemaal niet dat wij slechte ouders zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ze leest soms teveel tekst van mensen die het allemaal zo verschrikkelijk verantwoord doen. Alsof andere manieren niet goed kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef iamredleader het volgende:
En jawel, het is na 21.00 en voor 22.00, ik lig onder de dekens en wens jullie allen een goedenacht toe
Dus mijn conclusie is: wij gaan laat naar bed, dus het verkeerde voorbeeld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het juiste voorbeeld voor je zoon.
Weltrusten.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees dit:
[..]
[..]
Dus mijn conclusie is: wij gaan laat naar bed, dus het verkeerde voorbeeld.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik trek die conclusie ook hoor
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik trek die conclusie ook hoor
quote:Often there will be local fairs and festivals, where the kids can ride on the Whirl-'n'-Puke while Mom and Dad enjoy tasty local cuisine such as french fried potatoes, fried chicken, fried onion rings, fried dough, and fried frying oil fried with fried sugar.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is trouwens pas een slechte moeder:
Moeder gaat uit, 3 kinderen levend verbrand
![]()
Fried frying oil!?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over op vakantie gaan in Amerika
[..]
?? is dat net zoiets als spam spam spam eggs and spam?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over op vakantie gaan in Amerika
Often there will be local fairs and festivals, where the kids can ride on the Whirl-'n'-Puke while Mom and Dad enjoy tasty local cuisine such as french fried potatoes, fried chicken, fried onion rings, fried dough, and fried frying oil fried with fried sugar.
Natuurlijk! Je gaat toch niet niet-gefrituurde frituurolie eten?quote:
Sorry hoor, maar als je anno 2010 nog je fotorolletje kinderporno bij de lokale 1-uurs foto winkel laat ontwikkelen, ben je op meerdere gebieden een wandelende faalhaas.quote:De fractievoorzitter van de lokale politieke partij Pro Arnhem is aangehouden voor het in bezit hebben en verspreiden van kinderporno. Het gaat om de 59-jarige Martin van M., van de twee leden tellende fractie van Pro Arnhem.
Een actief lid van de partij heeft zaterdag bevestigd dat het om M. gaat. "We zijn er erg van geschrokken", reageerde zij.
De politie vond in augustus een 'aanzienlijke hoeveelheid' strafbaar materiaal op computers en dvd's bij de verdachte thuis. De huiszoeking had plaats na een tip van een fotozaak. De afgelopen maanden heeft de politie het fotomateriaal onderzocht, waarna deze week tot aanhouding is overgegaan.
De politicus is inmiddels voorgeleid bij de rechter-commissaris en zit voorlopig veertien dagen vast.
Ik heb van de week nog zo gezegd: hang die rookmelders nou opquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is trouwens pas een slechte moeder:
Moeder gaat uit, 3 kinderen levend verbrand
![]()
Dat heeft ze in Zuid-Afrika niet gehoord.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog zo gezegd: hang die rookmelders nou op
Is ook niet heel erg nodig natuurlijk, wel leuk om een sms te krijgen als je huis affikt of als er ingebroken wordtquote:
tot de stroom uitvaltquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier hangen er 2, geschakeld op het alarm, dus ook met een voeding via draad, geen batterij, ideaal
Dan heb je een x aantal uur backup, waarbij x voor mij een onbekende isquote:
slaapse alvastquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan nog even top2000 quiz kijken en dan slapen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan nog even top2000 quiz kijken en dan slapen.
het zal allemaal wel weer lokaal zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef Soempie het volgende:
Ik wil ook sneeuw! Jojo, jij woont toch niet ver van Breda? En wel sneeuw....
Wie vormen dan de nachtdienst? Ik zit er niet bij dit keer.quote:
waar circuleren die foto's dan, het keldertjequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef iamredleader het volgende:
foto gezien van MaJo's nieuwe haar
Het is inderdaad heel anders, wel mooi
quote:Op zondag 28 november 2010 00:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waar circuleren die foto's dan, het keldertje
dan hadden ze het wel over andere dingen dan haar haarquote:Op zondag 28 november 2010 00:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waar circuleren die foto's dan, het keldertje
geen idee, heb geen toegang (ik ben jonger dan 18)quote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan hadden ze het wel over andere dingen dan haar haar
Zulke dingen zou ik nooit over MaJo zeggen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan hadden ze het wel over andere dingen dan haar haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |