Ja, volkomen onverwachts. Komt echt waanzinnig goed uit natuurlijk met mijn schulden bij de ibg.quote:
Jouw moeder wist niet dat jij haar dochter was?? Wel ontzettend cool die gift elk jaar!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, volkomen onverwachts. Komt echt waanzinnig goed uit natuurlijk met mijn schulden bij de ibg.En de aankomende bruiloft. En geen erfenis, m'n moeder leeft gewoon nog.
Ze hebben haar dossier eens goed bekeken, kwamen erachter dat ze een dochter heeft en hebben toen mij gebeld.
Dat klinkt als een spannend en apart verhaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:41 schreef Soempie het volgende:
Ze hebben haar dossier eens goed bekeken, kwamen erachter dat ze een dochter heeft en hebben toen mij gebeld.
Lekker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt als een spannend en apart verhaal.
Iemand anders ook popcorn?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt als een spannend en apart verhaal.
Iemand anders ook popcornchips?
Nee, vandag eet je maar eens wat de pot schaft.quote:
Jawel, maar die gaat niet over haar eigen geld. Ze is opgenomen in een verpleeghuis en dementerend & heeft schizofrenie. Dat is al zo sinds ik 11 ben en er heeft dus nooit iemand aan zo'n gift gedacht. Ik geloof dat m'n moeder in die tijd ook lang niet zoveel geld had.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jouw moeder wist niet dat jij haar dochter was?? Wel ontzettend cool die gift elk jaar!!![]()
Lust je ook al geen popcorn!?quote:
Ow, jakkes, dat wist ik niet en ik zet de popcorn dan ook maar snel weer weg...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel, maar die gaat niet over haar eigen geld. Ze is opgenomen in een verpleeghuis en dementerend & heeft schizofrenie. Dat is al zo sinds ik 11 ben en er heeft dus nooit iemand aan zo'n gift gedacht. Ik geloof dat m'n moeder in die tijd ook lang niet zoveel geld had.
Maargoed, dat is allemaal te veel detail.
Dat hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, jakkes, dat wist ik niet en ik zet de popcorn dan ook maar snel weer weg...
Ok. Ik haal mijn borrel weer tevoorschijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Soempie het volgende:
Jongens, even, 't is niet erg verder. Ik ken m'n moeder al jaren niet anders en heb er ook verder geen probleem mee oid.
OK, maar als je dat als buitenstaander hoort, dan schrik je toch wel even.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Soempie het volgende:
Jongens, even, 't is niet erg verder. Ik ken m'n moeder al jaren niet anders en heb er ook verder geen probleem mee oid.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor enorm veel dank, ik denk dat ik namens iedereen spreek in dit geval![]()
Ja snap ik, maar voor mij is het gewoon 'normaal' geworden. Ik kan het niet anders uitleggen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar als je dat als buitenstaander hoort, dan schrik je toch wel even.
Ik wel tenminste...
Ik ook...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar als je dat als buitenstaander hoort, dan schrik je toch wel even.
Ik wel tenminste...
Jij ook een borrel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar voor mij is het gewoon 'normaal' geworden. Ik kan het niet anders uitleggen..
Cobra, doe dat inderdaad!
Sorry, niet gedaan. Peace heeft ze uiteindelijk besteld omdat hij er ook 2 voor zn collega's moest hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vandag eet je maar eens wat de pot schaft.
En je hebt natuurlijk voor mij ook een kaartje Lowlands geregeld?
Nope.quote:
Nah, ik ga naar bed. Wat doe jij eigenlijk op!?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, niet gedaan. Peace heeft ze uiteindelijk besteld omdat hij er ook 2 voor zn collega's moest hebben.
Even relaxen na het werk. Borreltje, MASH, kaasje. En straks snurken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, ik ga naar bed. Wat doe jij eigenlijk op!?
Als het goed is, is Twan dan bij zn vader. En we hebben evt. oppas voor Lennon voor het hele weekendquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef Soempie het volgende:
Oeh, Diaan, je gaat volgend jaar dus wel weer naar LL! Gaat Twan ook mee?
Highland Park ok?quote:
Ja ja, leuk dat geouwehoer over LL. Komen jullie nog nasr de meet of niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als het goed is, is Twan dan bij zn vader. En we hebben evt. oppas voor Lennon voor het hele weekend![]()
Maar alles is nog afhankelijk, incl. vakantie, van mn ex. Doet een beetje moeilijk over de vakantie. Wij willen de eerste 3 weken en hij weet het allemaal nog niet of het kan en of hij op vakantie gaat. Heb hem even duidelijk gemaakt dat als het niet kan, wij niet op vakantie met Twan kunnen. Peace is gebonden aan de bouwvak...
Lastig is dat, als daar rekening mee moet houden. Maar, jij gaat dus naar LLquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als het goed is, is Twan dan bij zn vader. En we hebben evt. oppas voor Lennon voor het hele weekend![]()
Maar alles is nog afhankelijk, incl. vakantie, van mn ex. Doet een beetje moeilijk over de vakantie. Wij willen de eerste 3 weken en hij weet het allemaal nog niet of het kan en of hij op vakantie gaat. Heb hem even duidelijk gemaakt dat als het niet kan, wij niet op vakantie met Twan kunnen. Peace is gebonden aan de bouwvak...
Tuurlijk. Maar ik was er ook van uit gegaan dat je het kaartje zelf ging bestellen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, maar wel pushen dat je eens mee moet gaan...
Oeps, nog vergeten te bespreken met Peace. Het is wel in een weekend dat Twan niet bij ons is..quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ja, leuk dat geouwehoer over LL. Komen jullie nog nasr de meet of niet?
Ah, ik ga nu snurken. Anders heeft het ook geen zin meer. Om kwart over 6 komt Sven thuis en dan gaan we direct door naar een verjaardagsetentje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even relaxen na het werk. Borreltje, MASH, kaasje. En straks snurken.
Weltrusten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, ik ga nu snurken. Anders heeft het ook geen zin meer. Om kwart over 6 komt Sven thuis en dan gaan we direct door naar een verjaardagsetentje.![]()
Tot later
Ik ga voor 80% zeker naar Lowlands denk ik... wijzigingen voorbehouden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lastig is dat, als daar rekening mee moet houden. Maar, jij gaat dus naar LLen met die vakantie komt het vast ook wel goed. Ruim van te voren aangegeven, dus hij kan er dan vast wel wat op verzinnen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps, nog vergeten te bespreken met Peace. Het is wel in een weekend dat Twan niet bij ons is..
Ik hoorde het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
Lowlands uitverkocht![]()
was net op de radio.
quote:
True.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
Wat een geweldige marketing van LL.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |