Gewoon zwart sminken. MM wil graag een babypiet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
we moeten nog oppas hebben voor Lennon...
Hopla:quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Dan laat ik hem gaan... ik had hem nog even voor jou vastgehouden...
Da's te laat in januari...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon zwart sminken. MM wil graag een babypiet.
Ik vind de cc-kosten wel belachelijk eigenlijk. Wij moesten voor 6 kaartjes ¤ 35,= betalen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopla:
Uw ticket(s)
LOWLANDS FESTIVAL 2011
EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD
Biddinghuizen
19-08-2011 13:00
bekijk de details
Tickets 2
Rang STAANPLAATS
Prijssoort(en) Normaal × 2
Niveau / Vak STAANPLAATS-
prijscategorie Festival Ticket
Prijssoort(en) Normaal
Prijs 155.00 EUR × 2
Servicekosten 10.00 EUR × 2
Subtotaal 330.00 EUR
Bezorging (Standaard post) 2.75 EUR
Kosten betalingsverkeer (Master Card) 11.65 EUR
Totaal 344.40 EUR
Vroeg genoeg voor de volgende aankomst.quote:
Maar wel 3 dagen!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Wat!? 344 euro voor twee staanplaatsen!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vroeg genoeg voor de volgende aankomst.
Ben jij dan de Bode?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Pff heb geen zin meer... maar zit alleen dus moet wel blijven. Echt aan mn werk toekomen, lukt ook niet... er zijn vanmiddag sollicitatiegesprekken en ik moet de sollicitant ophalen en naar de commissie brengen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, Peace en Diaan komen dus ook de 29e januari...
Dan heb je wel een brede functie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In het geval van sollicitanten wel.
Ik bedoelde in dit geval dus op Lowlands.. boef!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, Peace en Diaan komen dus ook de 29e januari...
Het is sowieso een zeer veelzijdige functie.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Begrijp ik goed dat MM naar LL gaat?
HT en Ofyles gaan ook. En Nem en MaJo kennende, zij ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar wel 3 dagen!!
Leuk MMmeeten!!
Gaat Ofyles? MaJo hoef je niet op te rekenen vrees ik maar wellicht dat die later nog een kaartje kan krijgen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
HT en Ofyles gaan ook. En Nem en MaJo kennende, zij ook.
Tenzij ik een bericht van hem verkeerd begrijp. En die kans is natuurlijk wel groot.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat Ofyles? MaJo hoef je niet op te rekenen vrees ik maar wellicht dat die later nog een kaartje kan krijgen.
Ow dat is irritant. Kon je niet gelijk 3 bestellen dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Hoeren Lowlands
Ik heb 2 kaarten maar een 3e kon ik niet meer krijgen
Nee. 1 was CJP en daarna lukte 2 sowieso niet en opeens 1 wel. Het is voor vrienden die nu op vakantie zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is irritant. Kon je niet gelijk 3 bestellen dan?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Begrijp ik goed dat MM naar LL gaat?
Nem! Melden!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik heb nog een kaart over...
Serieus?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik heb nog een kaart over...
Kut. Jammer voor haar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Bevestigd: MaJo heeft geen kaartje
ow okay...quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. 1 was CJP en daarna lukte 2 sowieso niet en opeens 1 wel. Het is voor vrienden die nu op vakantie zijn.
Eumm, MM, Diaan, Peace, HT. En de nodige zwarthandelaren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
.... maar hoeveel mensen zitten er dan op hun werk nu kaartjes te kopen?
heel veel denk ik. Ik en Peace in ieder geval. Wij hebben ook gekocht voor vrienden en voor collega's.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Vorig jaar was de leeftijd ietsjes omhoog maar ik vraag me heel hard af wat voor publiek die kaarten nu gekocht heeft. Juist nog wat ouder? Er wordt gezegd dat studenten het geld niet opeens hebben(en dat is erg logisch) maar hoeveel mensen zitten er dan op hun werk nu kaartjes te kopen?
Ja ik vrees dus dat er veel zwarthandelaren tussen zitten. En dat ondanks het feit dat ze een captcha ingebouwd hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eumm, MM, Diaan, Peace, HT. En de nodige zwarthandelaren.
captcha waren dat die irritante letters? Waarom zouden daarom minder zwarthandelaren kopen??quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik vrees dus dat er veel zwarthandelaren tussen zitten. En dat ondanks het feit dat ze een captcha ingebouwd hebben.
Omdat zwarthandelaren voorheen gewoon een servertje neer konden zetten die de hele tijd kaarten gingen bestellen. Maar dat is iets lastiger met die captcha's omdat die ingevoerd moeten worden door een mens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
captcha waren dat die irritante letters? Waarom zouden daarom minder zwarthandelaren kopen??
Ow okay. Ik snap het. De Jdownloader leest en voert die letters ook in.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat zwarthandelaren voorheen gewoon een servertje neer konden zetten die de hele tijd kaarten gingen bestellen. Maar dat is iets lastiger met die captcha's omdat die ingevoerd moeten worden door een mens.
Nu zijn er ook weer zat stukjes software die door middel van OCR die letters alsnog uit kunnen lezen en weer invoeren maarja...
Maar ja. Mensen als MaJo betalen dus alsnog de hoofdprijs voor hun kaarten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat zwarthandelaren voorheen gewoon een servertje neer konden zetten die de hele tijd kaarten gingen bestellen. Maar dat is iets lastiger met die captcha's omdat die ingevoerd moeten worden door een mens.
Nu zijn er ook weer zat stukjes software die door middel van OCR die letters alsnog uit kunnen lezen en weer invoeren maarja...
Ik denk niet dat ze dat gaat doen. Maar wellicht vindt ze kort voor LL nog een kaartjequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ja. Mensen als MaJo betalen dus alsnog de hoofdprijs voor hun kaarten.
Dat moet ze ook echt niet gaan doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat gaat doen. Maar wellicht vindt ze kort voor LL nog een kaartje
Ja, ben nu even druk (mijn 6 uur vandaag wordt al overschreden), maar in principe dus wel.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ben nu even druk (mijn 6 uur vandaag wordt al overschreden), maar in principe dus wel.
Ik had rekening gehouden met personen die geen kaartje konden bemachtigen (in tegenstelling tot Diaan).
Eén mits, als mw. MM besluit om toch mee te gaan, dan is de kaart uiteraard voor haar...
Dan komt nu de gun-factor om de hoek kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Bevestigd: MaJo heeft geen kaartje
Nee, er schijnen nog 150.000 mensen te gaan...quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als mw. MM niet meegaat, ga je dan alleen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan komt nu de gun-factor om de hoek kijken.
[..]
Vind je dat niet saai? Of wel lekker? Ik vind het wel leuk om te gaan, maar niet in mn eentje.quote:Nee, er schijnen nog 150.000 mensen te gaan...
Maar in principe ga ik alleen, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |