Dat IS de lapoquote:
[ONZ-FB] Waar remlof met een slokje op een oogje toe knijptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef Lutte het volgende:
Baggerexplosie in ONZ:
[ONZ] Bedanktopic (Haque) (Lutte »)
[ONZ] Ik houd nu op (sciter) (Sam-x »)
[ONZ] pfff (Haque) (MultiBanaan »)
[ONZ] Stommerd (sciter) (ikke043 »)
[ONZ] oke (Haque) (Creeg »)
[ONZ] Sterk (Haque) (Haque »)
[ONZ] Niks toch? (sciter) (Sam-x »)
[ONZ] wat is daar mis mee? (Haque) (JanPiraat »)
[ONZ] [x] Een topic om tegen L-ascorbinezuur te zeggen (Dalando) (shmoopy »)
[ONZ] [x] Er zijn geen modjes online!! (Dalando) (shmoopy »)
[ONZ] Zoals te verwachten (beverton) (beverton »)
Schuur naast het huis?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
NOEEEEEEESSSSSSSSSSS JE KOMT BUITEN OMG OMG OMG BEL DE FP BREAKING NEWS!!!!!
Foeiquote:Op donderdag 25 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ging weer eens door het slotje heen
Goed van je. Het is te veel om te TR'en, en ik ben vandaag al NSB'er genoemd omdat ik vroeg of iemand toestemming had voor een enquete, dus ik houd me even in.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ONZ-FB] Waar remlof met een slokje op een oogje toe knijpt
Heb het reeds gemeld
Maar lapo is last postquote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel want post 300 is slotje alleen SYmph ging erdoorheen
Verstandigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed van je. Het is te veel om te TR'en, en ik ben vandaag al NSB'er genoemd omdat ik vroeg of iemand toestemming had voor een enquete, dus ik houd me even in.
Serieus? Tsssquote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed van je. Het is te veel om te TR'en, en ik ben vandaag al NSB'er genoemd omdat ik vroeg of iemand toestemming had voor een enquete, dus ik houd me even in.
awwquote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen zei dat ik de Lapo niet had
Oehquote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik dacht dat Michhas zei ik heb je ruig Lutte ik dacht wtf
Mooi beestquote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
Dit is mijn paard en die heet.....
[ afbeelding ]
Symphonie
Triest dat ze je zo noemen zeg.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat hoeft niet op FOK!.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik dacht dat Michhas zei ik heb je ruig Lutte ik dacht wtf
48 uur dusquote:
awwwwwquote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Symphonie
Wat een schatje!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Symphonie
NU ben ik je paardquote:
Dat wil je echt niet weten.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Linkje! Heb nog nooit een tubgirl geziene en iedereen heeft het daar maar over.
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Linkje! Heb nog nooit een tubgirl geziene en iedereen heeft het daar maar over.
Iddquote:Op donderdag 25 november 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, eentje met 2 benen
Ja met iets ranzigsquote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef Lutte het volgende:
Een tubgirl is een vrouwtje in een bad?
Zo, opgeruimdquote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Sym.. anders ga je in ONZ even gastmodden
Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef Lutte het volgende:
Een tubgirl is een vrouwtje in een bad?
conclusie: Symph heeft of sneller internet of is betere modquote:Op donderdag 25 november 2010 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
SymphWaar jij bijna overal kwam, was ik ook maar dan net 1 seconde later
......quote:Op donderdag 25 november 2010 23:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
conclusie: Symph heeft of sneller internet of is betere mod
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
[ONZ-FB] Waar remlof met een slokje op een oogje toe knijpt
Symph en Jojoortje hebben een eervolle vermelding gekregen
maar wat een teamworkquote:Op donderdag 25 november 2010 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
SymphWaar jij bijna overal kwam, was ik ook maar dan net 1 seconde later
Ik denk dat we elkaar halverwge tegen kwamen, want later had ik topics met een slotje van Joquote:Op donderdag 25 november 2010 23:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
conclusie: Symph heeft of sneller internet of is betere mod
Dit ookquote:Op donderdag 25 november 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar halverwge tegen kwamen, want later had ik topics met een slotje van Jo
goatse is ook best viesquote:Op donderdag 25 november 2010 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik loop hier half te kotsen nu door die tubgirl meuk
Kom op man, iedereen weet dat het fake isquote:Op donderdag 25 november 2010 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik loop hier half te kotsen nu door die tubgirl meuk
ja oke maar alsnog ziet het er ranzig uitquote:Op donderdag 25 november 2010 23:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom op man, iedereen weet dat het fake is
Zondagquote:
Een of andere faalhaas opende een keer 99 Danny is een kamper (of zoiets) topics, dat was echt mooi teamwork, allemaal slotten en verwijderen, sowieso met vijf mods dat ik zeker weet.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Dat soort baggeraanvallen geven altijd wel de nodige adrenaline
En dan was niet nog maar een heel kleintje
Tsja kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef L.no het volgende:
Wat zijn sommige users soms kutkinderen zeg.
oke kleuters...quote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een of andere faalhaas opende een keer 99 Danny is een kamper (of zoiets) topics, dat was echt mooi teamwork, allemaal slotten en verwijderen, sowieso met vijf mods dat ik zeker weet.
geenidee ik was aan het kloten en ik voel een baggerbui opkomenquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel eens geholpen bij een bagger aanval met een paar honderd topics.
Dat was niet eens sluiten, gewoon deleten
Ja maar die was briljantquote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Jojoortje het volgende:
Die ONZtopics met de afsluitdijk en zo!
ja ik was toen in paniek omdat KLB weg wasquote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef Michhas het volgende:
Ik was erbij toen KLB viel... Dat was ook echt chaos man
KLB 2.0
Herkenbaar. Heb ik soms 's avonds.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee ik was aan het kloten en ik voel een baggerbui opkomen
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
Btw, dit plaatje:
"Roep die meisje is"!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee dan word ik dikquote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb ik soms 's avonds.
Misschien helpt chocolade? Het is een vrouwengeneesmiddel.
R.I.Pquote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef Michhas het volgende:
Ik was erbij toen KLB viel... Dat was ook echt chaos man
KLB 2.0
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
Btw, dit plaatje:
Of seksquote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Morgen een stukje rennen naar school/werk.
Omg,quote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
Btw, dit plaatje:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zitten inmiddels al in ONZ 4.0
5.0 danquote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik tot vijf uur, en dan is het tijd om naar huis te gaanquote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
Ik kan morgen uitslapen tot half negen!!!!
Dat staat vast.. Lemmings nemen ONZ al stukje bij beetje over, de originaliteit is ver te zoeken en creativiteit is er amper...quote:
Ik heb fantasieën genoeg over jouquote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
sommige mensen hebben fantasie en sommige niet
in het allereerste begin was ONZ echt gaafquote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat staat vast.. Lemmings nemen ONZ al stukje bij beetje over, de originaliteit is ver te zoeken en creativiteit is er amper...
Ben ook echt veeeuuul minder gaan posten de afgelopen maand..
Zelfs NB is een beetje fucked up geworden![]()
Ik heb bij ONZ vaak het gevoel dat TR'en nutteloos is, omdat alle topics kut zijn en er niemand aan dood gaat als ze een slotje krijgen. Er zijn zo weinig onmisbare topics.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen!
truste lieverds
Trustenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen!
truste lieverds
Trusten!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen!
truste lieverds
Ik moet echt wennen aan dit soort posts.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb fantasieën genoeg over jou
hoezo?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan dit soort posts.
Toen hadden yvonne en Danny mijn account nog niet geschapen..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in het allereerste begin was ONZ echt gaaf
Tevens wordt er niks mee gedaan, driekwart van de tijd zijn er geen mods, SwJ is er echt ineens veel minderquote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb bij ONZ vaak het gevoel dat TR'en nutteloos is, omdat alle topics kut zijn en er niemand aan dood gaat als ze een slotje krijgen. Er zijn zo weinig onmisbare topics.
Modje erbij? Iemand die er wel veel is overdag...quote:Op donderdag 25 november 2010 23:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen hadden yvonne en Danny mijn account nog niet geschapen..
[..]
Tevens wordt er niks mee gedaan, driekwart van de tijd zijn er geen mods, SwJ is er echt ineens veel minderHet goedemorgen topic is volgens mij open gebleven tot half 5 vandaag
Het was al donker toen het slotje kwam
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
overal wordt toch wel dubbelzinnig gepost?
Maar wel lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke sorry ik ben een beetje raar
Ja dat vind ik wel een goed idee, probeer het alleen maar eens voor elkaar te krijgenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Modje erbij? Iemand die er wel veel is overdag...
Stuur een solli danquote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel een goed idee, probeer het alleen maar eens voor elkaar te krijgen
Ploertendoder zou het fantastisch doen. Of gewoon Symphie, maar die zouden ze gewoon allesmod moeten maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel een goed idee, probeer het alleen maar eens voor elkaar te krijgen
Hoeft niet schatquote:
Bwahahahahahahaquote:
Ik in het blauw? FOK! Ploertjes doden?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
]
tevens zou PD een puike mod zijn![]()
of anders lutte
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ploertendoder zou het fantastisch doen. Of gewoon Symphie, maar die zouden ze gewoon allesmod moeten maken.
Of zwarte Secret Mod.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik in het blauw? FOK! Ploertjes doden?
Dat zou baas zijnquote:
Ik heb het wereldrecord invallen alquote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ploertendoder zou het fantastisch doen. Of gewoon Symphie, maar die zouden ze gewoon allesmod moeten maken.
zo lang ze neit op je kop schijten is het best te doenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Michhas het volgende:
Besef je wel dat ONZ modden gelijk staat aan olifantenpoepschepper zijn in de dierentuin
Wie is die halve?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
En ONZ staat weer vol bagger. Conclusie: 2,5 ONZ-mod is te weinig.
Maar maar maar... Zo'n baggerstroom als nu is echt niet tof. SwJ, murp en Opa hebben ook een leven, dat snap ik, maar dit is gewoon niet grappig!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het wereldrecord invallen al
respectievelijk: XFA, WK en nu KLB
dat lijkt mij een leuke uitdagingquote:
Huum, ik weet niet. Jij zou het goed kunnen, bent ook vaak online. Ik ben ook vaak online, maar ONZ of KLB zal denk ik niet werken.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik als mod? of dat zal gebeuren...KLB en ONZ lijken mij wel weer leuk om te doen, want daar zitten de ploerten
Nee, maar gewoon even turbomodden en het is opgeruimd.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar maar maar... Zo'n baggerstroom als nu is echt niet tof. SwJ, murp en Opa hebben ook een leven, dat snap ik, maar dit is gewoon niet grappig!
Ik was daar. Stiekem. Lurklurk.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon even turbomodden en het is opgeruimd.
Die bagger in KLB vlak voor de sluiting was echt horror
Kloontje makenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
KLB en ONZ is gewoon leuk om in te posten, maar om daar mod van te zijn is dat echt kut. Kun je niet meer ongegeneerd posten etc.
Vertel?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ergste dag als mod was de dag dat Pim Fortuijn werd vermoord...
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon schijt aan hebben. Dat doen de meeste modjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
KLB en ONZ is gewoon leuk om in te posten, maar om daar mod van te zijn is dat echt kut. Kun je niet meer ongegeneerd posten etc.
* L.no pakt de popcorn weer.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Maar: geregistreerd op: dinsdag 24 maart 2009 @ 07:52quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Het lijkt me wel heel tof, alleen ik zal door de users die daar vaak posten nooit serieus genomen worden want dat wordquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
o jawel hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Er zijn users die met een nieuw account zijn begonnenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar: geregistreerd op: dinsdag 24 maart 2009 @ 07:52
Leugens.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Dat doen de meeste modjes.
Symph is al acht jaar mod en tien jaar user!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zie je Dmquote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De dirkh popcorn PM's met HT.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens.
Heb je de terreur van DirkH in ONZ-FB wel eens gezien?
Die discussie met murp was echt te funny, murp wist zich echt geen houding te geven
Jij bent te euh... Hoe kan ik dit zeggen. Je bent eigenlijk gewoon te slim voor dat soort forums. Jij moet je in een moeilijk subforum gaan storten. Ik vond je ook wel geschikt voor R&P.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel tof, alleen ik zal door de users die daar vaak posten nooit serieus genomen worden want dat word
ik nu al niet.
Nope, niet gezien. Ik weet iig dat modjes als yvonne, bio en remlof (ja het zijn fa's, maar ik vind ze gewoon modjes met meer rechten) meestal schijt aan hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens.
Die discussie met murp was echt te funny, murp wist zich echt geen houding te geven
Dirkh gaat dan ook behoorlijk ver. Hij zuigt ook behoorlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens.
Daar is hij extreem goed inquote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dirkh gaat dan ook behoorlijk ver. Hij zuigt ook behoorlijk.
Iets serieuzers ja. PUB vind ik ook tof, zonde dat daar in geen enkel topic normaal gereageerd wordt. Bij elke vraag zijn de enige opmerkingen: neuk haar! Pak haar! En: als ze niet protesteert als je je lul tegen haar huig duwt vindt ze je leuk. Ooh, en een lading pedo-roepers.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent te euh... Hoe kan ik dit zeggen. Je bent eigenlijk gewoon te slim voor dat soort forums. Jij moet je in een moeilijk subforum gaan storten. Ik vond je ook wel geschikt voor R&P.
Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon niet op reageren. En als je erop reageert.. doe het dan wel op een manier waarop hij je niet terug kan pakken.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Michhas het volgende:
Ja maar als je mod van ONZ wordt komen er de ganse dag mensen aan je deur kloppen, onder andere types als DirkH.
Heb ik niks op tegen hoor, maar je moet wel stevig in je schoenen staan
Ja, ONZ vind ik ook niets als mod hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Michhas het volgende:
Ja maar als je mod van ONZ wordt komen er de ganse dag mensen aan je deur kloppen, onder andere types als DirkH.
Heb ik niks op tegen hoor, maar je moet wel stevig in je schoenen staan
Ik lees fanatiek mee!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:36 schreef Michhas het volgende:
Porsche1 en ik zijn tot de conclusie gekomen..
Ik ben die Haque, die al die bagger opende, even op zijn/haar plaats aan het zetten
Krentenbol, ja dat was mooiquote:Op donderdag 25 november 2010 23:37 schreef L.no het volgende:
Ik moet vaak denken aan krentenbol. als er over PUB gesproken wordt.
Dat bedoel ik dus! PUB wordt niet serieus genomen! Het is het dikke nerdje van FOK!, helaas. Want in R&P worden de jongeren met problemen ook belachelijk gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:37 schreef L.no het volgende:
Ik moet vaak denken aan krentenbol. als er over PUB gesproken wordt.
Okay.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou weer even tactisch mijn mond
Klopt... daarom kom ik er ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus! PUB wordt niet serieus genomen! Het is het dikke nerdje van FOK!, helaas. Want in R&P worden de jongeren met problemen ook belachelijk gemaakt.
ONZ en KLB worden ook als afvalbak gezien.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus! PUB wordt niet serieus genomen! Het is het dikke nerdje van FOK!, helaas. Want in R&P worden de jongeren met problemen ook belachelijk gemaakt.
R&P heb ik uit de nieuwe en actieve topics geslooptquote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef Michhas het volgende:
Toen ik net op Fok! zat las ik hele dagen al die verhalen in R&P, leuk om te doen
Nu heb ik daar geen zin meer in
Ik lees nog steeds veel, post er alleen de afgelopen paar weken niet zo veel, aangezien ik mijn humeur vaak terugzie in mijn posts en dat is in de meeste gevallen in R&P niet handig.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef Michhas het volgende:
Toen ik net op Fok! zat las ik hele dagen al die verhalen in R&P, leuk om te doen
Nu heb ik daar geen zin meer in
Dat is op heel FOK! niet echt handig in mijn ogen. Ik geef ook niet veel van mezelf prijs op FOK!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds veel, post er alleen de afgelopen paar weken niet zo veel, aangezien ik mijn humeur vaak terugzie in mijn posts en dat is in de meeste gevallen in R&P niet handig.
De helft zijn toch trollen. Het is zo jammer.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef L.no het volgende:
[..]
ONZ en KLB worden ook als afvalbak gezien.
Je hebt gelijk, het is best wel jammer ja. Meestal reageer ik serieus in dat soort topic, maar ik betrap mezelf wel dat ik het soms niet doe.
Beste topic ooit in REV: Gevecht met zwerver op de dam.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
De helft zijn toch trollen. Het is zo jammer.Maar ik heb nu een nieuw tof forum gevonden, REV. Heb ik leuk de kans stukjes te schrijven.
REV.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
De helft zijn toch trollen. Het is zo jammer.Maar ik heb nu een nieuw tof forum gevonden, REV. Heb ik leuk de kans stukjes te schrijven.
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste topic ooit in REV: Gevecht met zwerver op de dam.
Haha, het is ook wel dood volgensmij. Maar dan kan ik me vermaken met stukjes schrijven, ze zijn serieus dus het is geen gebagger, en niemand komt er ooit dus niemand heeft er last van.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:44 schreef L.no het volgende:
[..]
REV.Ik dacht dat dat subforum altijd dood was, totdat je jouw topic postte.
'Ik geef dit gevecht een zeven.' Hoe kom je erop!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste topic ooit in REV: Gevecht met zwerver op de dam.
Worden reviews over sigaretten ook op prijs gesteld?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, het is ook wel dood volgensmij. Maar dan kan ik me vermaken met stukjes schrijven, ze zijn serieus dus het is geen gebagger, en niemand komt er ooit dus niemand heeft er last van.
Ik weet nog niet wat ik als volgende ga doen, ik twijfel tussen een film en een cd.
Vast wel! Laten we REV levend maken!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Worden reviews over sigaretten ook op prijs gesteld?
?quote:
Ik begin nuquote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vast wel! Laten we REV levend maken!
uhhhh nou het zit zoooo...quote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vast wel! Laten we REV levend maken!
Ah jaquote:
Vandaar dequote:Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah jaNou het is goed bedoeld hoor
De mod daar is mijn medemod in GC en we denken erg vaak hetzelfde over heel veel dingen, en ik heb gen zin om in te grijpenquote:
Postjunkquote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KIJK NOU WIE DE TOP 500 IS INGEROLD.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Symphonic: Kan alleen maar afkeurend gedrag tonen tegenover users. Kliko
Klonen.. ook klikoquote:
Vanmiddag al! Feli Jojoor, als je er blij mee bent, weet niet of je nu voor je leven (of wat er nog van over is) aan het vrezen bent.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KIJK NOU WIE DE TOP 500 IS INGEROLD.
![]()
![]()
Ik ben er blij mee. Nu heb ik een soort van aanzien.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanmiddag al! Feli Jojoor, als je er blij mee bent, weet niet of je nu voor je leven (of wat er nog van over is) aan het vrezen bent.
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Nu heb ik een soort van aanzien.
Soort van is hier de goede term inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Nu heb ik een soort van aanzien.
Symphonic en ik hebben een goede woordenwisseling gehad. Nu is hij weer welkom. Mits hij zich gedraagt natuurlijk. Anders is de kliko weer erg dichtbijquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Soort van is hier de goede term inderdaad
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Michhas het volgende:
Symph waarom nouDat was gewoon een serieus topic
Helaas je gaat niet door voor de koelkastquote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef Michhas het volgende:
Coca-Cola
Hier is toch niks mis mee symph? Dit is wel serieus bedoeld
Na na!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
ik kan bijna woordelijk voorspellen hoe dat gaat lopen en die post van racer was nog maar een voorbode..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef L.no het volgende:
Even koken.Om 00:00?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Mijn topic is nog open! En Netsplitter vond het een goede review.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef L.no het volgende:
Even koken.Nu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Jeeeej! Dus als ik op die voet doorga, en misschien zelf verbeter, en het binnen de perken houd, heeft niemand er problemen mee?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan bijna woordelijk voorspellen hoe dat gaat lopen en die post van racer was nog maar een voorbode..
Die review van Lutte is trouwens
Ninja entree/exitquote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef tdrone het volgende:
hoi ben ik weer en nu ga ik meteen weet slapen
morgen nicpics
Kerkkoortjequote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef Michhas het volgende:
HAHAHAHA
Staan hier een paar junks in de stad, in het parkje voor de deur, ze zijn er elke avond.
Hoor ik ze ineens allemaal in koor: 'ALLE DUITSERS ZIJN HOMO'S, ALLE DUITSERS ZIJN HOMO'S' enz...
Misschien wordt je ooit mod van REV Lutte!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeeeej! Dus als ik op die voet doorga, en misschien zelf verbeter, en het binnen de perken houd, heeft niemand er problemen mee?
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien wordt je ooit mod van REV Lutte!!
Vond het wel grappigquote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeeeej! Dus als ik op die voet doorga, en misschien zelf verbeter, en het binnen de perken houd, heeft niemand er problemen mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |