Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ploertendoder zou het fantastisch doen. Of gewoon Symphie, maar die zouden ze gewoon allesmod moeten maken.
Of zwarte Secret Mod.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik in het blauw? FOK! Ploertjes doden?
Dat zou baas zijnquote:
Ik heb het wereldrecord invallen alquote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ploertendoder zou het fantastisch doen. Of gewoon Symphie, maar die zouden ze gewoon allesmod moeten maken.
zo lang ze neit op je kop schijten is het best te doenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Michhas het volgende:
Besef je wel dat ONZ modden gelijk staat aan olifantenpoepschepper zijn in de dierentuin
Wie is die halve?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
En ONZ staat weer vol bagger. Conclusie: 2,5 ONZ-mod is te weinig.
Maar maar maar... Zo'n baggerstroom als nu is echt niet tof. SwJ, murp en Opa hebben ook een leven, dat snap ik, maar dit is gewoon niet grappig!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het wereldrecord invallen al
respectievelijk: XFA, WK en nu KLB
dat lijkt mij een leuke uitdagingquote:
Huum, ik weet niet. Jij zou het goed kunnen, bent ook vaak online. Ik ben ook vaak online, maar ONZ of KLB zal denk ik niet werken.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik als mod? of dat zal gebeuren...KLB en ONZ lijken mij wel weer leuk om te doen, want daar zitten de ploerten
Nee, maar gewoon even turbomodden en het is opgeruimd.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar maar maar... Zo'n baggerstroom als nu is echt niet tof. SwJ, murp en Opa hebben ook een leven, dat snap ik, maar dit is gewoon niet grappig!
Ik was daar. Stiekem. Lurklurk.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon even turbomodden en het is opgeruimd.
Die bagger in KLB vlak voor de sluiting was echt horror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |