Trusten!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen!
truste lieverds
Ik moet echt wennen aan dit soort posts.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb fantasieėn genoeg over jou
hoezo?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan dit soort posts.
Toen hadden yvonne en Danny mijn account nog niet geschapen..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in het allereerste begin was ONZ echt gaaf
Tevens wordt er niks mee gedaan, driekwart van de tijd zijn er geen mods, SwJ is er echt ineens veel minderquote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb bij ONZ vaak het gevoel dat TR'en nutteloos is, omdat alle topics kut zijn en er niemand aan dood gaat als ze een slotje krijgen. Er zijn zo weinig onmisbare topics.
Modje erbij? Iemand die er wel veel is overdag...quote:Op donderdag 25 november 2010 23:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen hadden yvonne en Danny mijn account nog niet geschapen..
[..]
Tevens wordt er niks mee gedaan, driekwart van de tijd zijn er geen mods, SwJ is er echt ineens veel minderHet goedemorgen topic is volgens mij open gebleven tot half 5 vandaag
Het was al donker toen het slotje kwam
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
overal wordt toch wel dubbelzinnig gepost?
Maar wel lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke sorry ik ben een beetje raar
Ja dat vind ik wel een goed idee, probeer het alleen maar eens voor elkaar te krijgenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Modje erbij? Iemand die er wel veel is overdag...
Stuur een solli danquote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel een goed idee, probeer het alleen maar eens voor elkaar te krijgen
Ploertendoder zou het fantastisch doen. Of gewoon Symphie, maar die zouden ze gewoon allesmod moeten maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel een goed idee, probeer het alleen maar eens voor elkaar te krijgen
Hoeft niet schatquote:
Bwahahahahahahaquote:
Ik in het blauw? FOK! Ploertjes doden?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
]
tevens zou PD een puike mod zijn![]()
of anders lutte
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ploertendoder zou het fantastisch doen. Of gewoon Symphie, maar die zouden ze gewoon allesmod moeten maken.
Of zwarte Secret Mod.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik in het blauw? FOK! Ploertjes doden?
Dat zou baas zijnquote:
Ik heb het wereldrecord invallen alquote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ploertendoder zou het fantastisch doen. Of gewoon Symphie, maar die zouden ze gewoon allesmod moeten maken.
zo lang ze neit op je kop schijten is het best te doenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Michhas het volgende:
Besef je wel dat ONZ modden gelijk staat aan olifantenpoepschepper zijn in de dierentuin
Wie is die halve?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
En ONZ staat weer vol bagger. Conclusie: 2,5 ONZ-mod is te weinig.
Maar maar maar... Zo'n baggerstroom als nu is echt niet tof. SwJ, murp en Opa hebben ook een leven, dat snap ik, maar dit is gewoon niet grappig!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het wereldrecord invallen al
respectievelijk: XFA, WK en nu KLB
dat lijkt mij een leuke uitdagingquote:
Huum, ik weet niet. Jij zou het goed kunnen, bent ook vaak online. Ik ben ook vaak online, maar ONZ of KLB zal denk ik niet werken.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik als mod? of dat zal gebeuren...KLB en ONZ lijken mij wel weer leuk om te doen, want daar zitten de ploerten
Nee, maar gewoon even turbomodden en het is opgeruimd.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar maar maar... Zo'n baggerstroom als nu is echt niet tof. SwJ, murp en Opa hebben ook een leven, dat snap ik, maar dit is gewoon niet grappig!
Ik was daar. Stiekem. Lurklurk.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon even turbomodden en het is opgeruimd.
Die bagger in KLB vlak voor de sluiting was echt horror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |