Zondagquote:
Een of andere faalhaas opende een keer 99 Danny is een kamper (of zoiets) topics, dat was echt mooi teamwork, allemaal slotten en verwijderen, sowieso met vijf mods dat ik zeker weet.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Dat soort baggeraanvallen geven altijd wel de nodige adrenaline
En dan was niet nog maar een heel kleintje
Tsja kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef L.no het volgende:
Wat zijn sommige users soms kutkinderen zeg.
oke kleuters...quote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een of andere faalhaas opende een keer 99 Danny is een kamper (of zoiets) topics, dat was echt mooi teamwork, allemaal slotten en verwijderen, sowieso met vijf mods dat ik zeker weet.
geenidee ik was aan het kloten en ik voel een baggerbui opkomenquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel eens geholpen bij een bagger aanval met een paar honderd topics.
Dat was niet eens sluiten, gewoon deleten
Ja maar die was briljantquote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Jojoortje het volgende:
Die ONZtopics met de afsluitdijk en zo!
ja ik was toen in paniek omdat KLB weg wasquote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef Michhas het volgende:
Ik was erbij toen KLB viel... Dat was ook echt chaos man
KLB 2.0
Herkenbaar. Heb ik soms 's avonds.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee ik was aan het kloten en ik voel een baggerbui opkomen
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
Btw, dit plaatje:
"Roep die meisje is"!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee dan word ik dikquote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb ik soms 's avonds.
Misschien helpt chocolade? Het is een vrouwengeneesmiddel.
R.I.Pquote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef Michhas het volgende:
Ik was erbij toen KLB viel... Dat was ook echt chaos man
KLB 2.0
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
Btw, dit plaatje:
Of seksquote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Morgen een stukje rennen naar school/werk.
Omg,quote:Op donderdag 25 november 2010 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
Btw, dit plaatje:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zitten inmiddels al in ONZ 4.0
5.0 danquote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik tot vijf uur, en dan is het tijd om naar huis te gaanquote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
Ik kan morgen uitslapen tot half negen!!!!
Dat staat vast.. Lemmings nemen ONZ al stukje bij beetje over, de originaliteit is ver te zoeken en creativiteit is er amper...quote:
Ik heb fantasieėn genoeg over jouquote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
sommige mensen hebben fantasie en sommige niet
in het allereerste begin was ONZ echt gaafquote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat staat vast.. Lemmings nemen ONZ al stukje bij beetje over, de originaliteit is ver te zoeken en creativiteit is er amper...
Ben ook echt veeeuuul minder gaan posten de afgelopen maand..
Zelfs NB is een beetje fucked up geworden![]()
Ik heb bij ONZ vaak het gevoel dat TR'en nutteloos is, omdat alle topics kut zijn en er niemand aan dood gaat als ze een slotje krijgen. Er zijn zo weinig onmisbare topics.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen!
truste lieverds
Trustenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen!
truste lieverds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |