Ah, klinkt logisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen ik naar Kally ging ben ik via die weg gereden. Waar de snelweg (linksaf) was afgesloten, hadden we gewoon rechtsaf gemoeten ipv rechtdoor
dat trekt nog wel weg hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Baal een beetje dat er een bobbeltje/gaatje blijft zitten nu de piercing eruit is. Had gehoopt dat je er niets van zou zien.
Hoezo?quote:
Ik hoop het. Hoewel ik er geen spijt van mijn piercing heb erdoor hoor. Een bobbeltje op mijn tong, wie ziet dat nou.quote:
quote:
ik hou even heel tactisch mijn mondquote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef Michhas het volgende:
OUD is als McDonald's...
Als je er bent en je zet de boel op stelten voelt het zooo goed. Het smaakt goed.
Daarna...
Vieze smaak in je mond, je voelt je vies. Je gaat douchen maar het helpt niet. Je probeert te poepen, het lukt niet. Je kan er niet onderuit. Het grijpt je, het houdt je in zijn dwang.
Nee?quote:
goed ideequote:Op donderdag 25 november 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou even heel tactisch mijn mond
HOAX... FUCKING HOAX!!!!! VROUWEN POEPEN NIEEEHIEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan ga ik voor het eerst poepen
Dat heb ik juist bij de Burgerking (behalve dat poepgedoe)quote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef Michhas het volgende:
OUD is als McDonald's...
Als je er bent en je zet de boel op stelten voelt het zooo goed. Het smaakt goed.
Daarna...
Vieze smaak in je mond, je voelt je vies. Je gaat douchen maar het helpt niet. Je probeert te poepen, het lukt niet. Je kan er niet onderuit. Het grijpt je, het houdt je in zijn dwang.
zo is datquote:Op donderdag 25 november 2010 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX... FUCKING HOAX!!!!! VROUWEN POEPEN NIEEEHIEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!
ik ga dan voor het eerst poepen, ik wil weten hoe die mannen zich voelen als ze poepenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX... FUCKING HOAX!!!!! VROUWEN POEPEN NIEEEHIEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!
Dit dusquote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo is dat
Ken je klassiekers CC
Zelfde als vrouwen gaan bevallenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga dan voor het eerst poepen, ik wil weten hoe die mannen zich voelen als ze poepen
ik ben nog niet bevallen dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Zelfde als vrouwen gaan bevallen
Er werd mij verteld dat het net zo voelt als menstrueren (krampen) en dan probeer je om een tennisbal uit je kont te persen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga dan voor het eerst poepen, ik wil weten hoe die mannen zich voelen als ze poepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |